Exclusieve foto’s - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Exclusieve foto’s - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Exclusieve foto’s

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

23 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Dit is voor het eerst sinds het begin van mijn schoolloopbaan dat ik de hele woensdagochtend heb meegedaan. Toch een groot voordeel van een keer op dinsdag naar het ziekenhuis moeten. We hadden vandaag weer keuzeles en deze keer hadden Lieke en ik geen afspraak gemaakt. Ik ben druk bezig geweest met computeren en Lieke had gekozen voor koken. Normaal ga ik na het fruit eten naar huis maar vandaag kon ik dus gewoon mee buiten spelen met de rest van de klas.
Om half 1 stond Leanne aan de poort om me op te halen. Na de boterham moest ik eigenlijk gaan slapen maar dit was niet wat ik bedacht had. Ik wilde knutselen en schilderen. Na alles gedaan te hebben wat ik wilde was daar toch die vermoeidheid. Maar slapen, nee dat was niet wat ik wilde. Gewoon rustig bij Leanne op schoot uitrusten leek mij wel voldoende. Reden van het niet willen gaan slapen was omdat we vandaag bezoek kregen. Er zou iemand van stichting doe een wens komen kletsen. Papa en mama hadden om die reden ook al verschillende keren gevraagd wat mijn grootste wens is. Voor een 4 jarig meisje is dat een lastige vraag. Gelukkig zijn de mensen van stichting doe een wens gewend om met deze lastige situatie om te gaan. Nadat ze gearriveerd waren ( niet 1 mevrouw maar 2) kwam het gesprek al snel op gang. Ze wilde echt alles van me weten en nadat ik wel klaar was met vertellen en verder ging met spelen hebben ook papa en mama nog een hele poos zitten praten over mij. Hoe de wensdag er uiteindelijk uit zal gaan zien is voor ons een grote verrassing. Maar na het gesprek van vandaag weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen.
Ook was er vandaag nog tijd voor een primeur. De hele showgroep was vanavond aanwezig. Een hele goede reden dus om allemaal ons danstenue aan te trekken en foto’s te maken. Omdat verder niemand hiervan op de hoogte was hebben wij thuis nu de exclusieve groepsfoto van de sweet candy 2011. Natuurlijk moest er ook gedanst worden en met de echte danskleren is aan dit een nog groter feest.
Bij thuiskomst was er nog een verrassing. Zoals inmiddels bekend is mag ik geen carnaval gaan vieren van de dokter. Nu zijn er ook mensen die niet zo van carnaval houden en dan graag leuke dingen met mij willen doen. Zo stond vanavond Stef op de stoep met een uitnodiging. Deze had hij helemaal zelf gemaakt en hierop stond de vraag of ik samen met hem koekjes wilde bakken de zaterdag van de carnaval. Twee vliegen ik een klap. Iets leuks doen met Stef en koekjes maken hier kon ik dus niets anders op zeggen dan JA. Opnieuw een leuk vooruitzicht om naar uit te kijken.

Groetjes Janske

• 23 Februari 2011 - 19:41

Nicole:

Hey Janske Mega Sweet Cabdylid

Wat een super mooie foto's! En komen jullie nu zo in de parel te staan als beste showgroep van Heeze en omstreken. Ik vind de gekke bekken foto ook wel heel leuk. Wat een ondeugende kids zijn jullie.
    Ik zeg over 10 jaar kunnen jullie makkelijk mee doen aan de artiestenavond.
    En wat spannend hoor dat ze van doe een wens langs zijn geweest om te praten. Wil je een weekje naar Hawaii om daar te zwemmen met dolfijnen of slaat mijn fantasie nu een beetje te veel op hol?
    Kanjer slaap lekker en voor morgen veel plezier op school
    X Nicole

• 23 Februari 2011 - 19:42

Nicole:

Zie dat ik Candy verkeerd heb geschreven maar je weet wat ik bedoel he;-)

• 23 Februari 2011 - 20:41

DORRY:

HOI MOOI CLUBJE EN FAM EN DE HELE AANHANG.
    DAT ZIJN WEER KEI GAVE OPNAMENS.
    EN MADAM ZOMAAR EEN HELE MORGEN MEEDRAAIEN OP SCHOOL .
    EN NOG KOEKJES BAKKEN IN HET VOORUITZICHT ,WAT EEN LEUKE DINGEN ALLEMAAL HUMMEL.
    DE DANSKLEDING STAAT GEWELDIG ,IEDER MEISJE IS PRACHTIG.
    MAAR WIE IS DIE LEUKE KEREL MET BLOTE BORST, DIE DURFT .TUSSEN ZOVEEL GRIETJES.
    NOU MEISJE MORGEN WEER EEN KEI LEUKE DAG ,DAT TELT VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST .
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 23 Februari 2011 - 20:50

DORRY:

HOI JANSKE.
    DEZE MUTS MAAKT WEER EENS EEN GROTE FOUT.
    IK KIJK NET NOG EEN KEER DE FOTO'S EN WAT ZIE IK ?
    NOG EEN LEUKE KNUL MET EEN MOOI WASBORDJE SORRY JONGENS JULLIE ZIJN MET ZIJN TWEETJES GOED HOOR TUSSEN AL DIE MEISJES.
    WAT HEBBEN JULLIE AL EEN UITSTRALING JONGENS MEISJES EN JANSKE GEWELDIG DORRY

• 23 Februari 2011 - 21:04

Oma Hanny En Frans:

Nou, nou wat een conditie van die Janske ofwel Super Janske. Maar ja een dagje is nog altijd te lang, maar niet lang meer.
    En tenslotte uitrusten bij Leanne....
    Ja, ja,.......

En dan weer de ster van Sweet Candy, samen met Lieke. Ik zou bijna ook mee willen doen. Wanneer kan ik eens komen kijken? Of moet ik Leanne vragen?

Verder denk ik dat wij ook maar geen carnaval gaan vieren, want er moet toch ook iemand zijn die de koekjes opeet...

Tot dan, he meid

Oma Hanny en Opa Frans

• 23 Februari 2011 - 21:09

Tante Angela En Neef:

Hoi danseres,

Wauw wat een leuke foto's! Wat zien jullie er allemaal knap uit.
    We zijn benieuwd wat voor wensdag je krijgt, zal vast heel leuk worden.
    Wat goed van Stef om koekjes te gaan bakken, bak je er genoeg en mogen wij die dan komen proeven?

Slaap lekker,

Groetjes van tante Angela en GeKkE NeEf BaRt

• 23 Februari 2011 - 21:46

Opa Ijsje :

Ik wist nog niet wat ik met carnaval zou gaan doen , maar het me leuk om dan

KOEKJESMONSTER

• 23 Februari 2011 - 21:47

Opa Ijsje:

te zijn

ik was nog niet klaar en hopla het stond al op de site

• 23 Februari 2011 - 21:53

Oma Tumtum:

zijn die 2 jongetjes broertjes ??

jullie zijn 2 zusjes ....dus..... of zijn de stapvriendjes het daar niet mee eens dat ik dat zeg

• 23 Februari 2011 - 22:30

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Jeetje wat een mooie foto's van al die knappe dames en heren.
    Dat swingt de pan uit, denk ik.
    Ik zou bijna nog zin krijgen in carnaval.
    Ik ga ook niet weg, maar ik ga op mijn buurmeiden passen, dus mijn dagen zijn ook gevuld.
    Ik ben zo nieuwsgierig naar de wensdag.
    Je weet niet wat je gaat doen maar weet je wel al wanneer het gaat gebeuren ?
    Een spannend maar heel leuk vooruitzicht.
    Morgen weer veel plezier op school.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxx

• 24 Februari 2011 - 06:30

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wauw, wat zien jullie er mooi uit.
    Ik snap helemaal dat jij daar wat energie voor bewaart om 's avonds te kunnen dansen met Sweet Candy. Heel mooi met dat blauw en goud. Blauw is ook mijn lievelingskleur.
    En die foto samen met Lieke is ook super.

De uitnodiging om koekjes te bakken met Carnaval is ook gaaf en er zijn al aanmeldingen om te proeven lees ik. Dat wordt een feestje.

Veel plezier vandaag op school.
    Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 24 Februari 2011 - 09:12

Krisje:

hallo!
    Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar een lied voor de pasfotofilm, maar hebben jullie dat nieuwe liedje van Blof al gehoord??
    Het wordt beter heet 't geloof ik. Is een hele mooie tekst, en wel
    toepasselijk!
    Liefs Krisje

• 24 Februari 2011 - 19:24

Janny,:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat een super foto's van Sweet Candy, wat kunnen jullie mooi dansen.
    Wat gezellig dat je koekjes mag gaan bakken zaterdags met canaval.
    Erg spannend wat ze bij " Doe een Wens" voor je in Petto hebben, afwachten maar.
    Super Janske wat fijn dat het goed ging op school en dat je zo genoten hebt,

Heel veel groetjes van ons allemaal

• 25 Februari 2011 - 05:55

Dorry:

hoi hummel, en alle mensen.
    gisteren was een hele aparte dag.
    DE UITVOERDERS HADDEN IETS OP TOUW GEZET .
    ZE KWAMEN MIJ HALEN HADDEN SLINGERS GEHANGEN, EN HADDEN GEBAK BIJ ZICH.
    COR ZOU VANDAAG PAS AFSCHEID NEMEN ,EN DACHT NIET DAT DE ANDERE UITVOERDERS KWAMEN OMDAT ZE BIJNA ALLEMAAL VER WEG ZATEN, TOCH DUS ,GEWELDIG DAT ZE ZOVEEL MOEITE DEDEN VOOR HEM ,MAAR 40 JAAR BIJ DEZELFDE BAAS IS OOK WEL ERG LANG .
    NU VANDAAG NOG TRACTEREN VOOR HET PERSONEEL, EN HET ZIT EROP.
    Hij heeft veel hobby;s dus vervelen dat woord kent hij niet .
    janske hoe gaat het met jou meisje????
    joke ferrie en kinderen met jullie ook alles goed??
    vanavond nog een etentje met de kinderen door hun bedacht ,en dan niet meer om 5.30 op heerlijk alles op het gemak.
    Dag allemaal een dikke vette hifive lowfive dorry

• 25 Februari 2011 - 08:50

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!!

Wat zien jullie er prachtig uit in jullie kekke danstenue!!
    En nu maar dansen met de carnaval. Al mag jij er dan officieel niet bij zijn, ik weet zeker dat jij óók een gezellige tijd zult hebben!!

Even een berichtje voor Dorry, dat mag wel hé Janske??
    Wij kennen Dorry niet, maar toch 'kennen" we haar wel een beetje! We willen haar en haar man een fijne, rustige VUT wensen! 40 jaar werken bij dezelfde baas, dat is ook wel heel bijzonder!!
    Geniet van de komende tijd!!!

En Janske, jou wensen we een mooie, opgaande weg naar beterschap!!

Veel plezier en groetjes aan de rest,

Tineke

• 25 Februari 2011 - 12:24

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Vandaag weer de laatste schooldag van deze week.
    Nog een weekje naar school en dan [carnavals]vakantie.
    Maar eerst nog genieten van het komende weekend.

Dorry en Cor: geniet van alle vrijheid.
    Niets moet en alles mag.
    Niets meer op uur en tijd, alleen nog maar genieten, vooral van elkaar.
    Veel plezier met alle leuke dingen die jullie kunnen gaan doen.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxx

• 25 Februari 2011 - 13:32

Nikki En Jannie:

hoi super Janske,

is er geen plaats meer bij sweet candy voor ons?
    maar dat willen we wel de zelfde danskleding als jou aan
    want die is echt gaaf!

dikke kus vanuit joepie

• 25 Februari 2011 - 17:04

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag dansers,

Ziet er goed uit, hoor, heel mooi!

Dorry en Cor, het is jullie gegund, veel plezier vanavond met het etentje en voor maandag alvast dikke pret als de wekker niet om 5,30 uur afgaat!

Zet ´m op!