Uit en thuis spelen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Uit en thuis spelen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Uit en thuis spelen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 November 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren is Lieke opnieuw naar de huisarts geweest. Hij hoorde wel verbetering in haar longen maar had ook het idee dat haar longen erg geprikkeld waren. Daarom stopt ze nu weer met de puf en heeft ze er 2 drankje voor in de plaats gekregen. Eenmaal thuis hebben Lieke en ik dus even tegen elkaar opgeboden wie nu de meeste medicijnen in moet nemen. Onze eindconclusie is dat Lieke deze week meer medicijnen in moet nemen dan ik. Ik neem dan volgende week weer het stokje van haar over want dan begint op woensdag een nieuwe dexa week voor mij.
Gisteren middag was het gezellig thuis spelen want ome Hans en tante Hariette kwamen langs. Natuurlijk is Imke er dan ook bij en samen hebben we fijn in huis gespeeld. Toen Imke uiteindelijk rond 7 uur naar huis ging waren we allemaal moe gespeeld en was de hoop van papa en mama dat ik misschien wel in mijn eigen bed zou slapen. Niets was minder waar want om 10 uur was ik als weer wakker en ben alvast in hun bed gaan liggen. Wel was ik te moe om mijn eigen kussen en knuffels te tillen maar gelukkig heeft papa me hier een handje bij geholpen.
Toen we vanmorgen beneden kwamen lag er een uitnodiging van mijn vriendinnetje Pleun in de bus. Ze vroeg of we weer een keer af konden spreken. Omdat ik daar wel heel veel zin in had ben ik einde van de ochtend daar geweest. Best spannend want ik ging nu voor het eerst zonder Lieke bij iemand spelen. Maar het was super leuk, we hebben binnen en buiten gespeeld. Verder heb ik mee mogen helpen met de maken van 2 kwarktaarten. Omdat zowel de papa als mama van Pleun dezelfde boodschappen had gedaan hadden ze een taart over. Deze heb ik kant en klaar mee mogen nemen. Dat wordt dus smullen vanmiddag als ik klaar ben met slapen.

Groetjes Janske

  • 20 November 2010 - 15:04

    Bertie En Berke:

    Hoi Hallo Janske.

    Wat zullen jullie smullen zeg van zo'n lekkere kwarktaart,wij hebben er ook wel zin in.
    En dan nog alleen spelen bij je vriendinnetje is helemaal TOP.
    We wensen ook Lieke van harte beterschap en hopen dat de drankjes wel een beetje smaken.
    Heel veel groetjes ook aan je zusjes ,Pappa en Mamma, van Bertie en Berke uit Ospel.
    Ook van ome Harrie en tante Liny.

  • 20 November 2010 - 17:53

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie.
    Wow, wat spannend helemaal alleen gaan spelen bij een vriendinnetje.
    Dat zal wel heel gezellig geweest zijn.
    En dan mee helpen om taarten te bakken is toch ook wel heel leuk.
    Wat lief dat je een taart mee naar huis mocht nemen.
    Dat word zeker smullen geblazen.

    Ik hoop dat de drankjes van Lieke goed gaan helpen en dat ze snel weer beter is.

    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 November 2010 - 07:06

    Judith & Ron, Wout:

    Lieve mensen,

    Allereerst de familie van Alex; gecondoleerd. We wensen jullie de ruimte toe die jullie nodig hebben en alle, alle sterkte. Veel te jong...

    Janske, wat heb je een goede dag gehad, klinkt allemaal weer super.
    Lieke, muisje, beterschappers! Laat de medicijntjes maar hun werk doen!

    Tenslotte; Dorry, we hopen dat er niets ernstigs aan de hand is?

    Zet 'm op!


  • 21 November 2010 - 14:09

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Super zo'n uitje, lekker spelen en ook nog taart bakken en ten slotte een taart mee naar huis!
    Waar ben jij geweest, daar wil ik ook heen!!!
    Ik hoop dat jullie lekker hebben gesmuld met z'n allen van deze lekkere taart.

    Lieke, beterschap, ik hoop dat de medicijnen hun werk goed doen zodat jij gauw weer helemaal fit bent.

    Nog een fijne zondag met z'n allen.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda


  • 21 November 2010 - 19:06

    Wijnand En Janneke:

    Lieve Janske,

    Wat een mooie verhalen weer deze week. Vooral jouw pasfoto van week 71 mag er zeker zijn! Een heel lief en vrolijk meisje!

    Bij ons is het nu een beetje spannnend.. want als het goed is krijgen we binnenkort een baby.

    Wij houden jullie op de hoogte en wensen jullie heel veel succes de komende weken met alle behandelingen!

    En Lieke, jij ook heel veel beterschap, het zit jou ook niet mee zeg !

    En papa, vooral blijven trainen voor de Alpe. Jij bent goed bezig heb ik gisteren van Leon gehoord.

    En Meike, jij bent echt al een grote meid!

    En Mama, de rots in de branding en gcondoleerd met het overlijden van jouw neef. Wat is het toch een vreselijke ziekte! Wanneer houden die berichten nou eens op?!

    Goed ga maar genieten van de sint en pieten!

    Groeten Wijnand en bolle Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 2266188

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: