Nu officieel ''Super Janske" - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Nu officieel ''Super Janske" - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Nu officieel ''Super Janske"

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

06 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik ben er stil van. Overweldigend. Ik ga het eerst even op me in laten werken. Wie toch al wil weten hoe het er ongeveer aan toe ging kan op de volgende link klikken:

Iedereen bedankt voor de komst en de fantastische reacties. Nu allemaal nog het boekje goed promoten zodat we straks een mooi bedrag aan de goede doelen kunnen overhandigen.

Groetjes Janske

• 06 Februari 2011 - 19:54

Krisje:

Lieve familie! Ik heb t prachtige boekje meteen gelezen toen mama er mee thuis kwam! Super mooi! Daar mogen julie zeker trots op zijn! En ook super mooi omschreven! Geniet nog lekker van alle indrukken van vandaag! En succes met de verkoop!! Heel veel liefs!

• 06 Februari 2011 - 19:58

Niels En Linda:

Hoi Dames en Ferry,

Wij vonden het heel leuk jullie weer eens gezien te hebben!
    En erg mooi om te zien dat Janske zo genoot.
    Het boekje is onwijs gaaf! Om echt trots op te zijn..

Groetjes Niels en Linda

• 06 Februari 2011 - 20:25

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Wat een mooi filmpje !!
    Helaas konden wij er niet bij zijn, maar we zien dat het een geweldige dag voor jullie is geweest.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 06 Februari 2011 - 20:26

Anneke Hanegraaf:

Lieve mensen,
    Jullie kennen me niet, maar ik leef inmiddels al een poosje met jullie mee en kijk regelmatig hoe het met Janske gaat.
    Ik heb een uitnodiging voor vandaag ontvangen, maar ik kon helaas niet aanwezig zijn. Maar ik heb net via ED tv toch een indruk gekregen van vandaag.
    Super Janske heeft ook super ouders en een super fijne familie en vriendengroep om zich heen.
    Ik ga de cd nu bestellen en ben heel benieuwd. Het ziet er allemaal fantastisch uit.
    Hartelijke groeten en veel geluk.

• 06 Februari 2011 - 20:41

Inge :

Hoi hoi, allemaal...

Wat was het een mooie middag.

Bart en zijn bandje.... wat ... bandje ? Het zijn allemaal super muziekanten. Deze warmte zullen ze zeker terug voelen.
    Elke liefde die wordt afgegeven, zal groeien en weerkaatsen.
    Bart heeft zeker de juiste snaar weten te raken. Dank!

Enith en Saskia, we hebben deze middag veel boekjes in onze handen gehad en ik kan wel zeggen met trots. Het zag er prachtig uit.

Trots op iedereen en op zo'n fantastische familie.

Lekker slapen allemaal.
    Veel liefs van Inge.

• 06 Februari 2011 - 21:10

Marieke:

Hallo Allemaal
    Wat een mooi boekje en cd!
    We hopen dat jullie veel positieve energie uit deze mooie, indrukwekkende middag kunnen halen.
    Heel veel complimenten voor jullie gezin, familie en iedereen die dicht bij jullie staan.
    Sterkte met de nog te volgen weg.
    Groetjes Pieter, Marieke, Jop, Koen en freekje

• 06 Februari 2011 - 21:21

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Omdat dit zo bij dit bericht hoor nog maar 1 x

Wat een middag , met zoveel mooie momenten , voor ons was het kippevel moment:

Dat Papa en Mama spontaan een daverend en langdurig applaus kregen.
    Mooi dat al jullie familie vrienden en kennissen jullie op deze manier hebben laten weten dat ze jullie werk zo warderen.

Het was werkelijk Top deze middag , en dan live die 2 liedjes horen en dat de hele zaal meteen meezong . Complimenten aan Bart de Win en zijn mannen , en vrouw.

Compliment aan de organisatie , de mensen van de Super Janske Club , de vrijwillers , en natuurlijk al die mensen jongens en meisjes , die er waren , heel heel veel dank.
    Het zal Joke en Ferry goed doen .
    Ons ..Opa ijsje en Oma tumtum in ieder geval wel.

• 06 Februari 2011 - 21:40

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat had jij een mooi SUPER-JANSKE pak aan vanmiddag. Heel mooi, precies zoals in het boekje staat.
    Ik vond het een bijzondere middag met veel emotie, af en toe kippevel, vooral bij dat mooi liedje Schommelen en ook weer vol positiviteit bij het liedje Zo Benieuwd.
    Wat mooi dat iemand zoiets kan maken en dan nog wel speciaal voor jou!
    Ik ben heel blij dat ik erbij kon zijn en ook met het mooie boekje en de CD.

