Veel spelen, maar niet thuis. - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Veel spelen, maar niet thuis. - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Veel spelen, maar niet thuis.

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Helaas vannacht weer geen sticker verdiend. Maar dit mag de pret niet drukken en ik maak me er zeker niet al te druk om. Het ontbijt was geen succes vanmorgen. Uiteindelijk heb ik alleen mijn karnemelk gedronken en heb een zakje knijpfruit op. Op school weer vol volijkheid aan de gang en verdriet hoort ook niet meer bij het afscheid. Wat ik precies op school heb gedaan dat houd ik voor mezelf. Je hoeft immers niet alles te delen met papa en mama. Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat ook papa en mama deze site regelmatig bezoeken. Wat ik wel nog kwijt wil is dat ik met veel goede zin uit school weer naar huis ga en zeker niet meer wil slapen tussen de middag. Daarom was er vanmiddag de mogelijkheid om op bezoek te gaan bij Bram van Gaal. Hij is vier maanden geleden geboren. Maar toen we op bezoek waren vanmiddag was hij toch echt nog een kleine baby. Ik kreeg direct last van mijn kindermoeder gevoel en ben fanatiek in de weer geweest met zijn fiep. Ook heb ik samen met mama Bram de fles mogen geven. Erg leuk om te doen. Ook de beschuit met muisjes viel helemaal in de smaak en deze heb ik dan ook voor de helft opgegeten. De andere helft mocht ik meenemen van de mama van Bram en deze werd keurig in een zakje gedaan. Bij ons vertrek dacht alleen niemand aan de beschuit en het was ikzelf die eenmaal in de auto aan mama vroeg waar mijn beschuit gebleven was. Deze lag nog binnen bij Bram in huis en na een extra keer aanbellen kreeg ik hem uiteindelijk mee naar huis.
Het was inmiddels al weer tijd om Lieke uit school te halen en na school had ik een speelafspraak met Pleun. Ik had in het weekend een kerststukje voor haar gemaakt welke ik graag aan haar zelf wilde geven. Groot voordeel daarvan is dat ik dus ook direct mocht blijven spelen en rond half 5 is mama mij weer komen halen. Eenmaal weer thuis hebben we op tijd gegeten omdat Lieke moest gaan zwemmen. Meike en ik zijn vroeg naar bed gegaan omdat we toch wel erg moe zijn geworden van vandaag.

Om nog even terug te komen op de vragen van het vorige bericht. Het lijkt rustig te zijn in mijn longen. Ik hoef niet meer te hoesten en heb best wel weer wat energie.
Mijn kerstvakantie begint pas eind volgende week. Ik mag dus nog ander halve week naar school. Er staan erg leuke dingen op het schoolprogramma komende tijd zoals een avondmaaltijd volgende week donderdag.

Verder heeft PSV een filmpje op de site gezet van het bezoek aan mijn Eindhoven ziekenhuis. Bij deze de link erheen.

Groetjes Janske

• 14 December 2010 - 19:42

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Fijn dat het zo goed gegaan is op school en sommige dingen voor jezelf houden is ook heel wijs van jou. En dan een halve beschuit op. Knap hoor.
    De andere helft moet je toch ook maar snel opeten.

Veel succes morgen en hou het draakje in zijn holletje.

Dikke knuffels en kusjes.
    Ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 14 December 2010 - 20:18

Meggie:

hey janske,
    heb net het filmpje gekeken van psv!wat gaaf zeg dat je ze van zo dichtbij hebt mogen zien, en dat je ook handtekeningen hebt.... zal papa wel jaloers op zijn ( mijn vriend wel namelijk!)
    fijn om te lezen dat je nog steeds genoeg energie hebt om naar school te gaan, en dat wordt zeker leuk de komende week met alle kerst activiteiten

groetjes meggie ( joepie)

• 14 December 2010 - 20:36

Leanne:

Wat een drukke dag heb jij gehad zeg!
    Een dag met allemaal leuke dingen, fijn!
    Enja wat zul jij moe zijn nu.
    Misschien wel handig.
    Als je zo moe bent, slaap je misschien wel goed door in je eigen bed.
    Laten we het hopen, ook voor papa en mama...
    ... op naar een nieuwe sticker(?!)
    Tot morgen!

• 14 December 2010 - 22:44

Opa Ijsje:

Op de vraag van Marian en Maarten. over prijsvraag..

die luidt:

hoeveel page viewers zijn er totaal geweest tot 1 januari 2011 , om 03.00uur , want om 12 uur kijk ik toch niet en om 3 uur ben ik nog wel op.

zend maar in !!!!!!!!!!!

en de prijs ,overleg ik wel met kunstenaar Janske

• 15 December 2010 - 05:09

DORRY:

HOI BEZIGE HOMMEL EN DE REST.
    WAT EEN DRUK LEVEN HEB JIJ TOCH.
    WEL FIJNE DINGEN, KNAP VAN EEN HALVE BESCHUIT ETEN.
    JANSKE OOIT BLIJF JIJ IN JE EIGEN BED MAAR DE TIJD IS NOG NIET AANGEBROKEN.
    EN DAN UITSPELEN EN OP KRAAMBEZOEK LEUKE DINGEN.
    EN GEHEIMEN MOET IEDER KIND HEBBEN DUS JIJ OOK.
    JIJ HAD MOOI OP ALLE VRAGEN EEN ANTWOORD MAAR OF JULLIE LICHTJES OP JULLIE LAP GROND HEBBEN NOG NIET?
    HET IS OOK EEN JOEKEL DIE TUIN VAN DE FAM.BEKS.JE ZOU HEM OOK KUNNEN AFZETTEN MET ROOD KERSTLIND MEID ,DAN BEN JE EVEN BEZIG.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 15 December 2010 - 07:36

Tante Angela:

Goedemorgen Janske,

Wat een leuke speeldag heb je gehad.
    Veel succes vandaag in Nijmegen!

En heel goed van Nicole om iedereen op te roepen postzegels te sparen, moet lukken in deze tijd.
    Wij gaan ze zeker bewaren.

Opa Ijsje, kun je misschien een kleine hint geven hoeveel het er bv nu zijn? Of wordt het dan te makkelijk?

Groetjes tante Angela

• 15 December 2010 - 09:33

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    VOLGENS MIJ HEB IK EEN HOOP GEMIST?
    IK WEET NIKS OVER POSTZEGELS EN OVER EEN PRIJSVRAAG?
    HOE KAN DAT NOU?? ?DORRY

• 15 December 2010 - 11:52

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Wat een bezig bijtje ben je toch aan het worden.
    Na die drukke bezigheden en niet meer slapen s'middags, moet het toch weer gaan lukken om slaapstickers te gaan verdienen.
    En om goed te eten, want van al die drukte moet je toch wel honger krijgen.
    Veel succes in nijmegen vandaag.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

• 15 December 2010 - 13:21

Nicole Van Gaal:

Hey Janske

Hoe was het vandaag in Nijmegen?? Hopelijk kon je snel weer naar huis.
    Heb je het beschuitje nog opgegeten. Wij vonden het echt gezellig en Renske vond haar pakje erg leuk. Dat werd uitgepakt met haar jas nog aan.
    Prijsvraag van opa wij gaan er hier eens over nadenken wat het zal zijn.
    En heb je het rijtje met stickers al bijna vol?? Zo ja dan heb je een hele nacht in je eigen bedje gelegen goed hoor.
    Even voor Dorry
    Een kennis van mijn ouders kan postzegels inleveren voor het ronald mc donalds huis. Voor 200 postzegels gaat er 1 euro naar de huizen. Dus wij zeggen sparen en zeg het voort zeg het voort

X Nicole en co

• 15 December 2010 - 14:19

Nikki En Jannie:

Hoi hoi Janske,

Nu samen met je zus naar school gezellig.
    In de middag met mama op stap en daarna nog bij iemand gaan spelen.
    Je zoekt de gezelligheid wel op.
    Leuk om te lezen dat je psv ontmoet hebt.
    Daar zijn hier sommige jaloers op.

groetjes joepie

• 16 December 2010 - 23:03

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat een super gaaf filmpje, je kan zien dat jullie er van genoten hebben, jullie hebben
    het wel druk zeg, spelen, op bezoek bij Bram, school, erg gezellig allemaal,

Gr,Fam.Vrienten