Ter nagedachtenis aan Alex Blijham - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Ter nagedachtenis aan Alex Blijham - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Ter nagedachtenis aan Alex Blijham

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

18 November 2010 | Nederland, Heeze

Gisteren bereikte ons het trieste nieuws dat Alex Blijham is overleden. Alex is een neef van mama, hij was 42 jaar en kreeg 19 Februari jl. te horen dat hij lymfeklierkanker (Non-Hodgkin) had. Hij is daarna net als ik de strijd aangegaan tegen de stoute cellen. Omdat het eerste deel van de behandeling niet het resultaat gaf wat gehoopt was, had hij opnieuw chemo kaspers nodig. 5 Weken geleden heeft hij ook nog een stamceltransplantatie gehad, voorafgegaan door een totale lichaamsbestraling. Dit alles heeft niet mogen baten. Hij heeft gevochten als een leeuw. Gisteren heeft hij, omringd door Aimee, zijn ouders en broer, zijn laatste adem uitgeblazen.

Groot voorbeeld was Alex voor mij op de manier zoals hij naar zichzelf en de wereld keek waarin hij terecht was gekomen. Ook hij schreef een blog en zijn eerste verslag sloot hij af met de volgende alles zeggende zin:

"Via deze blog houd ik iedereen op de hoogte. Met info over mijn ziekte en de moeilijke termen zoals hierboven. Maar ook met wat me verder bezig houdt en opvalt. Want het hoeft niet allemaal te somber."

Via deze weg willen we Aimee, Geert, Janny, Paul, Brechje, Evi en Isabelle heel veel sterkte wensen met dit grote verlies en de zware tijd die komen gaat.

Mama, papa, Lieke, Janske en Meike

• 18 November 2010 - 19:56

Ome Renier:

Helaas bleek de berg die hij beklom een vulkaan te zijn....

Ook namens mij via deze weg gecondoleerd aan alle dierbaren van Alex met in het bijzonder Aimee, Geert, Janny, Paul, Brechje en de kinderen.

Liefs,

Heel veel sterkte!!

Lieve Groet Goofie

• 18 November 2010 - 21:16

Lambert En Tineke:

Wij wensen de familie Blijham veel sterkte bij dit grote verlies.

Lambert en Tineke

• 18 November 2010 - 21:18

Marleen:

voor jullie allemaal,

heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Marleen

• 18 November 2010 - 21:28

Hanny En Frans:

Ondanks het gegeven dat Alex zo hard gevochten heeft, heeft hij deze strijd niet kunnen winnen.
    Het bewijst maar weer eens hoe dun het zijden draadje is waaraan het leven van een kankerpatient hangt...........

Lieve familie Blijham............., heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Liefs,
    Hanny en Frans

• 18 November 2010 - 21:53

H & H & I:

Gecondoleerd en wij wensen iedereen die betrokken is bij Alex heel veel sterkte met dit grote verlies.

Hans, Hariètte en Imke van den Berg

• 18 November 2010 - 22:17

Ineke En Peter:

Ook wij willen alle dierbaren van Alex
    ons medeleven betuigen en heel veel kracht en sterkte toewensen in de komende moeilijke tijd.
    Janske en familie, ook voor jullie een uitermate triest bericht van een familielid, dat een vergelijkbare strijd is aangegaan en helaas verloren heeft. Ook jullie veel sterkte gewenst.
    Lieve groeten van ons

• 18 November 2010 - 23:35

Joli Claes:

Voor de familie

Wat een verschrikkelijk nieuws.
    Ook wij wensen de familie Blijham heel veel kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Alle liefs van ons.

• 19 November 2010 - 00:05

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Janske.
    Weer een tik er bovenop , voor Papa en wij denken vooral Mama.
    Jullie worden nu weer geconfronteerd met het overlijden van een familie lid. Een neef van Mama die slechts 42jaar mocht worden en die de strijd tegen die rotziekte niet heeft kunnen overwinnen.
    Wij wensen jullie heel veel strekte de komende tijd om ook dit weer een plaatsje te kunnen geven in jullie toch al turbelente periode.
    Sterkte gewenst door.
    Opa ijsje Oma tumtum

Fam Blijham.
    In het bijzonder Aimee Geert.Janny,Paul Brechtje Evi en Isabelle maar ook Oma Blijham en verdere Ooms en Tantes neven en nichten
    Wij leven met jullie mee en heel heel veel strekte.

Frans en Gerry Beks

• 19 November 2010 - 04:59

DORRY:

GOEDE MORGEN.
    ALLEREERST DE FAM VAN ALEX EN JULLIE STERKTE MET DIT GROTE VERLIESIK WEET VAQNDAAG WEER NIKS IK HEB OOK IETS HEEL VERDRIETIGS GEHOORD VAN VRIENDEN DUS ALLEMAAL EEN GOEDE DAG DORRY

• 19 November 2010 - 05:10

Ger En Tonny.:

Wat een vervelende toestanden zeg.
    Zo zie je maar een komt nooit alleen.
    Heel veel sterkte toegewenst in deze o zo moeilijke tijd.
    Ger en Tonny.

• 19 November 2010 - 09:09

Toine En Angela:

Lieve allemaal.

BAMMM...... weer een klap erbij.

Wij wensen iedereen die betrokken was bij Alex heel veel sterkte bij dit grote verlies. Wees trots op hoe hij gevochten heeft.

Groeten Toine, Angela, Bart, Sietske en Rens

• 19 November 2010 - 09:20

Lex Smit :

In de korte maar leuke samenwerking met Alex heb ik hem leren kennen als een erg enthousiaste, aardige en professionele collega. Toen ik een tijd geleden hoorde dat hij Non Hodgkin had was het een schok, maar met hem koesterde ik de hoop dat hij zou genezen. Helaas is het anders gegaan en toen ik gisteren het bericht hoorde, was ik erg aangeslagen.
    Ik wens de dierbaren van Alex erg veel sterkte toe bij het verwerken van het enorme verlies van deze lieve man.

Lex Smit, gemeente Sittard-Geleen

• 19 November 2010 - 17:18

José:

Bedankt voor jullie warme reacties. Joke en Ferry, jullie hebben mooi geschreven, dank daarvoor. Op de familiedag hebben we veel kunnen delen, ook met Renier. Maar toen was er nog hoop. Het is leven is zo breekbaar. Wij zijn allemaal erg aangeslagen. Het verdriet is groot. Dinsdag sluit ik jullie in mijn armen.
    Liefs, José.

• 19 November 2010 - 21:18

Leanne:

Ik wens alle naasten van Alex heel veel sterkte de komende tijd..
    Gr. Leanne

• 20 November 2010 - 06:45

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    IK MOET EEN PAAR DAGEN VERSTEK LATEN GAAN MET MAILEN TOT OVER EEN PAAR DAGEN DORRY

• 20 November 2010 - 13:55

Gerda:

Gecondoleerd met dit verlies en voor alle betrokkenen heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd.

Gerda Ras

• 20 November 2010 - 17:47

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat een naar bericht voor de Fam.Blijham en de verdere familie heel veel sterkte en gecondoleerd van ons allemaal,

FAm.Vrienten