Met zijn alle naar Nijmegen en naar Imke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Met zijn alle naar Nijmegen en naar Imke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Met zijn alle naar Nijmegen en naar Imke

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

04 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Ten eerste wil ik even zeggen dat het keigaaf is op de boerderij, maar daarover later meer.
Nu zit ik in het Nijmegen ziekenhuis en ben net klaar bij de dokter. Mijn zusjes waren er vandaag ook bij en dat is reuze gezellig. Daarnaast hebben ze nu ook met eigen ogen kunnen zien wat er allemaal met mij gebeurd als ik "even" naar het ziekenhuis moet. Meike heeft nu ook gezien dat ik dan een gaatje in mijn buik krijg en daar is ze toch wel van onder de indruk. Gelukkig kregen ze goede uitleg van de dokter en de zusters en ook mochten ze, daar waar mogelijk, helpen.
De dokter was blij om mij weer te zien spelen met mijn zusjes. Ze was vorige week ook wel geschrokken van mijn ziekenhuisopname, maar gelukkig is het met een sisser afgelopen. Dat kunnen we nu ook echt zeggen, want mijn beenmerg heeft zich heel goed hersteld. Eigenlijk zijn alle waardes uitstekend en ook tijdens het lichamelijk onderzoek kwam er niets schokkends uit.
Toch is ze nog voorzichtig met de Chemo Kaspers. De Chinese Chemo Kaspers heb ik vandaag wel voor de volle 100% gekregen, maar thuis wordt de Chemo nog niet herstart. Ze wil deze week verder niets doen en dan zien we volgende week woensdag wel verder. Wel wordt de preventieve antibiotica weer gestart.
Nu rijden we door naar Arcen, want Imke is vandaag jarig en ze wordt 6 jaar. Bij deze wil ik haar alvast via deze weg feliciteren, maar zometeen kom ik het ook nog even live doen.
Als we uitgefeest zijn rijden we weer terug naar de boerderij in Swifterbant, waar wij verder gaan met onze vakantie. We hebben leuke buurjongetjes en -meisje. De kippen hebben al eieren gelegd. Ze hebben leuke fietsen, een hele leuke boomhut met glijbaan en nog veel meer. We zijn al naar Urk geweest en hebben daar de vuurtoren en boten gezien. Papa heeft zijn fiets meegenomen en hij kan flink trainen met de wind die over het IJsselmeer staat. We zien vanuit ons huisje achter de akkers de zon ondergaan en dat is heel mooi en rustgevend. Van dit alles gaan we de komende dagen nog flink genieten.

Groetjes Janske

• 04 Mei 2011 - 10:10

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een gezellig mailtje.
    Fijn dat het goed met jullie gaat......wat komt het goed uit dat je nu vakantie hebt. Na zo'n rotweek.
    Fijn genieten met zijn allen. Fijne verjaardag van Imke en dan vlug weer naar het vakantieadresje.
    Ik heb het op internet bekeken ......en ik geloof wel dat je het daar naar je zin hebt.

Nou geniet maar zoveel mogenlijk met zijn allen
    Imke Proficiat met je 6e verjaardag.

Groetjes uit Leende

• 04 Mei 2011 - 11:19

WAT EEN FIJNE MAIL.
    IN HET ZIEKENHUISWERKT ZELFS JOU FAM. MEE GEWELDIG HUMMEL.
    EN DAN DAT BEENMERG DE BLOEDWAARDES EN HET LIJFJE ALLEMAAL GOED VOOR JOU DOEN MEID.
    ZOU HET AAN DE VAKANTIE LIGGEN?
    MAAKT OOK NIET UIT,HET GAAT GELUKKIG REDELIJK GOED MET JULLIE.
    FERRIE KIJK JIJ WEL UIT DAT JIJ NIET IN DE ZUIDERZEE FIETST?
    JOKE BEN JIJ EEN BEETJE OP JOU GEMAK NU?
    IK KAN ALLEEN MAAR MAILEN GENIET ZO VEEL JULLIE KUNNEN.

• 04 Mei 2011 - 11:21

HIER IS ZE WEER.
    IMKE HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOU 6DE VERJAARDAG EEN FIJNE DAG MEID DORRY

• 04 Mei 2011 - 13:12

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske en familie,

Wat fijn dat het met jou op dit moment goed gaat. Zo kun je ook optimaal van de vakantie genieten.
    Het weer blijft nog even goed en wordt beter, dat hebben jullie ook verdiend.

Imke, van harte gefeliciteerd met je 6e verjaardag.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 04 Mei 2011 - 14:03

Ellen:

Hoi Super Janske!
    Gelukkig dat jullie het zo naar je zin hebben daar!
    Geniet er nog maar lekker van!

En Imke, gefeliciteerd met je 6e verjaardag en nog een fijne dag!

Veel liefs!

• 04 Mei 2011 - 14:04

Vera:

Hoi familie Beks,

Wat fijn te lezen dat jullie toch op vakantie hebben kunnen gaan!
    En dat ze het in Nijmegen ook goed vonden is helemaal tof.
    Ik zie het plaatje van de akkers en de ondergaande zon helemaal voor me, klinkt goed!
    Geniet met z'n allen en tot weer na de vakantie!

Liefs, Vera

• 04 Mei 2011 - 14:33

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat fijn dat de dokters weer tevreden zijn over jou.
    En die chemo thuis komt wel weer na de vakantie zullen we maar zeggen.
    Nu eerst even gaan feesten bij Imke.
    En dan weer terug naar het vakantie-adres.
    Jullie maken wel veel kilometers vandaag.
    [Iets te ver voor Ferry op de fiets, haha]
    Geniet verder nog van jullie vakantie.

Imke, proficiat met je 6de verjaardag, en heel veel plezier vandaag.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx

• 04 Mei 2011 - 18:03

L & H Bergmans .:

Janske en zusjes , Pappa en Mamma.

Gelukkig dat het weer een beetje beter gaat met jou,houen zo! Nu kon je fijn allemaal naar de verjaardag van Imke gaan. Dat heeft ze vast heel leuk gevonden,Imke vanuit Ospel van Harte gefeliciteerd met je 6e verjaardag, ook namens de familie Kessels,zijn op vancantie,. Ook voor jouw Mamma en Pappa.
    Ferry om te trainen is tegenwind niet zo fijn maar je wordt er wel sterk van,Zet 'm op!
    Voor jullie allemaal nog een paar prettige dagen in Swifterbant.
    Vele groetjes uit Ospel van tante Liny en oma Harrie, uit Ohe en Laak van tante Anneke.

• 04 Mei 2011 - 19:11

Geertje:

Geniet ervan .....

• 04 Mei 2011 - 19:11

Geertje:

Geniet ervan .....

• 05 Mei 2011 - 06:09

HOI JANSKE EN FAM.
    LEGGEN DE KIPPEN NOG GOED?
    DE TIJD ZAL WEL VOORBIJ VLIEGEN.
    NOG EEN PAAR DAGEN DE ZON ZIEN ONDERGAAN GEWELDIG MOOI VIND IK DAT OOK.
    HET ZAL ALLEMAAL NOG WEL REDELIJK GOED GAAN, NA DAT KEI GOEDE BERICHT UIT HET ZIEKENHUIS.
    IK MAIL GENIET NOG MAAR LEKKER HAAL ER UIT WAT ER IN ZITHUMMEL.

• 05 Mei 2011 - 06:35

Judith, Ron, Wout, ?:

Hallo allemaal!

Imke, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hopen dat je een knalfeest hebt gehad!
    Lief gezin, geniet!

• 05 Mei 2011 - 08:30

Fam Prinsen:

Hoi Janske,

Wat waren we blij toen we zagen dat jij fijn aan het spelen was bij Imke toen wij daar aankwamen.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in Swifterbant, Geniet er maar van!
    Bedankt voor het leuke berichtje uit Nijmegen, jullie (zusjes Beks) staan er weer prachtig op.

Fijne vakantie nog!

groetjes ome Tan, tante Angela, Bart, Sietske en Rens

• 06 Mei 2011 - 06:55

HOI JANSKE EN FAM.
    GEEN NIEUWS DUS GA IK ER VAN UIT DAT HET NOG MEE ZIT HUMMEL.
    HET WEER IN HET WEEKEND IS B.B.Q WEER DUS IK DENK DAT VEEL MENSEN WEER EEN VUURTJE STOKEN EN ER VLEES OPLEGGEN JULLIE IN HEEZE? WANT MAANDAG BEGINT DE SCHOOL WEER VOOR LIEKE EN JOU.
    JULLIE HEBBEN WEER GENOEG ENERGIE VOLGENS MIJ ,VOOR EEN HEEL STUK VAN DE NOG AF TE LEGGEN ROUTE.
    IEDEREEN EEN FIJN WEEKEND EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 07 Mei 2011 - 09:44

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Imke alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, wel een beetje laat, maar toch.
    Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben en volop genieten.
    En dat het in nijmegen ook goed was. Ferry gooi de trappers maar rond is een goede oefening daar aan het ijselmeer, heerlijk in de wind. Geniet nog van het mooie weer en de zonsondergang,

Heel veel groetjes en een fijn weekend,

Fam.Vrienten

• 07 Mei 2011 - 16:45

HOI JANSKE EN FAM.
    IK DENK DAT JULLIE DE BOEL AAN HET VERZAMELEN ZIJN ?
    EN MORGEN OP MOEDERDAG WEER NAAR DE POLDER VERTREKKEN?
    HIER IS NIKS VOORGEVALLEN IN ONZE PAREL ZOVER ALS IK WEET.
    IK WEET WEL DAT HET MORGEN NOG EEN MOOIE DAG IS VOOR ALLE MENSEN .
    HUMMEL IK HOOP ZO DAT JULLIE ALLEMAAL ER WEER TEGEN KUNNEN,WANT DE MEDICIJNEN KUUR OF HOE NOEM IK DAT BEHANDELING LOOPT NU BINNEN DRIE MAANDEN AF .
    DAT GAAT OOK EEN ENORME DRUK LRGGEN DENK IK ZO.
    MAAR IK BLIJF FIKKEN EN NU KAN IK OOK MET DE MOBIELE ENGEL TELEFONEREN,DUS TWEE DRADEN MET SINT JAN.
    NOG EEN KEI FIJNE ZONDAG EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 08 Mei 2011 - 07:26

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM, EN HEEL DE KUDDE.
    VANDAAG MOEDERDAG HEBBEN JULLIE MOEDER JOKE AL IN DE WATTEN GESTOPT??????????
    WAT WAS DAT EEN MOOIE TIJD DAT ZE MET EEN WENSJE EN KUNSTWERK VOOR DAG EN DAUW LANGS JE BED STONDEN.
    DUS ALLE MOEDERS GENIET HET GAAT ZO VLUG.
    NU IK WENS EEN IEDER EEN KEI FIJNE DAG .

• 08 Mei 2011 - 13:07

Nikki En Jannie:

Haa Janske,

Fijn om te horen dat jullie samen aan het genieten zijn.
    Vandaag moederdag is mama al door jullie verrast?
    Veel plezier samen nog
    groetjes Jannie en Nikki