Fotomodel - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Fotomodel - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Fotomodel

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag ben ik weer een ervaring rijker. Ik mag me nu ook officieel fotomodel noemen. Waarvoor? Dat horen jullie later nog wel. Ik zal nu eerst mijn ervaringen als model met jullie delen.
Vanmorgen ben ik gewoon naar school gegaan. Helemaal gewoon was het niet, want ik zit nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel, maar ik wilde toch heel graag naar school. Op school had ik het wel weer moeilijk, maar gelukkig hadden we school-TV en dan kan ik lekker bij Lieke gaan zitten. Daarna lukte het mij een klein beetje om te integreren in de klas en toen kwam mama mij alweer halen.
Om 10.00 uur stond er al iemand aan de deur. Het was iemand die mama kwam schminken. Een vissagiste noemen ze dat met een duur woord. Tenminste dat heb ik me laten vertellen. Dat is dan ook het grote verschil tussen mama en mij als model. Mama hebben ze eerst nog mooier gemaakt dan ze al is. Mij vonden ze puur natuur al mooi genoeg. Ach, anders is er natuurlijk altijd nog de photoshop. Misschien heb ik straks op de uiteindelijke foto's wel een hele fleurige bos haren van kralen of zo. Wie weet?
Tijdens het schminken kwam er ook nog een meneer. Deze meneer had een heel groot fototoestel en toen mama klaar was met schminken en haar haren mooi waren gemaakt konden we naar buiten.
Het voordeel van onze tuin is dat er meerdere plaatsen zijn om mooie foto's te maken. Dat maakt de foto's straks ook zo leuk, want ze zijn niet in 1 of ander park gemaakt, maar gewoon bij ons in de tuin. Tja, en dan na weken van extreme droogte gaat het toch een keer regenen. Al was het niet veel, het was wel precies op het moment dat de foto's gemaakt werden. Natuurlijk hebben we het tussen de buien door gedaan, want met mijn weerstand is het niet verstandig om nat te worden. Ook heb ik mijn jas netjes aangehouden, want ik wil natuurlijk niet ziek worden.
Ik vond het heel leuk om door zo'n profesionele fotograaf gefotografeerd te worden. Wat een energie had die man en hij kreeg mij steeds met zijn grappen aan het lachen. Ik mocht ook gewoon een beetje gek doen op de foto's en dat is aan mij wel besteed. Achter de fotograaf stond papa met zijn fototoestelletje, dus jullie kunnen al een beetje zien hoe het er ongeveer uit gaat zien. Mama en ik zijn in ieder geval weer een ervaring rijker en het levert ook nog eens hele mooie foto's op van mama en mij. Iets om trots op te zijn.
Vanmiddag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Omdat ik toch wat lichamelijke klachten heb, snotneus, nekpijn en keelpijn, heeft de dokter mij ook nog onderzocht. Hij heeft zo 1,2,3, niets kunnen vinden. Wel wordt als extra de CRP nog bepaald, zodat we weten of er eventueel toch een ontsteking ergens zit. Lieke is vanmiddag mee geweest naar het ziekenhuis en we hebben de zuster goed geholpen. Ik heb zelf bloed geschept en Lieke heeft de buisjes bloed gezwenkt. Samen hebben we de bloedjes weggeschoten naar het lab. Ook papa is deze keer meegeweest naar het wegschieten van de buisjes. Daarna zijn we weer naar huis gegaan en nu is het wachten op de uitslag. De dokter zou bellen als het beleid opnieuw bepaald was en het is nu vrijdag half zes en er is nog niets bekend. Op het moment dat ik meer weet zal ik dit jullie laten weten door een reactie te plaatsen bij dit bericht.

