Prima zo - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Prima zo - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Prima zo

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

10 April 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Jullie hebben al een paar dagen niets van mij gehoord. Dan weten jullie dat geen bericht een goed bericht is. Afgelopen donderdag was het nog even spannend hoe het zou aflopen met de 125% dosering die ik heb gehad. Ook de juffrouw was onder de indruk van hoe ik in de loop van de ochtend langzaam weer opkrabbelde en papa was helemaal verbaasd toen hij mij donderdag het schoolplein af zag lopen. Ik was weer enthousiast en had weer van alles te vertellen. Het was zelfs zo goed gegaan dat mijn speelafspraakje van donderdagmiddag gewoon door kon gaan. Natuurlijk heb ik wel eerst geslapen en toen de school voor de tweede keer uit was, kwam Pleun bij mij spelen. Dat was super gegaan.
’s Avonds is het natuurlijk weer tijd om naar bed te gaan en ik kan jullie nu al verklappen dat ik vanaf donderdagnacht tot en met afgelopen nacht keurig in mijn eigen bed heb geslapen. Dat zijn dus al drie nachten achter elkaar. Voor vannacht heb ik al aangegeven dat het lastig gaat worden. Met mama heb ik afgesproken dat als ik wakker word, ik op de speelkamer wil slapen. Ik ben benieuwd of ik dat vannacht ook nog weet dat ik dat heb afgesproken.
Vrijdag, zaterdag en zondag is het ook heel goed gegaan. Vrijdag ben ik ’s morgens nog naar school geweest en ’s middags na mijn dutje ben ik bij Ravi gaan spelen. Ondertussen hebben oma Tumtum, opa IJsje, mama en papa onze stoelzittingen opnieuw bekleed, zodat wij nu lekker zacht zitten als we gaan knutselen of een spelletje spelen. ’s Avonds zijn we nog even naar het nieuwe huis van Karin en Quincy geweest.
Zaterdag hebben we de kleerkasten opnieuw ingericht. Meike en ik hebben nu samen 1 kast met onze kleren. Wij hebben nu dezelfde maat en na overleg met ons is besloten dat we gewoon met dezelfde kleren doen. Het kan dus zomaar zijn dat je de ene week mij en de andere week Meike in bepaalde kleren ziet. Wij hebben nu de grote kleerkast gekregen en Lieke’s kleren zijn verhuisd naar de kleerkast op de speelkamer. Natuurlijk hebben we de winterkleren meteen in dozen gedaan en liggen er allemaal zomerkleren in de kast. Na het dutje kregen we nog een verrassing, want we gingen naar ome Bart en tante Henriette.
Wat we daar hebben meegemaakt, was niet te beschrijven. Het leek wel een echte verwendag. We werden hartelijk ontvangen door ome Bart, tante Henriette en Mark. Ook hun hondjes Mees en Pukkie vonden het leuk om ons te zien. Eerst waren de hondjes heel enthousiast en dat vonden wij wel wat overweldigend. Eenmaal aan elkaar gewend ging het prima en vonden wij de hondjes heel lief. Na wat gedronken te hebben gingen we even op buurtonderzoek. We zijn naar 4 verschillende speeltuintjes geweest. We hebben er heerlijk gegeten en we mochten lekker lang opblijven. Tussendoor kregen we ook nog verschillende cadeautjes, dus ze hebben ons echt in de watten gelegd. We hebben er allemaal van genoten.
Vandaag hebben we een echte speeldag met Naomi, ons buurmeisje gehad. We hebben er zo’n beetje de hele dag gespeeld. Tussendoor ben ik nog wel even naar huis geweest om te eten en te slapen, maar de rest van de dag zijn we bij de buren geweest. We hebben er vanavond ook nog gegeten.
Zoals jullie kunnen lezen gaat het momenteel gewoon goed en daar profiteer ik dan ook maximaal van. Als het weer dan ook nog eens zo meewerkt, dan is het dubbel genieten. Hopelijk is het volgend weekend ook zo’n goed weer, want 16 april is Lieke jarig en ze heeft dan haar kinderfeestje en op 17 april heeft ze haar grote mensen kinderfeest. Komende week zullen wij daar onze voorbereidingen voor gaan treffen.

Groetjes Janske

• 10 April 2011 - 20:53

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat zien wij nu op de foto??????????????????
    Zoveel stickers al verdiend?
    Fijn en niet alleen voor jou, maar ook voor de rust voor van jouw papa en mama.

Het gaat heel erg goed daar in de Heipolderstraat.
    Houden zo!

Dikke knuffel

• 10 April 2011 - 21:17

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Hoe dat kleine lijfje van jou dat allemaal verwerkt krijgt is mij een raadsel.
    Maar het gaat keigoed.
    En dan ook nog in je eigen bed slapen, ik vind het allemaal geweldig.
    Je hebt een heerlijk gezellig weekend gehad lees ik.
    Veel plezier op school deze week.
    En nog meer plezier met de voorbereidingen voor de verjaardag van Lieke.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxx

• 11 April 2011 - 06:49

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN DE HELE KUDDE.
    WAT EEN NIEUWS, SPELEN IN JOU EIGEN BED SLAPEN ETEN EN OOK NOG EENS BEZOEKJES AFLEGGEN JIJ BENT ECHT IN VORM HUMMEL. ZOU 125 PROCENT JOU BETER BEKOMEN ??
    VANDAAG WEER EEN HALVE DAG NAAR SCHOOL ,LEKKER SLAPEN SPELEN EN WEER EEN DAG OM.
    FERRIE HEB JIJ NOG GEFIETST? WANT DAAR HOREN WE NIET VEEL VAN, MAAR HET ZAL WEL ZOO''N STERKE VENT, LIEKE IK DACHT DAT JIJ AL JARIG WAS GEWEEST ,NOU BETER TE VROEG MET JOU GELUK TE WENSEN ALS VERGETEN WERK MEID.
    NU IEDEREEN EEN FIJNE DAG EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 11 April 2011 - 06:56

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske,

Kijk dit zijn nog eens mooie verhalen. Zo hoort het leven van een een kleuter uit de Heipolderstraat te zijn. Dat maakt het voor iedereen wat makkelijk om het vol te houden. Vooral voor je zelf.

Nu maar volhouden zo. ;-)

Groetjes uit Leende

• 11 April 2011 - 07:04

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag lief gezin,

Janske; Te gek zo'n volle stickerkaart. Wout vroeg zich al af of jullie als jullie allebei goed slapen ook een keer kunnen losjeren. (laat het je stapvriendjes maar niet horen!)
    Wat een goed verhaal verder!
    Geniet!

Zet 'm op!

• 11 April 2011 - 09:46

Marleen:

He Superjanske,

Wat een fijn bericht om te lezen! Als ze allemaal zo zijn vind ik het niet erg als het er wat minder zijn als eerst. En wat knap, al die stickers, kei goed!
    Geniet van het mooie weer!

groetjes Marleen

• 11 April 2011 - 18:07

Janny:

Ha Super Janske en Familie,

Wat een goede berichten, bijna je stickervel vol geweldig goed gedaan (mooie foto) ,naar school en fijn spelen in een heerlijk zonnetje.
    Blijf zo doorgaan Super Janske en veel plezier met de voorbereidingen voor de verjaardag van Lieke, maar dat zal bij jullie geen probleem zijn, een feestje bouwen kunnen jullie wel.

Gr.FAm.Vrienten

• 12 April 2011 - 07:15

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn dat het zo goed met je/jullie gaat.
    En wat heb je al weer veel slaapstickers verdiend!
    Bijna weer tijd voor een kadootje.

Voor morgen weer veel succes gewenst in het ziekenhuis.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 12 April 2011 - 07:36

Tante Angela:

Hoi Janske,

Wat een fijn bericht en wat doe je het goed!
    Veel plezier met de voorbereidingen van Lieke's feestjes.
    Succes morgen in het ziekenhuis.

groetjes tante Angela

• 12 April 2011 - 07:43

DORRY:

HOI JANSKE FAM. EN ALLE HULPTROEPEN.
    WAT GAAT DE TIJD TOCH HARD NU.
    NOG MAAR 4MAANDEN EN JOU BEHANDELINGS TIJD ZIT EROP.
    EN DAN ZAL HET ZEKER GOED ZIJN HUMMEL.
    JIJ DOET ZOVEEL MEISJE DAT IS ONVOORSTELBAAR.
    IK WEET OOK WEL DAT ONZEKERHEDEN STEEDS OP DE LEOR LIGGEN MAAR NIEMAND KAN IN DE TOEKOMST KIJKEN WANT DAN WAS RIJK WORDEN GEEN KUNST, EN KON JE ALS JE ZOU WETEN DAT JE GING VALLEN ER AL EEN KUSSEN NEERLEGGEN ,MAAR MET ZIEKTES ZOUDEN WE GEEN RAAD WETEN VOLGENS MIJ.
    EEN FIJNE DAG EN IK LAS VAN GERDA DAT JIJ NAAR HET ZIEKENHUIS MOET.
    V EEL STERKTE VOOR JOU EN JOU OUDERS VERDER EEN KEI FIJNE DAG ALLEMAAL.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 12 April 2011 - 12:06

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Fijn te lezen dat het nu zo goed gaat... Super! En wat een mooie stickerkaart hebben jullie gemaakt zeg. En al zoveel stickers staan erop.
    Mag je nu een cadeau uitzoeken als hij helemaal vol is?
    Wat een goede beslissing van Meike en jouw zeg om alle kleren in 1 kast te leggen. Nu lijkt het natuurlijk of jezelf nog meer kleren hebt.
    Wij vroegen ons af hoe het mama was vergaan om een late dienst te draaien.
    Hopelijk gaat dat net zo goed als het slapen van jouw in je eigen bed.
    Voor morgen wensen wij je veel succes in het ziekenhuis.
    Fijne dag nog en hopelijk blijft het zonnetje nu fijn stralen.

X Renske Bram Gijs en Nicole