Van de ene polder terug naar de andere - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Van de ene polder terug naar de andere - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Van de ene polder terug naar de andere

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

We zijn zojuist weer thuis gekomen. Na een week lekker ontspannen op de boerderij in de polders van Flevoland, zijn we nu weer terug op onze eigen Heipolder. Morgen zal ik jullie een uitgebreid verslag geven van wat wij allemaal hebben meegemaakt. We zijn vandaag pas laat naar huis vertrokken vanwege het warme weer en we zitten ook nog een beetje in de vakantiemodus, dus vandaar dat jullie tot morgen moeten wachten.
Ik kan nu alvast verklappen dat het heerlijke dagen waren van ontspanning, maar zeker ook ontspanning door inspanning, want we hebben het nodige gedaan. Ikzelf ben dan ook wel weer blij om thuis te zijn en dat ik nog een weekje vakantie heb, want ik moet echt even bijtanken van wat we allemaal beleefd hebben. Het belangrijkste is dat we met zijn alle ervan genoten hebben en er is zelfs een moment geweest dat papa en mama een echte twinkeling in mijn ogen hebben gezien. Voor hen was dit moment ruim voldoende om de week sowieso te laten slagen en daarnaast natuurlijk het plezier dat Lieke en Meike ook aan deze week beleefd hebben.
Zoals gezegd, morgen meer. Nu ga ik eerst heerlijk in mijn eigen bedje slapen.

Groetjes Janske

• 08 Mei 2011 - 20:35

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Fijn om het horen dat jullie genoten hebben !!

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 08 Mei 2011 - 20:47

Nikki En Jannie:

hey super janske,

we zijn heel benieuwd tot morgen!
    slaap lekker.

groetjes vanuit joepie

• 08 Mei 2011 - 21:15

Ome Renier:

Ha Super Janske!

Goed om te horen dat het een geslaagd weekje is geweest! Ben benieuwd naar alle verhalen. In ieder geval slaap lekker.

Liefs,
    Ome Renier

• 08 Mei 2011 - 21:32

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Wat fijn dat jullie zoveel plezier gehad hebben.
    Maar ook fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Ik ben zeer benieuwd naar alle spannende verhalen.
    En de foto's natuurlijk.
    Wat zullen jullie lekker slapen vanacht.
    En nog een hele week om na te genieten en bij te tanken.
    Welterusten allemaal.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Mei 2011 - 06:09

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Eigenlijk zegt dit al genoeg.
    Jullie hebben allemaal genoten en dat is het belangrijkste. Je hebt het weer helemaal mee mogen maken zonder vervelende dingen.

Maarre ................. we zijn toch wel nieuwsgierig naar de foto's en de rest van de verhalen

Groetjes uit Leende

• 09 Mei 2011 - 07:01

Diane En De Rest:

Heey Buurtjes,

Wij hebben net als jullie GENOTEN!

Liefs uit Tilburg

• 09 Mei 2011 - 07:01

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    ZO WEER VEILIG THUIS ?NA EEN GESLAAGDE WEEK HEERLIJK HUMMEL.
    IK DACHT DAT MAANDAG DE SCHOOL BEGON DUS NOG EEN WEEK .
    DAT IS EEN BIJKOM WEEK VOOR ALLE INDRUKKEN EN WERKZAAMHEDEN TE VERWERKEN MEISJE.
    IK DENK DAT JULLIE OP EEN HEEL ANDERE MANIER DEZE WEEK HEBBEN MEEGEMAAKT?
    JULLIE KAKELEN NU MISSCHIEN OOK WEL ?OF LOEIEN ALS KOEIEN WAT ZAL HET ZIJN ?IK LEES HET WEL MAAR ALS JOU OUDERS EEN TWINKELING IN HUN OGEN KREGEN DAN ZAL HET WEL SUPER GEWEEST ZIJN .
    EEN MOOIE RUSTWEEK MET GOED WEER EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 09 Mei 2011 - 07:17

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Fijn dat jullie in die polder daar , zo genoten hebben.
    Fijn dat julie weer thus zijn , kunnen we bijkletsen enne .de voorraad ijs en tumtum is aangevuld

• 09 Mei 2011 - 08:46

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

We zijn erg benieuwd naar de verhalen die komen gaan.
    Fijn dat jullie het zo fijn gehad hebben.

Dikke knuffel

• 09 Mei 2011 - 17:08

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag allemaal,

Klinkt al heerlijk, we verheugen ons op het verslag en de foto's!

Zet 'm op!

• 09 Mei 2011 - 17:19

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin gehad hebben,

Gr.FAm.Vrienten

• 09 Mei 2011 - 19:10

De Stapvriendjes:

Hey Lieve Janske,

Wij zijn benieuwd naar het verhaal. En natuurlijk ook naar het moment waarneer jij de twinkeling in je ogen hebt gehad. Je snapt het al.....als dat maar niet was toen je een van onze concurrenten hebt gezien. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Wel gaaf om te horen dat je de twinkeling weer in je ogen hebt. Wat zullen de dames beks weer lekker hebben gestraald.

Dikke groetjes van de stapvriendjes uit de Engelsetuin.

• 09 Mei 2011 - 20:17

Ome Nolleke En Door:

hallo super janske en de rest
    het is fijn om te horen dat jullie lekker van elkaar hebben kunne genieten
    daar in flevoland
    nu nog een weekje vacantie thuis en dan weer naar school
    maar de grote vacantie is in zicht
    geniet nog maar lekker
    gr en ,n dikkeke knuffel (ook aan de rest he)
    ome nolleke en tante doortje