Weer in mijn eigen bed - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Weer in mijn eigen bed - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Weer in mijn eigen bed

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

30 April 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Graag wil ik jullie vertellen dat ik weer thuis ben.
De bloedafname van vanmorgen liet al zien dat mijn beenmerg weer aan de gang is en een bloedtransfusie dus niet nodig. Verder heb ik vandaag mijn laatste antibiotica via het infuus gehad en ben ik nu over op een drankje wat ik nog 4 dagen thuis moet hebben. De chemocaspers mogen nog even in de kast blijven staan want deze zullen komende woensdag pas weer opgestart gaan worden. Wel is mijn temperatuur nog niet helemaal rustig want deze was bij de laatste meting nog 37,5 graden.
Inmiddels lig ik dus weer lekker in mijn eigen bed te slapen en mag deze nacht Lieke bij mij op de kamer logeren. Lieke heeft vandaag ondanks alles toch een leuke dag gehad. Ze heeft mee gedaan met de optocht in Heeze en is vanmiddag samen met mama naar de bioscoop geweest. Ik heb vandaag voor koninginnedag een gebakje in het ziekenhuis gehad maar verder hebben papa en ik er weinig van mee gekregen. Vanmorgen was Meike namelijk op bezoek samen met Rens en oma Tan en vanmiddag heb ik geslapen.
Morgen gaan we Meike weer ophalen bij ome Tan en tante Angela en kunnen de voorbereidingen beginnen voor de verrassing waar wij nog niets van weten.

Groetjes Janske

• 30 April 2011 - 20:51

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat ben ik blij te lezen dat je weer in je eigen bedje ligt te slapen.
    Je bent dus weer thuis, Jippie.
    Want hoe lekker de gebakjes in het ziekenhuis ook waren, er gaat niks boven lekker gewoon met papa en mama en je zusjes thuis zijn.
    Dus doe voorlopig rustig aan, knap eerst maar weer helemaal op.
    Dan kun je nog fijn genieten van je vakantie.
    Ik ben zeer benieuwd wat de verrassing is.
    Spannend !!!!!!!!!!!

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxxxxx

• 01 Mei 2011 - 05:23

Ome Tan:

Goei morgen deze morgen

We vonden het kei-gezellig gisteren in ziekenhuis maar niet voor herhaling vatbaar, gewoon lekker thuis blijven, buiten / binnen spelen met je zus en zusje, neven en nicht (jes) en al je vriendjes en vriendinnetjes.

Heb vannacht wel heel gek gedroomd : rood, geel, blauw, blauw, 2 rechts, onder, geel, groen, onder, links, en zo ging het maar door. Snap er niets van, jij wel ?!

Meike is net wakker en vraagt naar Tangela (ken ik niet), ik geef ze snel wat te eten met de magische lepel.

Tot straks !!

groetjes

Ome Tan en Meike

• 01 Mei 2011 - 07:27

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske,

Net als iedereen denkt dat er een beetje ritme in de behandelking komt, gebeurt dit.
    Gelukkig lezen we vandaag dat je weer thuis bent. Doe rustig aan en hopelijk gaat het dan de goede kant op. Jullie zijn absoluut toe aan een dikverdiende verrassing.

Weg met alle bacterien en virussen en op naar een de verrrassing!

Heel veel plezier en het kan niet genoeg gezegd en geschreven worden :
    Petje af voor jullie allemaal !! Die berg is erg hoog en de beklimming gaat niet met mooi weer!

Groeten en een kus,

Wijnand en Janneke

• 01 Mei 2011 - 08:02

Marleen:

He Super Janske!

Wat fijn dat je weer thuis bent! Hopen dat je snel weer helemaal opgeknapt bent, en zeker voor die verrassing, je maakt me wel nieuwsgierig hoor. Spannend, ik was wel benieuwd of jullie drie ook al weten dat er een verrassing is donderdag of dat dat ook nog een verrassing is........

groetjes Marleen

• 01 Mei 2011 - 08:46

DORRY:

HOI JANSKE FAM. EN DE REST.
    IK HEB AL TWEE TEKSTEN ZIEN VERDWIJNEN, IK KON NIET VERZENDEN ,EN DAN INEENS ALLES WEG.
    NONDE KNOL WAT GEWELDIG DAT JIJ WEER THUIS BENT HUMMEL.
    IK DENK OF HEB IK HET MIS DAT JIJ EERDER WEERSTAND KRIJGT EN DE BLOEDWAARDES OOK VLUGGER OP EEN REDELIJK NIVEAU ZIJN, ALS EEN TIJD GELEDEN.
    DUS NU WEER LEKKER MET JOU ZUSJES SPELEN EN BIJKOMEN VAN ALLES.
    FERRIE JIJ KAN OOK WEER FIETSEN DUS ALLES WEER REDELIJK ONDER CONTROLE .VERGEET NIET WAT BLIKWERK IN EEN RUGZAK TE DOEN,DAN VAL JIJ OOK NIET ZO GAUW VAN DE FIETS
    IK WENS JULLIE NOG FIJN WEER HET IS NOG VAKANTIE EEN HELE DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 01 Mei 2011 - 14:01

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Heerlijk om te lezen dat je weer thuis bent! Is je koorts inmiddels gezakt??
    Wij hopen dat je genoeg energie hebt om vakantie te vieren én je voor te bereiden op de verrassing. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!!!!

Een fijne meivakantie!!

Groetjes van Lambert en Tineke

• 01 Mei 2011 - 18:55

De Stapvriendjes.:

Hey Lieve Janske,

Wat fijn dat je weer mee naar huis mag. Thuis met je familie is toch het fijnste.
    We hopen dat de verassing heel erg leuk zal zijn voor jullie, dus houd ons op de hoogte.
    Ferry en Joke, hopelijk kunnen jullie nu lekker gaan genieten van de vakantie van de meiden.
    Probeer daar weer kracht uit te krijgen, de top van de berg begint echt goed in zicht te komen.

Heel veel groetjes en veel plezierzier.

De stapvriendjes

• 01 Mei 2011 - 19:25

Rob Van Noort:

Wat fijn dat je weer thuis bent. Als je weer eens in het ziekenhuis ligt (hopenlijk niet natuurlijk), bel me dan maar even, dan kom ik een rose koek met je delen !! Afgesproken ? Groetjes, Rob en Francien.

• 01 Mei 2011 - 20:31

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Wat een mooi kunstwerk heb je met ome Tan gemaakt, hij was er heel trots op.
    Ook Rens en Meike vonden het heel leuk bij jou in het ziekenhuis. Maar vinden het toch veel leuker dat jij weer thuis bent!
    Gezellig dat jullie vanochtend met zijn viertjes Meike op kwamen halen.(al moesten wij snel weg)
    Meike was vanochtend bij ons nog even letterlijk het zonnetje in huis.

Heel veel plezier tijdens jullie verrassing, geniet ervan!!!

Dikke knuffel van tante Angela

• 01 Mei 2011 - 20:50

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Kijk zo hoort het...........gewoon lekker in je eigen bedje.
    En nu gaan we er maar vanuit dat dit de laatste keer was dat je daar hebt gelegen.

Fijne vakantie.

Groetjes uit Leende