Onderweg naar morgen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Onderweg naar morgen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Onderweg naar morgen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

05 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag was het een dag die in het teken stond van morgen. Dat is heel raar voor een leukemiepatiënt, want wij zijn gewend om met de dag te leven. Het doet me dan ook goed om toch eens een keer iets verder vooruit te kijken, al is het maar 1 dag.
Het begon natuurlijk vanmorgen vroeg toen we naar beneden gingen. De krant was binnen en we waren heel nieuwsgierig wat ze ervan gemaakt hadden. Tja, dan blader je het Eindhovens Dagblad door en dan zie je ineens zo’n grote foto van ons gezin. Heel raar om dat zo mee te maken. Daarnaast had Ton Spoelder, de journalist die mij geïnterviewd had, een heel mooi artikel geschreven. We hebben dan ook al heel veel leuke reacties gehad.
De rest van de dag stond in het teken van rust nemen en de laatste puntjes op de i zetten voor morgen. Alle lijstjes nalopen of alles gedaan is en met iedereen nog eens alles doorspreken. Ik heb dat dan ook gedaan met Lieke en Meike en met Sietske en Rens, want die waren vanmiddag hier. Samen met ome Tan en tante Angela hadden ze een hele leuke en hele mooie verrassing voor mij bij. Wat dat is kan ik nog niet vertellen, maar dat zien jullie morgen. Bart was er niet bij, want hij is op logeerweekend. Morgen is hij wel op tijd terug om bij de presentatie aanwezig te zijn.
Eigenlijk heb ik over vandaag niet heel veel meer te vertellen. Vanavond lekker op tijd naar bed en dromen over morgen. Het is nu al een hele speciale week voor ons geweest en dan moet morgen het hoogtepunt nog komen. Vanaf nu is het cd/boekje al te bestellen via de volgende link: http://www.superjanske.nl

Ik hoop jullie morgen allemaal te mogen begroeten en voor wie niet kan komen zal ik er een mooi verslag over schrijven. Of dit morgen al gaat lukken durf ik niet te beloven, maar uiterlijk maandag horen jullie van mij hoe het is geweest en anders kunnen jullie het maandag ook lezen in het Eindhovens Dagblad.

Groetjes Janske

• 05 Februari 2011 - 22:00

Marleen:

He Janske

Droom maar lekker! Ik ben erg benieuwd naar morgen, en ik heb er net als jij veel zin in. Ik heb de voorkant van het boekje nu ook al gezien op je superjanske.nl en het ziet er echt heel mooi uit. Ik ben benieuwd naar alle andere tekeningen, en de liedjes en het verhaal. En ik kijk er naar uit om een boekje van je te kopen. Heel veel plezier morgen!

groetjes Marleen

• 05 Februari 2011 - 22:08

Janny:

Hallo Super Janske en familie,

Wat gezellig zo'n "groepsknuf"<,het ziet er altijd zo gezellig uit bij jullie.
    Vanmorgen werd ik al vroeg wakker van de krant die op de mat viel, ik uit bed en zo benieuwd als ik was meteen jouw artikel opgezocht, wat een prachtige foto van jullie gezin, en een mooi verhaal, Super Janske wij zijn trots op jou.
    Lekker slapen en ga voor de tweede sticker Janske, tot morgen.

Heel veel groetjes van de Fam,Vrienten

• 05 Februari 2011 - 22:46

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt naar die verrassing van Ome Tan en Tante Angela.
    En ik ben al zo nieuwsgierig naar morgen.
    Jij weet de spanning wel op te voeren voor iedereen.
    Slim van jullie om goed te rusten vandaag, wsnt morgen zal [in]spannend genoeg zijn.
    Ik hoop dat jullie allemaal goed kunnen slapen vanacht.
    Sweet dreams.
    Tot morgen.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxx

• 06 Februari 2011 - 06:17

DORRY:

HOI SUPER FAM.
    WAT EEN LEUKE FOTO'S .
    EN WAT EEN BIJZONDERE DAG VANDAAG .
    JIJ HEBT NU EEN LEUK KAPSEL GEEN PLIUSJES MEER, MAAR JIJ BENT GEWOON ALTIJD MOOI MEIS.
    IK DENK DAT HET ERG DRUK ZAL ZIJN OP DE HOOIZOLDER?
    MISSCHIEN KOM JIJ WEL IN DE TOP 10 DAT KAN HOOR OF DE TOP 40 IS OOK AL HEEL VER, MAAR ZONDER TOP BEN JIJ TOCH EEN WERELDWONDER EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY GENIET ALLEMAAL DORRY

• 06 Februari 2011 - 07:28

Tante Angela:

Goedemorgen allemaal.

