Leanne's kinderfeestje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Leanne's kinderfeestje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Leanne's kinderfeestje

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Voordat ik over de dag van vandaag ga praten, wil ik het eerst over de nacht hebben. Ook vannacht kon ik niet zo goed blijven slapen en heb ik weer tussen papa en mama geslapen. Omdat Lieke vannacht bezoek had gehad van een vrouwelijk paard, genaamd nacht, kwam ook Lieke bij papa en mama in bed. En dan met name bij mama. Zo lag mama dus bijna de hele nacht klem tussen twee dochters. Ze had vanmorgen dan ook het gevoel dat ze een hamburger was. Toen Meike vanmorgen kwam is ze nog even langs papa gaan liggen, zodat papa ongeveer weet wat voor een geweldige nacht mama vannacht heeft gehad.
Vandaag stond natuurlijk in het teken van de verjaardag van Leanne. Omdat het haar verjaardag was en wij nog vakantie hebben kwam ze vandaag wat later. We konden niet wachten tot ze kwam en stonden al op de bank op haar te wachten en te roepen. Uiteraard hebben we haar toegezongen, gefeliciteerd en gekust. Ook hadden we kadootjes voor haar. Een relaxpakket, want dat heeft ze 's avonds wel nodig als ze de hele dag bij ons is geweest. Uiteraard zaten er ook de nodige knutselwerken bij. Mama had nog appelflappen gehaald, dus tijdens de koffie en thee werd er nog lekker een flapje weggewerkt. Inmiddels kon het kinderfeestje echt beginnen, want Amber was ook gekomen, samen met Mechteld. Dat vond ik wel raar, want normaal als je afspreekt gaan de mama's weer weg, maar Mechteld bleef gezellig hangen. Nou ja, hangen is niet het goede woord, want ze heeft nog wat klusjes voor mama gedaan.
Vanmorgen bestond het feestje met name nog uit spelen. Binnen en buiten. Dit laatste tussen de buien door. Vanmiddag bestond het feestje uit allemaal clubjes. Zo was er de knutselclub, waar vooral veel geschilderd werd, de filmclub, want Leanne had leuke films meegenomen over allemaal hondjes (die vonden wij het leukst) en over een zeemeermin. Als laatste was er ook nog de hobbyclub. Dat was weer knutselen, maar dan met wat grotere spullen, want Meike was ondertussen wakker. We hebben een gezellige dag gehad, alleen vonden Lieke en ik dat Leanne maar weinig mensen op haar verjaardag had uitgenodigd. Er was maar 1 kindje en 1 grote mens geweest.
Ik heb de hele dag leuk mee kunnen doen. Dit kwam natuurlijk ook door de filmclub. Hierdoor heb ik lekker kunnen bijtanken voor de televisie. Wat eten betreft was het vandaag geen succes. Eigenlijk heb ik vandaag niets gegeten. Gelukkig is er dan de sondevoeding, zodat ik toch voldoende binnenkrijg. Dat er binnen nog steeds iets niet goed zit blijkt wel uit het feit dat ik sinds vannacht 0.00 uur meer dan 10 poepluiers heb gehad. Ik ben benieuwd wat ze daar morgen van zeggen. Morgen zit de vakantie er weer op en moet ik me weer melden in Nijmegen. De Erwinase zal weer gegeven worden, evenals de MTX. Gelukkig heb ik daarna goede vooruitzichten, want Imke is dan jarig en dat betekent weer een feestje.

Groetjes Janske

• 03 Mei 2010 - 21:59

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat nu, ALWEER een feestje in het vooruitzicht. Het houdt niet op bij jullie. Wat een feestnummers zijn jullie. Maar dat is beter dan in een .... zitten en kniezen, nietwaar?

Ben heel benieuwd hoe het morgen verloopt en die poepluiers geeft niets, er moet blijkbaar iets uit, zeggen wij altijd.
    Nu je billetjes, huidje en lipjes nog wat beter worden en je bent weer een schoonheid (die billetjes zien wij dan natuurlijk niet, maar toch .... ze tellen zeker mee!)

Fijn dat de verjaardag met Leanne zo leuk was en jij lekker hebt kunnen bijtanken voor de televisie/film.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 04 Mei 2010 - 04:18

DORRY:

