Mijn eerste kinderfeestje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn eerste kinderfeestje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn eerste kinderfeestje

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

25 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen viel het niet mee om de dag te beginnen. Ik was nog moe van het slapen en alles kwam dan ook traag op gang. Eenmaal in de klas werd het leed alleen maar groter. Vol verdriet en met het vastpakken van mama probeerde ik te voorkomen dat mama vetrok uit de klas. Helaas voor mij zijn zowel mama als de juf dit inmiddels gewend (alleen dan van de dexa)en dus kwam het vaste ritueel weer voor de dag. De juf pakt me over, ik huil nog harder, mama loopt weg en ik mag bij de juf op schoot, mama zwaait voor het raam en ik huil nog steeds en daarna maak ik een papieren hand van mama en dan is het verdriet over. De rest van de ochtend heb ik gewoon mee gedaan met de klas. Alleen het buitenspelen vroeg wat te veel van me waardoor ik een deel van de pauze binnen heb mogen spelen.
Na school stond er iets leuks te gebeuren. Mijn eerste kinderfeestje. Pleun was namelijk gisteren jarig geweest en vierden dit vandaag met wat klasgenootjes bij haar thuis. Vanuit school mochten we direct mee naar Pleun om daar een boterham te eten. Omdat ik niet fit was maar wel heel graag mee wilde heb ik mama gevraagd of ze ook mee wilde gaan. Dit deed ze waardoor ik het hele feestje erbij heb kunnen zijn. Ik heb gezellig gespeeld en een mooi T-shirt gemaakt met mezelf op de voorkant. We zijn echt verwend op het feestje want er waren broodjes, chips, ijsje en heel veel drinken. Toch blijft het aller leukste bij Pleun het in de kinderwagen zetten van het konijn en dan rondjes door de tuin lopen. Om half vier was het tijd om afscheid te nemen. Omdat papa en Lieke bij opa ijsje en oma tumtum waren zijn mama en ik daar ook naar toe gegaan. Erg makkelijk want dat is alleen maar de straat oversteken.
Na het eten was ik gewoon te moe om nog te douchen. Na wat hulp ben ik uiteindelijk om kwart voor zeven toch helemaal fris en schoon in slaap gevallen. Mijn deur staat weer op een kwartiertje (lees kiertje) en misschien ben ik vandaag wel zo moe geworden dat ik weer eens een nacht helemaal door slaap.

Groetjes Janske

• 25 Mei 2011 - 22:28

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat leuk, je eerste kinderfeestje.
    En wat knap dat je meteen na school mee gegaan bent.
    Het was vast heel gezellig, want je bent tot het einde gebleven.
    Maar als iets leuk is dan vliegt de tijd.
    Ik kan me voorstellen dat je te moe was om nog te douchen.
    Toch wel lekker dat het met een beetje hulp toch gebeurd is.
    Nu lekker slapen, en dan heb je morgen weer wat meer energie.
    Rustig aan deze week, dan komt alles weer goed.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 26 Mei 2011 - 06:04

HOI JANSKE EN DE REST.
    DAT WAS EEN PITTIGE DAG GISTEREN.
    MAAR ONDANKS DAT JE NIET VIT WAS,VIND IK DAT JIJ TOCH ERG GOED MEE HEBT GEDAAN.
    JE EERSTE FEESTJE VAN EEN KIND, EN FIJN DAT MAMA ER BIJ BLEEF.
    EN DAT JIJ TE MOE WAS OM TE DOUCHEN IS GEWOON NORMAAL NA AL DIE DOE DINGEN HUMMEL.
    MAAR IK DENK OF HOOP DAT JE GESLAPEN HEBT ALS EEN OS, DAT ZEI MIJN MOEDER ALTIJD ZAL WEL UIT DE KERSTSTAL KOMEN.
    VANDAAG HOPELIJK WEER NAAR SCHOOL ,EN IK HOOP OOK DAT JIJ JE BETER VOELT.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE EN OOK EEN KLODDER ENERGIE EN WEERSTAND SMIJT IK KNOER HARD NAAR DE POLDER DORRY

• 26 Mei 2011 - 13:38

HOI JANSKE EN FAM.
    MORGEN SUCCES IN HET ZIEKENHUIS ALLES KOMT GOED GELOOF MIJ MAAR DORRY

• 26 Mei 2011 - 14:05

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag Janske,

Wow, alweer een nieuwe ervaring erbij!
    Hopelijk heb je lekker geslapen (de hele nacht) maar met je deur op een kwartiertje (heerlijk!) moet dat toch zeker lukken.

Zet 'm op!

• 26 Mei 2011 - 19:42

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Voor morgen veel succes gewenst in het ziekenhuis.
    Zet hem op!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 27 Mei 2011 - 07:47

HOI JANSKE EN FAM.
    VANDAAG WEER BLOED PRIKKEN.
    IK HEB GOEDE VERWACHTINGEN OF HOOP ER OP DAT IS BETER GETYPT.
    GAAT HET AL EEN BEETJE BETER HUMMEL.?
    EN FERRIE GAAT HET TRAINEN GOED ?SOEPELE BEENTJES? EN VOEL JIJ JE GEESTELIJK WAT BETER?
    EN JOKE TREK JIJ HET NOG EEN BEETJE MEID?
    NU ZIJN WE VERREKENS DICHT BIJ DE TOP.
    MAAR DAT BRENGT OOK VEEL ONRUST MET ZICH MEE.
    MAAR HET KAN NIET OP EEN ANDERE MANIER,DUS MET ZIJN ALLEN GAAN WE HET LAATSTE STUK DOEN.
    IK WENS JULLIE EEN RUSTIG WEEKEND EEN DIKKE VETTE HIFIVE DORRY