Feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Feest

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

13 September 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vannacht was een wilde nacht. Met name voor mama. Ik ben gisterenavond redelijk goed gaan slapen. In de auto naar huis had ik ook al een dutje gedaan. Toen papa mij om middernacht wakker maakte, omdat ik nog Leukovorin moest innemen, begon de ellende. Eerst wilde ik daar niet wakker van worden, want ik lag natuurlijk heel tevreden in mijn eigen bedje te slapen. Toen ik wakker was, wilde ik niet meer gaan slapen. Papa is bij mij in bed komen liggen, maar slapen heb ik niet gedaan. Om half twee wist papa het ook niet meer en heeft hij mama om hulp gevraagd. Mama is bij mij gaan liggen, maar om 4.00 uur sliep ik nog niet. Sterker nog, ik had weer praatjes voor tien. Ik had uiteindelijk al twee dutjes gedaan die avond, dus waarom zou ik nog gaan slapen? Bijkomend hieraan is dat ik ook wel pijn aan mijn lippen had. Van 4 tot half vijf is mama bezig geweest met verschonen, mond ontsmetten, lippen verdoven, en toen heeft ze mij ook paracetamol gegeven. Toen ben ik toch maar gaan slapen, want mijn ouders hebben natuurlijk ook wel wat nachtrust nodig. Uit het verleden heb ik verhalen gehoord dat ze ook wel tot half vijf door konden gaan, voordat ze naar huis gingen en het was nu toch ook zaterdagavond? Ik heb op zondag dan ook keurig uitgeslapen tot half elf. Lieke was rond half vijf bij papa in bed gekropen en werd ook pas om negen uur wakker, dus al met al hebben we toch nog wel wat geslapen.
Toen was ik natuurlijk nog wel nieuwsgierig naar mijn verrassing. Papa en mama hadden in het ziekenhuis geregeld dat mijn opa's en oma's, mijn ooms en tantes, mijn neefjes en nichtjes, en de familie Wijnen vandaag naar Nijmegen zouden komen om mijn verjaardag te vieren. Ook de zusters hadden al een grote kamer gereserveerd om dit feest te vieren. Dit natuurlijk allemaal omdat ik dinsdag 3 jaar wordt. Gelukkig mocht ik gisteren naar huis, dus hebben we vandaag het feest thuis gevierd. De familie had al de boodschappen voor ons gedaan en mama had de taart al gehaald. Om klokslag 3 uur kwamen ze allemaal aan. Natuurlijk was ik blij met iedereen, maar toen ik hoorde dat Meike er aankwam, was ik niet meer te houden en ben naar haar toegelopen om haar lekker te knuffelen. Hierna barste het feest los. Het was SUPER. Iedereen was er behalve Anke. Zij is helaas een beetje ziek en dan mag je niet bij mij op vistite komen. Met Anke maak ik gewoon een afspraak voor een andere keer. Anke beterschap! Gelukkig was mijn vriendinnetje Amber er wel. We hebben taart gegeten, er waren heel veel kado's, we hebben geschommeld, gefietst, geknutseld, gevoetbalt enz, enz. Nogmaals het was helemaal super en ik heb er echt van genoten. Iets wat ik ook vaak vandaag tegen papa en mama gezegd heb. Toen de eerste aankondigden dat ze naar huis gingen, zei ik dan ook meteen: "Het is nog niet afgelopen." Uiteindelijk komt aan alles een eind, dus ook aan dit feest. Ik ben in bed gaan liggen en ik sliep, dit is echt uniek voor mij. Maar voor al de lieve mensen die er vandaag waren ga ik dan ook graag tot aan het gaatje.

Groetjes Janske

• 13 September 2009 - 20:19

Tante Angela:

Hey die Super Janskse,
    Nou je hoeft ons niet te bedanken voor het fijne feest. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we het allemaal reuze naar ons zin hebben gehad op jouw Super feest en dat het heel fijn was om jou te zien genieten van je verjaardag. Ik heb er ook van genoten.
    En dat je lekker zou kunnen gaan slapen hadden we wel verwacht, wat een energie had je weer vandaag.
    De foto's zijn ook supergoed gelukt zie ik, ondanks het ongeduld van Meike.
    Nou lieve Janske slaap lekker en geniet van het thuis zijn met je zusjes, papa en mama.

Groetjes tante Angela

• 13 September 2009 - 20:37

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Hoi Kanjer
    Wij sluiten ons helemaal bij de woorden van Tante Angela aan.
    Het was een reuze fijne dag slaap lekker allemaal.

• 13 September 2009 - 20:39

Ome Tan:

Na het lezen van de eerste regels dacht ik nog; We hoeven niet alles te weten ! Maar wij hadden natuurlijk de achtergrond van die wilde nacht al gehoord, dus.

Vandaag dus het verjaardagsfeestje van mijn petekind, het medisch wonder.
    Ik was best wel zenuwachtig voor dit feestje want ik had haar nieuwste "look" nog niet live gezien.
    De zenuwen verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik JANSKE de poort uit zag lopen om zo snel mogelijk haar kleine zusje te omarmen. Haar eerste kado was binnen.

Omdat we vooraf het e.a. hadden afgesproken over het verloop van het feestje verliep alles vlekkeloos.
    Echt een aanrader, gewoon eerst met zijn alle zingen, taart, koffie/thee en dan op aangeven van de jarige job kadootjes uitpakken.
    Hierdoor heeft ze extra goed kunnen genieten en alles supergoed meegemaakt.

Dus KEI-bedankt voor het kei-leuke feestje en tot gauw

groetjes

Ome Tan

• 13 September 2009 - 20:49

Ome Renier:

Het was inderdaad een topfeestje! Dat er nog vele mogen volgen!

Slaap lekker (maar dat lukt zo te lezen al)

Knuffel
    Ome Renier

• 13 September 2009 - 22:10

Fam. Wijnen:

Ook voor ons geldt dat we het een geweldig leuk feest vonden en dat we super vonden om dit met jullie allemaal samen te kunnen vieren.

De kado´s vielen allemaal goed in de smaak maar ik denk dat het grootste kado van vandaag jij aan iedereen hebt gegeven met alle energie die je hebt laten zien.

Slaap lekker allemaal zodat je hopelijk de rest van de week nog meer energie hebt voor de feestweek !!!

Dikke kus van ons allemaal vooor jullie

• 14 September 2009 - 00:40

Ineke En Peter:

Wat super Janske, dat jullie jouw verjaardag zo fijn hebben kunnen vieren.
    Wij willen je vanuit Mexico ook heel hartelijk feliciteren met je derde verjaardag. We hopen, dat er nog veel superverjaardagen komen. Heel veel lieve groetjes van ons.

• 14 September 2009 - 05:56

DORRY:

HOI FAM BEKS.
    WAT EEN FIJN GEVOEL OM JULLIE ZO FEESTELIJK OP DE FOTO'S TE ZIEN STAAN.
    WAT EEN KNALFUIF WERD IN DE POLDER GEGEVEN SUPER.
    NU MORGEN DE ECHTE VERJAARDAG ,WAT ZAL ZE VEEL UIT TE PAKKEN HEBBEN, EN TE BEKIJKEN, IK KIJK UIT NAAR DE FOTO'S DE VETTE GROETEN DORRY

• 14 September 2009 - 06:57

Frank En Heidi Beks:

Kijk eens aan. Wat een leuke verrassing voor jou. En wat een mooie taart heb je daar. Lukte het om al de kaarsjes uit te blazen ??
    of hebben die knappe zusjes van je geholpen ??

enne als je nog meer stickers wilt hebben dat geef maar ff een gil. Ons Mandy heeft er nog die ze graag aan jou wil geven.

Toch nog veel plezier morgen

Groetjes uit Leende

• 14 September 2009 - 07:08

H & H & I:

Ook wij vonden het een TOP-feest. Heerlijk om jou zo te zien genieten. Volgens mij wilde er helemaal niemand dat het feestje al afgelopen was, maar het werd voor allemaal de hoogste tijd.

Groetjes ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 14 September 2009 - 07:35

Fam Van Gaal:

Hey lieve Super Janske!!!

Je schreef het zelf al maar papa en mama hebben wel vaker een kort nachtje gehad. Dus dat kon er nu ook wel bij. Maar wel goed dat Lieke en jij ze toch wel even hebben laten uitslapen. Dat zullen papa en mama wel erg fijn gevonden hebben.

En wat zal het een feest zijn geweest je verjaardag. Wij moeten zeggen dat we de foto's van je feestje erg leuk vinden. Vooral die met de neven en nichten, echt leuk. En was de taart lekker en leuke cadeautjes gekregen????

Geniet lekker van je zusje Meike en knuffel haar maar flink.
    Dikke kus Gijs Nicole en een hele dikke knuffel van Renske

• 14 September 2009 - 07:45

Gekke Neef Bart :

Hoi janske
    ik heb gisteren ook heel
    heel heel heel heel heel heel heel heel veel lol fun en plezier gehad en ik vond het kie gezelig om met jou te schommelen en te knutselen (smile)

groetjes : GeKkE bArT

• 14 September 2009 - 11:15

Fam. Duisters:

Hoi Lieve fam. Beks,

Super dat jullie het feestje lekker thuis konden vieren en dat een ieder heeft mogen genieten...

Hopelijk kunnen jullie weer even de energie opladen thuis........

Enne Janske,

Bedankt voor die mooie kunstwerkjes, ze hangen mooi te pronken bij ons in huis....

Geniet van het samen zijn...

Enne het gedicht van oma hanny was heel mooi en maar vooral ontroerend....

Je schreef dat je er iets mee wilde doen, misschien een leuke tip..
    Laat het graaveren op glas of een spiegel heb je er altijd een mooie herinnering aan.........

Oma Hanny super.......

Groetjes, van ons vijfjes...

• 14 September 2009 - 19:39

José:

Wauw Janske, wat heb jij en super feestje gehad. Een echte 3 jarige Jet ben je. Ik zal morgen voor je zingen ( twee violen en een trommel en een fluit...dat ken je vast wel) en dan geef ik je een kus. Die doe ik op mijn hand en dan ga ik heeeel hard blazen zodat jij hem krijgt. Let maar eens op! En nu op naar je 4-de jaar.
    Zaterdag 3 oktober hebben wij onze familiedag. Dit keer is het in Arnhem, bij mij op school ( kun je lekker op het plein buiten spelen) en we blijven niet slapen. Vorig jaat waren we in Limburg, weet je dat nog? Jij hebt lekker in de zandbak gespeeld met je zussen en Renske en Harmke. Papa voetbalde de sterren van de hemel en mama was gezellig aan het kletsen. Nu gaan we naar de dierentuin en daarna eten, kletsen en spelen. Ik weet dat je wel van een feestje houdt en dat je niet moeilijk doet over de nachtrust maar misschien is dit wat te veel van het goede. Wil je papa en mama vragen wat de Bekjes van plan zijn te doen op de familiedag? Dat mag ook nog op de dag ervoor of de dag zelf, maakt niet uit. We starten rond half 11 met een broodje en koffie, we gaan om half 1 naar de dierentuin en beginnen met de borrel rond half 5. Het adres is Eduard van Beinumlaan 28 in Arnhem. Kijk met z'n vijfjes maar rustig wat wel en wat niet kan. O ja, als je niet slapen kunt dan kan je zachtjes zingen, schaapjes tellen, kijken naar de binnenkant van je ogen, dromen over leuke dingen....
    Dag lieve meid,

José.

• 14 September 2009 - 22:50

Fam. De Jongh:

Lieve Janske,

Wij willen je vandaag ook graag een fijne verjaardag wensen, al lezen we dat je zondag al een knalfeest hebt gehad.
    We hebben je een klein kadootje gestuurd dat vandaag hopelijk aankomt en hopen dat je het leuk vindt. Janske en familie een hele fijne feestweek gewenst.