HOI SUPERFAM EN MEDE MENS.
    DAT WAS WEER EEN LEUKE DAG ,AAN DE FOTO'S TE ZIEN.
    VANDAAG WEER NAAR NIJMEGEN,DIE LANGE WEG,IK HOOP WEL DAT DE MEDICIJNEN NU BETER VALLEN,OF BEKOMEN, HOE BRENG JE DAT ONDER WOORDEN MEID, IK BEDOEL DAT JIJ ER NIET ZO AKELIG EN ROOD EN VERDRIETIG VAN WORDT ALLEEN MAAR BETER EN DAT GAAT LUKKEN IK WEET DAT DE WEG NU WEER VOL KUILEN ZIT, MAAR EEN SCHUILHUT KOMT ER WEER AAN EN DAN BEN JIJ VEILIG.
    DAT POEPEN IS WEL ERG ROT EN DAN BIJ BILLEN DIE STUK ZIJN NONDE JU DAT ZAL BEST PIJN DOEN, MAAR HET MOET ER SCHIJNBAAR UIT HUMMEL.
    OF OVERGEVEN ,OF POEPEN DENKT DEZE DOKTER.
    LEANNE IS WEL IN HET ZONNETJE GEZET .
    NU MEISJE HEEL VEEL STERKTE DE FAM OOK NATUURLIJK EEN DIKKE VETTE HIVIFE LOWFIVE DORRY

• 04 Mei 2010 - 05:31

Mechteld:

Goeiemorgen,

Allereerst willen wij Imke van harte feliciteren, Hiep hiep....Hoera!!!
    Geweldig, nu is ze ook 5 jaar. Het is nog niet zo zonnig maar ik hoop dat ze toch goed kan feesten in haar nieuwe feestjurk.
    Imke, wij hopen dat je veel taart, chips en cadeautjes krijgt. Fijne dag.

Verder wensen wij jullie veel succes in nijmegen en een fijn feestje bij Imke.

Groetjes Mechteld

• 04 Mei 2010 - 05:54

Tante Angela:

Goedemorgen allemaal,

Wat een leuk feestje heeft Leanne gehad zeg.
    Hier was het gisteren ongeveer net zo met een knutselclub en een bioscoop en later nog schooltje, alleen hadden wij geen appelflappen.

Succes in Nijmegen en tot straks bij Imke!

Dikke knuffel van tante Angela

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat is die Leanne toch een bofkont. Zo maar een feestje kunen geven aan een stelletje van die knappe en leuke meisjes.
    Zomaar de baas zijn van een biscoop en dan ook nog een hobby club en een knuntselclub leiden....wat een duizend poot toch.
    En dan heeft mama mooi tijd om wat karweitjes te doen. (misschien kan ze beter een dutje gaan doen na al die hamburgers ;-))

Nou maar hopen dat het in nijmegen een beetje goed gaat lopen.En dan op naar het feestje.

Nou Imke hier voor jou
    Lang zal ze leven
    Proficiat met je 5e verjaardag.

Groetjes uit Leende
    p.s nou weet ik nog niet hoeveel jaar Leanne is geworden.

Fam Van Gaal:

Goede morgen Super Janske

Als eertse moet ik jullie de groetjes doen van Zuster Daniëlle. Ja ze had verteld dat ze je heeft mogen ontmoeten.
    Wat fijn dat jullie gister ene leuke verjaardag van Leanne hebben gehad.
    Succes in Nijmegen(als je zuster Daniëlle ziet doe ze dan maar de groetjes van ons) vandaag en hopelijk kun je ook nog naar het feestje van Imke!!!

X Renske Gijs en Nicole

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Nou Imke hier voor jou
    Lang zal ze leven
    Proficiat met je 5e verjaardag.

Groetjes uit Leende
    p.s nou weet ik nog niet hoeveel jaar Leanne is geworden.

• 04 Mei 2010 - 07:44

Mechteld:

Effe berichtje voor Heidi,

Bij het vorige bericht heeft Leanne geschreven hoe jong ze werd.

Groetjes Mechteld

• 04 Mei 2010 - 07:51

Marian En Maarten:

Lieve Janske,

Wat veel feestjes hebben jullie, zeg! Maar gelukkig had je vrij dus dat kwam goed uit. Als ik het goed gelezen heb is Leanne 22 jaar geworden. Jullie boffen maar met haar.
    Wij houden wel van gokken, maar hebben het eigenlijk altijd mis. Maar wij denken dat de 500.000 pageviewer valt op 7 juli om 12.00 Net binnen het jaar. Misschien kom je er wel mee in het guinness book of records!
    Vandaag weer naar Nijmegen. Heel veel sterkte en succes.
    Dikke kus voor jullie alle vijf.

• 04 Mei 2010 - 11:33

HOI FEESTVIERDERS.
    ALLEREERST IMKE HARTELIJK GEFELICIFLAP STAART.
    IK HOOP DAT JIJ KRUIWAGENS VOL CADEAUTJES KRIJGT, EN EEN HEEL VET FEEST HEBT.

IK GOK MET DE PAGEVIEWER OP 7JULIE OM 1MINUUT OVER 12. MAAR MAG IK OOK IETS VERANDEREN AAN DE REGELS B.V. DAT HET KUNSTWERK WORDT VOOR EEN VROUW ,MEISJE STAAT ZO DOM , DIE EEN VOORNAAM HEEFT ROEPNAAM DUS GEEN DOOPNAMEN, EN WAARVAN DE EERSTE TWEE LETTERS BEGINNEN MET DO, EN DE REST MET RRY, DAN MAAK IK VEEL KANS WANT MET KANSSPELEN HEB IK NOOIT VAN ZE LANG ZAL ZE LEVEN GELUK, EN VOOR ZO'N KUNSTWERK DAT IK NONDE JU GRAAG ZOU WINNEN HEB IK DEZE NIEUWE SPELREGEL GEMAAKT,REACTIE'S GRAAG NAAR DE TINNEGIETER OF OP DE JANSSITE DO RRY

• 04 Mei 2010 - 16:16

Joli Claes:

ha janske en familie
    leanne en imke van harte proficiat.
    nou janske, jij hangt echt van feestjes aan elkaar.
    het ene feestje is nog niet voorbij [leanne] of je kunt weer naar het volgende feestje [imke]
    maar dat is wel zo gezellig.
    de familie zag er weer prachtig uit op konninginnedag zag ik op de foto's.
    en de andere foto's zijn ook heel leuk.
    je zou bijna vergeten dat je ook weer naar nijmegen moet.
    veel succes daar.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxxx

• 04 Mei 2010 - 16:21

Marian En Maarten:

Lieve Jankse,

Even een berichtje voor Dorry, dat vind je wel goed he Jankse.
    Nou Dorry, dat ga jij dus nooit winnen.
    Wij hebben 7 juli 12.00 gegokt, en jij een minuutje later. Mocht het eventueel zo zijn dat 7 juli zo ongeveer rond 12.00 de 500.000 pv zou komen, dan log ik heel snel vlak voor 12.00 uur een paar in, zodat het 12.00 uur wordt. Slim he! groetjes Marian

Dikke kus voor Janske
    Ging het vandaag een beetje? We zijn benieuwd.

• 04 Mei 2010 - 16:50

Gerda:

Hallo Imke,

Van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag. Vandaag is het feest voor jou! Geniet ervan.

En Dorry, ik vind jou oplossing heel goed gevonden en ik let speciaal op wat Marian en Maarten doen want die ene minuut verschil is wel heel weinig.
    Maar je weet nooit. Opletten dus ...

Miss Super Janske fideranske, ik hoop dat jij een goeie dag hebt vandaag en nog even bij Imke langs kunt gaan om te feliciteren. Zo niet, dan lekker uitrusten en morgen genieten van het mooie weer want het wordt beter. Misschien kan jij weer lekker in de hangmat liggen of in de buggy en toch bij het spelen zijn.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 04 Mei 2010 - 17:17

HOI HUMMEL EN MARIAN.
    JIJ BENT EEN PIENTER MEISJE OF VROUW, MAAR IK KAN WINNEN, ALS ZE DE NIEUWE REGEL DOORVOEREN, VAN MIJN ROEPNAAM, IK BEN NIET MEER STERK, MAAR NOG WEL EEN BEETJE SLIM,IK MAIL NIET OM MIJN EIGEN TOE TE ZINGEN, MAAR ONDER DE AANDACHT TE BRENGEN ,VAN EEN NIEUWE SPELREGEL, MAAR IK MOET EERLIJK BEKENNEN DAT IK NOG GEEN GROEN LICHT HEB GEKREGEN.
    MAAR BEN EERLIJK HET WAS TE PROBEREN TOCH NEE HEB IK JA KAN IK KRIJGEN.
    EN MARIAN IK BEN DE HELE DAG THUIS HOOR DUS IK KAN MIJ OOK HET APENZUUR MAILEN GEEF HEM VAN JETJE ALLEMAAL ,WIE ZIJN ROEPNAAM BEGINT OOK MET DO DO DO EEN FIJNE NACHT WERELDWONDERTJE EN FAM.EN DE HELE KUDDE DOEI DORRY

• 04 Mei 2010 - 19:54

Ellen:

Hallo lieve Jankse!

Je mama heeft het er snachts maar druk mee met al die hamburgers van jullie ;) Dat feestje van Leanne ziet er wel echt gezellig uit zeg, met al die verschillende clubjes! Heerlijk zo'n eigen filmclubje, dat wil ik ook wel!

Nu ben ik ook nog net op tijd om Imke te feliciteren, dus bij deze! Ik hoop dat het vandaag allemaal goed is gegaan. Ik ben in ieder geval weer benieuwd naar wat er in Nijmegen is verteld en wat de dag jou vandaag weer gebracht heeft. Alvast weltrusten voor straks!

Liefs Ellen

• 04 Mei 2010 - 20:00

Leanne:

Het was zeker een leuk kinderfeestje.. Al zeggen ze dat ik nu toch echt volwassen moet zijn ;)..

Een leuk verhaaltje over mijn verjaardag en ik denk dat de foto's genoeg zeggen!

Bedankt nog voor alle leuke berichtjes!