Het draakje staat nu al op punten voor - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Het draakje staat nu al op punten voor - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Het draakje staat nu al op punten voor

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

16 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

16 December 2010 is de dag,
die ik heel snel vergeten mag.

Zo even wat poezie uit eigen werk. Hiermee wil ik even zeggen dat het draakje de afgelopen twee blokken redelijk klein is geweest, maar dit blok slaat hij dan ook keihard terug. Zo hard dat hij ons gezin nu al tegen de grond heeft. Gelukkig hebben we de 10 tellen nog niet gehoord en hebben we dus nog tijd om overeind te krabbelen en het nog 3 rondes (dagen) vol te houden. Gelukkig worden we in de hoek van de ring goed verzorgd. Zo kregen we vandaag alle vijf een "gouden" medaille met een hele lieve kaart erbij. Dit zal ons zeker sterken om er voor te zorgen dat we volgende week toch weer kunnen zeggen dat wij als winnaars uit de ring zijn gekomen. Dat zal dan weer een overwinning zijn die mij dichter bij de top van de berg brengt.
Morgen verder verslag van dit zware gevecht.

Groetjes Janske

• 16 December 2010 - 21:33

Krisje:

Hehe meiske toch! Ik hoop dat die ellendige draak gauw weer ophoepeld en daar een klein draakje voor in de plaats zet de komende 2 dagen! En als hij niet weg wil zet m maar gauw in de sneeuw met een zak paprikachips over zijn hoofd! Dan is ie zo stil! Liefs

• 16 December 2010 - 21:51

Tante Angela:

Hoi Super Allemaal,

Balen dat die draak zo vervelend is, hij vindt het zeker buiten te slecht weer en gaat jullie dan maar zitten vervelen.
    Nu er sneeuw ligt kan het draakje morgen mooi buiten blijven en in de sneeuw afkoelen dan wordt hij ook weer klein toch?
    Hopelijk hebben jullie allemaal wel een goede nachtrust zodat jullie er morgen weer tegenaan kunnen om die vervelende draak te verslaan.

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Tante Angela

• 16 December 2010 - 22:01

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Die vervelende @#@ draak !
    Maar je hebt de naam Super niet voor niks. Pak en overwin hem.

Papa, mama, Lieke en Meike zet hem op de komende 3 dagen en laat jullie niet klein krijgen.
    We denken aan jullie en als er iets is of je wilt ff wat kwijt .... bellen !!

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 16 December 2010 - 22:16

Opa Ijsje:

Had ik het draakje , maar mee naar de kaakchirurg genomen , had hij die ook wel ,net als mijn kiezen weg kunnen gooien
    Ik heb er nu ook een paar dagen last van , net als jij van het draakje ,
    Voordeel ? jazeker ,
    Zijn wij over een paar dagen weer allebei blij. en de rest ook.
    Opa

• 16 December 2010 - 22:40

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Ik had zo gehoopt dat hij opgehoepeld was, die vervelende k..draak.
    Als het zou kunnen zou ik hem zo van je overnemen,
    maar dat gaat helaas niet.
    Maar ik ben er zeker van dat jij [jullie] ook deze vervelende periode weer zullen overwinnen, en er weer sterker uitkomen.
    Een voordeel is er wel, je kunt de dexa-weken wel gaan aftellen.
    En iedere week is er een dichter bij de top, die heel langzaam toch echt in zicht komt.
    Dus ik kan alleen maar zeggen: hou vol lieverds, allemaal.
    Ik hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen vanacht,
    en dat morgen wat makkelijker word dan vandaag.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxx

• 16 December 2010 - 23:21

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat vervelend dat het draakje je weer komt plagen, probeer hem de baas te blijven (eet maar lekker paprika chips), wij zijn in gedachten bij jullie, als ik hem mee kon nemen kwam ik hem nu nog halen.
    Hou jullie taai allemaal,

Heel veel groetjes en sterkte Fam.vrienten xxx

• 17 December 2010 - 05:11

DORRY:

HOI ALLEMAAL.DUS DIE ROTKLIER IS WEER BEZIG?
    WAT EEN ROTSOK ,IK HOU HET NETJES HOOR NONDE JU.
    DUS NU ZIJN JULLIE OF IK BEDOEL VOORNAMELIJK JIJ HUMMEL OP WEG OP DE KILOMAJARO NAAR DE HUT MET KERSTVERSIERING ,MAAR ER ZITTEN EEN PAAR MOEILIJK BEGAANBARE STUKKEN IN.
    MAAR WIJ KUNNEN IN DE HUT DE KACHEL VAST OPSTOKEN, EN HAPJES KLAARZETTEN ,WIJ ZIJN MET MAN GENOEG .
    EN OPA IJSJE WIJ ZULLEN OOK ZORGEN VOOR PAP EN ZACHTE EETWAAR STERKTE MET DE MOND.
    KLEINE MEID HET BEGINT AF TE TELLEN SCHRALE TROOST MAAR HET TOPJE KOMT IN ZICHT HOOR.
    STERKTE JANSKE JOKE FERRIE LIEKE EN MEIKE EN FAM DIT GAAT OOK WEER VOORBIJ NOG DRIE DAGEN DEXA MEDICIJN, MAAR ALS HET GOED GEHOLPEN HEEFT WORDEN WIJ WAT MILDER VOOR DIE ROT KLIER .
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 17 December 2010 - 07:07

Ron & Judith, Wout:

Meneer Draak,
    Het wordt tijd dat je zegt: ik staak!
    Laat Janske met rust en dan,
    Zal je zien dat ze weer lachen kan.
    Ook Lieke, Meike, papa en mama zijn er dan beter aan,
    Och, kom, laat je toch gauw verslaan.
    We weten nu wel dat je er bent en wat je aanricht,
    Tijd dus dat je zwicht.
    We zijn met velen die jou liever zien gaan dan komen,
    Weet dat we allemaal jouw komst weer hebben vernomen.
    Vanuit hier stralen wij met de verkleiner op volle sterkte naar jou,
    Dus maar gauw naar buiten in de kou.
    We zullen zien of je dan nog zo dapper bent,
    Niemand die jou dan nog herkent.
    Tegen de fam. Beks vechten heeft gelukkig toch geen zin,
    Daarvoor zijn zij veel te sterk, samen als gezin.
    De groeten dus en blijf maar weg,
    Laatste keer dat ik het vriendelijk zeg!

Zet 'm op!!

• 17 December 2010 - 07:35

DORRY:

JANSKE EN FAM WAT HEEFT JUDITH EEN MOOI GEDICHT GEMAAKT.
    DAAR IS VONDELMAAR EEN PRUTSER BIJ ERG MOOI GEEN GRAP HOOR MEEN IK OPRECHT DORRY

• 17 December 2010 - 08:26

Leanne:

Ha Janske,
    wat vervelend dat het draakje jou zo aan het vervelen is.
    En dan niet alleen jou, maar daarmee ook de rest.
    Kom op allemaal! Succes en groetjes van,
    Leanne

• 17 December 2010 - 08:43

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Kom op laat je niet klein krijgen door die draak
    En denk maar waar je het allemaal voor doet
    De weg naar boven ligt nu helemaal onder de sneeuw
    En glad om je op te bewegen

Je bent intussen al een nacht verder
    dus nog 2.5 dag

Sterkte allemaal

Groetjes uit Leende

• 17 December 2010 - 09:42

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat vervelend dat dat Dexa-beest zo zijn best doet. Is zeker niet leuk voor jou.
    Maar nog 2,5 dag en het zit er weer op voor deze keer. Dan heb je met de Kerstdagen geen last van dit vervelende beestje.
    Judith heeft inderdaad een heel mooi gedicht gemaakt voor jou.

Eet maar lekker praprikachips, ik heb ze ook gekocht en ze zijn inderdaad erg lekker!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 17 December 2010 - 20:30

Dorrie Van Opa Ijsje:

Jah hoor Dorrie , vanaf gisteren is het niks als ouwe wijven pap eten , maar het gaat als stuk beter

• 17 December 2010 - 20:34

Lambert En Tineke:

Wat een stiekemerd toch,die draak. Houdt-ie zich een paar keer gedeisd en hup..... gaat ie er weer volop tegenaan!! Nog één dagje en dan kunnen jullie met zijn allen weer bijkomen van deze slijtage-slag!! Er is één geluk, dat hij er met de kerstdagen niet is. Dat geeft de hoop dat jullie tenminste zonder hem gezellig Kerst kunnen vieren!!!

liefs uit het ondergesneeuwde, maar nu zo'n prachtig Hilversum!!