Vriendin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vriendin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vriendin

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 Augustus 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Op 27 mei heb ik jullie laten weten dat ik me fotomodel mocht noemen. Ik zou jullie ook nog laten weten waar dat voor was. En inmiddels heb ik al wat reacties gehad van mensen die het al gezien hebben.
Naar aanleiding van het CD/boekje Super Janske is mama benaderd voor een interview voor 'Vriendin'. Deze week liggen mama en ik dus in de schappen van de kiosken. In de special 'Mama en kids' staat mijn verhaal verteld door mama. Zoals jullie begrijpen is dit het verhaal in een notendop en niet zoals op deze site een reisverslag van bijna 600 verslagen. Ze wilden er geen encyclopedie van maken. Nou, jullie moeten zelf maar gaan lezen.

Groetjes Janske

• 14 Augustus 2011 - 22:38

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Het eerste wat ik morgen ga doen als de winkels open zijn, is het blad Vriendin kopen.
    Want dat wil ik natuurlijk wel lezen.
    Wat leuk zeg, ben je dadelijk niet alleen een bH'er maar ook nog een bN'er.
    Op de foto's ziet het er prachtig uit, ik ben zeer benieuwd.
    Goed dat iedereen jullie verhaal kan lezen.
    Dat kan vele lotgenootjes en hun familie helpen.
    Dus je blijft gewoon voorlopig en waarschijnlijk voor altijd Superjanske.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Augustus 2011 - 06:34

Inge:

.... als ze maar nog niet zijn uitverkocht?

De foto's komen hier ook prachtig naar voren. Daar zullen ze bij vriendin blij mee geweest zijn.
    Ook de fotograaf zal trots zijn.

Nou ik ben naar de winkel, doei....

gr. Inge.

• 15 Augustus 2011 - 13:43

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Vanmorgen al naar de winkel geweest en de 'vriendin' gekocht.
    Wat heeft mama jou verhaal prachtig verteld.
    De hele 2 jaar in een notedop, maar o zo duidelijk.
    Joke, je hebt het prachtig verteld, het is een heel mooi beknopt verhaal geworden.
    Ik denk dat jullie hier wel reacties op zullen krijgen.
    En de foto's staan er prachtig bij.
    Een trotse moeder op een mooie dochter.
    Op naar een mooie toekomst

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Augustus 2011 - 16:29

Leanne:

De vriendin ligt thuis. Heb hem vanochtend voor het klussen snel gehaald :)
    Heb net het stuk gelezen, wat een goed verhaal en mooie foto's!
    Het verhaal staat er heel duidelijk en kort in beschreven.
    De foto's zijn erg mooi.
    Jullie kunnen trots zijn op dit mooie artikel.
    Groetjes Leanne

• 15 Augustus 2011 - 19:03

De Stapvriendjes.:

Hey Lieve Janske,

Wat gaaf dat jij al samen met je mama in een vrouwenblad staat.
    Maar eigenlijk hebben wij er wel de balen van.
    Nu zien natuurlijk al die mannen (van de vrouwen die het blad lezen) jou daar in staan en denken dan, dat is een knap fotomodel. Dus voor ons gevoel is de concurrentie nu wel heel erg groot aan het worden. maar wij laten ons niet zo makkelijk uit hevt veld slaan.
    Dus hadden wij het volgende al bedacht. We gaan alle boekjes in de winkels kopen. Maar aangezien het nu kermis is hebben we toch maar besloten om ons zakgeld daar aan op te maken.
    We gaan gewoon zondag weer heel veel indruk op jou proberen te maken.
    Wij zijn dan ook al aan het aftellen naar jou feestje.

Dikke kus van de stpavrientjes

• 15 Augustus 2011 - 20:43

Tante Angela:

Hoi Janske en Joke,

Weet zeker dat de vriendin goed verkocht gaat worden deze keer met zo'n knappe meiden erin.
    Goed gedaan meiden, weet zeker dat jullie hier veel mensen mee ontroeren maar zeer zeker ook steunen maar ook niet onbelangrijk is natuurlijk dat jij Joke je verhaal hebt gedaan.

groetjes Angela