Geniet nog lekker na en slaap lekker allemaal.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groete en houdoe.
    Gerda

• 06 Februari 2011 - 22:11

Tante Angela/ome Tan:

Lieve Super Janske,

Wat een dag!
    Onvergetelijk!
    Verder zijn we sprakeloos.

knuffels van tante Angela en ome Tan

• 06 Februari 2011 - 22:23

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Ik kan alleen maar zeggen: Wow wat een Supermiddag.
    Ik had deze middag voor geen goud willen missen.
    De liedjes bezorgden me kippevel.
    En het was prachtig om te zien dat jij ze mee zat te zingen.
    Je kent de tekst inderdaad al uit je hoofd.
    En je zag er Super uit in je Superjanskepak.
    Je kon zien dat jij en je hele familie genoten van deze middag.
    En het was fijn om te zien dat jullie Achterban in grote getale aanwezig was, want wat was het druk.
    Maar het fijnste vond ik om te zien hoe jij vol overgave aan het spelen was met alle kindjes.
    Bruisend van energie [je zal nu wel bekaf zijn]
    Ik heb thuis meteen de cd opgezet, en heb de tekst van de liedjes erbij gepakt, en heb uit volle borst mee zitten zingen.
    Ik zal je cd aan idereen laten horen, en je boekje door iedereen laten lezen, en erbij zeggen dat ze deze moeten bestellen.
    Je zal nu wel lekker liggen slapen en aan het dromen zijn over deze prachtige dag
    Dan kan ik nu alleen nog maar zeggen: slaap lekker.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxx

• 06 Februari 2011 - 22:24

Marga Van Zantvoort:

Ook ik heb het een geweldige middag gevonden, het boekje en de cd zijn prachtig geworden.
    Het was ook fijn om te zien dat je vandaag heerlijk kon mee doen met al die andere kinderen die er waren. Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen, morgen zal je wel veel te vertellen hebben op school.
    Het boekje met de cd zal een steuntje in de rug zijn met de klim naar de top.
    Veel succes met de verkoop ik hoop dat het een bestseller wordt.
    Groetjes Marga

• 07 Februari 2011 - 05:16

DORRY:

HOI SUPER FAM EN SUPER AANHANG.
    AWAT EEN SFEERTJE OP DIE ZOLDER.
    EN WAT ZAG JIJ ER MOOI UIT.
    DIUDELIJK DE HOOFDROL, EN LIEKE EN MEIKE OOK .
    WAT EEN WEELDE OM ZO IETS MEE TE MAKEN MAAR DE REDEN IS VRESELIJK DIE ROTKANKER.
    MAAR NU ZIE JE EENS HOEVEEL MENSEN ER VOOR JULLIE IN TOUW ZIJN.
    IK DENK DAT JULLIE ALLEDRIE HEEL VEEL KUNNEN VERTELLEN OP SCHOOL.
    NU BEN JE WEL TWEE METER OMHOOG GEKOMEN OP DE BERG.
    MAAR BLIJF OPLETTEN ER KOMT NOG EEN KEI GAVE ZONSOPGANG.
    EEN FIJNE DAG GENIET ALLEMAAL NOG LEKKER NA, VAN DE MOOIE STEM VAN BART MET ZIJN WARME STEM, EN ZIJN BAND ,OOKVAN JOU BOEKJE MEIS.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 07 Februari 2011 - 06:47

Asmara:

Lieve allemaal,

We vonden het geweldig om er gisteren bij te zijn. De presentatie van het boekje en de cd was ook heel mooi. Nu nog heeeeel veel boekjes verkopen voor het goede doel. Jullie hebben het met z'n allen weer toppie gedaan.

Veel liefs en tot later

• 07 Februari 2011 - 08:13

Fam. Van Laarhoven:

Ha Janske (en natuurlijk ook Ferry & Joke, Lieke en Meike),

Onze papa en mama vonden het heel erg fijn om er bij te mogen zijn!
    Het was een echte SUPER (JANSKE) middag!
    Thuis heeft mama aan ons het boekje voorgelezen. Vooral de tekening van Super Janske op de schommel vonden we erg interessant. Zelfs vanmorgen hebben we het daar nog over gehad.
    Het is een heel bijzonder boekje, wat zeker niet zou niet misstaan op de lijst van de Gouden Griffels. Hopelijk worden er kei veel SUPER JANSKE boekjes verkocht. Wij zullen het in ieder geval flink gaan promoten!

Dikke knuffel van Evelien en Kevin
    (ook namens onze papa en mama)

• 07 Februari 2011 - 08:48

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske en natuurlijk ook Ferry Joke Meike en Lieke

Wouw wat een opkomst en wat een mooie middag was he zeg.
    Wij vonden het mooi dat we er een gedeelte van hebben mee kunnen maken.
    En zijn alle boekjes al verkocht?

En wat zijn de liedjes mooi geworden en wat zag jij er gaaf uit. Nu is het echt SUPER JANSKE. Was dat het cadeau wat Ome Tan zaterdag voor je had mee genomen?
    En ging het slapen vannacht een beetje?
    In Breda hebben ze je boekje allemaal bekeken en iedereen vond het erg mooi. Nicole heeft het vandaag al een paar keer moeten voorlezen aan Renske. Dan zegt ze mama Janse boekje lezen.

Wij denken dat jullie nog lekker aan het nagenieten zijn van een geslaagde middag en mensen van de Super Janske club ik denk dat al meer mensen het hebben gezegd maar wat een mooi feestje hebben jullie er van weten te maken!
    En de foto's op Heeze-Leende tv zijn echt heel mooi!
    Iedereen bedankt voor de mooie middag!!!
    Dikke kus Renske Bram Gijs en Nicole

• 07 Februari 2011 - 09:09

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat jammer nou dat ik er niet bij kon zijn.
    Zo te zien hebben we heel wat gemist.

Ik kan niet wachten tot het hele verslag met de foto's er op komt te staan.

Groetjes uit Leende

• 07 Februari 2011 - 11:00

Willeke, :

Hallo Super familie,

Was schitterend!!
    Hier zijn geen woorden voor!!
    Super, Super!!!!

Groetjes Willeke, Richard, Jaey, Ryan en Valery

• 07 Februari 2011 - 12:18

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Ik zit nog na te genieten van gisteren.
    Hebben jullie een beetje kunnen slapen ?
    Er staat weer een prachtig stukje over Superjanske in het eindhovens dagblad.
    Ik heb alles uitgeknipt en op mijn prikbord gehangen, zodat iedereen kan lezen wat een Superkind jij bent.
    fijne dag vandaag.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxx

• 07 Februari 2011 - 12:31

Fm.Peperkamp/Duistrs:

Dag lieve Janske, Joke, Ferry., Lieke en Meike,

Wij zijn er nog stil van...... Zoveel mensen allemaal voor Jouw Super Janske...
    geweldig toch.....

Het boekje is ook helemaal super, Brent heeft het al helemaal zelf gelezen...
    En wilde vragen aan zijn juff of hij het in de klas mag voorlezen.........

Hopelijk heeft deze middag jullie weer veel kracht en energie gegeven.....

Joke ,Ferry jullie straalden gisteren geweldig om te zien............

Geniet nog erg van deze middag en we hopen met jullie mee dat er vele boekjes verkocht gaan worden.........

Heel veel lieve groetjes.....
    Nency&Chris, Patrick & Ester en al die kleine stapvriendjes!!

• 07 Februari 2011 - 14:12

Nikki En Jannie:

wow! wat een leuk boek.
    we hebben het vandaag voorgelezen en
    iedereen was er stil van.....
    We hebben bij joepie de keuken ingericht en de kinderen hebben een
    schommel gemaakt en ja.... ook met kralen.

dikke kus vanuit joepie

• 07 Februari 2011 - 15:27

Judith & Ron, Wout,?:

Dag lief gezin,

Ziet er geweldig uit; klinkt ook vanuit alle hoeken lovend. Wat fijn dat dit zo mooi heeft mogen zijn voor jullie.

Zet 'm op!

• 07 Februari 2011 - 15:31

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    EEN BEETJE BEKOMEN ?EN WEER OP AARDE TERUG?
    IK WIL DE MEIDEN VAN JOEPIE EVEN EEN COMPLIMENT GEVEN HOE ZEI HET NA LATEN SPELEN ,HET VERHAAL VAN ONZE SUPERSTER,DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG IS ZEER SLIM MOOI MEIDEN DORRY

• 07 Februari 2011 - 15:53

Anne :

Super....

• 07 Februari 2011 - 16:26

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat ziet het boekje er geweldig uit, en de liedjes zijn ook erg mooi (kippenvel),
    fijn dat er zoveel mensen gekomen zijn om jullie te steunen, super,

Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

• 07 Februari 2011 - 21:27

Han:

Hoi Janske,

Afgelopen zaterdag las ik in het eindhovensdagblad het stukje over jouw fanclub.
    Naar aanleiding hiervan heb ik de website bezocht.
    Om eerlijk te zijn ben ik helemaal ontroerd bij het lezen van de verslagen.
    Mijn eerste reactie was, wat is het leven oneerlijk zo'n jong meisje zo ernstig ziek.
    Eigenlijk met geen woorden te omschrijven.
    Ik vind het super trots hoe hard jij ervoor vecht samen met je ouders, zussen en vrienden en familie.

Janske je hebt je titel werkelijk echt verdient, zo'n meisje met zo'n wilskracht om te overwinnen.
    Hopelijk kun je inmiddels een beetje genieten van de titel en wens ik je heel veel moed en sterkte voor de komende tijd.

Groetjes Han