Huwelijksbootje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Huwelijksbootje - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Huwelijksbootje

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

23 Mei 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag ben ik weer eens gewoon naar school geweest. Nou ja, gewoon. Ik ga nog steeds slechts halve dagen naar school, dus helemaal normaal is het niet. Maar goed, na afgelopen weken (ziekenhuisopname, vakantie en diverse verlofdagen) is dit een gewone dag te noemen. Het ging goed op school en vanmiddag heb ik bij Karin op de bank televisie gekeken. Ik heb vanmiddag niet geslapen, dus dat is alweer een stap(je) vooruit. Nadat we Lieke van school hadden gehaald zijn we naar huis gegaan en hebben we nog bij Naomi gespeeld.
Voor papa en mama was het vandaag wel een hele speciale dag, want het is inmiddels alweer 8 jaar geleden dat zij in het huwelijksbootje stapte. Gelukkig is het een hele stevige en degelijke boot, want het zijn niet de makkelijkste wateren waarover ze varen. De koers die gevaren moet worden is totaal anders dan verwacht, maar gelukkig is het een flexibele boot die niet tot zinken is te brengen.
We hebben papa en mama vanavond dan ook weggestuurd, zodat ze samen gezellig een hapje konden eten. En volgens traditie deden ze dit bij het restaurant waar ze ook hun feest hebben gehouden.

Groetjes Janske

• 23 Mei 2011 - 21:08

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Fijn dat je vandaag weer naar school geweest bent en dat het goed is gegaan.
    Joke en Ferry van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag, dat jullie bootje erg stevig en degelijk is
    blijkt inderdaad wel uit het feit wat jullie de afgelopen jaren meegemaakt hebben en er steeds weer voor elkaar zijn, mijn complimenten aan jullie, jullie zijn echte kanjers waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Op naar nog heel veel jaren samen,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 23 Mei 2011 - 21:18

Ome Tan En Tangela:

En ik weet wat ze dan eten.....Verrassingsmenu ..... Ferry met zalm en Joke met een stuk biefstuk !!

Toevallig vandaag de film nog terug gedraaid toen ik over de Somerenseweg reed. een dag om nooit te vergeten. (zet anders maar een foto van toen bij dit verslag)

En over die boot...............

Nog een paar maanden en dan hoop ik dat jullie naar Friesland kunnen, in ons 'Prinsheerlijk Bekske" vergeet je namelijk al je zorgen zodra het motortje start.

Wij spreken uit ervaring !

grtz

Ome Tan en Tante Angelal

• 23 Mei 2011 - 21:49

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Weer een gewone dag in huize Beks.
    Niks gewoon, de trouwdag van papa Ferry en mama Joke.
    Van harte proficiat en dat die boot nog maar lang door mag varen.
    Ik hoop dat jullie heerlijk gegeten hebben.
    Janske, heel knap van jou dat je naar school gaat en s'middags spelen zonder je middag-dutje.
    Dan kun je vanacht vast heel lekker slapen in je eigen bedje.

Hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxx

• 24 Mei 2011 - 06:49

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    WAT DOE JIJ HET TOCH GOED HUMMEL.
    JOKE EN FERRIE H.G. MET JULLIE 8JARIG HUWELIJK.
    HOE MEER JE MEEMAAKT HOU STERKER DE BOOT WORDT MEESTAL DAN, MAAR HIER SPREEKT EEN ERVARINGSDESKUNDIGE .JANSKE GELOOF MIJ MAAR .
    WAT GOED WEER NAAR SCHOOL ,EN EEN HALVE DAG IS KEI GOED HOOR DIE BOOT IS ZELFS ZEEWAARDIG
    MOEST IK NOG EVEN MELDEN.
    ALLEMAAL WEER EEN FIJNE DAG LACH VEEL EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 24 Mei 2011 - 07:02

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

En dan nu weer een "gewone" week?
    Lekker naar school en buiten spelen.

Ferry en Joke, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Voor vandaag veel succes in het ziekenhuis.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 24 Mei 2011 - 07:59

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Volgens mij was er afgsproken .... geen bericht is goei bericht.
    Maar de laatste berichten die ik van je lees zijn alleen maar goed.
    Houwe zo !!!!!

Ferry en Joke Proficiat

Groetjes uit Leende

• 24 Mei 2011 - 08:40

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    JANSKE EN OUDERS VEEL STERKTE IN NIJMEGEN.
    EN RENS WAT GOED DAT DIPLOMA KEI VET EEN FIJNE DAG DORRY

• 24 Mei 2011 - 08:41

Marleen:

Joke en Ferry,

Vandaag een berichtje voor jullie.
    Gefeliciteerd, 8 jaar alweer!
    Een hele fijne avond gewenst, geniet ervan.

groetjes Marleen

• 24 Mei 2011 - 09:14

Oma Hanny En Frans:

Hallo allemaal,

Wij feliciteren Joke en Ferry uiteraard met hun achtste huwelijksverjaardag.
    Hiep, hiep, hoera!!!!!!!!!!!!!!!!
    En laat die degelijke boot van jullie niet alteveel kantelen he!
    We willen dit feest nog jaren meemaken.

Liefs

• 24 Mei 2011 - 10:38

Ben Faas:

8 JAAR GETROUWD ? VOLGENS MIJ WAREN HET TROPEN JAREN ! VAN HARTE GEFELICITEERD , EN BLIJVEN VAREN HE !

• 24 Mei 2011 - 13:56

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Hoe was het in het ziekenhuis vandaag?

Vergeten, stom, stom, stom, Rens proficiat met zwemdiploma c

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxx

• 24 Mei 2011 - 15:03

Judith, Ron, Wout, ?:

Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!

Zet 'm op!

• 24 Mei 2011 - 15:25

Inge :

Janske,

Wil jij papa en mama feliciteren met hun 8e trouwdag.
    Het is meer een wouw dag. Gelukkig is het een boot met goede stootboeien aan de buitenkant en als ze elkaar goed vasthouden dan kan dat best een botsing (of meerdere) verdragen.

dikke knuffel en de groeten van de bloemist!

• 24 Mei 2011 - 17:00

H & H & I:

Hoi SUPER Ferry en SUPER Joke,

Sorry Janske, maar deze keer even alle aandacht voor je papa en mama.
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en het was waarschijnlijk weer heerlijk eten gisteren.
    En de haven voor jullie sterke boot is in zicht !!!
    Daarna alleen nog maar lekker varen met heerlijk weer.

Ook voor jullie dikke knuffels en kusjes van Hans, Hariètte en Imke XXX

• 25 Mei 2011 - 19:38

Nikki En Jannie:

Hoi hoi
    proficiat met jullie trouwdag.
    Janske veel plezier op deze gewone schooldag

groetjes ons