Mijn handtekening populair - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn handtekening populair - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn handtekening populair

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

09 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen leek het er nog op dat Lieke al weer aan de beterende hand was. De koorts was weg en ze wilde heel graag naar school. Na het ontbijt zijn we dan ook samen door Leanne naar school gebracht. Op woensdag is er altijd keuze les en in de auto naar school hebben Lieke en ik besproken wat we gingen kiezen zodat we samen bij 1 activiteit zouden zitten. Onze eerste keuze was koken en dit hebben we dan ook samen gedaan. Lekkere tosti’s klaar maken. Ik alleen met ananas, Lieke met ham en kaas. Na het fruit eten was het voor mij weer tijd om te gaan omdat het Eindhoven ziekenhuis op het programma stond. Nadat we daar waren aangekomen en we ons hadden gesetteld in onze vaste kamer stonden de Cliniclowns voor de deur. Nog voordat ze echt met het spel konden beginnen was ik ze voor. Ik had namelijk een boekje van Super Janske meegenomen voor Gigi en Sproet. Ze werden er helemaal stil van, iets wat je niet snel ziet bij clowns. Om de stilte te doorbreken heb ik ze maar verteld dat de opbrengst van het boekje ook voor hen is. Helemaal gaaf vonden ze het dan ook dat de naam van de Cliniclowns in het boekje staat. Nadat ze waren bekomen van de emotie hebben we samen met de bellenblaas gespeeld en vooral veel gelachen om alle bellen die kapot sprongen. Aan het einde van de speeltijd kreeg ik van Gigi de vraag of ik een handtekening in haar boekje wilde zetten. Natuurlijk heb ik nog niet zo’n last van ster allures en heb ik dus mijn hand in het boekje gelegd en deze over getrokken. Sproet wilde daarna ook wel een handtekening van mij.
Nadat de signeersessie was afgelopen wat het tijd voor het serieuze werk. Bloedprikken en wachten op de uitslag. Om de tijd zo nuttig mogelijk te besteden heb ik ook een boekje aan zuster Hariette gegeven voor de hele afdeling. Ze was er stil van en vond het gewoon heel mooi. Na een half uur wachten was de bloeduitslag bekend. Deze was prima wat betekent dat ik weer de volledige hoeveelheid chemo heb gekregen in het ziekenhuis. Thuis gaan we met de chemo op dezelfde dosering verder als vorige week. Nadat dokter Marijke me de chemo’s had gegeven kwam ook dokter Natasja nog even langs om te kijken hoe het met me ging na zo’n druk weekend. Natuurlijk had ik nog een Super Janske boekje voor haar achter gehouden. Wauw, was eigenlijk het enige wat de dokter kon zeggen nadat ze erin gekeken had. Ook zij wilde graag een handtekening en daar heb ik mijn hand niet voor omgedraaid. Gewoon plat op de pagina en met een pen de lijnen van je vingers volgen.
Thuis hebben we (Lieke, Meike, Leanne en ikzelf) de film gekeken die is gemaakt van afgelopen zondag. Het is een super film geworden en eigenlijk is het gewoon lekker nagenieten.
Lieke kreeg in de middag steeds minder energie. Dit had als gevolg dat ze niet naar de Sweet Candy kon en ik voor het eerst alleen de eer van de familie hoog moest houden met dansen. Na het dansen snel naar bed en hopelijk weer een sticker verdienen net zoals afgelopen nacht. Want ook al heb ik afgelopen nacht rond de klok van 5 overleg gehad met mijn zusjes, we zijn allemaal in ons eigen bed weer in slaap gevallen. Lieke gaat morgen in ieder geval niet naar school want haar temperatuur was vanavond helaas 38,4 graden.

Groetjes Janske

• 09 Februari 2011 - 22:57

Janny:

Hallo Super Janske en familie,

Janske wat een leuke foto van jouw met een mooie rode neus, net als de clinic clowns.
    Ik geloof goed dat ze er even stil van waren toen ze jouw mooie boekje met prachtige cd kregen, en dan ook nog met zo'n mooie handekening.
    Jullie hebben veel plezier gehad zo te zien met het bellenblazen, ook is het erg fijn om te lezen dat de bloeduitslagen goed waren.
    Jammer voor Lieke dat ze niet naar school toe kan gaan, wens haar maar heel veel beterschap.
    Lekker slapen en morgen genieten van net zo'n mooie dag als vandaag met een heerlijk zonnetje,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 09 Februari 2011 - 23:03

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat fijn dat je bloedwaardes zo goed waren dat je de volledige chemo weer mag hebben.
    En wat lief dat je voor iedereen een boekje had meegenomen.
    Ja, en echte beroemdheden word altijd gevraagd een handtekening te zetten.
    Straks staan alle knappe jongens uit Heeze aan de deur voor een krabbel van Janske.
    Ik weet niet of papa dat wel zo leuk vind, haha.
    Maar ja dan kan hij vast wennen, over een jaar of tien staan ze voor drie meiden aan de deur, haha.
    Wat goed van jou dat je alleen bent gaan dansen, en wat jammer dat Lieke zich weer niet zo goed voelt.
    Goed uitzieken hoor Lieke, ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Morgen dus weer alleen naar school, maar zo'n knapperd als jij durft dat beslist wel aan.
    Vanacht weer een sticker verdienen, en dan voor morgen veel plezier op school.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxx

• 10 Februari 2011 - 05:13

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM EN DE REST.
    LIEKE BETERSCHAP MEISJE.
    JANSKE WEER EEN GEWELDIG VERSLAG ,IK HAD NOG GEFIKT VOOR DE BLOEDWAARDEN EN ZIE GOED .
    OOK WEER DE HELE CHEMO HEEL FIJN .
    DE CLINICLOWNS VIND IK JUWEELTJES.
    MAAR JIJ GAAT WEL ERG OP DE FILMSTERRENTOER ZEG ZELFS HANDTEKENINGEN WEGGEVEN MEISJE WAT GEWELDIG.
    EN DAN BLIJFT DE HOOFDROL SPEELSTER OOK NOG EENS IN HAAR EIGEN BED NONDE KNOL WAT GOED ALLEMAAL.
    ALS HET ZO BLIJFT VOORLOPIG ,ZITTEN WE OP FLUWEEL.
    LEUKE DOKTOREN EN VERPLEEGSTERS IN NIJMEGEN ,ZE KIJKEN LIEF UIT HUN OGEN HUMMEL.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 10 Februari 2011 - 06:19

Inge :

Hoi lieve clown,

Ik denk dat je boekje in alle ziekenhuizen bijzonder ondersteundend zullen zijn voor alle kindjes.
    Ben je een ziek mens of ben je een mens met een ziekte.
    Nou Janske, jij ben een super mens met een ziekte, die ons allemaal in beweging zet, waardoor we allemaal nog meer een bewuster mens worden.

Ik moet nog even wat vertellen. Onze Sam heeft deze week je boekje mee naar school genomen.
    De dag erop liepen we richting school smorgens en ineens roep Sam uit niets.
    JANSKE DE SUPERHELD. ik wist niet of ik nou moest lachen of huilen van trotheid.
    Doel bereik mensen... Janske is voor vele al lang een super meid, maar nu is ze zelfs al een superheld.
    Dat komt natuurlijk ook nog eens door dat mooie pakje, dat maakt het voor de kleintjes helemaal nog duidelijker.

Lieke koel maar eerst een beetje af en doe maar rustig aan.
    knufjes voor jullie allemaal.

groetjes Inge.

• 10 Februari 2011 - 07:19

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Je doet het weer super zeg. Het afgelopen weekend heeft jou helemaal niet afgemat.....Nee, energie gegeven. Ja, een echte Super-Janske.

Maar als je het toch leuk vind, dan wil ik ook wel een handtekening in mijn boekje...

Lieke, beterschap, ik kom je straks opzoeken.

En niet te vergeten jullie Oom Reinier, die vandaag zijn 30e verjaardag viert.
    Reinier van harte......

Oma Hanny en Opa Frans

• 10 Februari 2011 - 07:48

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat fijn dat toch nog alles goed is na zo'n weekend.
    Ook wij hebben gisteren de boekjes mogen ontvangen. Opa ijsje kwam ze persoonlijk brengen.
    Ik heb hem alleen er geen handtekening in laten zetten want.........die paste niet ;-)
    En is niet zo mooi als die van jou.

Maar het is super gedaan zo'n mooi boekje en de CD erbij.
    Wat goed van je tante en Peetoom.

Verder Lieke beterschap
    En Ome Renier Proficiat met je 30e verjaardag

Groetjes uit Leende

• 10 Februari 2011 - 08:58

Familie Van De Vin:

Wat een (h)eerlijke handtekeningen geef jij weg. Geweldig.

Vanmorgen hadden wij de eer om je naar school te mogen brengen. Helaas heeft Lieke nu nog hogere koorts gekregen. Beterschap Lieke!

Wat ben je toch een lieve meid. We waren al vroeg op school (het is markt en ik wilde op tijd zijn om de auto te kunnen parkeren). We stonden met de mama van Luuk en Mara te kletsen en toen zag ik dat jij het wat koud had. We gingen eerst een stukje wandelen, maar toen vroeg ik of je bij mij wilde komen staan. Optillen was nog beter. Je kreeg het gelukkig al snel warmer, want dat kacheltje, daar moeten we rekening mee houden. We gingen kijken bij de klas van mijn Lieke. En wie we daar toch zagen....... Jouw juf Dorie! Ze keek al verbaasd dat ik je optilde, maar zwaaide vrolijk naar je. Toen kwam ook nog de juf van je zus Lieke binnen; juf Yvonne! Het feest was compleet.

De bel ging en jij ging als een speer naar binnen. Nee daar was geen bijhouden aan. Zjoef. Zelf jas, muts, sjaal opruimen. Mooie drinkbeker op de tafel en de tas wegzetten. Het mooie boekje van Kikker had ik er al uit gehaald en die liet je trots aan je juf zien. Ik vertelde dat ik je mee zou nemen om 12.00 uur omdat zus Lieke ziek is. En jij ging lekker breeduit op 2 stoelen zitten. Eén voor jou en één voor Amber. Ik wilde vragen of ik nog naar je moest zwaaien. Maar jij gaf me spontaan een dikke kus. En ja ik moest zwaaien. En om 12 uur zou ik je komen halen en dan bleef je bij mij een boterham eten. Het kwam eruit met zo'n stelligheid. Ik antwoorde dat ik daar zelf nog niets van wist. (Van mij mag het wel hoor, maar dan moeten we dat toch eerst met papa overleggen.)

Ik liep naar de klas van zus Lieke. Juf Yvonne zei dat het de 2e was die vandaag weer ziek was en die het gisteren ook geprobeerd had. Marlies de conciërge was ook in de klas en zij wist dus ook meteen dat er weer een zieke Lieke is. Toen nog even bij mijn Lieke in de klas geweest. Daar heb ik samen met de kinderen het filmpje van het theedrinken gisteren in de aula bekeken. Dat was erg leuk. Toen mocht ik wat lekkere hapjes naar de RT ruimte brengen voor vanavond. Maar eerst zwaaien naar Janske. Ze zat heerlijk relaxed in de klas maar ik kwam totaal niet in beeld. En ik maar zwaaien..... Het was natuurlijk ook al wat later, dus wellicht verwachte je me niet meer. Maar ik heb naar je gezwaaid.

Ik zie je zo weer om 12 uur! Wat een verhaal is het geworden zeg. Poeh.

Groetjes,

Familie van de Vin

• 10 Februari 2011 - 09:10

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Wat gaaf dat jij de cliciclowns stil hebt gekregen met jou boekje en cd. En wat een leuke foto van de 3 clowns. Misschien word je wel bakker of........clown?
    Wij komen ook nog een keer een handtekening scoren bij jou.

Lieke HEEEEEEEEEEL veel beterschap!!!!!!!

Ome Renier HEEEEEEEEEL hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!!!!!

Fijne dag allemaal.

Groetjes tante Angela

• 10 Februari 2011 - 10:05

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn dat jouw bloeduitslag goed is! En dat na zo'n super mooi weekend.
    Geweldig goed gedaan van jou. Al die goede energie en warmte werkt blijkbaar.
    Misschien kunnen we iets vaker warmte en energie naar jou sturen om je er weer even doorheen te helpen. Is een idee.
    Gisteren fijn naar school geweest en ook nog 's avonds gedanst. Het kan niet op.
    Die cliniclowns zijn geweldig en als jij zelf meedoet is het helemaal feest!
    Een superclowntje ben jij.

Vandaag weer fijn naar school en daarna lekker spelen.

Geniet ervan en hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 10 Februari 2011 - 13:11

Joli Claes:

Hiep hiep hoera voor jarige Ome Reinier.
    30 jaar, wow wat een mooie leeftijd.
    Fijne dag.

Groetjes

• 10 Februari 2011 - 15:28

Bertie En Berke.:

Hoi Hallo Clowntje Janske,want zo mogen we je nu toch wel noemen na zo'n leuke foto met de CliniClowns. Janske we hebben gehoord dat het Zondag een heel fijne dag is geweest voor jou en alle mensen die er waren, we hebben wat gemist zeg! Het boekje en de C D zijn heel mooi!.
    Ook fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis en dat je zo dapper alleen naar school bent gegaan, maar ja, je bent ook al 4 jaar! Nu nog meer stickers verzamelen met slapen dan is alles weer O.K. Oh Ja ; Lieke jij ook veel beterschap en voor Meike de hartelijke groeten.
    Veel liefs en knussen uit Ospel van Bertie en Berke.

• 10 Februari 2011 - 18:08

Judith, Ron, Wout, ?:

Hallo beroemdheid!

Wat is dat allemaal geweldig, je eigen boekje aan iedereen geven.
    Toch fantastisch dat je zelfs in jouw situatie je je zo voor anderen inzet. Petje af, rode neus op!

Lieke beterschap en Renier, van harte met je 30

Zet ´m op