De Brabantse Dag en vakantie - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu De Brabantse Dag en vakantie - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

De Brabantse Dag en vakantie

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Augustus 2009 | Nederland, Westerhoven

Dag lieve mensen,

Wat ben ik trots op Heeze !!!

Ik had het geluk dat vrienden van oma Hanny, Janneke en Fred, zo gastvrij waren dat ook wij van hun huis gebruik mochten maken tijdens de Brabantse Dag. En dat niet alleen, want we zijn ook nog eens door hen in de watten gelegd met hapjes en drankjes. En als laatste hadden we ook nog eens super plaatsen om de optocht goed te kunnen zien. Helemaal geweldig dus en ik vond de optocht ook echt super. Ik heb er echt van genoten, net als de rest van de familie. Bij deze wil ik de Rooie Hoek van harte feliciteren met hun overwinning. Het was een oranje wagen met allemaal paarden. Helemaal in mijn straatje dus. Ook hadden ze zaterdag prachtig vuurwerk, waar we ook nog van genoten hebben.
Inmiddels is het maandag en papa en mama vonden het sneu dat Lieke eigenlijk nog geen echte vakantie had gehad met ons. Vandaar dat ze vanmorgen een huisje hebben gehuurd op de Kempervennen. Ik moest vanmorgen nog wel even met mama en Lieke naar het ziekenhuis in Eindhoven om bloed te prikken en donderdag moet ik naar Nijmegen. Ook voor bloedonderzoek en gesprek met en onderzoek door de oncoloog. Als alles dan goed is, wordt ik volgende week maandag weer opgenomen in Nijmegen voor de volgende kuur. Nu gaan we dus lekker tot en met vrijdag genieten met ons vijven. Iets wat we vandaag al heel veel gedaan hebben. We hebben 8 weken lang telkens mensen om ons heen gehad, wat we zeer waarderen, maar nu even lekker met zijn vijven is ook heerlijk.
Waarschijnlijk zal ik komende week niet veel schrijven en de foto's komen ook later. In dit geval is het in ieder geval zeker:

Geen bericht = goed bericht

Groetjes Janske. Natuurlijk ook van mijn zussen Lieke en Meike en niet te vergeten papa en mama.

Wij gaan genieten in de puurste zin van het woord.

• 31 Augustus 2009 - 19:19

Fam Van Gaal :

Hey hallo Familie Beks

Ik ben het helemaal met je eens dat je gewoon een super plaats had met de Brabanste Dag.

Maar wat leuk dat jullie ook nog even lekker op vakantie gaan... Wij zeggen vanuit De Biestermannen. Geniet er van. En we hopen pas dat we volgende week een mail krijgen over hoe het gaat. Want idd geen nieuws is goed nieuws.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 31 Augustus 2009 - 20:01

Sjefke Van Epscheuten:

Heerlijk en GE-WEL-DIG nieuws om jullie nu als collega-vakantievierders te mogen begroeten. We hoorden het goei nieuws net al van Opa en Oma en ja waar kun je dan het beste naar toe gaan zo dicht bij huis; Valkenswirt natuurlijk, maar eigenlijk hoort het bij Westerhoven. Maakt allemaal niet uit, geniet ervan.

groetjes uit Oostenrijk

• 31 Augustus 2009 - 20:25

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske en familie,

We vinden het een prima idee dat jullie toch nog even op vakantie gaan. Vanuit Heeze hopen we dat alles heel gezellig wordt en dat jullie de schade van de afgelopen weken een beetje in kunnen halen.

Wij hebben een hartstikke leuke foto van jullie van de Brabantse Dag. Deze zal Frans naar jullie e-mailadres toe sturen.

Dikke knuffel voor allemaal van ons allebei.

Oma Hanny en opa Frans

• 31 Augustus 2009 - 20:33

Marian En Maarten:

Lieve Jankse, Lieke, Meike, pappa en mamma,

Heel heel heel erg veel genieten!!!

• 31 Augustus 2009 - 20:59

Ome Renier:

Hey Janske!

Vond het gisteren echt een verassing dat jullie zomaar met zijn vijven op het industrieterrein en kwamen lopen! En dan je was ook nog in haisjo-stijl gekleed!

Wens jullie een paar hele fijne dagen!
    Groetjes,
    Ome Renier

• 31 Augustus 2009 - 21:00

Elles:

Hai Janske,
    Wat leuk dat je de brabantsedag gewoon mee hebt kunnen maken, helemaal fijn met de service van drankjes en hapjes..maar als iemand het verdiend dan is het de fam. Beks wel!
    Geniet van jullie tijd samen op vakantie!
    Ohja Janske, had je zus je nog een dikke knuffel gegeven namens mij? Anders bij deze,
    Liefs Elles

• 01 September 2009 - 04:44

Dorry:

goede dag kaners.
    Het gaat dE goede kant op ,als ik het zo lees, zou tijd worden.
    wAT IS ER FIJNER DAN MET JE EIGEN GEZIN OP VAKANTIE DUS GENIET ER VAN NET ALS VAN DE bRABANTSE DAG. hEERLIJK DE HELE DAG JOU ZUSJES OM JOU HEEN Geniet GENIETmet een hoofdletter tot mails Dorry

• 01 September 2009 - 05:47

Ger En Nynke:

Lieve Janske, Lieke, Meike, Joke en Ferry,

Lekker vakantievieren en van elkaar genieten deze week! Maak maar veel plezier en kom lekker bij!

Ger, Nynke, Margriet, Mans, Rein en Jur

• 01 September 2009 - 07:53

Linda:

Heerlijk even weg met z,n vijven. Geniet er samen volop van.

Jorg en Linda

• 01 September 2009 - 11:45

Fam Kessels Ospel:

We komen net zelf terug van een heerlijke vakantie in Italie en waren geroerd wat we allemaal in jouw verslagen lazen Janske, wat jij en natuurlijk je hele familie hebben moeten meemaken. Gelukkig gaat het nu weer de betere kant op en wat is er dan fijner om dan samen met je zussen en papa en mama heerlijk van een dubbel en dikke verdiende heerlijke vakantie te gaan genieten. Wij wensen jullie heel veel plezier samen en geniet ervan, maar dat zal zeker lukken. Heel veel liefs en groetjes aan allemaal van Tanja, Paul, Manou en Jorn Kessels.

• 01 September 2009 - 13:22

Ank En Ben:

hoi overburen,

wij wensen jullie een hele fijne vakantie en we hopen dat we voorlopig geen berichtje
    van jullie kunnen lezen.
    heel veel vakantiegenot met z`n vijfjes.

• 01 September 2009 - 18:03

Karin Smulders:

Hallo jullie met zijn 5ven,lekker aan t genieten groot gelijk en inderdaad geen nieuws is goed nieuws zeggen ze.Gelukkig hebben jullie ook een geweldige brabantsedag gehad hebben jullie toch maar mooi meegepakt.Nou veel plezier nog en tot thuis maar weer groetjes karin.

• 01 September 2009 - 19:24

Mechteld:

Ik hoop dat jullie heel erg tot rust komen en volop energie op doen om er volgende week weer vol tegenaan te gaan op alle vlakken.

Groetjes en tot gauw

• 02 September 2009 - 12:15

Nikki En Jannie:

Hoi hoi

Fijn voor jullie gezin dat je nog even met zijn 5e op vakantie kan. Daarom wens ik jullie ook veel plezier en het beste toe.

Groetjes vanuit joepie

ps: Janske wat heb je een mooie en vooral ook al lange ketting dit geeft wel aan wat je meemaakt en hoe je je er doorheen zet. goed zo kanjer.

• 02 September 2009 - 18:10

Noortje Sprengers:

Geniet ervan Janske!
    Lekker met zijn 5en zijn, ik kan me voorstellen dat jullie eraan toe zijn.
    Groetjes,
    Noortje

• 02 September 2009 - 19:46

Cor En Diny.:

Beste familie Beks uit de Heipolderstraat.Wat fijn dat jullie met z,n allen hebben kunnen genieten van de Brabantsendag, en lekker met je gezinnetje naar de Kempervennen om even bij te tanken. Nou Ferry Joke en meiskes dit hebben jullie ook wel hard nodig, zodat je er volgende week er weer tegenaan kan. Super Janske heel veel secces met de chemo, wij blijven voor jullie duimen, en de kaarsjes branden in de kerk bij het Mariabeeld, wij hopen dat het jullie wat steun en kracht geeft. Groetjes en knuffels van Ome COr en Tante Diny. Houdoe allemaal.

• 02 September 2009 - 21:02

Opa Ijsje:

Hoi Janske... Opa en Oma zaten een beetje te steggelen wanneer jij jarig was ,, ik zei de 15e en oma dacht de 18e
    september...

Opa heeft gelijk he , want de 18e is jou Mama toch jarig.

• 02 September 2009 - 21:36

Ineke En Peter:

Hoi Janske Joke en Ferry Lieke en Meike. Wat vinden we het ontzettend fijn voor jullie, dat je met jullie hele clubje een midweek op vakantie kunt gaan. We zijn ook blij, dat we hebben kunnen lezen, dat je weer naar huis mocht Janske. Vanuit Mexico wensen we jullie hele fijne dagen toe en we hopen goede berichten te kunnen blijven lezen. We blijven aan jullie denken.
    Lieve groetjes van ons

• 03 September 2009 - 09:04

Lieselotte Kardol:

hallo allemaal,

wat goed te lezen dat jullie even lekker weg gaan. geniet van deze week!

groetjes Lieselotte

• 03 September 2009 - 13:02

Bert Rutten:

Beste familie Beks,

Iedere keer als ik terugkom op school van een vakantie hoor ik fijne maar ook droevige verhalen van mijn collega's. Ik probeer dan zo goed mogelijk te luisteren en soms een hartverwarmend woordje te laten horen. Dit lukt mij niet altijd, omdat mijn gedachten alle kanten uitwaaien. Wat als dit? Wat als dat?
    Van Tineke en jullie verhalen, heb ik begrepen,dat de situatie uiterst kritiek is. Ik wens jullie nu alvast veel sterkte, want ieder dag telt nu en ik hoop dat jullie fijne gezin, de kracht zal vinden dit te overwinnen.

Met vriendelijke groeten,

Bert Rutten, basisschool Dirk Hezius

• 04 September 2009 - 14:49

Wijnand En Janneke:

Lieve Ferry, Joke, Lieke, Janske en Meike..
    Wij hopen dat jullie een hele goede midweek hebben gehad op de kempervennnen met z'n vijven. Eindelijk een beetje rust en van elkaar genieten. Het was ook fijn dat we jullie hebben kunnen spreken en super Janske konden zien.
    Heel veel sterkte de komende week met de behandelingen.

• 04 September 2009 - 14:56

H & H & I:

Zo weer thuis van een heerlijk midweekje vakantie ? Wij nemen aan dat jullie het geweldig hebben gehad en weer een berg energie hebben opgedaan om de behandelingen van komende week weer goed aan te kunnen.
    Veel sterkte komende week en Lieke weer veel plezier op school maandag.
    Imke heeft er ook weer zin in. Tante Hariètte vind het wat minder, dan moet alles weer zo strak op tijd en zij vond het wel lekker zo en gezellig o:)

Groetjes en knuffels van ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 05 September 2009 - 11:18

Gerda :

Hé familie Beks,

Zojuist heb ik een verrassing afgegeven bij Tante Angela en Ome Tan. Ik hoop dat je het leuk vindt, Bart heeft het goedgekeurd!

Fijn dat jullie toch een beetje vakantiegevoel hebben kunnen inhalen en dat nog wel in ons "dorp".

Voor de komende week, Super Janskefiederanske, hou je taai en ga ervoor. Je bent kei goed, een echt nummer 1!

Veel plezier met de verrassing en het staat vooral goed bij de Opa's en Ome Tan. Je ziet het wel. Ome Tan legt je wel uit hoe het werkt met de rest.

Hou je taai, met z'n allen, volgende week en Opa ijsje, geweldige aktie!!! Dikke pluim!

Lieve groeten,
    Gerda Ras.

• 06 September 2009 - 09:35

Judith & Ron, Wout:

Hallo allemaal,

Hebben jullie het fijn gehad samen?

Heel veel succes voor de komende week, zet 'm op!

Liefs, Judith & Ron, Wout

• 06 September 2009 - 14:49

Tante Bertha:

hallo janske
    we zijn er ook even tussen uit geweest op vakantie en zoals ik lees heb jij ook n super vakantie gehad en wat ben jij toch n flinke meid en daarom nog n dikke knuffel van ons groetjes ome broer en tante bertha

• 06 September 2009 - 18:52

Jan En Heidi:

lieve janske, meike, lieke, ferry en joke...

we hopen dat jullie een fijne week hebben gehad met niet al te veel getrubbel...we lezen het snel..even met het gezinnetje samen..

xx jan, heidi, sem, samijn