Mijn eerste interview - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn eerste interview - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn eerste interview

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,
De hele dag is eigenlijk een standaard donderdag geweest. Mama bracht vanmorgen Meike naar Joepie en ik en Lieke zijn door papa naar school gebracht. Tussen de middag samen met papa een boterham gegeten en daarna was het tijd om uit te rusten. Nadat mama thuis was gekomen van haar werk ben ik naar de kapper geweest. Niet een echte kapper maar papa en mama als duo kapper. Papa deed eerst het grote werk en mama mocht de puntjes op de i zetten. Dit omdat ik er komende zondag natuurlijk perfect uit moet zien. Na de knipbeurt lekker in bad. Normaal als ik dan uit bad kom mag ik een joggingpak aan of mijn pyjama. Vandaag echter kreeg ik schone kleren aan. Mij werd verteld dat er vanavond iemand kwam praten. Ook zou er nog iemand foto’s van ons allemaal komen maken. Dat klonk allemaal wel heel spannend. Nadat Lieke en Meike op tijd bij Joepie waren gehaald mochten ook zij na het eten in bad. Voor hen gold hetzelfde en zij kregen dus ook schone kleren aan. Om goed half zeven klonk de bel. Het was een meneer van het Eindhovens dagblad. Hij wilde graag met papa, mama en mij praten over komende zondag. Nog voordat hij zijn eerste vraag kon stellen ging opnieuw de bel. Dit keer was het de fotograaf. Omdat we in huis al heel veel foto’s maken tegenwoordig ging het maken van een foto zo vlot dat de fotograaf binnen 15 minuten weer buiten stond en verder kon met zijn werk. De meneer van het interview had het wat lastiger. Steeds als hij me een vraag wilde stellen dook ik weg bij papa of mama. Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik nog altijd moeite met nieuwe gezichten. Of het nu dokters, zusters of journalisten zijn. Daarom is hij eerst maar met papa en mama gaan praten. Zo’n anderhalf uur later, mocht ik het opnieuw gaan proberen. Helaas nog steeds had ik niet veel zin om iets te vertellen. Nadat de uitnodiging op tafel kwam en we de superjanske liedjes met de meneer hadden geluisterd ben ik toch maar gaan vertellen. Ook heb ik nog voor de meneer op de liedjes gedanst. Komende zaterdag staat als het goed is mijn interview in de krant.
Zo zie je maar dat een gewone start van de dag kan eindigen en een bijzonder interview over mij en mijn ziekte.

Groetjes Janske

• 03 Februari 2011 - 21:06

Tante Angela:

Hoi Super Ster,

Jeetje je wordt een echte beroemdheid. Op de foto voor in de krant.
    En een echte verslaggever op bezoek.
    Wordt het tijd voor mediatraining?

Slaap lekker.

Dikke knuffel van tante Angela

• 03 Februari 2011 - 21:46

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Nog even en je bent een echte BNér.
    Geweldig, in het eindhovens dagblad nog wel.

Heb je weer zo goed gegeten?
    En is het gelukt om in je eigen bedje te blijven liggen afgelopen nacht?
    Hopelijk lukt het deze nacht.
    Morgen laatste schooldag van deze week,
    en dan een spannend weekend.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxx

• 03 Februari 2011 - 22:32

Juf Marijke:

Ha Janske en familie,
    Zo te lezen gaat het goed met je gelukkig! Ik ga ervanuit dat je morgen gewoon naar school bent. En ik zie je as zondag! Wat spannend he,maar wel heel leuk.Tot dan,groetjes

• 04 Februari 2011 - 00:22

Opa Ijsje:

Sakkerpie.....een echt interview....
    Super Janske , was het toch dat wij je zo noemde he...

wat leuk ,dan zallen er zondag wel zeker HONDERD mensen komen
    dat is een boel...
    Als Opa ijsje dan maar niet verlegen wordt om voor te lezen , of kom jij en je
    zusjes bij mij in de buurt zitten en mss wel mijn handje vasthouden.

• 04 Februari 2011 - 05:04

DORRY:

HOI JANSKE EN DE HELE MIK MAK.
    NOU ZEG EEN INTERVIEW, NIET MIS ZEG.
    NOU NOG BEROEMDER WORDEN DAN JE AL BENT?
    IK ZOU OOK EERST DE KAT IUT DE BOOM KIJKEN, WANT VOOR JE HET WEET KOMEN ZE ALLES AAN DE WEET ,MAAR IN JOU GEVAL IS DAT WEL BELANGRIJK VOOR DE VERKOOP VAN C.D. EN HET BOEKJE FILMSTER.
    EEN HELE FIJNE DAG SPEEL MAAR LEKKER EN LACH MAAR VEEL EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 04 Februari 2011 - 05:25

Anne:

Zo, dat klinkt allemaal wel erg leuk! En ik kan me goed voorstellen dat het eigenlijk ook wel een beetje spannend is hoor, die vreemde mensen op bezoek die dan ook nog allemaal vragen gaan stellen. Nog even en je bent een BN'er.. een BH'er (Bekende Hezenaar) ben je in ieder geval al!!

Tot zondag!
    Groetjes, Anne

• 04 Februari 2011 - 07:06

Judith & Ron, Wout,?:

Hallo allemaal,

Jeetje, dat is toch ook wat, zomaar een intervieuw en een fotograaf. Geweldig!
    Ook fijn om te lezen dat het een gewone donderdag was; zo'n dagen zijn toch heerlijk?!

Zet 'm op!!

• 04 Februari 2011 - 09:08

Marleen:

He Janske

Wat leuk zeg! Ik snap wel dat het een beetje spannend was, maar zoals ik het lees heb je het weer super goed gedaan. Ik ben erg benieuwd wat die meneer geschreven heeft, ik zal morgen eens even kijken of ik het ook op internet kan vinden. Want het Eindhovens dagblad kan ik hier niet krijgen ; )

tot zondag
    groetjes Marleen

• 04 Februari 2011 - 09:16

DORRY:

HOI HUM,MELEN ALLE MENSEN OP AARD.
    JANSKE WEET JIJ WIE IK NET GEZIEN HEB????????????????
    OPA IJSJE REED IN HET BOS ,IK STOND EVEN STIL VOOR EEN ROKERTJE ZO HEERLIJK IN DE NATUUR.
    EN TOEN KWAM ER EEN HEEL SNEL VOERTUIG AAN, MOOI ROOD, IK WOU MIJN WAPEN AL PAKKEN WANT HET VOERTUIG PLUS DE RUITER STOND STIL BIJ MIJ .JE WEET WEL MIJN BUSJE HAARLAK
    EN TOEN ZEI EEN MANNENSTEM ,IK BEN OPA IJSJE, IK KENDE HEM NIET MEER ,ERG SPORTIEF ZAG HIJ ER UIT WE HEBBEN EVEN STAAN TE PRATEN ,OF NIET STAAN WE ZATEN ALLETWEE WAS GEZELLIG JANSKE.
    NU IK TOCH WEER AAN HET TYPEN BEN WIL IK EVEN NAVRAAG DOEN AAN ALLE KLAZEN DIE ZOVEEL OVER OORPIJN WISTEN.HADDEN JULLIE MAAR ZO'N KORTE OPLEIDING IN ZWALK?VOOR IEDER E ZIEKTE .IS EEN KRUID GEWASSEN ZEGT MEN HOOR IK BEN GEWOON EEN FANTA MENS MEER NIET
    WAS DAT ALLES ?WETEN JULLIE NIKS OVER PLIUSHAARTJES? LEONTIEN IK WEET NIET HOE LANG JIJ AL DE VERHALEN VANJANSKE'S LEEST MAAR DIT GAAT OVER NATUURPRODUCTEN DIE HELPEN TEGEN OF VOOR EEN KWAAL WEET JIJ NIKS MEID JIJ HOORT NU OOK BIJ DE CLUB MET JOU ZOONTJE VOOR ERG DROOG PLIUSHAAR ?IEDEREEN DOET MEE ALLEEN NU LATEN DE KLAZEN UIT ZWALK HET EVEN AFWETEN MAAR HET KAN OOK ZIJN DAT JULLIE KRIUDEN AAN HET ZOEKEN ,OF VERWERKEN ZIJN DORRY

• 04 Februari 2011 - 12:44

Joli Claes:

Ha Janske

Wat dacht je van cremespoeling [je weet wel. eigenlijk tegen klitten in je haar] daar word je haar ook zacht van.
    Of baby-haarlotion, want van baby-olie word je haar te vet.
    En anders moet je gewoon eens een goede kapper bellen, wie weet dat die een oplossing heeft.
    fijne dag allemaal.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxx

• 04 Februari 2011 - 13:49

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!!

Je wordt al een echte VIP hoor! Straks kent iedereen je in de verre omstreken van Heeze. En vanaf a.s zondag wordt dan óók je cd in vele huiskamers gedraaid. Je gaat toch niet naast je mooie schoenen lopen hé???? Nou, ik vinden het wel een waardig eerbetoon hoor, aan zo'n dapper meisje als jij!!! En wat heb je de laatste week weer bijzondere dingen beleefd! Je mooie dansjurk, je carnavalsdans samen met grote zus Lieke, het interview ( dat vond je eigenlijk wél een beetje éng hé ??? ) Tussendoor ook nog maar even naar het ziekenhuis, gelukkig met "goede" uitslagen!! Fijn om dat allemaal te lezen!
    Janske, zou jij Lieke namens ons willen feliciteren met ál die diploma's van haar. Wat een knappe zus hebben jullie toch!!

Veel groetjes van ons

• 04 Februari 2011 - 15:42

HOI JANSKE
    JOLI LEUK JOU REACTIE MAAR IK HEB GEEN DROGE PLIUSHAARTJES, IK HEB STEKELS.
    JOKE DE MOEDER VAN ONZE FILMSTER ZEI DAT JANSKE ER MEE TE DOEN HAD , MET DROGE PLIUSHAARTJES DIT WAS HET VOOR VANDAAG .
    ALLEMAAL EEN KNOER FIJN WEEKEND DORRY

• 04 Februari 2011 - 17:05

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Jij wordt een echte BB'er (Bekende Brabander)! Een echt intervieuw met en over jou!!!
    Morgen een artikel over jou in het Eindhovens Dagblad met foto's. Ik ben heel benieuwd.
    Ik snap het helemaal dat jij even moet wennen aan vreemde mensen. Eerst even kijken en luisteren en dan pas gaan vertellen. Kan niet wachten tot morgen!

Ik hoop dat het vandaag op school ook weer gezellig was en jij weer iets geleerd hebt.

Nu is er buiten storm dus misschien kan jij weer in je lekkere bedje liggen zoals op de foto, helemaal in een lekker holletje met de knuffel op je buikje. Lekker ingepakt en ingestopt.
    Dan hou jij het wel vol tot morgenvroeg.

Nog maar twee nachtjes slapen en dan is het feest, de presentatie van jouw CD met boekje!
    Ik ben zo benieuwd en kan bijna niet wachten.

Zondag hoop ik je te zien en voor nu een prettig weekend allemaal.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 04 Februari 2011 - 18:04

Wilma Van De Vin:

Wat goed hoor van je! Een heus interview. Spannend hoor.

Heb je wel tegen die meneer de journalist gezegd dat hij de naam van je jongste zus goed in de krant schrijft. Dat stond wel wat slordig in de Parel: Lieke en Marijke. Dat was overigens voor de rest wel super gaaf.

Ik ben heel benieuwd naar zondag. Als al het volk maar binnen kan a.s. zondag. Na al die publiciteit verwacht ik heel wat volk. Ilse, Lieke, Sháron en ik hebben er al heeel veel zin in.

Enne.... Lekker slapen nu met drieën op één kamer! Je zei dat afgelopen woensdag zo trots! En ik had weer heel veel geluk gehad: Ik liep tussen de zusjes Beks in. Ik had zomaar jouw hand (even) vast.

Heel veel groetjes en tot zondag,

familie van de Vin

• 04 Februari 2011 - 18:19

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat spannend allemaal, nu weer een artikel in het Eindhovens Dagblad, kan bijna niet wachten tot zondag ha, ha..............

Ik ga het artikel morgenvroeg wel lezen.

En Janske is je kapsel mooi geworden, die papa en mama toch, ze zijn ook op alle markten thuis.

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover, tot zondag,

Gr.Familie Vrienten