3 jaar - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu 3 jaar - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

3 jaar

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

15 September 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve, lieve, lieve mensen,

Vandaag om 17.56 uur was het dan echt zo ver. Ik ben 3 jaar!!! Wouwie. En dat is super gevierd. Vanmorgen begon natuurlijk weer een beetje raar. Op het moment dat mama op het punt stond om Lieke naar school de brengen, moest ik net spugen. En hoe, er kwam meer uit dan dat er vanmorgen in is gegaan. Dat was wel even een zooitje. Dit was op het moment dat ik de medicijnen aan het innemen was, dus ik moest de medicijnen later nogmaals innemen. Ik ben met papa in bad gegaan en toen ik weer rustig was heb ik de medicijnen alsnog ingenomen. Dat gaf gelukkig verder geen problemen meer. De rest van de dag is dan ook prima verlopen. Vanmorgen waren Claudia en Evelien heel eventjes op bezoek geweest, de volgende keer moeten ze maar langer blijven, want dat is wel gezellig. Daarna kwamen opa IJsje en oma Tumtum bij ons op de koffie en ook buurvrouw Karin kwam een lekker stukje gebak eten. Ik ben Lieke mee van school gaan halen, heb gepuzzeld, geslapen en Dora gekeken. 's Middags zijn oma Hanny en opa Frans nog geweest en met hen ben ik nieuwe schoenen gaan kopen. Ze zijn echt super gaaf. Daarna heb ik nog even meegeholpen met appels plukken en geschommeld. Hierna heb ik een kroket gegeten, want ik had frietjes uitgekozen om te gaan eten, maar toen had ik er niet zo veel zin meer in. Daarna nog met mijn zussen in bad en naar de nieuwe lamp gekeken die ik van papa en mama heb gekregen. Het is een lavalamp, die op mijn kamer staat, zodat ik daar rustig naar kan kijken. Een soort van snoezelen zeg maar. Daarna ben ik gaan slapen. Een super verjaardag dus, want ook Bart heeft mij vanmorgen nog gebeld en voor mij gezongen samen met Sietske en Rens.

Wat ik natuurlijk nog bewust vergeten ben is het uitpakken van de kado's en de kaarten. Want wat zijn dat er veel. Gisteren kon de postbode al niet alles in 1 keer in de brievenbus krijgen, vandaag had hij 4 keer nodig, voordat alles binnen was. Ik weet zekeer dat ik gisteren en vandaag meer brieven heb gekregen als menig deelnemer aan Boer zoekt Vrouw. Ik zit zeker bij de laatste 5. Wat ook nog leuk was dat we vanmorgen veel auto's hoorde stoppen voor ons huis. Dit om een kaartje bij ons in de brievenbus te doen. Telkens hoorde we weer, klepperdeklepperklep. De brievenbus, met weer een kaart van mij. En allemaal van die super lieve reacties. Ook op deze site veel lieve reacties. Ik vind jullie helemaal SUPER. Ook geweldige kado's, zo was er zelfs een pop bij die een sticker op zijn voorhoofd had. Dat vond ik echt een goeie. Natuurlijk vond ik alle kado's geweldig. Ook hebben jullie aan mijn zussen gedacht en dat vind ik heel lief. Ik heb dan ook alles samen met hen uitgepakt. Ook meester Bert heeft Lieke gefeliciteerd met mijn verjaardag en dat vond ze helemaal geweldig.
Even voor de duidelijkheid. De kast op de foto was op zateragavond nog helemaal leeg. Dit was vanmiddag, toen de tafel dus ook nog vol lag. Ik ga lekker van jullie kado's genieten en jullie zijn helemaal SUPER. Dit kan ik niet vaak genoeg zeggen. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen.

Groetjes Janske

• 15 September 2009 - 19:31

Ellen Bokdam:

Hé Janske gefeliciteerd met je derde verjaardag, ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en veel feest hebt gevierd

• 15 September 2009 - 19:44

Judith & Ron, Wout:

Hieperdepiep, Hoeraaaaa!!

Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag, Janske!

Wat een heerlijk verhaal, fijn dat je zo verwend bent!

Groetjes van ons!

• 15 September 2009 - 19:56

Fam. Schenkels:

Van Harte Gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Fijn dat je zo verwend bent door al die lieve mensen.

Groetjes Erik, Joyce en Evi

• 15 September 2009 - 19:58

Theo & Mien.:

Hoi Janske, gefeliciteerd met je derde verjaardag en wat fijn voor je dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen. Theo zal van de week een cadeautje afgeven bij opa en dan geeft die het wel aan jou. Mama, ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag van de week en een fijne dag gewenst. Ferry, Lieke en Meike ook proficiat. Groetjes!!!

• 15 September 2009 - 20:40

Ome Renier:

Ha Janske,

Zo nu ben je echt 3 jaar!! Dus nu officeel gefeliciteerd met je driede ;-) verjaardag!

Wat een cadeau's zeg... volgens mij is niemand je vergeten.

Liefs,
    Ome Renier

• 15 September 2009 - 21:24

H & H & I:

Hoi Janske,

Mijn eerste werk toen ik vanmorgen achter de computer zat was jou feliciteren van ons allemaal middels deze site. Wij hebben je bewust niet meer gebeld want we dachten dat het dan te druk voor je zou worden. En zondag was het ook al een drukke dag voor je, morgen als oma Hanny jarig is weer een drukke dag en dan natuurlijk vrijdag als mama jarig is. Wat een feestweek !!

Wel had ik opa nog aan de telefoon toen hij bij jullie was en hij zou jou van ons feliciteren en een dikke knuffel geven.

Imke heeft vandaag nog een knutselwerk voor jou gemaakt.....zodra we weer bij jullie zijn zullen wij het je geven.

Wat heerlijk dat je zo'n goede dag hebt gehad. En wat een kadooooooooooooooooos.
    Maar wat zie ik op de foto......2 paardjes ? hahaha

Fijne nacht.

Groetjes ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 15 September 2009 - 21:55

Oma Hanny En Frans:

Lieve Superjanske,

Fijn dat je zo van je verjaardag hebt kunnen genieten. Daardoor heb jij ons ook heel blij gemaakt.
    Lieverd, op naar je vierde verjaardag!

Dikke kus van
    oma Hanny en opa Frans.

• 16 September 2009 - 06:40

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    wAT FIJN DAT JIJ ZO GENOTEN HEBT VAN JOU VERJAARDAG MET ALLE POST EN CADEAUTJES, GEWELDIG IK GENIET MET JULLIE MEE DE VETTE GROETEN LIEVE SCHAT DORRY

• 16 September 2009 - 09:26

Elles:

Hej 3 jarige!
    Wat fijn om te lezen dat je een gave verjaardag hebt gehad. Fijn dat je dit met je familie en vrienden lekker thuis hebt kunnen vieren, dat had je ook wel verdiend hoor!!
    Ik zie dat het cadeautje van joepie bij je is aangekomen. Wat gaaf dat je de bandana meteen op hebt..
    Liefs Elles

• 16 September 2009 - 17:25

Fam. Peperkamp:

Hey janske en fam.

Wat super dat je thuis zo'n fijne 3e verjaardag dag hebt gehad. Ik ben benieuwd of mama ook zoveel kaarten gaat krijgen. Maar ik denk dat jij gaat winnen met het aantal kaarten.
    Al zou het voor mama natuurlijk ook wel leuk zijn als de postbode het dan weer niet aan kan.
    Het aftellen naar de grote dag voor mama kan beginnen. We hopen dat je dat ook gewoon lekker thuis kunt vieren.

Dikke kus van ons.

• 17 September 2009 - 07:48

Dorry:

Hoi allemaal.
    Een beetje bekomen van al het gefeest, nu morgen nog.
    Janske panske kevertje leuk dat jij de sticker op het kopje van kanjer de knuffel leuk vond, ik denk dat het kanjer was,over wie jij schreef, hij is lekker zacht he'ben je ook al aan het toveren? als het lampje aangaat zwaai je met het stokje en dan zeg jij een toverspreuk die dan hopelijk uitkomt iK ZOU OOK WEL EEN SUPERLAMP WILLEN., NET ALS DIE JIJ VAN JOU OUDERS HEBT GEKREGEN ,GAAF ZEG, MAKEN JULLIE DAAR EEN KEER EEN FOTO VAN. DE VETTE GROETEN DORRY

• 17 September 2009 - 09:49

Fam. Duisters:

Fijn te lezen dat je genoten hebt op je verjaardag en ik weet zeker dat papa en mama ook hebben genoten want als Janske lacht, zijn papa en mama ook gelukkig...........

Ik schrok wel een beetje van je foto, maar ik weet zeker dat dat allemaal weer goed gaat komen.......

Hopelijk hebben jullie morgen weer een superdag als mama jarig is......
    geniet hiervan en verwen haar ook maar eens lekker............... Heeft ze wel verdient.....

Dikke knuffel van ons vijfjes.........

• 17 September 2009 - 17:49

Opa Ijsje:

He Janske en je zusjes Lieke en Meike ,liggen jullie al op bed, want morgen is Mama jarig ennnnnnn...dat is niet alles......wij gaan morgen met z'n allen Ome's Hans en Tan, Tantes , Hariette en Angela en jou neefjes Bart en Rens en Nichtjes Sietke en Imke en jou Pape en Mama en zusje Lieke en Meike ,,,en natuurlijK Oma Tumtum en Opa ijsje een dagje naar de Efteling.Leuk hé
    Gaan we de sprookjes bekijken en..oh zoveel
    Opa heeft geregeld dat jij nergens lang hoeft te wachten.
    Droom er maar lekker van , ander morgen in de droomvlucht.

• 17 September 2009 - 18:00

Asmara:

Lieve allemaal.

Wat fijn dat jullie met z'n allen morgen naar de efteling gaan. Een speciale dag voor jullie allemaal, en als extraatje de verjaardag van joke. Wij wensen jullie een geweldige fijne en zonnige dag toe. Jullie kanjers hebben dit zeker verdiend.

Vele kusjes Asmara, Frank Wendy.

• 17 September 2009 - 19:16

DORRY:

HOI KANJERSEN FAM.
    WAT GAAF ,NAAR DE EFTELING TER EREN VAN DIE MOEDER KANJER JOKE DIE JARIG IS HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOU 30 VERJAARDAG, EN HOPELIJK EEN MINDER GRUWELIJK JAAR .mAAK ER EEN MOOIE DAG VAN ,HET IS ZELFS MOOI WEER ,EN GENIET GENIET ZO VEEL JULLIE KUNNEN. DE VETTE GROETEN EN LANG ZAL JOKE LEVEN DORRY