Lieke's feestjes - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Lieke's feestjes - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Lieke's feestjes

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 April 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Wat een drukke, maar vooral gezellige dagen hebben we weer gehad. Het was weer helemaal super. Doordat ik mijn rustmomenten goed heb ingedeeld, of eigenlijk goed moest indelen van papa en mama, is het me gelukt om bij alle feestjes erbij te zijn. Gelukkig was Meike ook alweer voldoende opgeknapt. Vrijdagavond heeft ze nog lichte koorts gehad, maar daarna heeft ze prima mee kunnen doen. Dit was natuurlijk vooral fijn voor Lieke, zodat zij maximaal van al haar verdiende feestjes heeft kunnen genieten. Ik zal er kort verslag van doen en het zijn eigenlijk gewoon wat saaie opsommingen, maar als ik alles in geuren en kleuren ga vertellen, dan wordt het wel een heel lang verslag. Ik neem aan dat de foto’s genoeg zeggen.
Zaterdag was Lieke echt jarig en werd ze dus zes jaar. Dat betekende dus ontbijt op bed voor Lieke. We gingen met zijn vieren naar beneden. Mama heeft het ontbijt verzorgd en Meike, papa en ik hebben de versiering opgehangen. Daarna gingen we weer terug naar boven om gezellig samen met Lieke te gaan ontbijten. Daar kreeg ze al haar eerste cadeautjes en de post die was binnengekomen. Ook kreeg ze een klein cadeautje, dat was een sleuteltje. Natuurlijk konden Meike en ik onze mond niet houden, dus zijn we nog even naar beneden geweest met Lieke om te gaan kijken naar haar nieuwe fiets. Hij is een klein beetje op de groei, maar ik verwacht dat jullie Lieke hier binnenkort wel op zien fietsen.
’s Middags was het tijd voor het kinderfeestje. Rond half twee kwamen de kinderen en we hebben natuurlijk eerst gezongen voor Lieke. Daarna was het tijd voor de cadeautjes. We mochten even gaan spelen en ondertussen werd de tafel gedekt, want we mochten onze eigen cakejes versieren. Dat was natuurlijk dolle pret. Toen onze buikjes vol waren zijn we nog even gaan voetballen en werden daarna geroepen voor de fotospeurtocht. Via een flinke omweg kwamen we uit bij opa IJsje en oma Tumtum. Daar stond wat lekkers en drinken op ons te wachten. Buiten stonden de spellen al gereed en de wedstrijdjes konden beginnen. Eieren lopen, hoefijzer gooien, spijker poepen en peperkoek happen stonden op het programma. Het ging er fanatiek aan toe. Gelukkig konden we daarna wat rusten tijdens het knutselen van paashaasoren. Inmiddels begon het lekker te ruiken in de feestzaal, want er werden poffertjes gebakken. Ondertussen tikte de tijd gewoon door en werd het echt tijd om naar huis te gaan. Dit hoefde we niet te voet te doen, want de aanhanger met tractor was heel mooi versierd en zo werden we naar huis gebracht. Iedereen werd door Lieke en mama verder naar huis gebracht en Meike en ik zijn alvast in bad gegaan. Daarna was het tijd om vlug te gaan slapen.
Vandaag was het grote mensen kinderfeest. Gelukkig voor Lieke stonden om klokslag twee uur oma Hanny en Frans al op de stoep. Dat was maar goed ook, want Lieke kon niet meer wachten. Iedereen was weer aanwezig en het was een hele gezellige middag. We hebben heerlijk gespeeld en Lieke is goed verwend. Wat ik er zeker uit wil halen is het cadeau van de familie Prinsen. Zij hebben namelijk een heus Boeren Poortjes Golf gemaakt. Dat is echt super leuk om te doen, dus wie een keer zin heeft is bij deze uitgenodigd. Ik geloof niet dat je dit ergens anders kunt spelen. Natuurlijk is er volop gegeten, gedronken en gelachen en rond half acht keerde de rust in huize Beks terug. Nu maar hopen dat we morgen weer allemaal fit zijn om aan de nieuwe week te beginnen.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die op wat voor manier heeft bijgedragen aan de mooie feestjes voor Lieke. Ze heeft het dubbel en dwars verdiend en dat hebben jullie haar laten weten ook.

Groetjes Janske

• 17 April 2011 - 21:31

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad.
    2 Feestjes in 1 weekend, dat kunnen alleen de Beksjes.
    En wat heb je het goed volgehouden.

Lieke, wat ben jij verwend zeg met al dat bezoek en kadootjes.
    Wat een prachtige fiets heb je gekregen.
    En het kado van de Prinsjes ziet er erg leuk uit.

Nu lekker slapen, en volgende week rustig aan.
    Als ik me niet vergis is volgend weekend papa jarig, of heb ik het helemaal mis.

Veel plezier op school morgen.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxx

• 18 April 2011 - 06:34

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Wat fijn voor jou dat je zo heerlijk mee hebt kunnen feesten op Lieke's verjaardag!!
    En wat een feestbeesten zijn jullie, zeg!
    En Lieke, wat een prachtige taart (én héél lekker, dat zie je zo! ) En je zag er zo mooi uit ! Nu nog even na genieten van alle pret. Een weekje naar school en hup...... naar het volgende feest!

Fijne week allemaal!!

lieve groetjes van ons uit een lente-achtig Hilversum!!

• 18 April 2011 - 07:25

DORRY:

HOI JANSKEFAM EN DE HELE KUDDE .
    WAT EEN FEEST BIJ JULLIE .
    DE FOTO'S ZEGGEN AL GENOEG.
    NOU LIEKE WAT EEN MOOIE FIJNE VERJAARDAGFEESTJES VETTE CADEAUWS BLIJE GEZICHTEN.
    JANSKE DIE ER BIJ KON ZIJN GEWELDIG ALLEMAAL.
    NU WEER NAAR SCHOOL WERKEN ,EN VAN HET WEER GENIETEN.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 18 April 2011 - 10:15

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag feestvierders!

Wat een geweldige feesten, op de foto's spat het er van af, gezellig, hoor!
    Heerlijk om te zien, geniet maar lekker na!

Zet 'm op!

• 18 April 2011 - 15:12

Fam V. Noort:

Wat een gezellig weekend was dat zeg !
    Lieke nog gefeliciteerd met je verjaardag !!!

• 18 April 2011 - 21:10

Janny:

Ha Super Janske en Familie,

Wat een super weekend hebben jullie gehad, fijn dat jij Janske lekker mee hebt kunnen feesten en ook fijn dat Meike weer opgeknapt was.
    Lieke wat een mooie kado's heb jij gekregen en zo'n mooie fiets, wij zullen jou zeker in het dorp tegen komen.
    vandaag weer naar school geweest? Lekker genieten van het mooie weer en op naar een lang weekend,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 19 April 2011 - 07:53

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN DE REST.
    ZIJN JULLIE EEN BEETJE BEKOMEN?????????????????
    LIEKE LUKT HET FIETSEN AL??????????
    JANSKE VOEL JIJ JE NOG REDELIJK GOED?
    WAT EEN WEER HEERLIJK VIND IK.
    ALS ALLE EIEREN VAN DE PAASHAAS MAAR NIET SMELTEN DAT ZOU ZIELIG ZIJN VOOR DE HAAS WANT HIJ IS AL OUD HOOR.
    NU GENIET ALLEMAAL VAN HET WEER EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 19 April 2011 - 19:11

Nikki En Jannie:

hiep hiep hoera voor Lieke,
    Wat een leuke foto's dat zegt wel genoeg dat jullie er
    een fijn feest van hebben gemaakt.
    dag janske en de rest
    groetjes Nikki en Jannie

• 20 April 2011 - 05:50

Renske Gijs Nicole:

Hey Super Janske en de rest.

Wat een leuke foto's van de feestjes van Lieke. Wat een feest, enne die fiets is wel heel gaaf hoor.
    Maandag zijn we opa Ijsje tegen gekomen en die vertelde dat jullie deze week iets heel leuks gaan doen. Hopelijk kun jij ook mee doen en zien we de foto's ervan.
    En hebben jullie deze week lekker in het zonnetje gespeeld en veel buiten in de tuin gewerkt?
    Natuurlijk willen wij je veel succes wensen in het ziekenhuis.
    Vandaag hebben wij een leuke dag op het programma staan. Renske gaat op zoek naar Roodkapje en Lange Jan dan weten jullie wel wat we gaan doen of niet dan?

X Renske Gijs en Nicole

• 20 April 2011 - 08:53

DORRY:

HOI JANSKE FAM. EN ALLE MENSEN.
    IK DENK DAT HET NOG REDELIJK GAAT MET JOU JANSKE WANT GEEN BERICHT IS GOED BERICHT ZEGGEN ZE.
    JIJ MOET VANDAAG OF MORGEN WEER NAAR HET ZIEKENHUIS GELOOF IK.
    IK DENK DAT ZE ZULLEN ZEGGEN ,DAT HET WEER REDELIJK GOED GAAT HU8MMEL.
    EN DAN DAT HEERLIJKE WEER NONDE KNOL WAT FIJN ,DE MENSEN HEBBEN NU ALLEMAAL EEN GRIJNS OP HUN GEZICHT .EN ZUURPRUIMEN ZIE JE NIET.
    GISTEREN TOEN IK PACO UITLIET HEB IK DE PAASHAAS NOG GEHOLPEN.
    IK REED OVER HET BELSLEINTJE EN DAAR LAG EEN HELE MAND MET EIEREN OP DE FIETSPAD.
    EN IK HOORDE ALLEMAAL GELUIDEN,NOU PAKWEG 2METER VERDEROP LAG DE PAASHAAS IN DE KREUKELS.
    IK ZEI RUSTIG MAAR IK HELP U WEL .
    IK GAF HEM EERST EEN SLOK FANTA ,WANT JULLIE WETEN DAT IK DIE ALTIJD BIJ MIJ HEB.

TOEN GING IK ROKEN OMDAT DE PECHVOGEL ZIJN SPULLEN IN ORDE KAN BRENGEN ZONDER TE VOELEN DAT IK LOER MAAR DAT DEED IK WEL.

IK ZEI ZET DE MAND MAAR OP MIJN SCHOOT DAN BRENG IK U WAAR U WEZEN MOET.
    NOU HIJ MOEST IN EEN GEBOEW ZIJN OP DE MUGGENBERG EEN BLOKHUT.
    DUS DAAR LEVER IK HEM AF .
    ZIJN DANK WAS GROOT MIJN DAAD WAS KLEIN,MAAR MIJN DAG WAS GOED EN DAT WAS FIJN.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY