Janske lacht, Janske huilt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Janske lacht, Janske huilt - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Janske lacht, Janske huilt

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Iedereen kent de uitspraak wel van Jantje lacht, Jantje huilt. Dan hoef je maar een paar letters te veranderen en dan heb je Jankse lacht, Janske huilt. En dat is nu precies hoe het er vandaag uit heeft gezien. En dan zit ik nog eens niet aan de Dexa, want die begint morgen pas. Als ik zo de Dexa in ga, dan is het maar de vraag hoe ik tijdens de Dexa-periode ben, maar dat horen jullie wel als het zover is.
Vandaag heb ik geen temperatuur meer gehad boven de 38, dus dat is goed nieuws. Eigenlijk is dat het enige goede nieuws dat er te vertellen is. Nou ja, vandaag heb ik weer bij opa IJsje en oma Tumtum gegeten en vraag me niet hoe ze het doen, maar ze hebben er weer voor gezorgd dat ik keurig mijn bordje heb leeggegeten.
Voor de rest is het allemaal een beetje raar met me. Ik huil makkelijk, heb wel energie, ben dan weer heel erg moe en niets loopt zoals ik zou willen. Ik ben weer een beetje teruggetrokken en trek dan ook mijn eigen plan. Veel zaken die niet des Janske's zijn. Ik hoop dat morgen de oncoloog in Nijmegen met wat antwoorden komt waarom ik momenteel zo ben. Natuurlijk is een longontsteking niet prettig, maar de vorige keer ging het veel vlugger veel beter met me.
Gelukkig heb ik vandaag toch nog leuke dingen kunnen doen. Vandaag werden namelijk de schoolfoto's gemaakt en het zou toch wel heel zonde zijn als ik daar op ontbreek. Vanmorgen ben ik dus heel even naar school geweest om samen met mijn klasgenootjes op de foto te gaan. Ook zijn er nog foto's van mij alleen gemaakt en tussen de middag ben ik nog heel even terug geweest om een zussenfoto samen met Meike en Lieke te maken. Het stomme vanmorgen was ook dat ik geen enkele behoefte voelde om langer op school te blijven (dat had toch niet gemogen), maar ik wilde ook niet veel contact met mijn klasgenootjes. Er zit nog steeds iets te wringen, maar wat?

Groetjes Janske

• 31 Mei 2011 - 21:55

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Je bent duidelijk niet in je hum.
    Daar heeft iedereen wel eens last van.
    Maar prettig is het niet.
    Wel goed van je dat je naar school bent geweest voor de schoolfoto's.
    Daar heb je toch wel even gelachen hoop ik.
    Ik hoop dat de dokters morgen antwoorden hebben op al je vragen.
    En dat ze erachter zijn wat er nu precies aan de hand is met jou.
    Dus heel veel succes morgen in Nijmegen.
    Ik hoop det je morgen wat lekkerder in je vel zit.
    Succes.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Juni 2011 - 05:30

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag lieve meid,

Wat naar dat je niet lekker in je vel zit en daardoor je draai maar niet kunt vinden!
    Vandaag in Nijmegen zullen ze vast wel wat te vertellen hebben, denken wij.
    We duimen natuurlijk voor jullie allemaal!

Gelukkig kon je wel op de schoolfoto; die is dan ook goud waard; Je eerste jaar op school!
    Die zin erin komt hopelijk snel weer terug!

Zet 'm op!

• 01 Juni 2011 - 07:32

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    LEUK IS ANDERS MAAR DE CHEMO WERKT WEL GOED HOOP IK ?ANDERS ZOI JIJ JE EIGEN WEL GEWOON VOELEN? MAAR OMDAT HIJ ZIJN WERK DOED EN OP JACHT IS NAAR DE INDRINGERS DIE NIKS IN JOU LIJFJE TE MAKEN HEBBEN VOEL JIJ JE GEWOON NIET ZO NORMAAL DAT IS HET MEID ZULLEN WE HET DAAR MAAR OP HOUDEN TOT 2AUG?????????????????????????????????????????

WEL GOED DAT JIJ BIJ OMA JOU BORDJE HELEMAAL LEEG HAD ,EN DAN NOG EENS FOTO'S DAT IS HEEL BIJZONDER HOOR.
    VANDAAG WEER NAAR HET ZIEKENHUIS EN MORGEN DEXA ?OF OOK AL VANDAAG???????
    STERKTE HUMMEL EEN DIKKE VETTE EEN KLODDER VECHTLUST HIFIVE DORRY

• 01 Juni 2011 - 08:39

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Maar meiske toch........wat een ellende allemaal.Je nu al niet goed voelen En dan ook nog beginnen aan de draken week. UIt het verleden bleek als je je goed voelde dat de draak minder vat op je had. Maar ja in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.
    Maar misschien gaat ons Janske het toch weer anders doen. ;-)

Nou dan kan ik weinig anders doen dan je heel veel sterkte wensen.....en je omgeving ook.

Succes en sterkte

Groetjes uit Leende

• 01 Juni 2011 - 10:28

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Potverdrie dubbeltjes nog eens aan toe wat zit er toch te wringen ?
    Een longontsteking is ook niet niks, dat moeten we niet onderschatten.
    Hopelijk geeft de oncoloog daar vandaag antwoord op.

Veel succes en probeer het draakje de baas te blijven.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 01 Juni 2011 - 11:23

Fam. Prinsen:

Hoi Lieve Janske,

Hopelijk kun je snel weer lachen!!!

Dikke knuffel van ons allemaal.

• 02 Juni 2011 - 11:40

Sanne:

Lieve SUPER Janske

Hè wat ...... dat het tegen zit!
    Wij hopen dat de rust thuis en t lekkere zonnetje je weer snel wat energie geven.
    We duimen voor jullie allemaal!!!!!

Groetjes de familie Vrienten