Groetjes Janske

• 27 Mei 2011 - 15:44

Ellen:

Wauw wat een mooie foto's al! En dan zijn dit nog de amateurfoto's van je papa ;) ik ben benieuwd naar de echte! En natuurlijk ook nog naar je uitslag van de bloedjes...
    maar dat lezen we vanzelf wel weer. Fijn weekend allemaal!
    Veel liefs

• 27 Mei 2011 - 16:44

HOI JANSKE EN FAM.
    JANSKE IK HEB JOU AL MENIG KEER DE NAAM FOTOMODEL GEGEVEN.
    EN NU ZIE IK MET EIGEN OGEN EN JULLIE OOK DAT DIE DORRY NIET ALLEEN OVER VEEL FANTA BESCHIKT MAAR HET OOK DIKWIJLS GOED HEEFT.
    JOKE WAT EEN SPETTER BEN JIJ ZEG.
    JANSKE TER EREN WELKE HEILIGEN KWAM ER EEN BEROEPSFOTOGRAAF NAAR DE POLDER?????????????
    WAT GAAF ZEG DIE OGEN EN TANDJES VAN JOU MEISJE ECHT EEN DIVA BEN JE.
    JANSKE JIJ HEBT BLOED GESCHEPT MET EEN BAKJE ?OF WAT MOET IK MIJ DAAR VAN VOORSTELLEN?
    LIEKE ZWENKT IK DENK DAT DAT BEWEGEN IS MET HET BUISJE.
    EN DAN INEENS GAAN JULLIE BLOEDJESWEGSCHIETEN,EN ZELFS PAPA DOET MEE.
    IK DACHT DADELIJK HEEFT ZE OOK NOG ERGE BLOEDARMOEDE ,MAAR TOEN GING ER EEN LAMPJE BRANDEN BIJ MIJ ,EN DACHT ZE BRENGEN HET BLOED VAN JANSKE ZELF WEG VOOR ONDERZOEK.
    HEB IK HET GOED ?OF NIET? DIKKE VETTE DORRY

• 27 Mei 2011 - 17:44

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een stelletje knappe meiden daar op die foto.
    Ben inderdaad benieuwd naar het doel ervan en hoe ze er dan uit gaan zien.
    Het zal wel niet een gewone sessie zijn anders hadden je zusje en je papa er ook wel op gemogen.
    Maar we wachten maar geduldig af.

Het is nu 19.43 en er staat nog geen berichtje van je. Dus je zal nog wel niet meer weten.
    We kijken straks nog wel een keertje.....en blijven duimen dat het mee gaat vallen.

Succes

Groetjes uit Leende

• 27 Mei 2011 - 19:01

Janske Beks:

Hoi Allemaal,

Hier ben ik dan eindelijk met de bloeduitslagen.
    Ik heb goed nieuws: mijn beenmerg heeft zich heel goed hersteld nadat de chemo dinsdag is gestopt. Alle bloedwaardes waren beter.
    Ik ben dan ook meteen weer begonnen met 50% van de chemo thuis (bij tante Angela).
    Nadat papa had gebeld met deze informatie heb ik dus nog even chemocaspers gekregen en ben ik lekker dicht bij Sietske in bed gaan liggen en slaap al.

Welterusten allemaal!

Groetjes Janske

• 27 Mei 2011 - 19:50

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een mooie foto's van Mama en jou.
    Jij bent voor mij al Miss Super Janske maar Mama gaat ook voor de titel van Miss!
    Ik ben ook heel benieuwd waarvoor deze fotosessie is gemaakt.
    Fijn dat jouw bloedwaardes goed zijn en heel leuk dat jij nu hiernaast lekker ligt te slapen bij Sietske.
    Geniet van de logeerpartij en van het samen spelen.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 27 Mei 2011 - 20:41

HOI HUMMEL EN FAM.
    WAT EEN KNOER GOEI BERICHT.
    JANSKE IK HEB EEN KAARS AANGEFIKT VOOR JOU BEENMERG IN DEN BOSCH EN MIJN BEDE IS VERHOORD DIE GOEIE SINT JAN.
    OOK VOOR JOU BLOEDWAARDE WEDEROM VERHORING VAN DEN BOSCH SUPER VIND IK .
    NU KUNNEN JULLIE GENIETEN VAN HET WEEKEND ,EN WEER KRACHT EN ENERGIE OPBOUWEN MEISJE GEWELDIG ZO'N GOEI BERICHT EEN DIKKE VETTE DORRY

• 27 Mei 2011 - 22:28

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wauw, wat een mooie foto's.
    Ik denk dat papa jullie aan de ketting moet gaan leggen, en een groot slot op de poort moet doen.
    Anders worden jullie zo weggekaapt.
    Wie kan zulke mooie meiden nou weerstaan.
    Ik ben zeer benieuwt waar deze prachtige fotosessie voor is.
    Wat heerlijk dat jouw bloedwaardes weer verbeterd zijn, en dat je weer met chemo mag beginnen.
    Maar dat had ik al voorspelt eerder deze week.
    Wat leuk dat je bent logeren bij ome Tan, tante Angela en de kids.
    Ik wens je heel veel plezier en een heel fijn weekend.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 28 Mei 2011 - 06:38

DORRY:

JANSKE EN TANTE ANGELE OME TAN EN DE KINDEREN VAN HUN.
    HOI MEISJE LEKKER GESLAPEN BIJ SIETSKE ?
    BLIJF JIJ NOG DE HELE DAG BIJ HUN???????????
    WAT EEN VERSCHIL MET VORIGE WEEK DE BLOEDJES NIET GOED ,EN JOU BEENMERG ,MAAR NU DUS WEL FIJN IS DAT.
    EEN HELE FIJNE DAG
    EEN DIKKE VETTE HOFIVE DORRY

• 28 Mei 2011 - 08:07

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Goed nieuws dat je uitslagen in orde zijn!!

Zeg, ga je ons straks vertellen dat je nog beroemder gaat worden?? Je bént al wereld-
    beroemd in Heeze en omstreken!!!!! Je maakt het wel spannend hoor. Wij zijn hééééél
    benieuwd wat er weer gaat gebeuren. Het zullen in elk geval prachtige foto's geworden zijn,
    dat zien we hier al wel!!

Fijn weekend allemaal,

groetjes van ons

• 28 Mei 2011 - 19:34

Oma Hanny En Frans:

Gelukkig zijn de bloedwaardes weer gstegen en gaat het weer de goede kant op.
    Ennuhhhhhhhhhhhhh
    Hallo, hallo.........................
    Dat belooft wat die foto's van je moeder en jou.
    En zie ik het nu goed dat er haartjes op jouw hoofd gaan groeien????????
    Ben erg benieuwd naar wat er nu weer gaat gebeuren.

Liefs en dikke knuffel

• 29 Mei 2011 - 06:54

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag Janske en Joke,

Van twee zo'n mooie dames kunnen natuurlijk ook alleen maar prachtfoto's gemaakt worden. We zijn benieuwd in welk blad we jullie binnenkort mogen bewonderen!
    Goede uitslagen! Heerlijk.

Zet 'm op!

• 29 Mei 2011 - 07:01

HOI JANSKE EN FAM.
    AL WEER ZONDAG GAAT HET NOG REDELIJK MET JOU???
    WIJ HEBBEN ONZE KLEINKINDEREN TE LOGEREN.
    HET GAAT KEI GOED ALS ZE BIJ ONS SLAPEN.
    IK WIL DADELIJK WEL EVEN MET DE BOLDERKAR MET INHOUD NAAR HET BOS .
    WAT ZIJN WIJ TOCH BOFKONTEN.
    NOU HUMMEL EEN FIJNE DAG MORGEN WEER NAAR SCHOOL ALS JE KUNT
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 29 Mei 2011 - 07:33

Inge:

hoi hoi,

Wat een plaatje...
    twee mooie meiden.

Joke, je bent echt moeders mooiste & de mooiste moeder.
    Goed van jullie om die schoonheid straks ook nog eens aan de muur te hangen, want dat zal vast gebeuren.
    Dan is het niet alleen jullie aanwezigheid in levende lijven die het huis sieren (een huis is mooi door de mensen die er wonen), maar ook nog een de muur van het huis.

groetjes Inge.