Ter nagedachtenis aan Sterre - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Ter nagedachtenis aan Sterre - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Ter nagedachtenis aan Sterre

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Vanmorgen bereikte ons het verschikkelijke bericht dat Sterre is overleden.
Sterre is een meisje die de ziekte HLH had. Hiervoor werd zij vanaf september behandeld in het Nijmegen ziekenhuis. Ze heeft een beenmergtransplantatie gehad en mocht, toen ze voldoende hersteld was, weer mee naar huis. Na een paar weekjes thuis ging het niet goed met haar en werd ze opnieuw opgenomen. De laatste weken heeft ze gevochten op de IC, maar helaas mocht dit niet baten. Ze is net geen jaar oud mogen worden.
Bij deze wensen wij Lissy, Martijn en Jesse heel veel sterkte met dit grote verlies.

• 20 Mei 2010 - 22:33

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Hier worden we stil van, een lotgenootje van jou Janske die ook op jou afdeling verbleef, misschien net een ander soort ziekte , die jij nu zo goed kent, heeft haar strijd niet mogen winnen.

Wij wensen iedereen die erg betrokken is bij haar overlijden heel veel sterkte in het bijzonder haar Ouders Opa's en Oma's en Jesse.

Het drukt ons weer op de feiten, dat niet alles vanzelfsprekend is.

Opa en Oma Beks

• 20 Mei 2010 - 22:51

Opa En Oma Beks:

Ferry en Joke

Jullie hebben Sterre leren kennen

Jullie hebben haar ouders leren kennen

Jullie hebben ongetwijfeld veel met de ouders van Sterre gepraat,waardoor zij kennissen van jullie zijn geworden.

Bijzondere kennissen.

Het zal voor jullie nu ook niet meevallen.

Sterkte.

• 21 Mei 2010 - 03:56

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    ALLE MENSEN HEEL VEEL STERKTE MET HET OVERLIJDEN VAN STERRE WAT EEN VERLIES.
    KLEINE HUMMEL MET JOU GAAT HET GELUKKIG REDELIJK OP DIT OGENBLIK.
    VANDAAG MOOI WEER OM BUITEN TE SPELEN.
    ER KOMT NIKS UIT MIJN TOETSENBORD NOGMAALS STERKTE .EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 21 Mei 2010 - 04:14

Gerda:

Geen woorden alleen veel sterkte gewenst voor allen die bij Sterre horen en haar hebben gekend.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 21 Mei 2010 - 04:35

Mechteld:

Heel veel sterkte voor iedereen die Sterre heeft mogen leren kennen.

veel liefs Anke, Amber, Barry en Mechteld

• 21 Mei 2010 - 05:56

Judith & Ron, Wout:

Alle kracht gewenst voor iedereen rondom Sterre.

Ook voor jullie, Joke en Ferry, vandaag een extra dikke knuffel van ons.
    Ineens weer alles zo dichtbij...

Zet 'm op!

• 21 Mei 2010 - 06:45

Angela:

Ook wij wensen iedereen die Sterre hebben mogen kennen veel sterkte bij dit grote verlies.

Lieve groeten van Toine, Angela, Bart, Sietske en Rens.

• 21 Mei 2010 - 07:17

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een *&^%$# bericht.
    Ik kom niet verder dan jullie heel veel sterkte toe te wensen.
    natuurlijk ook veel sterkte voor de ouders van Sterre en haar familie.

Groetjes uit Leende

• 21 Mei 2010 - 09:21

H & H & I:

Zo'n lief klein meisje zo lang gevochten en toch verloren........ wat is leukemie toch een vreselijke ziekte.

Wij wensen Lissy, Martijn en Jesse heel veel sterkte toe met het grote verlies van Sterre.

Tevens natuurlijk ook alle mensen die Sterre kennen en haar zullen missen.

Veel liefs van Hans, Hariètte en Imke

• 21 Mei 2010 - 09:37

Inge Vd Goor-Bouman:

Lieve Janske (papa en mama)

Wat een verdriet zal het zijn. Iedereen die het leest zal er een deel van voelen. En dat is al pijnlijk genoeg...

Sterre zal vast op een hele mooie plaats zijn, waar ze op een andere manier gelukkig is en vrij.

Helaas blijven de mensen die van haar houden achter met veel pijn, pijn dat nooit meer weg zal gaan.
    Als een donkere vlek in het leven.

Het enige wat we kunnen doen om ze een beetje te ondersteunen is; door ze in onze gedachten in het licht te zetten, dat licht zal hun hopelijk een beetje verwarmen en kracht geven om overeind te blijven.

Janske blijf goed voor jezelf zorgen en aan jezelf denken, er is zoveel verdriet in de wereld. Teveel om te dragen. Niemand vraagt dat ook van ons.

Sterre zou nu ook vast niet willen dat jij verdrietig bent en ze is vast heel trots op je, Super Janske!

Ga lekker naar buiten, neem het licht in je op en laat je vullen. Het mooiste geschenk dat je een ander kan geven is goed voor jezelf zorgen.

Veel licht en liefde xxx's.

Inge.

• 21 Mei 2010 - 11:11

Ellen:

Wat een *** bericht zeg,
    ik krijg er helemaal kippevel van!

Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen en de ouders en familie van Sterre natuurlijk ook. verschrikkelijk zeg dat zoiets kan gebeuren!

Liefs

• 21 Mei 2010 - 11:52

Asmara:

Lieve allemaal,

Sterre heeft gevochten en niet mogen winnen.
    We wensen iedereen die bij haar overlijden betrokken is heel veel sterkte toe.

Veel liefs Asmara.

• 21 Mei 2010 - 14:26

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    INGE VD GOOR WAT SCHREEF JIJ MOOI.
    IK BEN OOK VEEL MET DAT LICHT BEZIG, MAAR NOEM HET ENERGIE WAT IK KAN VERZENDEN EN OOK DOE.
    JANSKE IK HOOP DAT DEXA NOG KALM IS.
    WANT VANDAAG IS HET WEER VRIJDAG EN GAAN WIJ WEER NAAR ANK EN BEN, EN DAN MOET DIE KWAL WEL OPLETTEN WANT COR RIJDT HEM ZO TEGEN ZIJN SODEM, IK BEDOEL DRAKENLIJF DIE AKELIGE KWAL.
    IK HOOP DAT JULLIE VAN HET WEEKEND KUNNEN GENIETEN, HET WEER DOET OOK ZIJN BEST ,DUS DE BBQ VOOR DE DAG ,DAG ALLEMAAL DORRY

• 21 Mei 2010 - 16:41

Gertie Uit Stein:

Lieve Allemaal ook vanuit het zuiden heel veel Sterkte voor iedereen die Sterre heeft mogen leren kennen .
    Janske je doet het Super MAAR daarom ben jij ook SUPER JANSKE ga zo door kleine vechtster .
    Heel veel groetjes van Gertie HOUDOE

• 22 Mei 2010 - 06:00

Lissy:

hoi,

heel erg bedankt voor deze nagedachtenis voor Sterre, dit was echt een hele zware strijd, maar mijn meisje heeft nu rust...hoe moeilijk dan ook.
    Dank jullie wel.

liefs Lissy