Mijn wensdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn wensdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn wensdag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

18 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik laat jullie even kort weten hoe het vandaag geweest is. Morgen ga ik op mijn gemak een groot verslag schrijven, want er is heel veel te vertellen. Het belangrijkste wat ik van vandaag kan zeggen is dat het echt mijn wensdag was. Ik heb een paar maanden geleden gesproken met Hanneke en Veronique van stichting Doe een Wens en vandaag zijn er meerdere wensen, waar ik vaak van droom, uitgekomen. Eigenlijk is het een combi van meerdere zaken. Mijn familie dicht bij me, inclusief de opa's en oma's, dansen, K3, roze, Blub en Blob, de spreekwoordelijke berg, de berg die papa gaat fietsen, school en de trein.
Van al deze verhalen hebben Hanneke en Veronique een wensdag voor mij samengesteld. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ze hebben het voor elkaar gekregen. Nogmaals ik ga nu saai, droog en vliegensvlug opnoemen wat ik gedaan heb en morgen komt het echte verslag.
Vanmorgen klokslag half tien kwamen Hanneke en Veronique bij ons. Ze hadden kadootjes bij voor mij en mijn zusjes. We kregen alledrie een K3 jurkje. Daarna kwam er een hele grote auto voorrijden met chauffeur Jan. Een grote roze auto van meer dan 9 meter. Met deze auto zijn we naar school gegaan en heb ik naar alle schoolgenootjes mogen zwaaien. Door naar Budel en daar mochten we in twee vliegtuigjes. Die vlogen weer naar Heeze, een paar rondjes over onze school, waar de kinderen weer buiten stonden en een paar rondjes om onze tuin, waar de familie Prinsen stond. Ze hadden ook nog een groot hart in onze tuin gemaakt. Terug vliegen naar Budel. Met de grote roze auto en de opa's en oma's naar Simpelveld. In Simpelveld in een hele oude trein met stoomlocomotief naar Valkenburg. In Valkenburg van het station in de roze auto onder politiebegeleiding naar de kabelbaan. Met de kabelbaan naar de top van de berg. Daar lekker wat gedronken en een ijsje gegeten. Op de berg gerodeld. Met de kabelbaan weer naar beneden. Met de roze auto naar de McDonalds in Nederweert. De opa's en oma's weer afgezet in Budel en daarna weer keurig thuis afgezet.
Inmiddels liggen we moe, maar zeer voldaan in onze bedjes. We laten alles nog eens goed op ons inwerken en morgen zal ik alles nog eens in geuren en kleuren uit de doeken doen. Ik kan nu in ieder geval vast de conclusie van het verhaal vertellen: "HET IS VANDAAG EEN DAG OM NOOIT MEER TE VERGETEN"

Groetjes Janske

• 18 Mei 2011 - 20:20

Marleen:

WAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWW!!!!!!! WAT EEN SUPERDAG!

• 18 Mei 2011 - 20:25

Ome Tan:

GE-WEL-DIG

Ik zag jullie vliegen, vliegen boven in de lucht.

Van onder naar boven en ook weer terug, links af rechts af.

Heb de hele dag (in gedachte) mee-genoten.

grtz

Ome Tan

Wel een gemiste kans van Papa om niet in de roze limo, z'n roze boxer-short aan te trekken.

• 18 Mei 2011 - 20:28

Karin:

hey dat was coooooooooooooool zeg al in zo n limosine zitten super gaaf!!!! ben benieuwd naar je verhaal morgen welterusten.

• 18 Mei 2011 - 20:34

Tante Angela:

OOK IK HEB GENOTEN, ALLEEN AL VAN HET IDEE DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN!!!

DIKKE KNUFFEL VAN TANTE ANGELA

• 18 Mei 2011 - 20:51

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

GEWELDIG dat jullie vandaag zo genoten hebben.
    Wat zullen jullie vannacht heerlijk slapen en dat jullie maar fijn over de dingen van vandaag mogen dromen.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 18 Mei 2011 - 20:56

DORRY:

HOI SCHATJE EN OUDERS LIEKE EN MEIKE.
    NONDE KNOL DIT WAS TE DOL.
    WAT EEN SUPER DAG WEER EEN GROTE OPPEPPER VOOR JULLIE NONDE KNOL WAT EEN WENSEN ,EN OOK NOG ALLEMAAL IN VERVULLING GEGAAN WAT HEERLIJK MEID.
    IK HOOP VAN HARTE DAT DIT DE LAATSTE LOOTJES EEN BEETJE LICHTER MAAKT.
    EN DAN DIE FOTO'S DAT IS BEWIJS WANT WAT JIJ MAILDE LEEK EEN GRAPJE VAN JOU ,IK DENK NOG ALS DAT ALLEMAAL KON MEID, MAAR HET WAS ECHT WAAR .
    DOE EEN WENS HEEFT HET KEI GOED GEDAAN.
    IK HOOP DAT JOU OUDERS NU OOK WEER MEER ENERGIE HEBBEN .
    VAN DIE ONDERBROEK VOND IK EEN ERGE GOEIE,MAAR OME TAN HOUDT TOCH OOK VAN DAT KLEURTJE MAILDE JIJ OOIT JANSKE.
    WAT ZULLEN JULLIE LEKKER DROMEN, EN MORGEN WEER DE JURK AAN VAN K 3 GEWELDIG WAT EEN BELEVENIS EEN WELVERDIENDE EEN DIKKE VETTE DORRY

• 18 Mei 2011 - 21:05

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wij hebben mee mogen beleven hoe Janske d'r wensen zijn ingevuld vandaag.
    Wij hebben mee mogen genieten hoe Janske van deze wensen genoten heeft.
    Wij hebben mee mogen genieten hoe Papa-Mama-Lieke-Meike genoten hebben.
    Wij hebben mee mogen genieten hoe Oma Hanny en Frans genoten hebben.
    Wij Opa en Oma hebben een Fantastische dag gehad.

Stichting doe een wens , en met name Hanneke en Veronique , Dank jullie wel !!!

• 18 Mei 2011 - 21:53

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Jeetje, wat gaaf allemaal.
    De jurkjes, de roze limo, de vliegtuigjes, de berg, de kabelbaan ,de stoomtrein.
    En dat allemaal in 1 dag.
    Jeetje, wat zullen jullie genoten hebben.
    Een Superdag voor een Supergezin.
    Nu lekker slapen en heerlijk dromen.
    Over die prachtige "Doe een wens" wensdag.

Kan niet wachten om het hele verhaal te lezen.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxx

• 18 Mei 2011 - 22:06

Gerda:

Hey Miss super Janske fideranske,

Wat hebben jullie genoten met z'n allen.
    En wat zien jullie er alle 3 leuk uit in die gave K3-jurkjes. Binnenkort optreden?
    Jij hebt zichtbaar genoten van deze geweldige dag.
    Ben heel benieuwd naar het hele verhaal.
    Sweet dreams allemaal en nog lekker nagenieten!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 19 Mei 2011 - 06:01

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een super geweldige dag zeg.
    De samenvatting is al mooi. En dan die stralende ogen. Super.
    Wat een mooie dag heb jij (hebben jullie) gehad.

Groetjes uit Leende

• 19 Mei 2011 - 06:34

Krisna Reinders:

Lieve Allemaal,

Wat een geweldige dag Janske! ..............en wat een SUPERauto. Ik vind het heel emotioneel om te zien hoe geweldig jullie het hebben gehad. Jullie heb het DIK verdiend.

Ben heel benieuwd naar je reisverslag van vandaag!

Dikke knuffel voor jullie!

• 19 Mei 2011 - 06:40

HOI JANSKE EN FAM.
    EEN BEETJE BEKOMEN VAN DE WENSDAG????????????????????
    NONDE KNOL WAT EEN BELEVENIS VOOR JULLIE GEWELDIG .
    EN NU VANDAAG WEER SCHOOL MAAR DAN HEB JIJ KEI VEEL TE VERTELLEN AAN IEDEREEN HUMMEL.
    GENIET NOG MAAR EEN LANGE TIJD VAN DIT BIJZONDER GEBEUREN MEISJE OUDERS ZUSSEN EN GROOTOUDERS. EN NU GEVEN WE DIE ROT LEUKEMIE WEER VAN JETJE.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE IK WEET DAT DIT NIET GOEG GESCHREVEN IS MAAR HET STAAT ER IEDERE KEER AL VOOR IK WEET DUS IK BLIJF HET GEWOON FOUT SCHRIJVEN WAT KAN MIJ DAT.
    DAG ALLEMAAL EEN SAPPIGE DAG DORRY

• 19 Mei 2011 - 09:03

L & H Bergmans:

Hallo Janske en Familie

Zeg Janske 'HADDEN WE DAT GEWETEN', dat jullie in Nederweert bij Mac Donalds zijn geweest,dan waren we beslist komen kijken hoe jullie als Vip meisjes in die mooie Roze Limousine auto hebben genoten van deze wel superfijne Verwendag.
    We hadden die vrolijke gezichtjes wel eens willen zien en ook de Auto natuurlijk.
    Toch kunnen we nu ook wel genieten van die mooie foto's. Deze superdag hebben jullie allemaal wel verdiend en kun je er weer een tijdje tegen hopenlijk.
    Geniet nog maar lekker na van deze mooie reis.
    Groetjes uit Ospel van tante Liny ome Harrie en Bertie en Berke.

• 19 Mei 2011 - 11:55

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!1

Weet je wel zeker dat het maar één dag was en geen drie dagen?? Tjonge, tjonge, wat kún je toch veel leuke dingen doen in één dag!!!! Het was een échte wensdag hoor! Een geweldig kado om met zijn allen van te kunnen genieten en jullie zijn allemaal weer een beetje opgepept voor het laatste deel van je traject!! Ofschoon, je kunt er natuurlijk ook moe van worden dus hopelijk heeft iedereen vannacht goed uit kunnen rusten!!

liefs uit het Gooi

• 19 Mei 2011 - 13:16

Asmara:

Lieve Allemaal

Wat een geweldig mooie dag hebben jullie gehad. Echt om nooooooit te vergeten. Jullie verdienen dit.

Veel liefs en tot later.
    Asmara

• 19 Mei 2011 - 13:58

HOI JANSKE EN FAM.
    IK WIL EVEN DOORGEVEN DAT IK EEN DAG OF 5VIJF NIET MAIL.EN NIET KAN FIKKEN IN DEN BOSCH.
    MAAR IK NEEN EEN NOVEENJOEKEL MEE HOOR
    WIJ GAAN MET ANK EN BEN EEN LANG WEEKEND NAAR ZEE.
    DUS HUMMEL EN FAM HET ALLER ALLERBESTE VOOR JULLIE.
    VIJF HELE DIKKE VETTEN HIFIVE LOWFIVE OOK 5KEER .
    IK SNUIF VOOR JULLIE HEEL VEEL SCHONE LUCHT OP DORRY

• 19 Mei 2011 - 18:59

De Stapvriendjes.:

Hey Lieve Janske,

Wat GAAAAAAAAAAF allemaal. Echt super stoer in zo'n mooi auto, wij als stapvriendjes houden natuurlijk iets minder van rose (niet echt cool voor jongens)
    Wel erg gaaf dat er een minibar in aanwezig was. Als jij de auto nu eens al vast gaat regelen voor als we ooit klaar zijn met de middelbare school en naar gala mogen. Tegen die tijd zal de kleur ons echt wel aan staan. En dan nog naar Budel om te gaan vliegen. Daar dromen wij ook al heel lang van. We zijn namelijk wel eens op dat vliegveld geweest en denken dan altijd wat een kleine vliegtuigjes. Sommige stapvriendjes hebben we al eens in een vliegtuig gezeten, maar dat was veel groter. Kortom wij zijn erg jaloers op jullie gave dag..... die top begint echt goed in zicht te komen. Geniet nog lang na van deze geweldige dag.

Dikke kus van de stapvriendjes.

• 19 Mei 2011 - 20:08

Leanne:

Waauuuw.... Wat een mooie, leuke, geweldige, gezellige dag heb jij gehad zeg!
    En niet alleen jij, maar ik weet zeker dat iedereen genoten heeft..
    Stiekem geniet ik er ook al van door het alleen maar te lezen..
    Het verhaal zal ik dan vast en zeker ook nog wel een keer horen.
    Wat een mooie jurkjes en wat heb jij hoog gevlogen zeg! Mijn mama zei nog dat ze een vliegtuigje had zien vliegen. Ze vroeg nog aan mij of jij dat kon zijn... Heb je ons gezien?
    En ja.. mijn auto vinden jullie leuk, maargoed ik denk dat hij het niet wint van die super gave roze auto! Wat mooi zeg! Vond papa het ook leuk in de roze auto? Vast wel.
    Genoeg gezegd.. Tot snel!
    Groetjes en een knuffel, Leanne

• 19 Mei 2011 - 20:45

Annick:

Ik word er helemaal stil van... Geweldig om jou en je zusjes to te zien stralen! Hopelijk zullen jullie er nog lang van nagenieten!

Liefs,

Annick

• 19 Mei 2011 - 22:18

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben van deze mooie dag, jullie stralen helemaal, dat alleen al is voor ons genieten, wij kijken uit nar jullie verslag van deze dag,

Heel veel groetjes van de Familie Vrienten