Mijn eerste spreekbeurt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn eerste spreekbeurt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn eerste spreekbeurt

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Juni 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen was ik zeker niet uitgerust. Gisteren avond kon ik namelijk de slaap echt niet pakken en het was uiteindelijk 23.45 uur voordat ik sliep. Als dan om 7.00 uur de wekker afloopt heb je als meisje van 4 jaar toch echt wat te weinig geslapen. Eenmaal wakker wist ik weer waarom ik naar school wilde. Ik mocht van mama mijn rugzak aan de juf en aan mijn klas laten zien. Vol trots liep ik dan ook samen met Lieke school binnen. Lieke wilde ook graag aan haar klas laten zien hoe het allemaal met zo'n rugzak werkt maar mijn klas was toch echt als eerste aan de beurt. Eenmaal in de klas ben ik dan ook met rugzak in de kring gaan zitten. Deze was niet aangesloten want ik krijg tot op heden alleen extra voeding 's avonds. Hierdoor kon ik goed laten zien hoe alles werkt. Ook mocht van mama de pomp even aan zodat de kinderen goed konden zien hoe de druppeltjes door het slangetje gaan om uiteindelijk in mijn buik uit te komen. Het komt niet vaak voor dat alle kinderen van mijn klas tegelijk stil zijn maar vandaag is dat zeker gelukt, zo onder de indruk was iedereen van mijn verhaal en uitleg. Na mijn praatje is mama met de rugzak naar huis gegaan en heb ik gewoon een ochtend mee gedaan op school. Het was erg leuk om weer op school te zijn en gewoon een kind uit ½ B te kunnen zijn. Na school is het dan wel weer direct duidelijk dat mijn leven anders is dan dat van mijn klasgenootjes. Ik moest namelijk naar het ziekenhuis maar omdat het woensdag middag is mocht Lieke mee. Gezellig samen in de auto boterhammen eten en dan met veel gekeet het ziekenhuis binnen. In het ziekenhuis ben ik erg zelfstandig. Ik poets zelf mijn vinger, smeer er de zalf op voor mooie druppeltjes en als ik de kans krijg schep ik zelf de bloedjes in de cupjes. Als dit gedaan is vlug naar de speelkamer. Daar samen met Lieke in de ballenbak en rondjes fietsen op de driewieler. De uitslag van mijn bloed is naar mijn zin dan ook veel te vlug binnen want samen met Lieke was ik nog erg fijn aan het spelen. Het bloed is goed en ik mag weer alle Chinese chemo Caspers krijgen. Het slangetje gaat dus aan mijn buik en samen met Lieke hoor ik duidelijk de chemo Caspers juichen dat ze naar binnen mogen. Het slangetje weer van mijn buik en het is al weer tijd om te gaan. Eenmaal thuis merk ik dan toch dat ik moe ben. Een slechte nacht en geen middagdutje zijn niet ideaal voor mij dus aan de einde van de middag is de koek aardig op. Gelukkig hebben we ook rustige activiteiten in huis en heb ik buiten mijn fiets. Het niet hoeven lopen scheelt al zo veel en met mijn fiets kom ik ook overal. Rond half zes is het dan tijd om Meike te gaan halen bij Joepie. Voor mij is dat altijd weer een feest als ik weer eens mee mag. Het voelt weer even zoals vroegen. Samen spelen in de zandbak of rondrijden op een grote fiets. Als mama dan ook zegt dat we gaan willen we alle drie niet mee. Uiteindelijk zijn we toch gegaan omdat mama ons er even aan herinnerde dat ome Renier bij ons logeert en dat is toch ook wel super gaaf. Na het eten vlug in bed en naar bed. Deze keer is het gaan slapen geen enkel probleem. Ik sliep dan ook al voordat Lieke en Meike in bed lagen.

Morgen is de grote dag van papa en Leon. Ik heb hem vandaag via skype al aangemoedigd maar morgen gaat het dan echt gebeuren. Om half vijf begint voor hun de tocht der tochten op de fiets. Papa schreef al dat hij tot op het bot gemotiveerd is en wij zijn dat met hem. Ik wil dan ook iedereen laten weten dat je papa via de volgende link de hele dag kan volgen. Dit geldt ook voor de rest van papa zijn team.
Als je dan kikt op teams dan rijdt papa voor team 0223 (stay serious@6) en het rugnummer van papa is 2816
Op deze manier kun je de hele dag zien waar iedereen is en hoe het gaat.

Nog eenmaal: Papa succes en opgeven is ook voor jouw geen optie!

Groetjes Janske, Lieke, Meike en mama

• 08 Juni 2011 - 20:53

Fam Kessels Ospel:

Hoi Janske, Joke, Meike en Lieke, wat fijn te horen dat je vandaag lekker naar school bent geweest en je zo'n goede spreekbeurt hebt gehouden, knap hoor! Jullie liggen nu allemaal lekker te slapen in jullie bedje om ook morgen goed uitgerust te zijn als jullie papa en man gaat fietsen op de Alpe d'Huez, zodat jullie hem vanuit Heeze goed kunnen aanmoedigen. Jullie morgen ook veel succes, want voor jullie is het ook een spannende dag! Allemaal dikke knuffels vanuit Ospel. Groetjes, Tanja, Paul, Manou en Jorn.

• 08 Juni 2011 - 21:01

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Dat is mooi gesproken Janske jouw papa is net zo"n kanjer als jij bent hij gaat het zeker redden, hij gaat naar de top net als jij.
    Wat fijn dat je vandaag naar school geweest bent en de klasgenootjes hebt kunnen vertellen van je rugzak.
    En dan nog lekker gespeeld zowel in het ziekenhuis als lekker buiten, wij steunen jou papa en gaan hem zeker volgen,

Heel veel succes allemaal morgen,

Gr.Fam.Vrienten

• 08 Juni 2011 - 21:07

Tante Angela:

Hoi Super Kanjers ,

Ik heb nog nooit gehoord dat een kindje van 4 een spreekbeurt doet in de klas maar jij Janske doet dat toch maar weer even en als je er punten voor zou krijgen zou dat zeker een 10 zijn geweest.
    Morgen een spannende dag voor iedereen, de emoties zullen iedereen om de oren vliegen maar daar kan iedereen alleen maar kracht uithalen.
    Als we nu met zijn allen voor papa, Leon, het team en alle andere fietsers heel hard gaan zingen moeten ze de berg wel haast opvliegen!
    Ik ken nog wel een paar mooie liedjes die jullie ook heel goed kennen en die jij Janske met heel veel overtuiging kunt zingen; he Tut slaap je al (oftwewel schommelen) en Ben zo benieuwd......dat zijn we tenslotte allemaal.

Heel veel lieve groetjes van tante Angela

• 08 Juni 2011 - 21:15

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Morgen wordt het een heel spannende dag voor de hele familie, maar speciaal voor jouw papa.
    Gaat hij de beklimming halen?
    Wij denken van wel. Want als hij aan jou denkt, gaat hij er helemaal voor.

Fijn dat je weer rugzak-eten krijgt. Dan weten we tenminste zeker dat je alle vitamientjes binnen krijgt en ga je je misschien wat beter voelen.

Vannacht lekker slapen he.

Voor Ferry: HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!!!!!!!!!!

• 08 Juni 2011 - 22:06

Goofie:

Haai superrrrr Janske, wat een kanjer ben jij toch. Een hele klatil krijgen. Ik probeer het regelmatig, maar mij is het nog niet gelukt. Wat goed dat je alle kinderen hebt laten zien hoe het allemaal werkt. Jammer dat ik er niet bij was. Fijn dat je groen licht kreeg. Wat zal je lekker slapen zeg. Zo een drukke, spannende dag. Als jij wakker wordt is papa de super Janske wielen al flink ah rondtrappen. Tja, opgeven kan geen een Beksje, dat is mij wel duidelijk. Sukg met de spannende dag morgen. Hoop dat je je goed voelt hoor. Groetjes voor jullie dames. Bye zwaai Goofie

• 08 Juni 2011 - 22:15

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn dat je rugzakje er weer is en jij genoeg eten binnenkrijgt zonder dat het je energie kost.
    En heel goed dat Oom Renier bij jullie logeert en Mama helpt.
    Lijkt me ook gezellig voor jullie allemaal.
    Wat goed dat jij een spreekbeurt hebt gehouden voor jouw klas.
    Zo is het ook meteen duidelijk waar het voor dient en hoe het werkt. Goed gedaan!

Voor morgen wens ik iedereen succes, vooral Papa maar dat heb ik al gemeld onder zijn verslag van vandaag. Heel spannend voor iedereen.
    De extra kaars brand al, ook voor jullie! En ik duim de hele dag.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.

• 08 Juni 2011 - 22:46

Ha Janske en familie

Wat knap dat jij weer naar bent geweest.
    En dan ook al beginnen met een spreekbeurt, goed hoor.
    Het moet wel indrukwekkend geweest zijn, en goed uitgelegd, als je er de hele klas stil mee krijgt.
    Ook in het ziekenhuis was alles weer oke,en heb je samen met Lieke de boel weer op z'n kop gezet.
    Het is logisch dat je na zo'n dag en weinig slaap, sávonds zo moe bent.
    Je zal nu dan ook wel extra goed kunnen slapen,
    En dat heb je ook nodig, want morgen [vandaag] word een zware dag.
    Niet allen voor papa maar zeker ook voor jullie.
    Maak je niet te veel zorgen, hij gaat het wel halen.
    Dus ook voor jullie, Geniet en Successssssssssssss

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Juni 2011 - 05:19

SUPER PAPA
    Ja, het is papa gelukt. Vanmorgen om 5.50 kregen we al een telefontje van opa Ijsje dat papa als een speer omhoog aan het fietsen was en hun al voorbij was. Vlug de computer aan en kijken maar. Om 6.17 was het dan zover, papa heeft zijn top gehaald. Niet veel later ging de telefoon. Papa vertelde dat hij omhoog was gegevlogen. Hij had nauwelijks het gevoel gehad dat hij had moeten fietsen. Ik denk dus toch dat tutje hem goed geholpen heeft. Nu gaat papa eten en afdalen. Hij gaat zeker nog een nieuwe klim doen deze dag.

• 09 Juni 2011 - 06:07

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske en Ferry

Wat goed van je dat al zo snel boven bent.
    En wat Super dat je het nog een keer gaat doen.

Wel goed dat Janske maar een keer naar de top hoeft. 2x ..... nee niet aan denken.

Succes met de volgende tour Ferry.
    En Janske vlug weer aansterken en lekker slapen zodat je goed naar al die verhalen van papa kunt luisteren als die weer terug is.

Op naar de top
    Groetjes uit Leende

• 09 Juni 2011 - 06:44

Hetty:

Hoi Janske, Meike, Lieke en Joke,

Wat goed van Papa dat hij de Top al heeft gehaald, en zeker als hij het nog eens gaat proberen.
    Samen met Tut gaat dat zeker ook weer lukken.
    Fijne kijkdag!

Ferry zet hem op en heel veel succes!!!!!

• 09 Juni 2011 - 07:00

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    WAT EEN GOEDE BERICHTEN .
    GROEN LICHT IN HET ZIEKENHUIS EEN SPREEKBEURT PAPA AL EEN KEER OP HET HOOGSTE PUNT OME RANIER BIJ JULLIE NOU NOU MOOI NIEUWS ALLEMAAL MEID.
    IK WENS JULLIE WEER EEN FIJNE DAG EN FERRIE LEON GEEF HEM VAN JETJE .
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 09 Juni 2011 - 07:35

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Wat een SUPER PAPA hebben jullie! Gaat hij daar maar even vliegend de alp op. Jullie zullen allemaal wel ontzettend trots zijn. Wat zal er geknuffeld worden als hij thuis komt!!!

liefs uit Hilversum

• 09 Juni 2011 - 07:54

Janske Beks:

Ook de tweede keer is het papa gelukt om boven te komen. Het ging minder makkelijk dan de eerste keer maar het is weer goed gegaan. Om goed negen uur was hij boven. Verder heeft hij radio 3 aan de telefoon gehad en Giel Beelen vertelt waarom hij fietst. Papa wij zijn zo trots op je!!!

• 09 Juni 2011 - 08:44

Zo gaat tie goed
    Zo gaat tie beter
    Ferry al weer een kilometer

Wat ben je toch een KANJER !!!!

