Pyamadag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Pyamadag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Pyamadag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

09 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Er zijn van die dagen dat er niet veel valt te vertellen. Vandaag was zo'n dag. Gisteren heb ik eerst even onder het droomdekentje geslapen en daarna ben ik toch gewoon weer tussen papa en mama ingekropen. Vanmorgen ging mama werken en heeft zij Lieke en Meike naar Joepie gebracht. Papa en ik zijn nog even in bed blijven liggen. Rond half negen stonden wij ook op en ik had al meteen besloten dat het vandaag een pyamadag zou worden.
Het was dan ook een echte pyamadag. Niets doen, een beetje op de bank liggen, af en toe een spelletje spelen en wat kletsen. Zo ben ik de dag doorgekomen. Niet omdat ik zo lui ben uitgevallen, maar ik voel me gewoon nog niet fit. Vandaag had ik dan ook uitgebreid de tijd om me niet fit te voelen. Het was zelfs zo dat voor de zekerheid mijn temperatuur vandaag een paar keer is opgenomen, maar gelukkig heb ik geen koorts, sterker nog, nauwelijks verhoging. Wat vandaag ook niet goed ging was het eten. Ik heb echt heeeeeeel erg weinig gegeten. Ik heb wel gezonde dingen gegeten, zoals een appel, maar bij de gewone maaltijden heb ik niet veel meer gedaan dan naar het bord gekeken. Ik denk dat de Chemo Kaspers er gewoon iets harder inhakken op het moment dat je niet fit bent. Hopelijk gaat het morgen dan ook weer wat beter.

Groetjes Janske

• 09 December 2010 - 22:19

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Heel fijn dat jij geen koorts hebt. En dat die chemo-caspertjes het nodige van je lichaam vragen is ook duidelijk.
    Dan is zo'n pyama-dag ideaal. Doe ik ook wel eens als ik me niet lekker voel.
    Maar er is ook veel gebeurd met jou de laatste tijd, al die festiviteiten en uitstapjes.
    Dus nu even rust is helemaal goed. Kan alles weer een beetje herstellen.
    En dat koppie van jou vind ik helemaal geweldig!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 09 December 2010 - 22:23

Tante Angela:

Hoi Lieve Janske,

Je hebt een prima dag uitgezocht om rustig aan te doen, het weer was niet best en je zusjes waren op school en bij Joepie.
    Je moet wel goed eten hoor, anders krijg je nog geen energie ondanks dat je rustig aan doet.
    Dus heel veel succes met eten morgen en voor nu een hele goede nachtrust.

Dikke knuffel van tante Angela

• 09 December 2010 - 22:35

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Groot gelijk lekker zo'n luie dag
    En dan heb jij er ook nog een rede voor.
    Lekker weer opladen voor de Kerstdagen.

Slaapze ;-)

Groetjes uit Leende

• 09 December 2010 - 22:54

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Heerlijk zo'n lekkere luie-dag.
    Ik doe dat ook wel eens, en dan mankeer ik helemaal niks.
    Jij hebt een goede reden om het te doen.
    Maar tante Angela heeft wel gelijk, je moet wel proberen om goed te eten.
    Anders voel je je dadelijk zo slapjes omdat je helemaal geen energie meer hebt.
    Probeer eens een kopje soep met een beschuitje erin, of een schaaltje yogurt met veel fruit erin.
    Het is maar een ideetje.
    Hopelijk voel je je morgen weer een beetje beter.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxx

• 10 December 2010 - 05:05

DORRY:

HOI LEUKE GRIETJES FAM. EN DE REST.
    EEN BAALDAG MAG ,ZELFS HEEL GOED HUMMEL,HET IS OOK ZO DRUK GEWEEST DE AFGELOPEN TIJD.
    EN DAN DE CHEMO HEEL NORMAAL HOOR LEKKER DING.
    MAAR OM HET ETEN MAAK IK ME ZORGEN,IK WEET BEST DAT JIJ EET ALS JE KAN, MAAR DADELIJK VAL JIJ VAN JOU GRAATJE EN DAN MOET JIJ WEER VAN VOREN OF AAN AAN DE SLAG MET ENERGIE EN DE HELE POESPAS OPBOUWEN ,EN DAN LOOP JIJ WEER OP JOU TENEN, EN DE REST VAN DE FAM.OOK.IK ZAL ER VANDAAG TWEE AANFIKKEN VOOR EETLUST DAT IS BELANGRIJKER DAN SLAPEN IN JOU EIGEN BED.STERKTE MEID EET SMAKELIJK EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 10 December 2010 - 07:28

Judith & Ron, Wout:

Hallo allemaal,

Hartstikke goed zo'n pyamadag! Is de energie vandaag al iets meer?
    Wij duimen daarvoor. Jullie zijn kanjers.

Zet 'm op!

• 10 December 2010 - 08:51

DORRY:

HOI FAM BEKS.
    IK VRAAG TWEE 2 DINGEN?????????????????????????????????????
    IS DE HOND BIJ OPA IJSJE EN OMA TUM TUM EEN NEPPERT????????????????????????????????IK DENK EEN SUPRISE MAAKSEL?
    EN MAG LIEKE NOG NAAR JPEPIE?????????????????????????????????????????????????????
    DIE ZIT TOCH AL OP DE BASISSCHOOL?????????????????????????????????????????????
    IN TWEE KAARSJES ZIT DE FIK VOOR EETLUST ,EN DE ANDERE DRIE3 VOOR ANDERE DINGEN VOOR JOU ,IK MAG ER VIJF5 PER 48 UUR DUS FIK IK AL WAT DEN HEER GEVEN KAN.
    MIJN NAAM IS NIET NODIG HUMMEL ,IK BEN AL VRIJ BERUCHT OPJOU SITE

• 10 December 2010 - 11:00

Anne:

Hey Janske,

Ik hoop ook voor je dat je je snel weer wat beter voelt! Misschien heb je vorige week net iets té fanatiek in de sneeuw gespeeld!

Groetjes, Anne

• 10 December 2010 - 19:28

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske,

Kom op Janske, je doet het nog steeds super goed!!
    Wij hebben even niet zo veel van ons laten horen maar dat komt omdat op 26 november onze dochter Linde is geboren.

Dat wil niet zeggen dat we niet aan jou denken. Heel vaak denken wij nog aan jou en vandaag hebben we alle verhalen van deze week gelezen.

Jij blijft gewoon een kanjer!!

Groeten en een fijn weekend,

Wijnand en Janneke