Goed geslapen?
    Wat was het gezellig gisteren, gezellig samen gezongen en gespeeld.
    We waren heel blij dat jullie de verrassing ook heel leuk vonden.
    We gaan de laatste dingen nog even doen en dan zal het snel 13.00 uur zijn.
    Tot dadelijk.

groetjes tante Angela

• 06 Februari 2011 - 07:52

SiEtSkE:

Hai JANSKE. Ik heb er zin in vandaag. Dus zet hem op SUPER JANSKE.HOUDOE TOT KWART VOOR 11.Groetsjes:Sietske.

• 06 Februari 2011 - 08:42

Judith & Ron, Wout,?:

Lief gezin en geweldige organisatie,

Met een traantje in ons oog moeten wij voor vandaag ons afmelden.
    Wij vinden Wout niet genoeg fit en ook Ron heeft betere dagen gekend. Geen haar op ons bolletje
    dat een 4-rusje jullie kant op wil brengen dus....
    We hebben het boekje en de cd uiteraard wel al besteld.
    We denken vandaag aan jullie, heel veel SUPER plezier!

Zet 'm op!

• 06 Februari 2011 - 08:59

Fam Van Gaal:

Hey super Familie

Op naar 13.00 uur.
    Hopelijk hebben jullie allemaal een beetje kunnen slapen en we willen jullie een hele fijne middag wensen.
    Tot straks!!

X Ons 4tjes

• 06 Februari 2011 - 10:16

Tineke Van Eerd:

Vandaag is DE dag!! Heel veel plezier allemaal en tot snel op school!

• 06 Februari 2011 - 14:28

Karin En Quincy:

hoi fam beks.Het was een geweldige middag en hebben echt genoten van het presentatie van boekje en cd.Zelfs quincy was geraakt door het liedje schommelen zoooooooo mooi en echt janske.We waren echt geraakt en gingen meteen de liedjes nog een keer luisteren zo mooi echt geweldig.Hopelijk heeft dit voor jullie ook goed gedaan maar dat zit er wel in.Groetjess van quincy en karin en tot morgen.SUPERJANSKE je bent GEWELDIG.

• 06 Februari 2011 - 16:17

Ellen:

Wat was het een geweldige middag!

• 06 Februari 2011 - 16:18

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wat een middag , met zoveel mooie momenten , voor ons was het kippevel moment:

Dat Papa en Mama spontaan een daverend en langdurig applaus kregen.
    Mooi dat al jullie familie vrienden en kennissen jullie op deze manier hebben laten weten dat ze jullie werk zo warderen.

Het was werkelijk Top deze middag , en dan live die 2 liedjes horen en dat de hele zaal meteen meezong . Complimenten aan Bart de Win en zijn mannen , en vrouw.

Compliment aan de organisatie , de mensen van de Super Janske Club , de vrijwillers , en natuurlijk al die mensen jongens en meisjes , die er waren , heel heel veel dank.
    Het zal Joke en Ferry goed doen .
    Ons ..Opa ijsje en Oma tumtum in ieder geval wel.

• 06 Februari 2011 - 17:55

Cindy Stavast:

Wat prachtig dat wij erbij mochten zijn bij zo'n initiatief! We hebben de liedjes grijsgedraaid in de auto op weg naar huis, ach maar 5 kwartier, hahaha.
    Anouk wil telkens worden voorgelezen.
    We gaan ervoor om er zoveel mogelijk exemplaren te verkopen (mijn tweet is al rondgestuurd) voor al onze SUPERKANJERS!
    Hopelijk tot gauw,
    Cindy Stavast

• 06 Februari 2011 - 17:59

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat een sfeer vanmiddag.
    Een dag die we nooit meer zullen vergeten en die heel veel indruk op ons gemaakt heeft.

Voor alle mensen die hieraan meegewerkt hebben: HARTSTIKKE BEDANKT!
    Dit is een geweldige ruggesteun voor het gezin Beks!

En voor de kindjes Beks (en Joke en Ferrie): allemaal lekker slapen vannacht dan kunnen jullie er morgen weer goed tegen.
    Grote, welverdiende knuffel van ons

• 06 Februari 2011 - 18:39

Pascal En Krisna :

Hallo lieve Allemaal,

Wat een leuke en geslaagde middag! Wij vonden het heel leuk om jullie een keer "live" te zien!
    Ik denk dat jullie er ontzettend van hebben genoten en dat verdien jullie ook!
    Hoop dat er heel veel boekjes en cd's verkopen voor het goede doel.

Wij vinden het boekje en de nummers echt ontzettend mooi en toepasselijk.

Genieten jullie maar lekker na en weltrusten!

Liefs Pascal en Krisna