Chinees goksyndicaat - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Chinees goksyndicaat - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Chinees goksyndicaat

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

02 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zo, ik heb even mijn rust gepakt. Het zou wel prettig zijn als je dan ook uitgerust bent, maar helaas kan ik dat niet zeggen. Wat wel super positief is, is het feit dat mijn huid van mijn gezicht heel erg aan het opknappen is. Alleen rondom de ogen en mijn lippen zijn nog kapot, maar de rest wordt steeds minder rood. Helaas zijn nu mijn billen weer heel erg kapot en daardoor heb ik vandaag zo'n beetje de hele middag in mijn blote billen rond gelopen. Ik had gewoon een nachtjapon aan, dus niemand kon het zien. Voor mij was het wel heel erg fijn dat die billen wat lucht kregen. Ik heb namelijk nog steeds last van dunne ontlasting. Gelukkig niet meer zo vaak als een paar dagen geleden, maar echt prettig is het niet.
Vrijdag was het koninginnedag en dat betekent een feestje. Voor diegene die mijn site al weer wat langer volgen, die weten dat als er feest is, de familie Beks er bij is. Natuurlijk als het kan. Zo werden vrijdagmorgen Lieke's fiets en de bakfiets versierd. Ook waren wij allemaal in oranje kleren. Zo konden wij deelnemen aan het defile wat in Heeze werd afgenomen. Ik vond het gewoon een zeer gezellige optocht, waar iedereen zijn vervoermiddel mooi versierd had. Lieke daarintegen dacht dat ze echt naar de Koningin ging. Ze vond het super spannend, want het was de eerste keer dat ze zelf helemaal naar het dorp mocht fietsen en dan ook nog eens de hele optocht en weer terug. Ik was al een hele poos eerder afgehaakt. Toen we stonden te wachten op het gemeentehuisplein had ik het wel gehad. Meike, mama en ik zijn naar huis gegaan. 's Middags ging Lieke ook nog naar de spelletjesmiddag die er in Heeze was. Eerst wilde ze op de fiets, maar Rens ging ook mee en toen hebben ze besloten om toch maar met de bakfiets te gaan. Dat was wel zo gezellig voor Lieke dat Rens ook meeging. Meike lag in bed en ik ben lekker in bad gaan zitten. Heerlijk alleen en alleen maar zitten en een beetje voor me uit staren. Dat is voor mij de optimale vorm van mijn rust pakken. Om het ook echt vakantie te laten lijken kwam Lieke 's avonds ook nog eens op mijn kamer logeren.
Gisteren was een dag van lekker in de tuin bezig zijn. We hebben fijn gespeeld en het weer was goed genoeg. Eigenlijk was dat wel prima voor me. Ik voelde me dan ook goed en aan het einde van de dag vertelde ik mama dat als we friet zouden eten ik ook echt zou gaan eten. Mama heeft nog vlug de frietpan verschoond en friet gebakken. En ja hoor, zoals ik beloofd had, ik heb ook echt friet gegeten. 5 steeltjes friet en een frikandel. Dat is niet slecht voor iemand die aan de sondevoeding zit. Deze avond was het andersom. Ik mocht bij Lieke en Meike op de kamer logeren. Het duurde best lang voor we sliepen. Lieke sliep als eerste, ik als tweede en Meike heeft het het langst volgehouden en bouwde zelf nog een feestje. Vannacht moest ik ineens huilen, want ik wilde niet meer bij Lieke en Meike slapen en ben in mijn eigen bed gaan liggen. Weer later moest ik weer huilen en ben bij papa en mama gaan liggen. Dat is inmiddels ook wel herkenbaar, want na de Dexa heb ik meestal een paar slapeloze nachten. Ik ging dus vrij laat slapen, maar vanmorgen heb ik dan wel kunnen uitslapen tot half 10.
Het weer was niet best, dus we hebben binnen maar spelletjes met elkaar gedaan. Lekker met drie zussen onder elkaar. Zoals het hoort kunnen we op zo'n dag niet met en niet zonder elkaar. We hebben ook nog al het speelgoed gesorteerd en opgeruimd waar we niet meer mee spelen. 's Morgens hadden we afgesproken om 's middags op bezoek te gaan bij Wijnand en Janneke, maar helaas moesten we dat afbellen. Als Lieke thuis is wil ik natuurlijk niet rusten en gewoon met haar meedoen. 's Middags speelt dat dan op met pijntjes en moeheid, waardoor ik weer wat huilerig wordt. Vanavond ging iedereen weer in zijn eigen bed slapen.
Nu zullen jullie natuurlijk denken, wat heeft dat met deze titel te maken? Ik heb mijn best moeten doen om niet elke dag te schrijven, want ik heb jullie altijd zoveel te vertellen. Ik wil namelijk ook graag de goede dingen met jullie delen. Ook zag ik aan de bezoekersaantallen dat het voor sommige moeilijk is om geen bericht op de site aan te treffen. Dorry heeft dan ook gevraagd, wat waarschijnlijk meer mensen gedacht hebben. Zoals gezegd zag ik de pageviews nog steeds stijgen en inmiddels zit ik op ruim 423.000 pageviews. We zijn dus op weg naar de half miljoen. Door deze "stomme" cijfertjes voelen wij ons ontzettend gesteund. Het lijkt mij wel leuk om weer eens een prijs uit te reiken, dus de volgende vraag: "Op welke dag en rond welk tijdstip bereikt mijn site de 500.000e pageview?????"

Groetjes Janske

PS Leanne is morgen jarig. Jullie kunnen haar dus ook allemaal via deze site feliciteren.

• 02 Mei 2010 - 20:48

Janske Beks:

Hoi Leanne,

Ik wil toch de eerste zijn.

Via deze weg alvast van harte gefeliciteerd en tot morgen!!!!!

Groetjes van ons alle vijf.

• 02 Mei 2010 - 21:02

Tante Angela:

Hoi Janske,

Wat een gezellige boel weer met koninginnedag en wat goed van Lieke dat ze alles zelf gefietst heeft.
    Hier is het ook een gezellige boel want Anke is hier aan het logeren en dat geeft een hoop gegiebel door de meiden.
    Bart stookt dat nog een beetje op dus ze hebben heel veel lol.
    Het was gisteren fijn om te zien dat jij weer zo goed op de tractor aan het rondfietsen was. En zo stellig aan mama beloofde dat je frietjes wilde eten en nu lees ik dat je dat ook echt hebt gedaan. SUPER!!!!

Groetjes van tante Angela

LANG ZAL ZE LEVEN!

Groetjes Toine, Angela, Bart, Sietske en Rens

• 03 Mei 2010 - 04:16

HOI DOORZETTERS .
    WAT EEN FEEST,EN MOOIE FOTO'S EN DAN LIEKE OP DE FIETS KNAP HOOR,FRIET ETEN WAT VERDRIETIG ZIJN ,LEKKER IN JE BLOTE KONDJE LOPEN, AL MET AL NIET SLECHT.
    JOKE EEN TIP VAN HEEL VROEGER TOEN DE MENSEN NOG IN BERENHUIDEN LIEPEN, TOEN HADDEN ZE DAT POEDER AL ZO'N GOEI SPUL ALS ER EEN KIND DE BILLEN KAPOT HAD HADDEN ZE EEN PAARDEMIDDEL ,EN DAT MIDDEL WAS EN IS GEWOON MAIZENA ,GEEN ALLESBINDER GEWOON MAIZENA EROP STROOIEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE, IK VIND HET FIJN DAT IK WEER OP DE HOOGTE BEN DORRY

• 03 Mei 2010 - 04:19

DORRY:

LEANNE HARTELIJK GEFELICITEERD, EN EEN FIJN NIEUW LEVENSJAAR EN VEEL CADEAUTJES ,IS ALTIJD LEUK DORRY

• 03 Mei 2010 - 04:39

DORRY:

KONDJE MET EEN D STAAT LEUK MAAR IK HERSTEL HET, HET MEER FOUT IS ECHT GEEN KONDEN MENSEN ,MAAR WEL MUTS EEN FIJNE DAG ALLEMAAL DORRY

• 03 Mei 2010 - 05:06

Familie Wijnen:

Tjonge, jullie hebben niet stil gezeten. De foto's zien er weer gezellig uit. Maar ik had het dan ook life gezien en zag wel dat iedereen plezier had.
    Kunnen we nu concluderen dat jullie huis weer super opgeruimd is na het sorteren van speelgoed? Misschien kan ik jullie wel inhuren om hier ook eens een rondje te maken. Hahahahah.
    Wat het bezoekersaantal betreft, tja, ik ben niet nieuwsgierig maar weet graag alles. 'k Heb geloof ik veel "lotgenoten".
    Maar we zijn dol op prijsvragen, dus wij gaan even flink nadenken.

Heel veel groetjes van ons

• 03 Mei 2010 - 05:09

Familie Wijnen:

Lieve Leanne,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.

Wij wensen je een hele fijne dag met veel taart, chips en cadeau's.

Veel liefs Amber, Anke, Barry en Mechteld

• 03 Mei 2010 - 06:59

Frank En Heidi:

Hallo Super Janske

Wat goed van je dat je toch koninginne dag hebt meegedaan (wat een zin)
    En knap van Lieke om helemaal naar het dorp te fietsen de route en dan weer terug.
    Nu maar hopen dat je billetjes weer wat opknappen want dat is ook niet prettig.
    En Leanne
    Hiep hiep hoera
    Enne hoe veel jaartjes is ze geworden.

O ja die Gok da's een beetje moeilijk. we zullen er eens over denken.
    Ik hoop eigenlijk dat het nog een beetje alng duurt. dwz dat het niet zo spannend is met jou. Want hoe spannender jij het maakt des te meer vieuwers.

Nou wat een verhaal weer. Fijne dag.
    Groetjes uit Leende

• 03 Mei 2010 - 07:11

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske en familie

Jullie leken wel prinsesjes in de bakfiets echt gaaf.. Renske en Gijs hebben jullie gezien, toen ze bij het gemeentehuis aan het kijken waren. Nicole vond het jammer dat ze jullie niet gezien heeft.
    En wat een begin van de vakantie zeg Logeren bij elkaar op de kamer en dan lekker een feestje bouwen zo hoort het ook he.
    We willen jullie een fijne vakantie wensen en hopen op alleen maar goed bericht.

En natuurlijk willen wij Leanne ook feliciteren met haar verjaardag. Dat ze maar een hele fijne dag mag hebben. Gijs zal vanavond een biertje op je drinken en Nicole een glaasje sap.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole van Gaal

• 03 Mei 2010 - 07:28

Familie Van De Vin:

Hoi Janske en familie,

Fijn dat het beter gaat met de rode plekken. Nu alleen de billen, ogen en lippen nog!

En heb je goed geslapen vannacht, of werkte de Dexa nog door?

De 500.000e pageview: 26 mei 2010

Leanne,

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Bever Lieke en Sweet Candy danseres Ilse
    En natuurlijk ook namens Mathé en Wilma

• 03 Mei 2010 - 07:58

DORRY:

NOG EEN GOEIE HET MEER FOUT IS INDERDAAD EEN FOUT MAAR IK KAN WEL BLIJVEN VERBETEREN IK ZIE HET ZO SLECHT, MAAR IK DOE ALLES OOK VEEL TE VLUG, ALLEEN HET LOPEN NIET DORRY

• 03 Mei 2010 - 09:30

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Even verwarring hier over welk lied we zullen zingen:
    "Wilhelmus vahan Nahasouwe.." of toch: "lang zal ze leven..."
    Laten we dat laatste maar doen, Gefeliciteerd, Leanne!

