Wisselende temperaturen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Wisselende temperaturen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Wisselende temperaturen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

30 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Momenteel ben ik net het weer. Veel wisselingen in de temperaturen. Vandaag ben ik bijna de hele dag onder de 38 gebleven, maar helaas, toen ik vanavond ging slapen was de temperatuur 38,2. Gelukkig was deze na twee uur weer gezakt naar 36,8 en dus hoeft er verder niets te gebeuren en kan ik lekker door blijven slapen. Dat is dus zo'n beetje het temperatuursverloop van mij door de hele dag heen. De ene keer dicht bij of zelfs op de 38, de andere keer is de temperatuur ergens in de 36. Er vallen weinig conclusies hieraan te verbinden, maar 1 ding is zeker. Er is weinig rust in mijn lijfje.
Aan het einde van de dag heeft papa ook nog even telefonisch contact gehad met mijn oncoloog uit Eindhoven. De enige conclusie die getrokken kan worden is dat ik de oncologen wederom aan het denken heb gezet. Komende woensdag moet ik weer naar Nijmegen en we hopen dat ze dan weer een aantal antwoorden hebben op een aantal vragen. Zo zie je maar weer dat ik de oncologen van het begin tot het einde van de behandeling bezig hou.
Vandaag ben ik dus de hele dag thuis en binnen gebleven. Alleen voor het avondeten ben ik even de deur uitgeweest. We mochten namelijk bij opa IJsje en oma Tumtum gaan eten. Ik heb daar goed gegeten en daarna gebeurde er nog iets speciaals. Het was hoog nodig dat er iets aan de pony van Lieke en Meike werd gedaan en dus pakte oma de schaar om deze weer netjes te knippen. Dat kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan en dus ben ik ook op de stoel geklommen en heeft oma mijn haren ook een beetje geknipt. Volgens mij is dit de eerste knipbeurt sinds het begin van de behandeling. Alle andere keren kwam de tondeuse er aan te pas, maar nu dus netjes met een kammetje en een schaar. Niet dat er veel vanaf geknipt is hoor. Ik geloof een haar of 3, maar toch, het gaat om de beleving.

Groetjes Janske

• 30 Mei 2011 - 21:17

Opa Ijsje:

nou nou Janske was weer een feest om jullie aan tafel te hebben en wat kunnen jullie Oma goed inpakken. enne Oma jullie , zij weet als geen ander hoe de mondjes gevuld moeten worden en de bordjes leeg , ook bij jou.
    Maar papa herinerde Oma eraan dat het vroeger zo niet ging van ...zoek maar uit wat jullie lusten ,dat was eten wat de pot schaft ,maar ja daar ben je dan ook Oma voor.

• 30 Mei 2011 - 21:58

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat vervelend dat je temperatuur nog zo schommelt.
    En dat je de oncologen constant aan het denken zet, is voor hen niet zo erg want dan blijven ze goed bij de les.
    Voor jou is het minder prettig.
    Weer lekker gegeten bij opa IJsje en oma Tumtum.
    En zijn zelfs jou haren weer een beetje geknipt, dan sta je er weer knap op, net zoals je zusjes.
    Morgen weer thuisles ?
    Weer van papa of deze keer van mama ?
    Rustig aan, dan ben je snel weer opgeknapt.

Helemaal vergeten om jouw lieve tante uit Arcen te feliciteren, dus bij deze nog proficiat.

hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx

• 31 Mei 2011 - 06:49

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    DE TEMPERATUUR GAAT OP EN NEER MAAR ALS HET ZO BLIJFT IS ER NIKS AAN DE HAND WEET DEZE ONCOLOOG TE MELDEN.
    EN DAN ETEN BIJ OPA EN OMA KNOER GEZELLIG.
    DAN NOG JOU KAPSEL BIJGEWERKT BEST LEUK ALLEMAAL VOOR MORGEN SUCCESEEN DIKKE VETTE HIFIVE DORRY

• 31 Mei 2011 - 10:03

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Als eerste moet ik even zeggen wat een mooie fotomodellen zijn jullie zeg, dat zullen hele mooie foto"s geworden zijn, (ze zijn zo al prachtig).
    Het was wel weer spannend zeg, maar wij zijn blij dat de temperatuur weer is gaan zakken, je bent wel Super je gaat de top bereiken, en wat fijn dat oma je haartjes weer heeft kunnen knippen.
    Heel veel groetjes uit Breskens van ons allemaal,

Fam.Vrienten

• 31 Mei 2011 - 14:23

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wauw, jij wordt wel een Miss Super Super Janske als jij door Oma Tumtum wordt geknipt.
    Daar zijn zelfs liedjes over gemaakt, zoals: .... Als mijn haar maar goed zit, dan is alles oké ....!
    Ik zie ook dat jouw haartjes weer groeien. Helemaal goed. Staat je geweldig, Miss Super Janske!
    Nog even rustig aan en de medicijnen hun werk laten doen.
    Dan gaat je temperatuur ook weer naar normaal en is de ontsteking zo verdwenen.

Voor morgen weer veel succes in het Nijmegen ziekenhuis.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 31 Mei 2011 - 20:15

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Janske je bent een beetje als het weer momenteel, gisteren 30 graden, vandaag 16, gelukkig is het temperatuur verschil niet zo groot bij jou.
    Hopelijk hebben de oncologen goed nagedacht en weten ze hoe dat dit kan en kunnen ze het verhelpen.

Heeeeeeel veeeeeeeel succes morgen!!!!!!!

Dikke knuffels van tante Angela