Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

22 Februari 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Afgelopen twee dagen heb ik het rustig aan gedaan. Gisteren had ik niet veel bij te zetten en heb dan ook het grootste gedeelte van de dag geslapen. Hierdoor ben ik niet mee kunnen gaan naar ome Renier, die zijn verjaardag vierde. Gelukkig kwam ome Renier 's morgens even bij ons, zodat ik hem toch even heb kunnen feliciteren. Samen met papa ben ik thuis gebleven. Wel heb ik het nog even lekker spannend gemaakt, want de hele dag had ik wel 38+, maar rond vijf uur was dit 38,9 graden Celcius en dat is geen 39,0. Ik hoefde dus niet naar het ziekenhuis. Gelukkig bleef mijn ademhaling ook goed. Wel heb ik veel moeten hoesten, maar met voorverteerd voedsel en een lage stand van de sondepomp heb ik niet heel vaak hoeven te spugen. En als ik wel moest spugen, dan was dat vaak alleen maar een beetje slijm.
Nadat gisteren papa in mijn bed heeft mogen slapen, vond ik het wel zo eerlijk dat mama vannacht in mijn bed heeft mogen slapen. Komende nacht ga ik zelf lekker in mijn eigen bedje slapen. Na een redelijk goede nacht was het vanmorgen weer terug naar het standaard ochtend ritueel. Lieke moest weer naar school, dus die moest weer op tijd klaar zijn. Ik moest zelf ook op tijd klaar zijn, want ik moest vandaag toch nog even naar het ziekenhuis in Eindhoven. Dit wederom om een bloedbeeld te bepalen. Ook opa IJsje moest naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Ik had wel geluk, want ik hoefde alleen maar een prikje in mijn vinger. Bij opa hadden ze bloed afgenomen aan de binnenkant van zijn elleboog. Ook heb ik een vele mooiere pleister gekregen dan opa. Verder moest ik me wederom na laten kijken door de dokter. Het bloedbeeld is wederom verbeterd en ook het hoesten en de koorts is, zoals het lijkt, niet meer dan vervelend. Nadat Eindhoven contact had gehad met Nijmegen kreeg ik groen licht om morgen naar Nijmegen te komen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt er morgen dan gestart met Dexamethason, maar ze willen me in Nijmegen eerst even nakijken. Ook krijg ik morgenvroeg nog een echo van mijn hart.
Inmiddels zijn mijn zussen naar hun logeeradressen en staan onze koffers in de auto. Morgen om half zeven moeten we aanrijden, maar dat is voor mij geen reden om vroeg te gaan slapen. Eigenlijk heb ik het tussen de hoestbuien door prima naar mijn zin. Hopen dat dit de komende dagen ook zo blijft, zodat ik de afdeling weer flink op zijn kop kan zetten.

Groetjes Janske

• 23 Februari 2010 - 13:24

Stapvriendjes:

We dachten toch echt dat we gistern avond een berichtje hadden achtergelaten....

Sucses vandaag.......

Van ons vijfjes

• 23 Februari 2010 - 13:37

Wijnand En Janneke:

Dag lieve Janske!
    Wat word jij, en je zussen trouwens ook, intussen toch groot! Poeh, in alle drukte van de dag gaat dat gewoon door zo te zien. Gelukkig maar!
    Wij hopen dat het naar omstandigheden goed gaat vandaag en dat die Dexa-draak niet te veel vuur gaat spuwen! Kijk je wel uit dat je de afdeling niet teveel op z'n kop zet daar in Nijmegen? We willen geen foto's meer zien met bulten op jouw hoofd! We hebben nog leuke stickers gevonden voor je dus die komen snel jouw kant op! Dag meisje!

• 23 Februari 2010 - 14:12

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    DIT IS DE VIJFDE MAIL, IK KREEG HET NIET VERZONDEN.
    WAT ZAL ER VANDAAG WEER VEEL TE VERTELLEN ZIJN ,NA JULLIE TRIP NAAR NIJMEGEN.
    EN HOPELIJK SCHIET DE KOORTS NIET OMHOOG, EN TUF HET SLIJM MAAR GOED UIT, DIE ROMMEL HEB JIJ ECHT NIET NODIG.
    WAT EEN MOOIE OGEN OP DE FOTO VAN MEIKE ,MOOIE OGEN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL , EN DE FOTO'S WAREN WEER ERG MOOI EN LEUK MOEST OPA HUILEN MET BLOEDPRIKKEN?EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DAG LEKKER JONG DORRY

• 23 Februari 2010 - 14:28

Krisna Reinders:

Ha Janske,

Succes in Nijmegen....Hopen dat er iets uitkomt voor jou!

Wat heeft jou kleine zus Meike toch mooie, grote blauwe ogen!

Liefs Krisna

• 23 Februari 2010 - 15:08

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Toch iets mis met de computer dacht ik vanmorgen na twee pogingen maar ik lees dat meer mensen geen berichtje konden plaatsen. Niets mis dus.

Voor vandaag hoop ik dat het meevalt voor je en dat het allemaal goede uitslagen zijn.

Wat een beautys zijn jullie op de foto's.
    Heel mooi.

Hou je taai kleine guit en niet teveel grapjes uithalen.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 23 Februari 2010 - 15:45

Joli Claes:

ha janske

• 23 Februari 2010 - 15:48

Joli Claes:

ha janske
    zo heb ik vannacht 5x geprobeerd een bericht achter te laten en dat lukte niet.
    nu alleen de titel en het bericht is al weg. dus nu toch nog maar weer een keer.
    veel succes in nijmegen.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 23 Februari 2010 - 15:56

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Hopelijk gaat alles goed daar in Nijmegen.
    Wij duimen hier dat er iets uitkomt voor je. Zodat ze weten hoe ze je het beste kunnen behandelen.
    Zet de boel er maar flink op stelten..
    Ook wij kunnen niets anders zeggen dan wat een hele mooie foto's van jullie staan er op de site.
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 23 Februari 2010 - 16:02

Lieseth:

Hallo Janske
    Ik vind dat jij wel een carnaval vierder bent, meer dan ik in ieder geval. Hopelijk verloopt het vandaag volgens plan
    We denken veel aan jullie. Heel veel liefs en groetjes

• 23 Februari 2010 - 17:29

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wij hebben vandaag veel aan je gedacht. Hopelijk is het goed gegaan want een goed begin is het halve werk heeft ooit een slim iemand bedacht.

Zet 'm op!

• 23 Februari 2010 - 18:16

Janny:

Hallo Super Janske,

Bedankt voor de mooie kaart die ik vandaag heb ontvangen.

Ik wens je heel veel sterkte in Nijmegen.

Gr. aan je papa en mama.

Fam.Vrienten

• 23 Februari 2010 - 20:13

L&H Bergmans:

Hallo Janske.

Zeker een foutje gemaakt dacht ik toen tot 2x toe een berichtje was verstuurd,maar ook andere mensen zaten met dit euvel.
    Nu opnieuw proberen,niet opgeven.
    We hopen dat de nieuwe start goed zal verlopen voor jou en je Pappa en Mamma ,ook voor de komende dagen.
    Janske,Joke en Ferry we hebben een paar mooie spreuken ontvangen en dachten dat deze wel van toepassing zouden zijn op jullie.
    DANK AAN HET LEVEN...
    ...VOOR DE KRACHT EN DE MOED OM TE STRIJDEN,EN VERDER TE GAAN.

DANK AAN HET LEVEN ...
    ...VOOR DE LIEFDE DIE IK ONTVING EN MOCHT UITDELEN
    VOOR DE MENSEN DIE MIJ BIJSTAAN.

Veel sterkte en kracht,
    en de hartelijke groeten van; tante Liny en ome Harrie