Wat een leuke foto's, helemaal gezellig.
    Laat de boel maar lekker luchten, meid, dan zijn je billetjes ook zo weer blij.

De prijsvraag vinden we heel moeilijk. Er zijn dagen bij dat we zelf al wel minstens 10 keer spieken.
    We doen een gokje; 22 mei.
    Wij denken dat het nl snel gaat omdat iedereen natuurlijk altijd wil weten hoe het met je is maar ook dat we met z'n allen bij willen houden of de 500.000ste al is geweest!

succes allemaal en voor jullie, zoals altijd:

Zet 'm op!

• 03 Mei 2010 - 15:23

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat een mooie foto's staan er weer op de site, erg gezellig allemaal zo'n mooi versierde fietsen, je kan wel zien dat jullie ervan genoten hebben.
    Wij zijn blij dat je gezicht weer een beetje aan het genezen is, nu nog je billetjes.
    Leanne van Harte Gefeliciteerd met je .... verjaardag! Maak er een gezellige dag van, ik hoop dat je heel veel kadootjes krijgt.
    Janske waren de frietjes en de fricandel lekker? Goed van je dat je ze lekker opgegeten hebt, heeft mama de frietpan niet voor niets schoongemaakt.
    Ik zal ook een gokje wagen voor de pagevieuws, ik denk 27 mei.
    Heel veel sterkte allemaal,

Gr.Fam.Vrienten

• 03 Mei 2010 - 15:54

Ome Renier:

Olla,

Het aantal pageviews loopt aardig op! Hier eentje vanuit Mexico! Denk dat 1 juni de dag wordt waarbij we de 500.000 gaan bereiken.

Wel lekker dat je huid weer een beetje aan het herstellen is. Veel sterkte en tot over ruim een week.

Liefs Ome Renier

PS: Leanne nog gefeliciteerd!

• 03 Mei 2010 - 16:55

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat ziet dat er leuk uit in die versierde bakfiets met Lieke ernaast op haar eigen fietsje. Helemaal super dat jij er ook bij kon zijn. En dan nog lekker logeren bij je zusjes en frietjes eten met een frikandel. Ik vind je geweldig!!!

Leanne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuk jaar van!

Voor morgen weer heel veel succes gewenst en die 500000ste vieuwer verwacht ik op 6 juni a.s. dus ....

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 03 Mei 2010 - 17:56

Leanne:

Mijn verjaardag begon erg goed! Bij mij thuis was het nog stil, maar daar was niets meer van te merken toen ik bij jullie binnen kwam!
    Wat kunnen jullie mooi zingen zeg! En ja het cadeau komt goed van pas om af en toe ook eens te ontspannen. De chocolade is al op..
    Mijn verjaardagsfeestje in de huize Beks was geslaagd. Al kon Lieke niet helemaal begrijpen dat er niet meer bezoek kwam op mijn feestje. Er was maar één grote mens en één kind geweest.
    Amber je tekening hangt al op mijn kamer. Net zoals die van Lieke en Janske!

Dank je verder voor alle felicitaties. Kei leuk!
    Om op de vraag terug te komen, ik ben 22 jaartjes jong geworden..

Tot woensdag,
    Leanne

• 03 Mei 2010 - 18:09

Mechteld:

Lieve Janske,

Ik denk dat de 500.000ste pageview plaats vindt op 1 augustus 2010 om 10:00 uur 's morgens.

Succes allemaal!!!

groetjes Mechteld

• 03 Mei 2010 - 21:03

H & H & I:

Hoi Super Janske,

Wat hebben jullie de fietsen en jezelf leuk versierd.
    En wat helemaal een feest is, is dat je toch zomaar even 5 frietjes en een frikandel naar binnen werkt. SUPER !!

Leanne -> het kan nog net. Van harte gefeliciteerd en heb je een leuke verjaardag gehad vandaag ?

Wat betreft de 500.000ste pageview denken wij 24 juni 2010 om 22.58 uur.

Tot morgen.

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX