Fijne kerstdagen !!! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen !!! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen !!!

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

24 December 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Namens Lieke, Meike, papa, mama en mezelf wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen. Dat iedereen lekker bij elkaar mag zijn en het belangrijkste dat iedereen er ook van geniet. Tevens willen we tante Angela feliciteren die vandaag jarig is. Gelukkig ben ik ook nog even op haar feestje geweest.

Verder nog iets ter overdenking.

Elke seconde begint er een nieuw leven voor ons.
Laten we er vol vreugde op afstappen en het ontmoeten.
We moeten doorgaan, of we dat nu willen of niet,
en we zullen beter lopen als onze blik naar voren gericht is dan wanneer we steeds achterom kijken.

Groetjes Janske

• 24 December 2009 - 19:46

ANNIE:

ZO IS HET MAAR NET!
    Ik wens jullie allemaal ook hele gezellige kerstdagen.

• 24 December 2009 - 20:41

Fam. Schenkels:

Heel mooi gezegt. Precies hoe het is.
    Ook voor jullie hele fijne feestdagen en dat jullie fijn bij elkaar mogen zijn.

Groetjes Erik, Joyce en Evi

• 24 December 2009 - 21:28

Fam Van Gaal:

Hey Familie Beks

Zo is het maar net. Mooi geschreven.
    Ook wij wensen jullie een hele fijne kerst en dat jullie fijn van elkaar mogen genieten

X Renske Gijs en Nicole

• 24 December 2009 - 23:44

Fam Sanders:

hey krullebol Joke en Ferry Lieke en Meike

Wat hebben jullie dit weer bijzonder mooi omschreven en ook wij zijn het er helemaal mee eens en blijf inderdaad naar voren kijken en niet achterom want dat is jullie kracht!!! en door jullie liefde voor elkaar en jullie optimisme!! en wij kijken met jullie mee naar voren!!!!Wij wensen jullie alleen maar al wat goed voor jullie is en heerlijke quallitie~t
    ime met elkaar
    veel liefs van ons
    ps helemaal super die janske~site ....heb ik eindelijk deze site onder de knie om die zelf te kunnen openen..nu de janske~site nog maar alles komt goed net als bij jullie ho ho ho fijne dagen xxx

• 25 December 2009 - 07:33

Judith & Ron, Wout:

Hele fijne kerstdagen voor iedereen!

• 25 December 2009 - 08:50

Amber:

jjjjjjjjjjjjjmmmmmmmmmmmmkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmoooooooo99999999

mmmmmmmm
    ////////////,,,,ll;'\]=-
    ]/'][poiuytrewq1`//////////////////////////////////////////////////////////[[[''[[

''

• 25 December 2009 - 08:51

DORRY:

HOI FAM. BEKS EN DE ACHTERBAN EN NATUURLIJK ONS FOTOMODEL JANSKE PANSKE KEVERTJE.
    EEN MOOI STUKJE SCHRIJVEN JULLIE, IK WENS JULLIE EEN KEI GOED JAAR EEN FIJNE KERST MAAR VOORAL GEZONDHEID, MAAR HET BEGINT AF TE TELLEN, ER ZULLEN NOG HEEL WAT VALKUILEN ZIJN, MAAR WIJ DE ACHTERBAN SLEUREN JULLIE ER WEER UIT ,NAT OF DROOG DAAR HEBBEN WIJ NIKS OVER TE ZEGGEN, MAAR LUKKEN ZAL HET NONDE JU EEN DIKKE VETTE KERSTKNUF HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 25 December 2009 - 08:57

Mechteld:

Vertaling:

Hoi Lieve allemaal

ik zag dat het sneeuwde vanmorgen, bijzonder hè?
    Dat is speciaal voor jou, je eerste witte kerst. Ik wens je hele fijne dagen. Ik heb je een kusje gegeven, het beeldscherm is een beetje nat. Van kusjes word jij beter.

Ook ik ga met jou/jullie vooruit kijken. Want als ik achterom kijk, bots ik meestal ergens tegenaan.

Hele dikke kus van je vriendinnetje Amber.

• 25 December 2009 - 09:10

Anke:

LieveJanske,ferry,joke,
    lieke en meike

Fijne kerstdagen en een gelukkignieuwjaar.
    Groetjes: Anke

p.s.Wij hebben op de laptop van papa en mama nu ook skype zitten, dus dan kunnen wij ook een keer skypen met jullie.

• 25 December 2009 - 09:46

Hallo Super Janske :

Jij ook fijne dagen
    Lekker met je Lieke en Meike spelen.
    Feliciteer je tante Angela nog van ons.
    En geef je ouders maar een beetje rust ;-)

Groetjes uit Leende

• 25 December 2009 - 10:17

Asmara:

Lieve allemaal,

Je ging gisteren met papa net naar huis bij tante angela, maar ik vond het fijn je even gezien te hebben. Een hele fijne kerst en voor volgend jaar kijken we met z'n allen vooruit. Groetjes Asmara Frank Wendy.

• 25 December 2009 - 11:20

Hoi SuperJanske,

Ik heb gisteren mede dankzij jou een Super verjaardag gehad. Het was Super dat je geweest bent en dan altijd weer de juiste opmerkingen kunt maken. Het was ook Super fijn dat jullie met zijn vijfjes waren (zoals het hoort) en Super dat jij, Lieke en Meike zo'n mooie knutselwerken voor mij gemaakt hadden. Super dat papa en mama 's avonds nog terugkwamen. Super dat oma Hanny en Frans op wilde passen. Super dat opa Ijsje en oma Tumtum heerlijke bowl en ragout hadden gemaakt. Super dat we met tante Hariette, ome Hans, papa, mama, opa, oma, Bart en Sietske fijn een potje monopolie gedaan hebben. Kortom voor mij was deze dag SUPER.
    Super Bedankt allemaal!!!!!!!!!!

Knuffels tante Angela

• 25 December 2009 - 11:31

Tante Angela:

Sorry, Imke jou ben ik niet vergeten hoor, jij Super bedankt ook voor jou mooie knutselwerk en gezelligheid met name in de kerk.
    En natuurlijk verder iedereen die bijgedragen heeft aan mijn Super dag:

Heel veel groetjes tante Angela

• 25 December 2009 - 11:57

Ome Tan:

Mijn Kerst wens :

Dat we net als de schapen als kuddedier elkaar opzoeken en elkaar warmte geven.

Dat we net als de herders meer zullen genieten van ons welzijn dan van de welvaart.

Dat we net als de os de kracht zullen krijgen om ons door moeilijke tijden te helpen.

Dat we net als de ezel koppig blijven geloven in het goede ondanks al het kwade.

Zalig Kerstfeest

Ome Tan

• 25 December 2009 - 13:02

Joli Claes:

hoi familie beks

hele fijne en gezellige kerstdagen.
    dat jullie maar flink genieten van elkaar.

dikke kus van ons.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 December 2009 - 13:02

Fam Peperkamp:

Hey Janske en de rest van de familie.

Deze week hebben wij je site niet echt bij kunnen houden. Jens is in het ziekenhuis geweest. Hij had 3 rotte kiezen in zijn mond die er onder narcose zijn uitgehaald.Toen hij in het begin in het ziekenhuis was had hij het over jou, hij kijkt vaak mee naar je site. Maar later was hij een hoopje ellende. Maar nu is alles weer oke met hem en hopen wij dat het bij de (in totaal) 4 kiezen blijft.. Je zult wel denken...dan moet hij beter poetsen ...maar dat werkt bij Jens dus iets moeilijker.

Woensdagavond zag ik (nency)je mama en Mechteld bij het vriesvak van de AH staan. Ze waren aan het beslissen welk ijs ze gingen kopen. Na al die ellende die jij weer mee hebt moeten maken kan ik mij toch voorstellen dat ze het liefst alle Ben en Jerry's leeg wilde eten.....dit heb ik hun ook geadviseerd om te doen.Zijn ze al verslaafd?

Wat heb je toch een super leger om je heen.....nu weer zo'n site!!

Geniet deze feestdagen van elkaar en de tekst die jij hebt geschreven klopt helemaal.

Lieve Janske we vechten met je mee!!!

Heel veel liefs,
    Fam Peperkamp

• 25 December 2009 - 13:30

Fred En Janneke:

Hallo Janske, wat fijn dat je nu met de Kerst thuis bent, dat je lekker in je eigen bed kan slapen.Lieke en Meike vinden het natuurlijk ook fijn om weer met jouw te spelen. Doe je de groeten aan jouw papa en mamma. groeten van Fred en Janneke,[ weet je nog,bij ons keek je de optocht van de Brabantse Dag}

• 25 December 2009 - 17:08

DORRY:

HOI SCHATJE EN LENIGE PIER EN LIEF JOKE.
    INDERDAAD NIET ACHTEROM KIJKEN, DAAR HEB IK MIJN NEUS OOK AL DIKWIJLS AAN GESTOTEN, MAAR NU KIJKEN WE VOORUIT DAAR BEN IK OOK MEE BEZIG WAT IK ALLEMAAL KON IS VOORBIJ, MAAR WAT NOG KOMT IS WEER EEN LEERSCHOOL.
    MAAR DE ENE MENS ZIT ANDERS IN ELKAAR ALS DE ANDERE , NIET IEDEREEN KAN GEMAKKELIJK HULP AANVAARDEN EN VRAGEN.
    KLEINE DOORDUWER JIJ BEZIT AL EEN GROTE PLEK IN MIJN HART, LANGS sAMIJN EN sEM EN DE REST
    IK HOOP ZO DAT JULLIE OOK EENS KUNNEN GENIETEN EEN DIKKEVETTE KERSTMUTS HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 26 December 2009 - 09:14

Tonny:

Dank je wel voor de lieve Kerstgroet,proberen jullie ook lekker van deze momenten te genieten.

• 26 December 2009 - 09:34

HOI ALLEMAAL.
    IK HOOP DAT IEDEREEN EEN VETTE KERST HEEFT, IK BEDOEL GEEN VET VLEES MAAR EEN SUPER KERST ZONDER TRAMMELANT .
    JANSKE HEBBEN JULLIE LEKKER GENOTEN, JIJ WEL VAN EEN VLOEIBAAR BROODJE, MAAR ALS JIJ HET MAAR BINNEN KAN HOUDEN, JULLIE ZULLEN WEL KEI GENIETEN VAN ELKAAR ,DAT WEET IK WEL ZEKER, IK HOOP UIT DE GROND VAN MIJN HART DAT ER GEEN VERVELENDE VOORVALLEN ZIJN DE VETTE KERSTGROETEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 26 December 2009 - 10:55

Cor En Diny.:

Hoi super Janske.

Het was heel fijn om jou te hebben gezien op de verjaardag van Tante Angela, het was maar heel even want je was moe en wilde met papa naar huis om te gaan rusten.
    Dit was de eerste keer dat ik jou zag sinds jij ziek bent geworden, het heeft me wel geraakt.

Janske zoals je schrijft moet je vooruit kijken,en dat zullen wij zeker samen met jullie doen anders blijf je stilstaan en dat moet niet.

Lieve familie Beks geniet van deze momenten om samen de kerst door te brengen, en fijn allemaal in je eigen vertrouwde omgeving te zijn.
    Ik denk dat de Opa's en Oma's en de rest van de familie het ook heel fijn vinden om jullie heel dicht bij ze hebben.
    Verder wensen wij jullie nog gezellig en fijne dagen.
    Knuffels voor iedereen en de groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    Het gaat jullie goed, wij denken aan jullie.
    Houdoe he.

• 26 December 2009 - 15:22

Ome Theet En Tante B:

fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar en beterschap van ome theet en tante bertha uit terborg gelderland

• 26 December 2009 - 18:09

Nikki En Jannie:

Hoi hoi Janske en familie,

Bij deze een fijne kerst. We hebben je kerstkaart ontvangen. Hij was erg mooi vonden we. Bedankt hiervoor en wat ons opviel is dat je fijne motoriek vooruit is gegaan. Komt denk ik door al die stickers plakken. Oefening baart kunst.
    groetjes Nikki en Jannie

• 26 December 2009 - 21:13

OPa Ijsje Oma Tumtum:

Lieve Ferry Joke Lieke Janske en
    Meike

Vandaag is zoals gebruikelijk bij ons de familie kerst bijeenkomst geweest en het was een hele andere dan andere jaren.We hebben vandaag gezien hoe jij schattebout het zwaar had , zelf muziek waar jij altijd op danste kon jij niet verdragen of het geluid wat de andere 6 kleinkinderen maakte , was voor jou ook teveel
    en moest jou Papa of Mama apart met jou gaan zitten , het lijkt een kleinigheid , maar juist die kleinigheid geeft aan hoe ziek jij bent.
    Dat doet iedereen bij ons pijn , pijn om jou
    zo te zien ,maar jij moet verder ,samen met je papa en mama en zussen , en gelukkig kunnen en zullen wij jullie terzijde staan , daarom was voor de kerstviering een familie bijeenkomst met aangevuld jou pappa en mamma beste vrienden en naaste betrokken van de fam.blijham
    Wij zjn er klaar voor om jullie te helpen en ondersteunen , wij zijn er klaar voor om die lange lange weg te helpen af te leggen.
    Wij zijn er klaar voor om dat vechtersbaasje Janske en haar ouders die net zo hard vechten voor hun kind om die te ondersteunen.
    en wij verzekeren U allemaal dat zij die steun hard nodig hebben.

Ondanks alles hebben wij toch geprobeerd om met z'n allen
    iets van Kerst 2009 te maken.

En het is ons nog gelukt ook.

• 27 December 2009 - 07:56

HOI ALLEMAAL.

WAT ROT DAT JIJ MET DE KERSTBIJEENKOMST BIJ OPA EN OMA JE WEER NIET HELEMAAL IN ORDE WAS. MAAR MEISJE JIJ BENT TUSSEN DE BEDRIJVEN DOOR TOCH MAAR MOOI THUIS GEWEEST, HOE MOEILIJK HET OOK WAS.NU KUN JIJ WEER UITRUSTEN EN EEN HOOP ENERGIE OPLADEN HOOP IK ,TUSSEN DE BEHANDELINGEN DOOR ALS DAT ZOU LUKKEN, DAT ZOU ERG FIJN ZIJN ,EEN VETTE DIKKE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 27 December 2009 - 08:22

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Ik kon het niet laten om eerst even te kijke op deze site.
    Maar er ging toch een klein jippy door me heen toen ik zag dat er geen verslagen zijn bijgekomen.
    En toen ik las van Opa dat je er toch bij bent geweest. En als je het dat weer positief bekijkt.... was je er wel bij met je ouders en alles wat je dierbaar is.
    Mooi van je opa en oma om er zo'n mooi moment van te maken.
    Toch weer het positieve eruit weten te halen
    Complimenten weer.
    Nou weer veel sterkte de komende dagen en u maar hopen dat je het nieuwe jaar ook weer thuis mag beginnen.

Groetjes uit Leende

• 27 December 2009 - 16:23

Fam. Bergmans:

Hallo Janske,Lieke Meike,Joke en Ferry.

Eindelijk weer eens 'n berichtje uit Ospel.Nee vergeten doen we jullie niet,en de verslagen worden altijd wel gelezen,we blijven wel op de hoogte van het wel en wee van jullie allen.
    Wat hebben jullie toch een paar bewogen dagen achter de rug,en voor de toekomst wordt het ook niet zo'n leuk vooruitzicht,maar wetende dat jullie er telkens weer de schouders onderzetten met steun van de hele familie zal dit alles toch wel weer lukken.
    Het Mot,het Mot,(woorden van onze Pastoor toen ik hem een dezer dagen ontmoette.
    We wensen jullie veel sterkte en hoop en moed voor de toekomst,en dat het nieuwe jaar meer geluk en voorspoed mag brengen.
    vele groetjes van;tante Liny ome Harrie.
    Janske en zusjes,ook van Bertie en Berke.