Na ruim 3 weken weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Na ruim 3 weken weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Na ruim 3 weken weer thuis

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

15 Oktober 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Sorry, sorry, sorry, dat ik jullie gisteren niets heb laten weten. Maar ik had het dan ook zo druk met blij zijn en knuffelen met mijn zussen en overige familie, dat ik geen tijd heb gehad om jullie te vertellen dat ik thuis ben. Gisterenavond rond 20.15 uur was ik weer in de Heipolder. Lieke, Rens, Opa IJsje en tante Angela zijn mij in Nijmegen komen halen.
Daarvoor had ik nog een druk dagprogramma met fysiotherapie, dieetiste, gesprek met oncoloog, afspraak met PM, foto's laten maken voor de Dermatoloog, mijn kamer leeg halen en papa en mama's kamer leeghalen in het Ronald McDonald huis.
Vandaag ben ik lekker een dagje thuis en komt er zometeen iemand om ons nog les te geven over sondevoeding. Morgen, zondag, maandag, dinsdag en woensdag moet ik sowieso weer naar Nijmegen. De bestrijding van de Leukemie gaat weer beginnen. De vierde MTX kuur is (voorlopig) geschrapt en ik ga nu starten met het 1B schema uit het protocol. Morgen zit ik weer de hele dag in Nijmegen en zal ik uitgebreid terugkomen op het volgende stuk van mijn behandeling.

Groetjes Janske

  • 15 Oktober 2009 - 08:06

    Frank En Heidi:

    Heey Janske

    Gelukkig
    We hadden al gehoopt dat dat de reden was waarom dat er geen stukje was.

    Maar dan is het goed
    geniet maar lekker met zijn alle

    En morgen weer succes

    Groetjes uit Leende

  • 15 Oktober 2009 - 08:41

    Lambert En Tineke:


    Hoi Janske,

    Wat een feest om weer thuis te zijn!! Hingen er weer vlaggen uit in de straten? (of doen ze dat alleen met de Brabantse Dag ?) Geniet weer volop van je zusjes!! Ik hoop dat je ook nog een beetje buiten kunt spelen, maar het is soms wel erg koud hoor. Joke en Ferry, ook voor jullie een "welkom thuis", maar ik kan me zo voorstellen dat het wél weer even wennen is en een hele organisatie!!Geniet van je weer complete gezinnetje.

    lieve groetjes van Lambert en Tineke


  • 15 Oktober 2009 - 09:23

    Herman, Willemieke:

    Ha die Janske en fam.

    Wat heerlijk dat je even naar huis mag. Fijn om even je zussen en pappa en mamma bij elkaar te zien. Geniet er maar van en doe maar weer wat energie op voor de volgende kuur....
    Ps:
    Gelukkig zie je er weer stukken beter uit dan even geleden. En je kunt weer lachen!!!
    Dat is altijd goed.

    Veel plezier met elkaar!!!!!!!!!!

  • 15 Oktober 2009 - 09:51

    Cor En Diny.:

    Hoi die Bekskes uit de Heipolderstraat.
    Lekker weer het hele gezin samen in je vertrouwde omgeving.
    "EIGEN HAARD IS GOUD WAARD"
    Het is mooi weer, een warm jasje aan en fijn buiten spelen.
    Janske heel veel plezier met je zussen en geef Lieke en Meike een hele dikke knuffel van ons.
    Voor morgen heel veel succes met de chemo, wij blijven voor jullie duimen.Ferry en Joke even een beetje energie op doen in Heeze,en een frisse neus halen. Heel veel groetjes van Ome Cor en Tante Diny. Dag allemaal.

  • 15 Oktober 2009 - 09:51

    B & B Ospel:

    Hallo Janske

    Hiep Hoi datje weer even thuis bent,leuk he zo met zijn allen lekker
    gezellig samen zijn.
    Zeg Janske wat keek je weer ondeugend op je foto .Ome Harrie zegt dan: Je bent n echt klein Guitje.Veel plezier zo samen thuis
    Groetjes Bertie en Berke.

  • 15 Oktober 2009 - 10:50

    Mechteld:

    Goeiemiddag!!

    Leuk dat je weer thuis bent. Ik hoorde wel van tante Angela dat het heel wat voeten in aarde had voordat jullie thuis waren. Nu is het weer omschakelen geblazen, van beschermde kamer naar grote boze en koude buitenwereld. Hoe is dat eigenlijk om weer thuis te zijn? Echt uitrusten is er volgens mij niet bij, want er moet ook vanalles geregeld worden met medicijnen, de verschillende dagschema's van de dames en de dagelijkse gang van zaken. Kunnen jullie wel weer wennen aan je eigen bed? Sorry voor al deze vragen, maar ja, ik heb pauze en dus tijd om aan andere dingen te denken.
    Verder hoop ik dat de komende behandelingen goed zullen verlopen en het werk goed doen. Hopelijk niet te veel rare bijwerkingen/complicaties. Maar onthoud 1 ding, de aanhouder wint! En dat zijn jullie!

    Heel veel groetjes vanuit Sfeer

  • 15 Oktober 2009 - 12:38

    Willy En Jeanet:

    Hoi Janske en Familie
    Dit is nog eens goed nieuws,na al die onzekere weken dat jullie weer samen thuis zijn. :) Geniet ervan allemaal.
    En dan die lach van die kleine meid,dit geef ons allemaal de kracht wat we hebben wij mogen niet klagen,bijv over het slechte weer.
    We hebben niks te klagen,Janske maakt ons dat wel duidelijk ,ze is echt een doorzetter daar kunnen we allen van leren.Geweldig meid hoe je er door heen bokst samen met je ouders en je zusjes.
    Hopen dat het nu eens een keer niet van korte duur is.We duimen voor jullie.
    Groetjes Jeanet en Willy

  • 15 Oktober 2009 - 12:43

    Asmara:

    Hoi Janske

    Goed om te horen dat je weer even thuis bent. Kunnen jullie weer in jullie eigen bedjes slapen. Geniet er maar met z'n allen van. Nog een fijne dag en tot later.

    Groetjes Asmara.

  • 15 Oktober 2009 - 13:06

    DORRY:

    HOI HEEZE.
    FIJN DAT JIJ WEER THUIS BENT, DAT WAS DUS DE REDEN DAT ER GEEN STUKJE OP STOND, GOEDE REDEN GAAF ZEG OM WEER EEN FAMILY TE ZIJN DIE BIJ ELKAAR IS. HOPELIJK KUNNEN JULLIE OPTIEMAAL GENIETEN EEN DIKKE VETTE ,EN HIFIVE EN LOWFIVE DORRY

  • 15 Oktober 2009 - 14:20

    Familie Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Wat gaaf zeg dat je lekker thuis bent. Enne lekker gespeeld met je zussen!!Stomme vraag van ons natuurlijk heb je fijn kunnen spelen en doe je dat nog.

    Geniet er nog maar even van samen en dan heel veel succes voor morgen

    X Renske Gijs en Nicole

  • 15 Oktober 2009 - 15:20

    Tante Door Ome Nol:

    hee super janske .
    wat fijn om weer eens een goed berichtje te lezen en dat je weer naar huis mag lekker nou geniet er maar lekker van allemaal.en succes met alles.
    de groetjes van ome nol en tante door

  • 15 Oktober 2009 - 16:00

    Judith & Ron, Wout:

    JIPPIE!!

    Heel goed! Zet'm op!

    Groeten van ons

  • 15 Oktober 2009 - 16:02

    Annelies De Jongh:

    Janske , gewoon even geweldig toch!!!

    Heel veel groetjes, en heel veel plezier thuis.

    Annelies de Jongh-v.d. Sommen

  • 15 Oktober 2009 - 16:35

    Gerda:

    Geweldig, weer thuis met z'n allen. Dat werd weer hoog tijd. Maar jij hebt weer energie opgedaan, Super Janske, en je kunt er weer even tegen.
    Nu even lekker genieten tussen alle programma's door en gewoon fijn thuis zijn en thuis slapen. Daar kan niets tegenop.
    Oost, west, thuis best, is niet voor niets bedacht.
    Geweldig zoals jullie dit doen met z'n allen.
    Hou je taai, ik blijf duimen en het vlammetje blijft branden.

    Lieve groeten, Gerda.

  • 15 Oktober 2009 - 16:48

    Fam. Bosch:

    Hoi Janske,
    Fijn dat je even naar huis mag.Geniet hiervan en morgen met goede moed er weer tegenaan.
    Wij volgen jouw reisverslag elke dag vanuit Wijnbergen (jouw papa weet waar dat ligt)anders vraag je het maar aan opa ijsje.
    Je ziet wel dat je een heldin bent door heel Nederland.

    Groetjes Lies.( nichtje oma Beks)

  • 15 Oktober 2009 - 19:01

    Janneke Kuijpers:

    Jippie!! Super Janske is weer thuis!! Precies de plek waar je hoort, meisje...geniet ervan samen met paps en mams en natuurlijk je zussies.
    Groetjes Janneke

  • 15 Oktober 2009 - 20:36

    Ome Renier:

    Ha Janske,

    Wat een verassing om je vandaag weer thuis te zien. En wat een big smile had je!

