Super Janske in het ziekenhuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Super Janske in het ziekenhuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Super Janske in het ziekenhuis

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 April 2011 | Nederland, Eindhoven

Dag lieve mensen,

Helaas, ik ben vanavond opgenomen in het Eindhoven ziekenhuis. Ik was al een paar dagen niet lekker maar alles leek te verklaren met de dexadraak. Nu is de draak verdwenen maar me beter voelen deed ik nog steeds niet. Toen papa vanmiddag mijn temperatuur controleerde was deze 37,8. Genoeg reden voor een overmeting voordat ik ging slapen. Helaas deze was 38,3 en weer ander half uur verder doorgestegen naar 38,5 graden. Verder had ik last van mijn tanden, oren, keel, buik, benen en armen.
Inmiddels is er in het ziekenhuis bloed geprikt en hebben ze een longfoto gemaakt. De conclusie is dat ik een longontsteking heb. Hiervoor ga ik nu antibiotica krijgen via het infuus en de chemotherapie is tijdelijk stop gezet. Hoelang ik precies moet blijven is nog niet duidelijk maar dat is iets voor morgen. Nu eerst maar proberen te slapen want meisjes van vier die tot 12 uur 's nachts op zijn dat klopt niet helemaal.

Groetjes Janske

  • 26 April 2011 - 23:22

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Een goed herstel van deze nare longontsteking , hopelijk hoef je maar 'n paar daagjes te blijven.
    toi toi toi meisje.

  • 27 April 2011 - 05:23

    Tante Angela:

    Goedemorgen Super Janske,

    Hopelijk ben je snel opgeknapt van deze vervelende longontsteking.

    Heel veel lieve groetjes van tante Angela

  • 27 April 2011 - 05:43

    Ome Tan:

    Lieve Super Janske

    K. met peren, hier worden we niet vrolijk van !

    Voor jou weer een kans om te laten zien hoe SUPER je bent, knap snel weer op.
    Het weer is te mooi om lang in een ziekenhuis te blijven.

    Groetjes

    Ome Tan


  • 27 April 2011 - 05:59

    GeKkE NEeF BArT:

    Morgen, Janske
    Ik heb het goeie maar ff weggelaten want wat ik lees is niet zo goed .
    Ik stuur je alle het positieve wat ik in me heb naar jou en dan hopen dat je snel weer hersteld en als je dan weer thuis bent kom ik naar je toe .
    Ja, dit is dan wat ik erover weet te zeggen maar eigelijk kan ik niet veel zeggen want ik weet er niets meer over .
    Ik ben wel geschrokken . want je leek zo gezond

    GeKkE nEeF bArT

  • 27 April 2011 - 06:04

    Rens!!!:

    veel beterschap.

  • 27 April 2011 - 06:05

    Oma Hanny En Frans:

    Lieve Janske,

    Is me dat even schrikken! Maar meisje toch!
    Hopelijk kunnen de doktoren je weer gauw opknappen en mag je weer snel naar huis.
    Lieve schat, ik duim voor je.
    Dikke knuffel van ons allebei!

  • 27 April 2011 - 06:10

    Sietske:

    Hoi Janske jammer van je longontsteking.
    Dus ik wens je veel beterschap.
    En nog veel succes in het ziekenhuis.

    Groetjes:Sietske

  • 27 April 2011 - 06:32

    Imke:

    Ik ben bij Opa en Oma want ik heb vakantie en ik heb gisteren met jou gespeeld en nou lig jij in het ziekenhuis , ik vind het niet leuk dat je ziek bent , dat je snel beter wordt.
    Knuffel van je nichtje IMKE

  • 27 April 2011 - 06:35

    Imke:

    Eigelijk wou ik er nog iets meer bij zeggen namelijk

    Lieve Janske

    dat moest er eigelijk bij.

  • 27 April 2011 - 07:07

    Jolanda:

    Janske

    hopelijk knap je vlug op en mag je gauw weer naar huis
    veel beterschap

    groetjes rob x jolanda en tom

  • 27 April 2011 - 07:19

    DORRY:

    HOI JANSKE NONDE JU.
    TOCH WEER EEN TEGENSLAG,DAAR KUNNEN WE PISSIG VAN WORDEN MAAR DAAR SCHIET JIJ NIKS MEE OP.
    NU IK GA ER WEER VOOR FIKKEN,EN ROEP ALLE HULPTROEPEN IN.
    HUMMEL TOT OVER EEN PAAR DAGEN HOOP IK STERKTE JANSKE EN FAM.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 27 April 2011 - 07:27

    De Stapvriendjes....:

    Hey lieve Janslke,

    ja is dat even schrikken.......
    Dit hadden we niet evrwacht.... Na zo'n feestje bij jullie afgelopen maandag...
    en dan blijkt maar weer hoe het leven is met die vreselijke ziekte....

    Maar wij gaan duimen dat het met een paar daagjes weer wat beter met je gaat.......

    Wij willen nog wel even zeggen dat wij en ook onze papa's en mama's,
    blij waren te zien dat jullie maandag zo aan het genieten waren met zijn alle.............

    Janske, heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel beterschap en hopelijk mag je snel weer naar huis........ en kunnen jullie gaan genieten van die weverdiende vakantie.........

    Brent, Jens, Daisy , Sven en Fenne

  • 27 April 2011 - 07:28

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Zo zie je maar weer................ik had je verslagen een paar dagen niet gelezen.
    Begint het allemaal positief de laatste 100 de laatste 15 ......

    Fijne paasdagen gehad je voelde je niet helemaal lekker maar toch. Lekker aan de aardbeitjes.
    Ferry nog gefeliciteerd.;-)

    En dan komt het er toch uit dat je je niet helemaal fit voelde.
    Jammer .........maar het is niet anders.
    Is het iets dat we hier van de laatste ziekenhuis opname van maken.

    Nou sterkte en veel beterschap.

    Groetjes uit Leende

  • 27 April 2011 - 07:35

    Wilma Van De Vin:

    Heel veel sterkte, Janske.

    Hopelijk herstel je snel van die vervelende longontsteking.

    We denken aan je.

    Oh ja, Lieke vond het heel erg leuk dat ze een knuffel van jou en Lieke kreeg in de gang. Waarop Ilse zei: "Die krijg ik zo vaak van ze!"

    Familie van de Vin

  • 27 April 2011 - 07:45

    Fam Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Dat is schrikken zeg. En helemaal na de gezellige maandagmiddag bij jullie. Samen lachen door de tuin rennen. En jij maar fietsen. En wat was jij knap, fietsen en dan ook nog eens de fles naar Bram brengen. De fles in een hand en dan met de andere hand sturen.. Een echte Kanjer ben je!!
    Hopelijk ben je snel weer beter en is deze longontsteking verdwenen zodat je lekker kan genieten van een mooie vakantie!

    Heel veel beterschap
    Dikke kus Renske Bram Gijs en Nicole

  • 27 April 2011 - 07:59

    Willy En Jeanet:

    Hoi Lieve Lieve Janske

    Wat lees ik nu.
    Ach meid we hopen dat je gauw weer uit het ziekenhuis ontslagen word.
    En dat alles weer wat beter gaat met je.
    Als alle veulentjes er zijn komen we een keertje langs.
    Voor nu Beterschap.

    EEn dikke knuffel van ons
    Groetjes Willy en Jeanet

  • 27 April 2011 - 08:19

    Linda Nooijen:

    Hoi Janske,

    Heel veel beterschap!
    Ik hoop dat je weer snel opknapt en weer naar huis mag..

    Liefs Linda

  • 27 April 2011 - 08:25

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Wat jammer dat jij in het ziekenhuis ligt. Maar daar kunnen ze je wel weer beter maken.
    Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en naar huis mag.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

  • 27 April 2011 - 09:39

    Lambert En Tineke:

    Hoi Janske,

    Hé hé, meisje toch. Hebben ze je weer flink te pakken zeg!!
    We hopen van harte dat je snel opknapt van deze longontsteking!!! Kom maar gauw weer naar huis!!

    Liefs van ons,

    Lambert en Tineke

  • 27 April 2011 - 10:29

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie

    Dacht ik gisteravond ;er staat geen nieuw verslag op, dus alles prima in orde.
    Niet dus.
    Maar meisje toch, toch weer een tegenslag.
    Word maar snel weer beter, zodat je toch een klein beetje koninginnedag kunt vieren en kunt gaan genieten van de vakantie.
    Rustig aan, en ik hoop dat je snel weer thuis bent.

    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

  • 27 April 2011 - 10:35

    Veronique:

    Hi lieve Janske, heel veel beterschap!!

  • 27 April 2011 - 12:06

    Willeke:

    Hallo Super Janske,

    Kei veel besterschap en knap gauw op!!

    Groetjes van ons allemaal Willeke, Richard, Jaey, Ryan en Valery

  • 27 April 2011 - 12:49

    Tonny:


    Hallo Janske
    Potverdorie wat een pech,
    maak maar gauw die longontsteking weg.
    Kom weer snel naar Heeze.
    Want in de Heipolderstraat moet je wezen.
    Vele groetjes Ger en Tonny.

  • 27 April 2011 - 13:06

    Judith, Ron, Wout, ?:

    Dag lieve Super Janske,

    Potv..pietjes; wij denken aan jullie, duimen en het kaarsje brandt.
    Zet 'm op!

  • 27 April 2011 - 13:09

    Anton En Noor:

    Wat balen zeg! Knap maar gauw op zodat je snel naar huis mag en lekker van de vakantie kan genieten!
    Groetjes Anton en Noortje

  • 27 April 2011 - 14:22

    Ome Renier:

    Ha Super Janske!

    Wat is dit ineens schrikken zeg! Is net de Dexa afgelopen komt dit ineens opzetten. Nou heel veel beterschap en dat je weer snel naar huis mag!

    Liefs,
    Ome Renier

  • 27 April 2011 - 14:51

    Asmara:

    Lieve allemaal

    Wat is dit nu. Heel veel beterschap en hopelijk mag je snel weer naar huis.

    Veel liefs en tot later
    Asmara

  • 27 April 2011 - 15:36

    Lies:

    Balen, het ging zo goed de laatste tijd.
    Kom maar snel weer naar huis en laat iedereen maar zien dat jij "JANSKE "
    bent die zich niet laat kisten.

    Hou vol meid, wij blijven aan je denken.

    Vele groetjes en knuffels vanuit Gelderland.

  • 27 April 2011 - 16:37

    Ellen:

    Hee Super Janske!

    He toch, lees ik ook weer na lange tijd je verslagen, is het eerst allemaal leuk en heb ik heeeeel vaak 'vind ik leuk' ingevuld en zou ik wel 10000 respects willen geven zoals ze dat mooi op Hyves doen, krijgen we dit weer te lezen....
    Hopelijk knap je heel snel weer op meisje! Zoals in de andere berichtjes al te lezen is, er komt weer veel te mooi weer aan om in het ziekenhuis te blijven! Ik hoop dat je daar je kracht weer uit kunt halen, ook uit de dagen dat je het wel enorm naar je zin hebt gehad! Ik wil ook nog even zeggen dat er weer geweldige foto's bij zitten en het echt van je gezicht afstraalt hoe erg je geniet met je zusjes en papa en mama! Heerlijk om te zien!
    Nou heeeeel veel beterschap lieve meid en hou je taai!!

    En Ferry, nog gefeliciteerd! Beter laat dan nooit ;)
    heeeeel veel liefs!!!

  • 27 April 2011 - 19:16

    Janny:

    Hallo Super Janske en Familie,

    Heel heel veel beterschap, wij hopen datje snel weer opgeknapt bent van de longontsteking,

    Groetjes van de Fam.Vrienten


  • 28 April 2011 - 19:33

    Leontien:

    Lieve janke,
    Ik hoop dat jevsnel weer opknapt en lekker naar huis kunt!
    Groetjes leontien

  • 27 December 2011 - 12:53

    Janske:

    ik wens julie heelveel feestdaagen
    groetjes jANskE & wout siem
    anke & PAuL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 2269261

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: