Kado voor eigen bed slapen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Kado voor eigen bed slapen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Kado voor eigen bed slapen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

04 Januari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag ben ik samen met mijn zusjes in de winkel iets gaan kopen omdat ik de eerste rij van de stickerkaart vol heb. Wat is er toch veel speelgoed en wat is het dan moeilijk om iets te vinden wat je altijd al wilde hebben. Na zeker drie keer de hele winkel door te zijn gelopen had ik mijn keuze gemaakt. Ik wilde graag gips en een paarden mal. Ook Lieke en Meike mochten een klein kadootje uitzoeken omdat ze mij altijd zo goed steunen. Zij kozen allebei voor een roze zaklampje. Omdat ik die ook wel heel mooi vond mocht ik die nog extra meenemen. Eenmaal thuis wilde ik direct beginnen met schilderen. Er was dan ook wel enige teleurstelling toen me werd verteld dat dat pas morgen middag kan als het gips is uitgehard. Het gipse beeldje maken bleek toch ook wel erg leuk. Gips pakken, water erbij doen, roeren, gieten in het paard, nog veel gips over hebben en mama door het huis zien rennen op zoek naar meer malletjes. Uiteindelijk hebben we nu dus niet alleen een paard wat aan het drogen is maar ook een spiegeltje, fotolijstje, en 6 magneetjes. Morgen als ik terug ben uit het ziekenhuis kan er dan eindelijk geschilderd gaan worden. Verder was het een dag van even met dit spelen en even daar spelen. Alles niet al te lang. Ook mijn middagdutje is weer wat korter aan het worden. Vanmiddag werd is zelf wakker nadat ik anderhalf uur geslapen had.
Voor morgen staat er weer een ritje Nijmegen op de planning. We worden om half twaalf daar verwacht en hopen dat rond 12 uur de oncoloog te spreken. Ik hoop dat de uitslag van de MRI dan bekend zal zijn en verder ga ik morgen ondermeer een ruggeprik krijgen. Toen me dit vanavond werd vertelt wist ik me nog wel te herinneren dat ik in het verleden met beer heb geoefend om in een bolletje te liggen maar van de prik zelf weet ik niets meer. Nu weet ik dat dit komt door het drankje wat ik altijd krijg. Toch fijn om te zien dat het ook werkt.
Voor nu slaap lekker.

Groetjes Janske

• 04 Januari 2011 - 21:19

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Wat goed dat je nu al een kadootje uit mag zoeken en dan een set om een gipse PAARDJE te maken is natuurlijk helemaal goed uitgezocht van jou.
    Op naar de volgende stickers!
    Succes morgen in Nijmegen.

Dikke knuffel van tante Angela

• 04 Januari 2011 - 21:38

DORRY:

HOE STOERE HUMMEL
    WAT GAAF DAT GIPS OM EEN PAARD RE MAKEN.
    JANSKE IK ZAL EEN KAARS EXTRA FIKKEN VOOR DEXA EN OOK DE PRIK IN JOU RUG.
    DUS VANDAAG WEER HEERLIJK MET JOU ZUSJES BEZIG GEWEEST.
    HEBBEN JULLIE DE BOOM NOGSTAAN WIJ NIET COR HEEFT HEM AL AFGEBROKEN WEL KAAL NU ,EN OOK BUITEN DE VERLICHTING WEG STOND ZO GEZELLIG HEIDI IS MET HAAR GEZIN OOK WEER THUIS ,IK HEB ZE GEMIST HOOR.
    MAAR COR HEEFT DEZE WEEK NOG VRIJ, DAT IS FIJN ,EN DAN NOG MAAR EEN WEEK OF 7 EN DAN GAAT HIJ IN DE VUT HEERLIJK VIND IK DAT NOOIT MEER OM 5.30. OP EN NIKS HOEFT MEER MAAR WEL REGELMAAT DENK IK,EN IEDER ZIJN EIGEN DING DOEN DAT LUKT ONS WEL.
    STERKTE MORGEN JANSKE EN JOKE EN FERRIE OOK.
    IK HOOP DAT DEXA ZICH RUSTIG HOUDT, ? WE KUNNEN OOK BEGINNEN MET HEM DE BESTE WENSEN AAN TE BIEDEN GOD WEET HELPT HET MEISJE HEBBEN JULLIE GENOEG CHIPS?
    EEN HELE DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE STERKTE HUMMEL GEEF HEM VAN JETJE DORRY

• 04 Januari 2011 - 22:00

Marian En Maarten:

Lieve Jankse,

Dat je nou toch gips met een paardenmal hebt uitgezocht!! Dat vind ik erg leuk en Mamma en ome Renier weten wel waarom.
    Ga het ze maar vragen.
    Ging het goed? Geen belletjes erin? En geen gebroken "benen"?
    Veel succes morgen.
    Dikke kus voor jullie alle vijf.

• 04 Januari 2011 - 22:07

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Wat SUPER knap van jou dat je al zoveel stickers hebt verzameld dat je een kadootje uit mag kiezen !
    En dan ook nog zo'n SUPER leuk kadootje uitgezocht. Wij zijn wel heel erg benieuwd naar jou paardjes. We nemen tenminste aan dat er wel meer dan 1 gegipsed (of zoiets) gaat worden.
    Tegen de tijd dat je er zoveel hebt dat je een mooie keuring kunt houden zal ome Hans wel komen jureren :)

Heel veel succes morgen en laat het draakje maar weten dat je van paardjes houd en niet van draakjes.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 04 Januari 2011 - 23:04

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Wat knap van jou, dat je eerst rijtje al vol is met slaapstickers.
    Dan heb je dat kadootje ook dubbel en dwars verdiend.
    En dan zoek je ook nog iets uit waarmee je meteen aan de slag kan.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Heel veel succes morgen in Nijmegen.
    En ik hoop dat het dexadraakje zich rustig houd.
    Zeg maar gewoon dat je nog vakantie hebt, en dat het een goed idee is dat hijzelf ook op vakantie gaat.
    Voor nu, welterusten, op naar de volgende sticker.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

• 05 Januari 2011 - 08:23

Judith & Ron, Wout,?:

Dag schone slaapster,

Wat goed gedaan! Echt heel knap van jou!
    Maak je een foto van je gisps kuntwerkjes als je klaar bent? We zijn benieuwd!

Vandaag een spannende dag. Ruggeprik, misschien de uitslag van de MRI en last but not least de Dexa.
    Weer een hele etappe die volbracht moet worden! Je kunt het!

Hoe gaat het met mama op het werk? Lukt het haar een beetje? Wij vnden dat toch wel heel knap van mama.
    Ferry; zijn er op jouw pad nog ontwikkelingen? We duimen dat er iets moois voortkomt!

Zet 'm op!

• 05 Januari 2011 - 12:39

Hallo Super Janske,:

Kei goed van jou dat je een kadootje hebt verdiend, ik ben benieuwd hoe dit eruit zit.
    Heb je er weer een nieuwe knutselhobby erbij!!
    Veel succes vandaag.

O, ja gisteren helemaal vergeten maar wens Ome Tan nog proficiat en geef hem een dikke knuffel van mij!!!
    Groetjes Willeke

• 05 Januari 2011 - 15:23

Annick:

Lieve Janske.
    Ik ben natuurlijk een beetje laat, maar ik wil jullie nog heel veel kracht toe wensen voor de klim naar de top in 2011 en alle spannende tijden die daarna nog zullen volgen. 2011 moet natuurlijk vooral het jaar worden van het begin van een kanker vrij leven, rust in jouw lichaam en hopelijk ook wat meer rust voor je familie. Dat wordt vast niet makkelijk, maar ik blijf elke dag voor jullie duimen! Zet hem op!
    Groetjes

Annick

• 05 Januari 2011 - 20:45

Cor En Diny.:

Hoi super Janske.

Goed dat jij en heel familie op een geweldige manier afscheid hebben genomen van het jaar 2010.
    En nou maar hopen dat de wens die jullie in de wenspijl hebben gedaan en de lucht hebben ingeschoten deze wens voor jullie allemaal uit zal komen, en dat het jaar 2011 super zal verlopen.

Wij vinden de nieuwjaars kaarten die jij en je zusjes hebben gemaakt wel heel erg mooi.
    Weet jij al wat voor kleur het paardje krijgt, ik denk dat het de kleur van een haflinger zal krijgen dat zullen Opa ijsje en Oma tumtum heel erg mooi vinden, want dat zijn ook de lievelings paarden van hen. Ik denk dat wij daar zeker foto,s van te zien krijgen.
    Succes met je schilder kunst.

Hoe is het vandaag {5 Januari 2011} in het ziekenhuis gegaan zijn er geen opstakels bij gekomen?
    Janske, als het draakje jou komt vervelen zet het dan maar meteen buiten in de kou, dat is zijn verdiende loon.

En nou vol goede moet naar Augustus 2011 en hopen dat het voor jullie allemaal wat makkelijker zal worden dan het afgelopen jaar. HOU VOL LIEVE MENSEN>
    De lieve groetjes van ome Cor en tante Diny en dikke knuffels voor jullie allemaal.
    ZET 'M OP ALLEMAAL. Houdoe he.