Cees en Annelies de Jongh

• 15 September 2009 - 04:15

DORRY:

GOEDE MORGEN FEESTVARKEN, EN BIGGEN.
    hET IS FEEST WANT JIJ WORDT DRIE JAAR.
    IK WENS JOU EEN HELE FIJNE VERJAARDAG, MET HEEL VEEL POST, HEEL VEEL LEUKE DINGEN, MAAR VOORAL GENIET ER LEKKER VAN. IK HOOP DAT JIJ DE CADEAUTJES LEUK VINDT
    DE VETTE VERJAARDAGSWENSEN DORRY

• 15 September 2009 - 05:32

Willy En Jeanet:

Hiep Hiep Hoera
    Janske van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag.Wij wensen je een hele fijne verjaardag toe.
    Hopend dat je heel veel post krijgt en niet te vergeten de cadeautjes.
    Ook de felicitaties naar Papa en Mama en zusjes familie.Geniet er samen van.
    Groetjes Willy en Jeanet

• 15 September 2009 - 05:55

Opa Ijsje:

Vandaag is het:
    Prinsjesdag

En als het het mij ligt zegt de Koningin in haar troonrede:

Vandaag is het DAPPERSTE MEISJE van Nederland jarig
    Proficiat Janske Beks

• 15 September 2009 - 06:30

Frank En Heidi:

Lang zal ze leven Lang zal ze leven Lang zal ze leven in de gloria in de gloria Hieper de piep hoera hieper de piep hoera hieper de piep hoera.

Proficiat Super Janske en ook Ferry en Joke van Harte gefeliciteerd met de verjaardag van je knappe stoere dochter.

Nog een fijne dag .... O ja Janske geef je je zusjes ook een knuffel en hun ook gefeliciteerd met de verjaardag van hun zus.

Groetjes

• 15 September 2009 - 06:59

Tonny En Ger:

Hallo Janske,
    Proficiat met je derde verjaardag. Wij zagen dat jullie goed gefeest hebben maar vandaag is er misschien ook wat lekkers bij.
    Versje.
    Janske fideranske zet de klompjes bij het vuur, moeder bakt pannenkoeken maar het meel is zo duur.
    Tingelinge pannenkoek meel met rozijnen tingelinge pannenkoek, kom op bezoek.
    Tonny en Ger

• 15 September 2009 - 07:23

Oma Hanny En Frans:

Janske,

Nu ben je echt jarig. 15 september.......

Van harte proficiat met je 3e verjaardag.

Vandaag toch nog een verrasing, want ons kadootje komt nog.
    Maar eigenlijk weet je het al, want je moet zelf passen.

Tot vanmiddag....

Oma hanny en opa frans

• 15 September 2009 - 07:36

Cor En Diny.:

Goeie morgen Bekskes.Vanmorgen zeker al vroeg uit de veren, dat moet ook als je dochter jarig is.SUPER Janske van harte gefeliciteerd met je 3 verjaardag, daarom roepen wij HIEP HIEP HOERA HOERA voor ons SUPER janske. Ferry en Joke Opa ijsje, Oma Tum Tum, Oma Hanny en Opa Frans wij feliciteren jullie ook van harte met de verjaargag van jullie keindochter. Afgelopen Zondag hebben jullie allemaal een hele fijne dag gehad en lekker kunnen genieten , doe het vandaag nog maar eens dunnetjes over heel veel plezier . Super Janske voor jou een hele dikke knuffel en kusjes voor je verjaardag. Allemaal de groetjes van Ome Cor en Tante Diny.Houdoe.

• 15 September 2009 - 07:40

H & H & I :

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag !!

XXXXXXXXXXX ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 15 September 2009 - 08:05

Jasmijn En Danny:

Lieve Janske,

Gefeliciteerd met je verjaardag he.

Gr,
    Jasmijn en Danny

• 15 September 2009 - 08:36

Lisette Kursten:

Hartelijk gefeliciteerd met je 3de verjaardag.
    Van Lisette kursten en de rest van de bende.

• 15 September 2009 - 08:41

Gerda:

Goedemorgen Janskefideranske,

Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Wat een leuk feest heb jij zondag al gehad maar misschien vandaag nog een klein feestje erachteraan? Veel gezelligheid, post en leuke kadootjes maar vooral een heel goed nieuw jaar gewenst voor jou, Super Janskefideranske.
    Ook Papa, Mama en je zusjes en familie natuurlijk van harte gefeliciteerd.
    Maak er een gezellige dag van en ook al zie je het nu niet: achter de wolkjes schijnt de zon!

Lieve groeten,
    Gerda Ras.

• 15 September 2009 - 09:59

Ome Nol Tante Door:

super janske van hartelijk gefeliciteerd met je 3de verjaardag maak er maar een mooie verjaardag van en laat je maar lekker verwennen
    papa en mama 'lieke maike ook gefelicitererd.
    groetjes en een knuffel van tante door en ome nol

• 15 September 2009 - 13:50

Fam Peperkamp:

Hey Janske

Hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag. De foto's laten ons zien dat je al enorm hebt genoten op je feest!! En uit alle berichten kunnen we lezen dat iedereen die daar bij aanwezig is geweest ook enorm heeft genoten!!

Daarom voor al die mensen die jou lief hebben. Hieper de piep hoera!!!!!

Daar moet op gedronken worden hi ha ho.

En nu op naar de volgende verjaardagen. Wat wil je nog meer. mama in dezelfde maand jarig en ook nog je grote vriendin!!

Dikke kus van ons viertjes.

• 15 September 2009 - 13:59

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske,

Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Wat vinden wij het fijn om te zien dat jij afgelopen zondag je verjaardag thuis hebt kunnen vieren. En wat heb jij een mooie grote taart gekregen! Dat er nog maar heeeel veeeel leuke verjaardagen mogen volgen. Hopelijk blijven de bloedwaarden goed en dan is het helmaal feest!

Groeten,
    Wijnand en Janneke

• 15 September 2009 - 14:38

Fam. Wanders:

Hieperdepiep hoera!!
    Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Met die verrassing van zondag is het helemaal goed gekomen aan de foto's te zien!
    Veel plezier nog vandaag!

Groetjes Jan, Corina, Luuk, Mara en Gijs

• 15 September 2009 - 14:53

Jennifer.:

lieve janske.

gefeliciflapstaart met je verjaardag !.

en nog heel veel succes voor de hele familie.

xxxxxxxx.

• 15 September 2009 - 14:54

Tamara V.Mierlo:

Hoi Janske

Vandaag 15 sept. ben je dan echt jarig! Gefeliciteerd! Je hebt al een leuk feest gehad, maar maak er vandaag ook maar een mooie dag van.

Groetjes Tamara

• 15 September 2009 - 16:57

Eugenie Van De Kolk:

Lieve Janske

Proficiat met je derde verjaardag,ik lees al dat je een hele mooie verjaardag hebt gehad.Maar toch een hele fijne dag vandaag samen met je familie.

• 15 September 2009 - 17:41

Amber En Anke:

Wel gefeliciteerd,
    en je neus staat verkeerd.
    En je oren,
    achterstevoren.
    Wel gefeliciteerd!!

Hieper de piep.........Hoera

We hopen dat je weer een hele leuke dag hebt gehad. Met nog meer taart en cadeautjes.

Lekker slapen zometeen.

Doei.

Dikke knuffel van je vriendinnen Wijnen
    (en papa en mama natuurlijk)

• 15 September 2009 - 17:48

Herman & Willemiek:

Lieve Janske,
    Hiep Hiep Hoera drie jaar. We hopen dat je heel veel mooie kadootjes heb gedregen!!!! En dat het heel heel leuk was op je verjaardag. We konden wel zien dat de taart heel lekker was.
    Renske zegt: "geflelestreerd en ik vind je heel lief!"
    Je bent een kanjer

Groetjes Herman, Willemieke, Fenna, Harmke, Renske

• 15 September 2009 - 17:48

Joepie:

2 violen en een trommel en een fluit
    want janske die is jarig en de vlaggen hangen uit.
    ei ei ei en we zijn zo blij want janske die is jarig en dat vieren wij.

kus vanuit joepie

• 15 September 2009 - 18:36

Tante Angela:

Hey die Janske,
    Nog een fijne dag gehad vandaag? En was het kadootje van papa en mama leuk? We zijn erg benieuwd.
    Lekker slapen weer vanacht.
    Groetjes tante Angela en de rest

• 15 September 2009 - 18:45

Fam Van Ham:

Lieve Janske,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 3 jaar alweer. Hopen dat je een leuke dag hebt gehad, met nog meer cadeautjes.

Dikke knuffel, Frank, Asmara en Wendy

• 16 September 2009 - 14:14

Bertha En Broer:

JANSKE is jarig geweest
    daar gaan we iets aan doen dus geef,als je haar tegen komt van ons n DIKKE ZOEN
    3 JAAR tel maar op je vingers na, van duim tot pink HIEP HIEP HOERA. van ome broer en tante bertha