    Slaap lekker in je eigen bedje.
    Liefs,
    Ome Renier

  • 15 Oktober 2009 - 20:48

    Fam. Kessels Ospel:

    We stonden al in de startblokken om naar Nijmegen te komen maar.....gelukkig zijn jullie weer heerlijk thuis in Heeze en pendelen jullie op en neer voor de chemokuur om daarna weer lekker thuis buiten te spelen met je zusjes in het heerlijke herfstzonnetje. Een mooier kadootje voor de verjaardag van de peettante van jullie pap hadden jullie haar niet kunnen geven. Kei fijn dat jullie weer samen zijn, geniet van elkaar en succes met de behandeling. Dikke knuffels van Tanja, Paul, Manou en Jorn oet Doospel.
    p.s. de vlaai van tante Liny geven we wel aan opa IJsje mee (als hij hem tenminste zelf onderweg niet opeet!)

  • 15 Oktober 2009 - 20:51

    Tanja Kessels Ospel:

    Sorry, ik bedoel natuurlijk de 1b behandeling en niet de chemokuur, maar ja het is ook al laat en ik moet nu ook naar mijn kribje toe. Welterusten en slaap zacht allemaal. Tanja

  • 15 Oktober 2009 - 21:18

    Ome Tan:

    Home Sweet Home

    Fijn dat jullie weer (even) thuis zijn.

    Ook was ik blij om te horen dat jullie met Janske even bij ons en Meike op bezoek waren geweest, helaas was ik niet op tijd thuis voor dit hoog bezoek.

    Laten we hopen dat in de toekomst jullie regelmatig even eruit kunnen om gewoon eens iets anders te ervaren dan ziekenhuisperikelen.

    Ik hoop dat jullie alledrie deze tijd goed gebruiken om de accu weer helemaal op te laden zodat jullie de komende periode weer vol nieuwe energie verder kunnen.

    groetjes

    Ome Tan

  • 15 Oktober 2009 - 21:47

    Opa Ijsje:

    he he Tanja , kijk als jullie mam mij nou genoeg vlaai geeft morgen , heb ik er geen zin meer in om onderweg ook nog is aan de vlaai te gaan.

    Opa ijsje

  • 16 Oktober 2009 - 05:09

    DORRY:

    HOI FAM BEKS.
    IK WENS JULLIE VEEL SUCCES MET DE BEHANDELINGEN IN HET ZIEKENHUIS, EN THUIS HEEL VEEL PLEZIER MET ELKAAR EEN DIKKE VETTE HIFIVE EN LOWFIVE DORRY

  • 16 Oktober 2009 - 10:06

    Diny.:

    Ho ho Franske Beks
    "Opa ijsje"
    IN Geldrop wonen ook mensen die een stuk vlaai lekker vinden.
    Je hebt vroeger toch geleerd EERLIJK ZULLEN WE ALLES DELEN.Nou tot ziens. Groetjes van je lieve zus Diny uit...... Ha ha .

  • 16 Oktober 2009 - 10:55

    Melissa:

    hoi Janske, ken je me nog??
    ik ben een van de kleinkinderen van opa cor en oma diny.
    ik vind het fijn dat je even naar huis mag, ik bedoel, het is ook niet leuk om maanden achter elkaar in het ziekenhuis te liggen. Nou, Janske, ik stuur je nog wel een berichtje, maar wel een andere keer, want ik moet nu naar school.
    sterkte meid en tot gauw.
    P.S. je kunt me ook op www.hyves.nl vinden met: melissa verdel geldrop, oke?
    groetjes melissa

  • 16 Oktober 2009 - 11:28

    Sietske, Rens, Meike:

    Hey die Super Janske,

    Wij zijn nog aan het nagenieten van gisteren. Zoals ome Tan al zei; hoog bezoek, het was niet alleen hoog bezoek maar ook heel gezellig bezoek, want gezellig was het, toch? Jammer dat vandaag de planning niet doorgaat. Hopelijk morgen beter.

    Groetjes en knuffels Meike, Sietske, Rens en tante Angela

  • 16 Oktober 2009 - 11:29

    Tante Angela:

    Ojee sorry, ook de groetjes van gekke neef Bart natuurlijk.

  • 16 Oktober 2009 - 13:36

    Janske En Rene:

    Wat super fijn dat jullie weer even naar huis konden.
    Geniet er van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 2269254

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: