Vlaggenparade - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vlaggenparade - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vlaggenparade

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

29 Augustus 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag weer eens heeeeeeeeel goed nieuws. Ik wist dat het vandaag een mooie dag was om naar huis te gaan. En dat bleek nog waar ook. Wederom was ik koortsvrij, dus nadat we mijn kamer hadden opgeruimd en alles hadden opgehaald bij het Ronald McDonald huis konden we naar huis. Natuurlijk niet nadat we nog even naar de apotheek moesten voor weer een hele tas aan medicijnen. Toen dat gebeurd was konden we aanrijden. Even langs de McDonalds en vlug naar huis. Wat een geweldig ontvangst had ik van alle Heezenaren, want ze waren met zeer vele, die een vlag hadden uitgehangen. Super gewoon. De tribunes vond ik wat overdreven, wat ook bleek, want daar zaten niet heel veel mensen op.
Thuis aangekomen was het natuurlijk een zeer emotioneel weerzien met mijn zussen. Er waren nog meer mensen bij ons, dus we trokken ons even met ons vijven terug om eens lekker met elkaar te knuffelen. Na de koffie en wat gepraat te hebben en natuurlijk geschommeld, ging mama met Lieke, Meike, Mechteld, Amber en Karin naar het gemeentehuisplein, want daar was natuurlijk de kindermiddag van de Brabantse Dag. Ze hebben zich daar heel goed vermaakt en voor mama was het fijn om te horen dat er zoveel mensen met ons meeleven. Natuurlijk was het helemaal fijn voor mama dat ze weer met Lieke en Meike op stap kon. Genieten dus.
Ik moest nog even gaan slapen en wilde dit niet alleen doen, dus moest papa bij mij op de kamer komen liggen. Toen we wakker waren zijn we samen lekker in bad gegaan, want dit mocht weer na zeer lange tijd. Lekker veel water en schuim, het was dikke pret. Helaas kreeg ik na enige tijd een bloedneus, dus papa schrok weer, want hij was bang dat we toch weer naar Nijmegen moesten. We waren ook nog met zijn tweeen in huis, dus dat was even improviseren. Gelukkig hielp ik goed mee met een washand mijn neus dichthouden. Hierna afdrogen en hebben we gewacht tot het bloeden stopte. Weer aangekleed gingen we naar buiten en zijn een stukje gaan wandelen. Toen we mijn zusjes in de straat weer tegenkwamen zijn we omgedraaid en naar huis gegaan. Nog even schommelen en stickeren, eten en naar bed.
We hebben nog afscheid genomen van de familie Wijnen, want die zijn nu na vier weken weer naar huis. Ik moet zeggen dat het er hier allemaal picobello uitziet, dus familie Wijnen (en iedereen die hun heeft bijgestaan) bedankt.

Op naar de Brabantse Dag !!!!!

Groetjes Janske

• 29 Augustus 2009 - 20:34

Lieseth:

Hallo Janske wat fijn dat je weer thuis bent en dat jullie weer lekker met z'n vijven zijn. Het is niet niks voor jullie om elkaar zo te moeten missen iedere keer. Die ketting van jou moet al wel heel lang zijn en waar het allemaal voor staat, meiske wat ben jij flink. Ik hoop dat jullie een heel fijn weekend zonder problemen hebben liefs en gr

• 29 Augustus 2009 - 21:10

Ome Tan & Tante Ange:

Geweldig om dit in ons tentje te lezen, geniet, geniet, geniet. We hopen voor jullie op mooi weer zodat jullie nog wat hebben aan de laatste schoolvakantiedagen.

die grusse

Toine & Angela

• 29 Augustus 2009 - 21:12

Ome Tan:

Vandaag nog een toepasselijk nummer gehoord ; Always look on te bright side of life.

• 29 Augustus 2009 - 21:22

Oma Hanny En Frans:

Hallo Janske,

Wat super dat je vandaag naar huis kon komen. Nu kunnen jullie fijn samen van elkaar gaan genieten.
    Van al die vlaggen die uithangen krijg je ook een echt feestgevoel en dat past wel bij jouw thuiskomst.
    Lieverd, lekker slapen en veel plezier morgen.

Dikke kus,
    oma Hanny en opa Frans

• 29 Augustus 2009 - 21:22

Mechteld:

Hoi lieve allemaal,

Tjonge jonge, dat was me wat, vandaag. Wat heerlijk dat je er weer bent. Je bent een echt pareltje van Heeze, want je kunt de Brabantsedag toch echt niet missen. Wij hebben met alle plezier voor je zusjes en huisje gezorgd. Nu volop gaan genieten van elkaar, cultuur opsnuiven en komende week zorgen dat de controles goed verlopen. Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel energie op doen om de week daarna weer volop te vechten.

Ik ken ook nog een liedje, beetje oubollig maar ja. `Het zijn de kleine dingen die het doen` Maar wie dat gezongen heeft?

Slaap lekker in je eigen bedje en tot gauw.

Heel veel knuffels van die van Wijnen

• 30 Augustus 2009 - 06:40

Fam Van Gaal :

Hey Lieve Super Janske

Nou wij hadden het dus echt goed gedacht dat jij lekker naar huis mocht. De dokter zal wel gedacht hebben deze kanjer woont in Heeze. Dus die moet de laatste zondag van augustus in Heeze zijn.
    Wij hebben ook de vlag voor je uithangen. Wij dacht Janske naar huis hup de vlag aan de voor deur.

Veel plezier thuis en ga vanmiddag maar lekker samen met papa en mama en je super zussen voor de tv zitten.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 30 Augustus 2009 - 07:07

Cor En Diny.:

Ha die Bekskes weer in Heeze. Wij willen jullie een heel fijn weekend wensen met de familie en vrienden. Het kan niet mooier met de Brabantsedag. Heel veel plezier en geniet van het samen zijn. Groetjes van Ome Cor en Tante Diny.In Brabant zeggen we Houdoe allemaal. Een dikke knuffel voor iedereen!!!!!.

• 30 Augustus 2009 - 07:19

Lisette Kursten:

Hallo Janske en de rest van de familie.
    Het is goed om te lezen dat je weer in Heeze bent. En dat je samen met je zussen en pa en ma weer kunt spelen en naar de brabantse dag kunt gaan kijken.
    Groetjes van Lisette en de rest van de familie Kursten.

• 30 Augustus 2009 - 07:52

Amber:

q33q3qh´
    ´
    yyyyyyyyyyyyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.kjlljjljlktkgjtyubhkkbgugfzdSslkkkukjjjjjjjjjjjjjjjjjjhgfutyttnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmkmmmkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmk+k+k+o

• 30 Augustus 2009 - 08:40

Dorry:

Hoi fam. Beks
    Ik wens jullie een hele fijne dag geniet niet met mate ,maar heel veel.
    De vette groeten Dorry

• 30 Augustus 2009 - 12:06

Tante Door Ome Nol:

hee super janske en de rest .
    wat fijn om te horen dat je weer lekker thuis bent bij je zusjes
    hopen nu maar dat er niets meer tussen komt he
    want je hebt al genoeg
    mee gamaakt
    en geniet er maar lekker van.dikke kus ook aan de rest ome nol tante door

• 30 Augustus 2009 - 18:53

Wout:

Hallo Janske,

Wat fijn dat je weer thuis bent.
    Toen ik vandaag in de brievenbus keek zag ik een hele grote enveloppe.
    Daar zat een mooi werkje van jou in en een kaart van een "ont". Heel mooi!
    Mama heeft het allemaal boven mijn bed gehangen, van "apper Ansk", lief, hoor! Dank je wel!
    Zeg je ook tegen oma Hanny danke je wel van ons?

Veel plezier met je zussen en alle anderen!

Wout Swinkels

• 30 Augustus 2009 - 20:09

Fam Van Bree:

Hoi Janske en de rest..
    Wij de van Breetjes hebben jullie ome Tan en Tante Angela en de kids weer in Oostenrijk achter gelaten..We hebben daar samen een super tijd gehad en veel over jou gehoord en gelezen.. Soms was het ff schrikken als de berichten van uit Heeze/Nijmegen over jou wat minder waren, maar des te groot de vreugde als het vervolgens toch weer wat beter met je ging.. Het is mooi te weten dat je zo'n goede familie en vrienden kring om je heen hebt die erg met je meeleven en er zijn voor jou je zussen en je Pap en Mam.. Ook het feit dat jullie ondanks de afstand tussen Oostenrijk en Nederland toch heel dicht bij elkaar zijn, waarbij het skype enorm heeft geholpen en wij af en toe over de schouders van Ome Tan en tante Angela mee mochten kijken. Zij doen daar weer voldoende energie op om jullie straks weer volop bij te staan, daar kun je op rekenen...We wensen jullie nog veel sterkte in deze tijd en pluk de dag...
    groetjes fam van Bree
    Rogier/Eveline/Danja/Ramon/Menno..

• 31 Augustus 2009 - 06:41

Wilma Van De Vin:

Wat geweldig dat je gisteren de optocht "live" kon zien!!!! De Brabantse Dag was weer meer dan de moeite waard, ik neem aan dat je er dan ook erg van genoten hebt.
    Samen met je zussen en papa en mama!

Ik zag op de foto dat de pak stickers inmiddels aangekomen is. Heel veel plezier ermee!

Ik wil je nog heel veel succes wensen met alle behandelingen en de fysiotherapie die je nu ook extra hard nodig zult hebben.

Heel veel groetjes,

Ilse, Lieke en Wilma

• 31 Augustus 2009 - 11:06

Nicole:

Hey lieve Super Janske

En heb je gister genoten van de optocht.
    Ik heb je nl zien zitten en je zat helemaal te stralen en keek je ogen uit.

Fijne dag en tot snel
    Dikke kus Nicole

• 31 Augustus 2009 - 11:26

Fam Peperkamp:

Lieve Janske,

Wat Super dat je thuis bent. En hopelijk krijgen jullie deze week nog lekker een beetje vakantie gevoel met z'n vijfjes. !!!

Hebben jullie de Bd gezien?
    Als je het op tv hebt gezien dan heb je natuurlijk Jens goed zien lopen. Hij was erg vermoeid na afloop.
    En mama heeft toch besloten dat het niet makkelijk is om Jens aan touwtjes te hebben. Dus nu snappen wij ook helemaal, waarom jij het zo fijn vind als je van de paal af mag! Maar daar heb je thuis nu geen last van. Ga MAAR LEKKER GENIETEN THUIS!!

Dikke kus van Jens, daisy Chris en Nency

• 31 Augustus 2009 - 12:20

Ellen Bokdam:

Hoi Janske,

Heb me even aangemeld ,zodat ik toch een berichtje kon sturen.

Ik vind het heel rot voor je dat je zo ziek bent. Ik vind het wel heel goed nieuws dat je koortsvrij bent en nu weer lekker thuis bent, want thuis is toch wel de beste plaats. Ik ga heel hard voor je duimen dat je weer zo snel mogenlijk beter bent en weer lekker kind kan wezen. Ik wens jouw ouders en zusjes ook heel veel sterkte.

Groetjes van Ellen (nichtje van mama)

• 31 Augustus 2009 - 12:48

Nikki En Jannie:

heyy janske

wou wat een goed nieuw.
    fijn om weer in je eigen omgeving te zijn.

kus vanuit joepie

• 31 Augustus 2009 - 12:51

Nikki En Jannie:

ohhh jaa.....aan de foto's te zien is het kado goed aangekomen.