• 09 Juni 2011 - 09:11

Fam Van Gaal:

Hallo Super Papa.

Wat een kanjer zeg! Is Ferry nu voor de 3de keer aan het klimmen?? Echt wat goed van hem!
    Janske Meike Lieke en Joke jullie mogen trots zijn op deze papa en natuurlijk je man.

X Ons 4tjes

• 09 Juni 2011 - 10:20

Ha janske en familie.

Wat zullen jullie Supertrots zijn op jullie Superpapa.
    Ik heb er geen woorden voor.
    Petje af.
    Wie weet wat er vandaag nog gebeuren gaat.
    Succes.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Juni 2011 - 10:30

Oma Hanny En Frans:

Hey, SUPER SCHOONZOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een gave prestatie zet je daar even neer.
    Tut heeft haar werk wel heel goed gedaan.
    We zijn trots op je.

Het thuisfront leeft met je mee.
    Joke hing om 9.15 uur al aan de telefoon.
    We blijven je volgen.

Liefs van ons allebei

• 09 Juni 2011 - 10:57

Janske Beks:

Papa aan de top het feestje kan niet op met papa aan de top.
    Jawel ook nummer drie is binnen. Moe en emotioneel hebben we papa vertelt hoe goed hij het doet en dat hij nu verder gewoon moet gaan genieten. Hij heeft laten zien dat hij het kan, onze super papa en man is.

• 09 Juni 2011 - 11:08

Wat een PRESTATIE !!!
    Sorry dat wij vandaag zoveel in hoofdletters typen maar we zijn zwaar onder de indruk !!

En dat geld ook voor Leon want hij gaat het toch weer proberen 6x te fietsen.
    Joke weet je ook hoe vaak Leon al boven is geweest ? De livetijden worden bij hem niet vernoemd.

• 09 Juni 2011 - 11:20

Janske Beks:

Ik denkt dat Leon met beklimming nummer 5 bezig is. Zoals ik van Ferry begrepen heb loopt Leon nog voor op Dick een andere teamgenoot en deze is al 4 keer omhoog geweest.

• 09 Juni 2011 - 12:47

Ellen:

Wauwie echt geweldig goed..... Wij zijn allemaal echt super trots op jullie super papa en man! Echt een super prestatie, 3 keer..... Waar je je kracht wel niet uit kunt halen! Super papa heeft samen met Tut goed zijn best gedaan! Maar wat wil je ook, met 4 van die kanjers thuis... SUPER!

• 09 Juni 2011 - 13:08

Ineke En Peter:

Ferry, wat een geweldige prestatie! Driemaal de top gehaald. Dat had jezelf vantevoren waarschijnlijk niet verwacht. Onze welgemeende felicitaties. We hopen, dat Janske vanaf nu ook zo flitsend háár top zal gaan halen. Geniet nog lekker na van deze succesvolle dag!
    Liefs van ons

• 09 Juni 2011 - 13:19

Jasmijn,Danny,Fleur:

Jeetje wat goed Ferry. Echt super dat het je gelukt is. 3x wel te verstaan. Een kanjer.

xxx
    ons

• 09 Juni 2011 - 13:48

Tante Door Ome Nol:

hallo super janske joke lieke en maike
    wat knap van jullie papa
    daar mogen jullie wel ape trots op zijn
    (zijn we ook) maar dat waren jullie al he
    we hadden wel gedacht dat papa het wel een keer zou halen
    maar drie keer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knap
    ome nol had pap van morgen op de radio gehoort
    toen hij de eerste keer had gefiets
    en zij dat hij nog een keer de berg op ging
    maar drie keer knap
    nou super janske nog maar jij haal de berg ook wel
    al is het voor jou wel een beetje zwaarder
    nou de gr aan jullie en geef papa morgen maar een dikke knuffel
    want dat heeft hij wel verdient
    ji moet toch wel een heel lief tutje hebben als papa die niet had mee gekregen
    zou hij het dan wel 3 keer hebben vol gehouden
    nou de gr aan mama en je zusjes
    en hou je taai gr oom nolleke en tante door

• 09 Juni 2011 - 14:03

Cees En Annelies:

Nou nou Super Janske je hebt gewoon een Super Papa, hij is zien we al voor de 4e keer naar boven.
    Gaat ie dat nu ook nog halen. Vast wel.

Liefs uit Veldhoven

• 09 Juni 2011 - 14:18

janske,
    hallo allemaaljanske

• 09 Juni 2011 - 15:20

Krisje:

Ferry! SUPER!
    wat jij daar even klaarmaakt!
    3x de berg... gelukkig hoeft Janske maar 1x naar de top!
    Geniet van het uitzicht en de gezelligheid!!
    En voor de dames; ben maar trots met zo'n SUPER papa!
    Liefs

• 09 Juni 2011 - 15:32

Krisje:

ohnee! wat stom van me, dat is naar beneden natuurlijk!!

• 09 Juni 2011 - 16:32

Wauw!!!!!
    Wat zo'n lieve tut van jou al niet kan doen!
    Plus alle duimen die nu echt blauw zijn, de kaarsen die branden, de supporters langs de route,
    alle goede energie die is gestuurd en alle bijstand van grote afstand.
    Helemaal te gek.
    WAT EEN KANJER IS JOUW PAPA.
    Ik ga zometeen de samenvatting bekijken want de rest heb ik gemist.
    Wel heb ik het intervieuw met Giel Beelen gehoord.
    En Leon die al aan zijn 5e keer bezig was. Petje af!

Ik ben echt onder de indruk.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.

• 09 Juni 2011 - 16:41

Corina Wanders:

Ha die Janske, Lieke en Meike,
    Wat een SUPER papa hebben jullie zeg!!!!! Wat een prestatie! Jullie zijn ongetwijfeld ongelooflijk trots op hem!
    En voor jou Joke, wat een SUPER man heb je zeg! En wat een SUPER mama en SUPER vrouw ben je toch! Jullie verdienen beide alle respect!
    Geniet van deze mooie dag en geweldige prestatie!

Groetjes Corina

• 09 Juni 2011 - 17:21

Ellen:

WOW! Ik zit hier echt met KIPPENVEL!!! Ik ben het aan het volgen op tv en zie ondertussen dat SUPER FERRY inmiddels 4 keer de top heeft bereikt!!!! dit is echt een GEWELDIGE PRESTATIE, ZOO KNAP!!! Hij hoopte 1 x omhoog te gaan en heeft er 4 keer gestaan.... Echt super! Ik gun het jullie allemaal zo erg, jullie zijn in 1 woord gewoon een KANJER GEZIN! Geniet er allemaal lekker van samen!!!!

• 09 Juni 2011 - 17:34

H & H & I:

Ferry en Leon en natuurlijk de rest van het team.
    Jullie zijn GEWELDIG !!!!!!!
    Wat een prestaties. Wij hopen dat jullie er ook van genoten hebben.

• 09 Juni 2011 - 17:49

Nikki En Jannie:

wij zijn trots op jou papa!!

zou het tutje niet na berg 1 al onder zijn billen zijn geschoven ;-)

groetjes vanuit joepie

• 09 Juni 2011 - 17:57

Ha Janske en familie

Wat een Superpapa en man hebben jullie.
    4 x die berg op, 4 x die top gehaald.
    Ik hoorde net op tv dat er meer dan 20 miljoen euro is opgehaald.
    Dit is echt van Superklasse. Wat is iedereen vreselijk trots op jullie, op papa en op alle fietsers.
    Een diepe buiging voor jullie allemaal.
    Proficiat allemaal met deze geweldige prestatie.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Juni 2011 - 18:01

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN TUTJE.
    DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT HET IS IN EEN WOORD GEWELDIG NONDE NONDE KNOL HARTELIJK GEFELICITEERD FERRIE LEON EN HET TEAM OOK NATUURLIJK DORRY

• 09 Juni 2011 - 18:13

Yoehoe!!!!

Papa aan de top :-)
    Ke3 (want je meiden zijn geweldig) en 3x aan de top.
    Super dat jij, Joke, het thuis draaiende gehouden hebt.
    Ferry je bent echt super.
    Wij zijn trots op jou.

• 09 Juni 2011 - 18:14

Yoehoe!!!!

Papa aan de top :-)
    Ke3 (want je meiden zijn geweldig) en 3x aan de top.
    Super dat jij, Joke, het thuis draaiende gehouden hebt.
    Ferry je bent echt super.
    Wij zijn trots op jou.

• 09 Juni 2011 - 18:17

De Stapvriendjes.:

Hey Lieve Janske,

Wat mag jij ?jullie trots zijn op Papa.
    Echt super knap....echt een Super Papa.
    Maar wij weten wel waarom het lukt. Dat komt omdat jij ook niet opgeeft.
    En papa's en mama's mogen dat dan dus al helemaal niet opgeven.
    De berg is hoog voor jou, maar ook jij gaat de top bereiken!!!!

En misschien fietsen we later als we groot zijn (en we niet meer met zijwieltjes hoeven te fietsen)
    met zijn alle ook deze berg. Gewoon omdat het zo'n goed doel is!!!

Lieve Janske, Geniet van zo'n knappe papa.

dikke kus van de stapvriendjes

• 09 Juni 2011 - 18:24

Janske Beks:

Jaaaaaaaaaaa, het is papa inderdaad gelukt om ook nog een vierde keer boven te komen. Dit in het gezelschap van Leon die op die tocht zijn 6de beklimming aan het doen was. Wij (ik Lieke, Meike en mama) vinden dat papa nu zeker een warm bed verdient heeft alleen moet hij daar wel nog 12 kilometer voor terug rijden.
    Een dag om nooit meer te vergeten!!!!!

• 09 Juni 2011 - 18:43

Helemaal te gek.
    Hier heb ik geen woorden voor!
    Super van Papa en van Leon!
    En nu: welverdiende rust en dan weer lekker naar huis!

Trots en geweldig voldaan, dat lijkt me een heerlijk gevoel nu.
    Je hebt het gedaan; zelfs 4 x !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Joke, dit is ook voor jou.
    Op de berg of op het thuisfront: helemaal te gek!

Lieve groeten,

• 09 Juni 2011 - 19:03

Woehoeeeeeeeee..........
    Nu ook nog een 4e keer!!
    Nu is papa voor al zijn meiden op en neer gefietst.
    SUPER PAPA!!!!!!!
    Je bent echt geweldig Ferry.

• 09 Juni 2011 - 19:35

Marleen:

WAUW!!! Echt super knap.
    Respect, ik heb vandaag veel live gekeken en ik vind het echt super knap 4x. Die tut heeft echt superkrachten!
    De sfeer daar zo, geweldig om te zien (en dat dan op de computer, moet je nagaan in het echt) ik kan me voorstellen dat dat overweldigend is, maar wel super fijn om met z'n allen samen te strijden naar de top.
    Dit moet echt een geweldige ervaring zijn, zeker met zo'n prestatie.
    geniet ervan!
    groetjes Marleen

• 09 Juni 2011 - 20:21

Cor En Diny.:

Hallo Joke, Lieke, Janske en Meike.
    Hoe is het met jullie het is wel spannend geweest hoe jullie Papa en Man het vandaag {9 Juni 2011} zou doen om de berg Alp Duzes op te fietsen.
    Wij hebben vanmiddag naar de TV zitten kijken en waren erg onder de indruk van alle verhalen, de meesten moesten een heel zwaar kruis mee de berg op nemen maar ze gingen er allemaal voor.Wat zal er veel in die kopjes zijn omgegaan onder het fietsen dikwijls met een lach en een dikke traan, maar ze wisten allemaal waar ze het voor hebben gedaan.

Ferry, jij was al blij als je een keer die top zou halen, maar om dat 4 keer te doen is toch een hele opgave geweest, je hebt zeker gedacht als ik het 3x kan dan moet er ook nog een vierde keer bij voor elk Meisje van jou die thuis zijn. Proficiat Ferry wat ben je toch een Kanjer een echte doorzetter.
    Nou maar lekker genieten en goed uitrusten voor de terug reis naar Nederland, wat zal het thuisfront blij zijn dat ze jou zien om je een dikke knuffel te kunnen geven.
    Een hele goeie reis en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny. Het gaat jullie allemal goed.
    Een heel fijn weekend, en geniet er emt z'n alle van. Houdoe he.

• 09 Juni 2011 - 21:06

Janske, Rene En Lynn: