Mijn complete wensdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn complete wensdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn complete wensdag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Nou, daar gaan we dan. Het wordt een lang verhaal over mijn wensdag die op 18 mei 2011 door Stichting Doe Een Wens gerealiseerd is.
Op dinsdag kregen Lieke, Meike en ik al te horen dat op woensdag mijn wensdag zou plaatsvinden. Papa en mama hadden namelijk al een mailtje gehad, waarin stond dat de weergoden ons gunstig gezind waren en de wensdag dus door kon gaan. Allemaal bedankt voor het duimen, want blijkbaar heeft het geholpen. Dat was overigens het enige wat papa en mama wisten. De wensdag ging door en om half tien zouden Veronique en Hanneke bij ons zijn. Lieke, Meike en ik wisten van niets en Lieke en ik dachten nog dat we ’s morgens gewoon naar school moesten. We vonden wel dat papa en mama heel rustig aan deden en Lieke kan al een beetje klok kijken, dus die vertrouwde het niet helemaal.
Om half tien ging de bel en Hanneke en Veronique kwamen binnen met kadootjes. We waren nu al helemaal blij, want we kregen alle drie een K3 jurkje. Leuk om even te vermelden is dat toen mama in verwachting was van Meike op de aankondiging van de komst van een derde kindje stond: “Mogelijk nieuwe Ke3 op komst”. Ke3 zijn we al ruim 3 jaar, maar gisteren dus ook K3. Daarnaast kregen we ook nog mooie bloemenkettingen en –armbanden. De Cd van K3 werd opgezet en we hebben samen met mama gedanst. Het was een mooie warming-up voor de rest van de dag. Na twee liedjes vroeg Hanneke of we zin hadden in nog meer. Nou, dat wilden we wel en dus moesten we onze jassen en schoenen aan doen. Ook kreeg ik een kaart met een foto van mezelf erop en daarachter de tekst: “gaat ……” In dit geval stond er een hele grote roze limousine op. Toen ik die foto zag wilde ik natuurlijk direct naar buiten, maar helaas geen roze auto in onze straat te vinden. Zouden we dan alles te voet moeten doen? De dames van Doe Een Wens hadden een plannetje en als we heel hard “JAN” zouden roepen, dan zou er misschien wel een auto komen. En ja hoor, na drie keer heel hard roepen kwam de grote roze limo aanrijden. Wat wel een beetje tegenviel aan de limo was de kofferbakruimte. We moesten natuurlijk ook de buggy meenemen en die wilden we dus achter in de limo laden, maar helaas. De kofferbakruimte in een auto van meer dan 9 meter was te klein en dus moest de buggy bij Hanneke in de auto. Hier hebben we natuurlijk wel een hoop lol om gehad. Gelukkig was er wel heel veel ruimte voor ons en niet alleen voor ons, maar er was ook nog een minibar met echte kinderchampagne, heel veel glazen, heel veel verschillende drankjes, met andere woorden, we kwamen onderweg niets te kort. Ook zat er nog een televisiescherm en DVD-speler in. Er lagen veel DVD’s en natuurlijk ook DVD’s met K3. Het werd dus 1 groot feest in de limo. Wel was het voor ons even wennen, want wij konden wel naar buiten kijken, maar niemand kon naar binnen kijken. Wij maar zwaaien, maar niemand zag ons.
We gingen rijden en we wilden dit toch graag even delen met opa en oma, want wij reden langs hun huis. Vlug even bellen dat ze buiten moesten kijken, maar helaas namen ze niet op. We hadden nog geen nieuwe kaart gehad wat we zouden gaan doen, dus het was afwachten waar we heen reden. Na een bocht of drie kwam de weg ons heel bekend voor. Dat is de weg die we elke morgen rijden als we naar school gaan en nu gingen we dus ook naar school. Wat een ontvangst stond ons daar te wachten. We mochten met de grote limo het schoolplein oprijden en daar stonden alle kinderen, leraren, onze ouders, onze opa’s en oma’s, Karin en de familie Prinsen ons op te wachten. Het was maar goed dat op dat moment niemand in de limo kon kijken, want het was een heel emotioneel moment in de limo. Na van de eerste schrik te zijn bekomen hebben we de raampjes opengedaan en we leken wel echt VIP’s. Iedereen riep onze naam en zwaaiden naar ons. Wij hebben natuurlijk teruggezwaaid en toen ook papa en mama de oogjes weer droog hadden zijn we uitgestapt. Wat een herrie, wat een enthousiasme, wat GAAF was dat. Ook heeft mijn klas nog liedjes gezongen over vliegen in de lucht. Kei leuk, maar waar dat dan weer op slaat? Papa heeft mij nog even heel hoog opgetild, zodat iedereen nu ook een Janske heeft kunnen zien die maximaal geniet. Daarna zijn we weer ingestapt en bij het wegrijden hebben wij door het raam nog de nodige handjes gegeven. Ook kreeg ik de volgende kaart met daarop een tekening van Nijntje in een vliegtuig.
Lieke riep meteen: “We gaan vliegen!!” Papa geloofde daar niets van en vertelde dat we ook naar Nijntje konden gaan. Alleen Meike geloofde papa zijn verhaal, de overige drie stemmen gingen naar het vliegtuig. En dat klopte, want we reden naar Budel en bij het vliegveld mochten we uitstappen. Ook daar stonden de opa’s en oma’s weer op ons te wachten. Ook lag er een rode loper naar een vliegtuig en die lag daar dus voor mij. Wat een luxe. Over de rode loper naar het vliegtuig. Eindelijk, eindelijk, eindelijk. Ik mocht in een vliegtuig dat ook nog ging opstijgen. Vliegen als een vogel, vrij in de lucht. Helemaal super. We gingen met twee vliegtuigen de lucht in en er konden 6 personen mee. Zo kon het ook gebeuren dat opa IJsje ook zijn luchtdoop kreeg. Opa zat bij mij en papa in het vliegtuig en mama, Lieke en Meike zaten in het andere vliegtuig. Ik vond het zo ontzettend gaaf daar boven in de lucht. We vlogen over de weilanden en zagen de koeien en op de snelweg de auto’s. We vlogen door naar Heeze en via het kasteel vlogen we naar onze school. Daar stonden weer veel kinderen op de speelplaats met een lang lint. Het was geweldig om naar hun te zwaaien, maar de piloot was bang dat ze mij niet konden zien. Daarom ging hij zwaaien met het vliegtuig. Hij liet het vliegtuig schommelen, zodat hij met de vleugels van het vliegtuig kon zwaaien. Ik vond dat helemaal niet eng, want toen we weer over onze school vlogen, vroeg ik of hij nog een keer wilde zwaaien en dat wilde hij wel. En dus schommelde het vliegtuig heerlijk op en neer. Prachtig. Met 160 km per uur op een hoogte van 400 meter. Vanuit school vlogen we door naar ons huis en ook daar vlogen we een paar rondjes. Daar zag ik ome Tan, tante Angela, Bart, Sietske en Rens in onze tuin. Ze hadden een heel mooi hart gemaakt in onze tuin. Ook heb ik natuurlijk gezwaaid naar Blub de vis en Blob. Toen Blub op vakantie was heb ik vaak naar hem gezwaaid vanuit de grond naar de vliegtuigen die over vlogen. Nu was het mijn beurt om naar hun te zwaaien vanuit het vliegtuig, terwijl zij in hun kom op de grond waren. Daarna was het tijd om terug te vliegen naar Budel en nadat de piloot ons weer keurig aan de grond had gezet, was het tijd om even bij te praten met mijn zusjes. Ook zij hadden het geweldig gevonden en ik hoorde van Lieke dat zij de hele weg zelf heeft gevlogen. Ze mocht van de piloot de hele weg het stuur mee vasthouden. Super knap dus van haar dat ze zo goed gevlogen heeft.
Ik kreeg weer een nieuwe kaart en daar stond een trein op. We gingen dus weer in de limo en het werd toen wat drukker in de limo, want ook de opa’s en oma’s gingen vanaf dat moment met ons mee. Super gezellig dus en super gaaf dat zij mijn wensdag van zo dichtbij hebben kunnen meemaken. Onderweg was het tijd voor de limolunch. We kregen allemaal lekkere boterhammen, broodjes, vers fruit en verschillende soorten drinken de limo ingeschoven en onderweg hadden we dus ruim tijd om lekker te eten. We kwamen aan in Simpelveld en wat wil nu het toeval. Afgelopen zondag heeft papa de Grenslandklassieker gefietst en de laatste controlepost was bij de Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij. Hier stopten wij nu ook, maar nu om met de stoomtrein naar Valkenburg te rijden. Er was een hele wagon voor ons gereserveerd en wederom lag er een rode loper op het perron en een conducteur klaar om ons te helpen de trein in te stappen. De hele rit is de conducteur bij ons gebleven om ons te vertellen over de Miljoenenlijn, zoals deze spoorlijn heet. Ook mochten Lieke, Meike en ik zelf de kaartjes knippen en dit was nog echt knippen, zodat er gaatjes in de kaartjes kwamen. Ik heb ook nog een schaalmodel stoomlocomotief gekregen die geluid maakt als een echte. Hier heb ik dan ook tijdens de rit fijn meegespeeld. Er kwam ook nog een man langs met allemaal drankjes en dus hebben we ook nog wat gedronken in de trein. Wat ik heel mooi vond in de trein was dat ik bergen zag. Ik wist dus al dat papa afgelopen zondag in deze bergen had gefietst en het leek mij zo mooi om ook eens boven op een berg te staan.
Aangekomen in Valkenburg gingen we weer naar de roze limo. Voor het station stond niet alleen de limo, maar er stonden ook politieagenten op de motor. Wat zou er nu aan de hand zijn? Ook de politieagenten waren voor mij gekomen om mij en mijn gezelschap in de roze limo te begeleiden door Valkenburg. Ik heb eerst even kennis gemaakt met de politieagenten. Ik vond dat wel een beetje spannend, maar gelukkig heb ik dan twee zusjes die heel stoer zijn. Er was een agent bij en die zijn naam was Jos, net als onze buurman. Hij werd dus als vlug Jos, Swieber de vos genoemd, net als onze buurman. Ondertussen had ik een kaartje gekregen met een kabelbaan erop. Wij reden dus door Valkenburg en de politieagenten hadden de zwaailichten aangezet en ze hielden het verkeer tegen op de kruisingen. Zo konden wij dus gewoon door rood en zonder te stoppen in 1 keer door rijden naar de kabelbaan. Het is dan heel leuk om naar buiten te kijken, want dan zie je mensen denken. Wie zou er in die grote auto zitten? En dan met politiebegeleiding? Ik denk niet dat iemand gedacht heeft dat het Super Janske zou zijn. We hebben wel een keer het raam een klein beetje open gehad en toen hoorden wij jongens zeggen dat ze dachten dat K3 erin zat. Die jongens hadden het dus bijna goed.
Aangekomen bij de kabelbaan kregen we een VIP-behandeling. We werden geweldig ontvangen en overal werd rustig de tijd voor genomen. Ook werden er nog foto’s gemaakt van ons in de kabelbaan. En daar ging ik dan. Samen met papa en Meike in de kabelbaan naar de top. De voor mij zo belangrijke top. De top van de berg die ik zelf op 2 augustus hoop te bereiken. Gisteren mocht ik al een voorproefje nemen over hoe dat voelt. Nu moet ik ook zeggen dat de weg naar deze top niet zo heel zwaar was, want de kabelbaan stopte keurig bovenaan. We moesten nog een paar trapjes op en ondanks dat ik toch wel heel moe aan het worden was, heb ik de laatste treden ook zelf genomen. Op de top werden we gastvrij ontvangen en het was heerlijk weer. We hebben daar foto’s gemaakt van ons gezin en natuurlijk ook met de opa’s en oma’s erbij. Daarna heb ik een momentje voor mezelf gepakt. Ik ben op papa’s schoot gaan zitten en zonder iets te zeggen heb ik alleen maar weg gekeken. Stil, genietend van mijn moment op de top van een berg. Ik heb de lucht opgesnoven en na een minuut of tien had ik weer oog voor mijn omgeving. Inmiddels was er drinken gekomen en ik ben in de buggy gaan liggen om uit te rusten. Tot het moment dat ik Lieke hoorde zeggen dat ze ging rodelen. En ja, dat wilde ik natuurlijk ook wel. Even door de ogen wrijven en op naar de rodelbaan. Ik ben heel veel keren geweest. Telkens met iemand anders. Een keer met mama, papa, Frans en oma Hanny. Geweldig om boven op de berg de wind door je “spreekwoordelijke” haren te voelen. Ik moest wel zorgen dat mijn pet niet afwaaide. Ondertussen zag ik opa IJsje en oma Tumtum genieten van het uitzicht en van onze activiteiten op de rodelbaan. Ik heb dan ook vrolijk naar hun gezwaaid. Na een afdaling of tien was het weer welletjes en gingen we weer naar het terras. Daar kregen we nog een ijsco. Mijn zusjes hadden een K3-ijsco en ik een Mega Mindy-ijsco. Ook nu heb ik op de top genoten van het uitzicht en van de mensen om me heen. Ook besefte ik daar heel goed waarom deze dag georganiseerd is. Dit moest ik nog wel even met papa bespreken. Ik besefte daar dat ik heel lang en heel erg ziek ben. Dat ik Chemo Kaspers krijg en melatonine. Dat het drakendrankje mij regelmatig komt vervelen, maar ik besefte daar ook dat ik dat alles krijg om mij beter te maken. Dit alles moest ik even vertellen tegen papa en heb het gesprek daarna afgesloten met een dikke vette kus.
Tijd om weer af te dalen naar het dal en terug te gaan naar de limo. We hebben de K3 DVD weer aangezet en al kijkend zijn we naar Nederweert gereden. Op 1 of andere manier had die berg mij heel veel energie gegeven. Mijn zusjes lagen lekker in de limo naar de tv te kijken, maar ik niet. Ik had praatjes genoeg en voelde me ook nog barvrouw. Elke 5 minuten vroeg ik aan iedereen of ze nog wat drinken wilde, want ik ging dat graag voor ze regelen. Dan stond ik aan de minibar of het de normaalste zaak van de wereld was.
Wat ik overigens nog ben vergeten om te vertellen is dat we onderweg naar Simpelveld nog hele mooie tekeningen hebben ingekleurd. Deze hebben we in een grote envelop gedaan en op de post gedaan voor Blub en Blob. Wij hebben afgelopen jaar namelijk ook heel veel post van hun gehad toen zij op hun wereldreis bezig waren, dus nu was het tijd voor ons om hun ook iets moois te sturen.
Weet je wat echt lachen is. Met een grote limo naar de McDonalds gaan. Ook deze keer werd de limo weer keurig voor de deur geparkeerd en stond er al een mevrouw van de McDonalds op ons te wachten. Je kunt het bijna niet geloven, maar er waren zelfs tafeltjes voor ons gedekt en ze kwamen de bestelling aan de tafel opnemen. Iedereen mocht bestellen wat hij wilde en alles werd keurig aan het tafeltje gebracht. Er lagen ballonnen en kleurplaten. Met andere woorden, het was super geregeld. Toen we klaar waren met eten mochten we in een lange polonaise mee naar de keuken. Daar mochten we zelf onze ijsjes “tappen”. Iedereen mocht dat zelf doen vertelde de mevrouw, maar daar hebben Lieke, Meike en ik even een stokje voor gestoken. Wij hebben netjes voor iedereen “getapt”. Ter afsluiting kreeg ik nog een tas met spelletjes erin en een mooie rode hartjes ballon.
Inmiddels was de limo weer voor komen rijden en we zijn naar Budel gereden om de opa’s en oma’s uit te laten stappen. Hun auto stond nog bij het vliegveld. Het was leuk dat mijn piloot toevallig ook net buiten stond, dus daar heb ik nog vriendelijk naar kunnen zwaaien. Met zijn vijven achter in de limo zijn we naar huis gereden. In Sterksel zag ik toevallig ook nog juf Dorie staan en toen we de straat in kwamen rijden, toen kwamen er natuurlijk wel wat mensen naar buiten om te kijken wie er in die grote limo zat.
Thuis aangekomen hebben we Hanneke, Veronique en Jan bedankt voor de super gave dag. Het was echt mijn wensdag. Ongelofelijk wat zij uit een gesprek halen en hoe ze dat allemaal samenvatten in 1 geweldige dag. Het leek wel of het 3 weken waren, zoveel hebben we gedaan. Stichting Doe Een Wens laat dromen uitkomen!

Groetjes Janske

• 19 Mei 2011 - 22:25

Ome Tan:

Lieve allemaal,

Prachtig om te lezen en te zien hoe wensen in vervulling zijn gegaan.

Eén wens blijft nog over...........

We gaan nu met z'n alle hopen, duimen, bidden en vooral er in geloven dat na 2 augustus die ene wens ook in vervulling zal gaan.

Janske heeft nu mogen proeven van de verschillende ervaringen, nu nog een kwestie van tijd en ze gaat zelf de bergen beklimmen, rijden op een politie-motor of vliegen met haar eigen Super-Janske Jet.

groeten

Ome Tan

• 19 Mei 2011 - 23:05

Opa Ijsje Oma Tumtum:

De hele dag leven wij nog in een roes van gisteren , er waren kippevel momenten bij dat willen jullie niet geloven.
    Zo waren wij eerder op school dan jullie in de grote rose Limo ,,en dus zagen wij de kindjes van de klassen van Janske en Lieke keurig netjes naar buiten komen en in 2 rijen gaan staan, dus dachten wij nou dat is mooi gedaan.
    Maar even later kwamen alle kinderen naar buiten en toen jullie met die limo het schoolplein opdraaide zien wij jufr. Dorrie haar handen voor haar gezicht slaan en riep zo iets van OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

En ja Ferry en Joke dat was een zwaar moment , ook voor ons zeker toen jullie uitstapte en alle kinderen van klein tot groot begonnen te klappen en te schanderen JANSKE JANSKE JANSKE , ja toen hadden wij het niet meer.
    Wat was indrukwekkend ,juff -leraren en kinderen geweldig -gaaf - dank jullie wel dat jullie hun zo'n groots onthaal hebben gegeven.

Natuurlijk kunnen wij ook net zo makkelijk , zo,n groot verhaal schrijven ,zoveel wij gisteren mee hebben mogen maken , maar dat zullen we maar niet doen.
    enkele persoonlijke dingen nog willen wij nog wel even hier op schrift zetten.

Wat was dat gaaf die luchtdoop , wat stom van mij (opa) dat ik nooit eerder in een vliegtuig ben gestapt.
    In een trein zitten die is gebouwd in het jaar dat mijn (oma) vader werd geboren 1914 bijna 100jaar
    Die 3 motor muizen zoals wij die altijd noemen echt tegek
    De verzorging bij de kabelbaan , lijkt zo simpel , maar nee dit was echt te gek , van onder tot boven wist elk personeelslid , wie Janske was, wat ze vanmorgen al gedaan had enz enz.
    De ontvangt op de Wilhelmina toren grandioos
    Wij waagde ons niet meer op de rodelbaan , maar we hebben zo genoten dat de hele familie Beks zich zo uitleefde incl oma hanny en Frans
    En dan bij dat bedrijf met die grote M.
    die M mag gerust nog wel dikker geschreven worden de M van Manjefiek ( de juf moet Janske en Lieke maar beter dit woord leren schrijven) wij hebben op het Vak Nederlands ....zo het een Nederlands woord is.... niet altijd goed opgelet.

Wat dan nog te zeggen over stichting doe een wens
    Wat dan nog te zeggen over Hanneke en Veronique
    Wat dan nog te zeggen over de chauffeur Jan (wij noemde hem op het laatst van de dag Johne)

Weet je wat we zeggen.
    Jullie hebben ons gisteren gelukkig gemaakt.
    Dank jullie wel

Opa ijsje en Oma tumtum

• 20 Mei 2011 - 02:40

Goofie:

Wat een mooie dag heb jij gehad. Ik werd wakker en moest mijn mail checken. Ik begreep meteen waarom!! Wat heb jij een fantastische dingen gezien, gedaan, gehoord, En wat mooi opgeschreven. Alsof ik er bij was zo goed. En wat een lieve, lieve mensen allemaal om je heen. Wat jij allemaal in een dag gedaan en meegemaakt hebt. Dat maak je in honderd jaar nog niet mee! En Lieke kan al vliegen! Wat een mooie foto's ook nog. En die top, tja. Zo mooi dat je daar geweest bent. Op naar de top op 2 augustus. Wat zal jij en zullen jullie vast heerlijk slapen nu. Wat hebben jullie die dag verdiend allemaal!Dag kanjer, kanjertjes, kanjerpaps, kanjermams en kanjeropa's en oma's. Lieve groet Goofie

• 20 Mei 2011 - 04:30

Tanja Kessels Ospel:

Gistermorgen op weg naar mijn werk in Helmond hoorde ik op radio Horizon dat de familie Beks uit Heeze met natuurlijk Janske in de hoofdpersoon, een rondvlucht had gemaakt en een hele mooie dag hadden aangeboden gekregen van de stichting Doe een Wens. Ik kreeg kippenvel en ook net als jullie een emotioneel moment. Mensen zullen wel gedacht hebben wat zit die te janken in de auto, maar dat kon me niets schelen. Wat ontzettend lief van Hanneke en Veronique om voor jullie die door jullie zo ontzettende verdiende Wensdag aan te vragen. SUPER! Uit jullie verhaal en foto's blijkt wel dat jullie een SUPERGAVE dag hebben beleefd. Heerlijk dat jullie hier samen zo van hebben kunnen genieten en jullie hebben het allemaal en met name SUPER JANSKE dubbel en dik verdiend! We duimen en steken dikke kaarsen aan dat jullie laatste en allerliefste wens natuurlijk ook uit mag komen! Op naar Alpe du'Zes en 2 augustus! Groetjes en heel veel liefs Tanja, Paul, Manou en Jorn Kessels.

• 20 Mei 2011 - 06:46

Tonny:

Hallo allemaal
    Inderdaad wat een super,mooie gezellige fantastische dag hebben jullie gehad zeg.
    Janske een dag met je papa en mama,zusjes,opa""s en oma""s zul je niet snel vergeten.
    Daar kunnen jullie nog lang aan terug denken.
    Maar jullie hebben dit wel verdiend.
    Groetjes Ger en Tonny.

• 20 Mei 2011 - 07:25

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Wát een Superverhaal!! Ik moest het een paar keer lezen om het écht te geloven, zoveel bijzondere dingen jullie in één dag hebben gedaan! Het moet jou en je familie toch een extra duwtje in de rug hebben gegeven op weg naar de top van je eigen berg! Zovéél mensen die jullie die mooie dag hebben bezorgd!! Misschien heb jij Janske, die dag óók nog wel eens gedacht: wat ben ik toch een "bofkont" ?? Ondanks alle narigheid in je leventje is zo'n dag dan weer een parel aan je ketting!! Een dag om nooit te vergeten en nog vaak over na te babbelen.

liefs van ons

• 20 Mei 2011 - 07:39

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Aan deze kant zitten we een beetje jaloers te worden op wat jij allemaal hebt gedaan.
    Maar wat hebben jullie dit verdiend. Iedereen die mee is geweest.
    Ik hoop dat dit de dingen zijn die je later nog weet en niet die vervelende (draak) dingen.

Het is gewoon een heel mooi verhaal en idd goed omschreven alsof je er zelf bij bent geweest.
    Geniet maar lekker na ;-)

Groetjes uit Leende

• 20 Mei 2011 - 08:19

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Wat een dag !!!
    Tante Hariètte had al een voorproefje gehad bij opa en oma. Zij hebben gisteren alle foto's laten zien en prachtige verhalen verteld over jullie geweldige dag !
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en hopelijk geeft jullie dit weer genoeg energie.

Mensen van Stichting DOE EEN WENS, bedankt dat jullie zo'n geweldige dag georganiseerd hebben en wat ons betreft Janske geef je hen ook de SUPER status. En natuurlijk ook alle mensen die jou en de rest van de familie zo hartelijk ontvangen hebben.
    Geweldig dat er zoveel mensen zijn die andere mensen gelukkig maken.

Nu lekker lang nagenieten van deze fantastische dag en op naar 2 augustus !!

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 20 Mei 2011 - 08:30

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat hadden Veronique en Hanneke een geweldige, onvergetelijke dag voor jou en de familie georganiseerd. Jullie hebben dat ook echt verdiend!
    Ook wij hebben met volle teugen van alle activiteiten mee mogen genieten.
    Het werd soms heel emotioneel, maar dat mag ook best.
    We hopen dat jullie als gezin door deze dag wat extra energie krijgen.

Voor iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan deze onvergetelijke dag: HARTSTIKKE BEDANKT!

• 20 Mei 2011 - 09:28

Ymke:

Lieve Janske en lieve familie,

wat een verhaal. Ik heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Zoveel moois en zoveel symboliek in een dag. En wat hebben jullie het verdient. Dit is vast een enorme opsteker. Nu op naar de echte top. En die ga je halen, want je bent tenslotte SUPER JANSKE!

Liefs Ymke

• 20 Mei 2011 - 10:01

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    IK ZIT START KLAAR MAAR MOEST NOG EVEN VLUG LATEN WETEN DAT IK BEST EEN BEETJE JALOERS BEN OP JULLIE.
    WAT EEN DIVA BEN JIJ ZEG MEVROUW MAG IN EEN LIMO OP RODE LOPERS VLIEGEN EN DE BERG OP EN NOG VEEL MEER .
    HUMMEL WAT EEN OPSTEKEWR VOOR JULLIE .
    IK BELOOF DAT ALS WIJ IN ZEELAND AANKOMEN DE BOLKNAK AAN GAAT EN BLIJFT FIKKEN VOOR JOU MIJN HARTJE.
    DAG ALLEMAAL JANSKE WAT EEN FOTO'S JULLIE LIJKEN WEL FILMSTERREN.
    IK MOET OPHOUDEN DAAAAAG DORRY

• 20 Mei 2011 - 10:15

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een mooi verhaal over deze bijzondere dag.
    Een dag met een gouden randje voor jullie allemaal denk ik.
    En jij bent zelfs al op het topje van de berg geweest.
    Dat zal ook een bijzondere ervaring voor jou zijn want die top komt eraan!

Blijf genieten en hou je taai kleine guit en familie. Fijn weekend allemaal.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 20 Mei 2011 - 13:56

Monique Fiers:

Ha Janske,

Wat super om te lezen dat je zo genoten hebt van je wensdag je hebt hem dan ook dubbel en dwars verdient en je zult er nog heel lang met een geweldige glimlach aan terug denken.
    Wij hebben het 3 jaar geleden gehad en nog steeds wordt er regelmatig over gesproken en de foto's bekeken vooral de grote limo heeft bij Daan veel indruk gemaakt maar dat was bij jou niet anders las ik al.
    Blijf nog maar lekker nagenieten van deze hele fijne dag!!!

Groetjes Fam Fiers Middelbeers (Nickie, Monique, Sophie, Lotte en Daan)

• 20 Mei 2011 - 14:49

Judith, Ron, Wout, ?:

Sprakeloos van dit verhaal en de foto's, traantje weggepinkt.
    Het is jullie gegund!

Zet 'm op!

• 20 Mei 2011 - 14:52

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

De tranen lopen over mijn wangen als ik dit verhaal lees.
    Ik proef gewoon hoe jullie genoten hebben.
    Wat een prachtige dag.
    Ik weet even niet wat ik schrijven moet, en ik sta niet zo snel met mijn mond vol tanden.
    Maar nu, kippenvel.
    Ik hoop dat jullie hier genoeg energie uit kunnen halen voor de laatste etappes.
    Met de kabelbaan heb je de top gehaald en genoten van het uitzicht.
    Nu weet je al een beetje hoe je je gaat voelen als je je eigen bergtop op eigen kracht gaat bereiken.
    Het kan mij niet snel genoeg 2 augustus zijn.

Wat heerlijk dat er gelukkig nog heel veel lieve mensen zijn die alles uit de kast halen om andere de dag van hun leven te geven.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 20 Mei 2011 - 19:16

Marga Van Zantvoort:

Geweldig dat er een stichting is zoals Doe een Wens, wat een mooie dag hebben jullie met zijn allen gehad.
    Deze dag geeft jullie dat laatste beetje energie dat jullie nodig hebben tot 2 augustus.
    Op 2 augustus ga je je eigen wens periode tegemoet en wij hopen met je mee dat al je wensen op een gezond en gelukkig leven in vervulling zullen gaan.
    Groetjes Marga

• 20 Mei 2011 - 21:44

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Jullie waren in mijn ogen al echte VIP's maar nu zijn jullie ook behandelend als echte VIP's, dik verdiend!!!!
    Zoals meerdere mensen vond ik het ook een hele emotionele dag, op het schoolplein waar jongens uit de hogere groepen naar buiten kwamen gerend met een arm naar voren en dan roepend: SUPER JANSKE. Ik heb stadyshot op de camera maar geloof niet dat dat geholpen heeft.
    Jullie uitzwaaien in die hele gave Super rose limo, .... te gek!
    Snel een hart maken in jullie tuin en wachten op de vliegtuigjes; spannend. Daar kwamen ze aan....., ze komen toch nog wel terug........, ja hoor een paar rondjes, helemaal te gek, het idee dat jullie daar boven in de lucht aan het genieten waren. Flink zwaaien en maar hopen dat jullie het kunnen zien. Een enthousiast telefoontje van Ke3 dat ze het hart gezien hadden. De rest van de dag in gedachten met jullie mee en benieuwd naar jullie belevenissen. 's Avonds het telefoontje van opa Ijsje die (nog) helemaal in de wolken was. Heerlijk dat jullie zo in watten zijn gelegd, zoals eerder gezegd; dik en dubbel verdiend!!!!

Geniet er nog lang van na! En haal er de energie uit die al die lieve mensen die meegewerkt hebben aan deze fantastische dag jullie geven.

Lieve mensen van Stichting Doe een Wens : Super Bedankt!

Benieuwd hoe vandaag is geweest?

Heel veel lieve groetjes van tante Angela

• 21 Mei 2011 - 06:44

Anne:

Super Super Super!!
    Een echte superfantastische wensdag!

• 21 Mei 2011 - 08:01

Inge :

wouwie....

Jullie zullen wel dagen nodig hebben om alle indrukken te kunnen verwerken.
    Alle berichtjes te kunnen lezen en nog lekker na te genieten.
    Wat een verhaal en een ervaring.
    Janske en fam. blijf wensen en jullie aller belangrijkste wens komt ook in vervulling!!!
    Blijf tanken uit al deze mooie momenten en blijf genieten tussen alles door.

Het gaat om balans in het leven en na vele droevige en zware momenten horen ook hele hele mooie momenten tegenover te staan. Anders is er nooit een balans.
    Meike en Lieke zullen echt ook enorm genoten hebben. Iets wat ze nooit meer vergeten.

Blijf dus wensen en vervul jullie nog van alle het goede in de wereld.

Veel liefde van Inge.

• 21 Mei 2011 - 12:04

Ome Gjis Tante Nelly:

hallo fam.beks
    ik heb het verslag van de wensdag gelezen,wat gaaf ,maar het is jullie gegund.
    en die mooie foto's dit is een dag om nooit meer te vergeten,een echte opsteker.
    en opa ijsje heeft meteen zijn vliegdoop gehad.
    nog even volhouden Janske en je bent op de bergtop.
    groetjes allemaal

ome gijs en tante nelly