Update pasfotofilm - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Update pasfotofilm - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Update pasfotofilm

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 September 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren hadden we natuurlijk de verjaardag van oma Hanny. Nadat we Lieke en Meike van Joepie hadden opgehaald zijn we lekker gaan eten bij oma Hanny en Frans. Daarna was het al vlug weer tijd om onze bedjes op te gaan zoeken.
Vandaag was het voor ons een rustdag tussen alle verjaardagen in. Morgen is mama weer jarig en daar willen we natuurlijk goed uitgerust voor zijn. Ook voor mij is het natuurlijk belangrijk om goed uit te rusten, dus ik heb het vandaag dan ook heel erg rustig aan gedaan. Vandaar dat er over vandaag ook niet veel te vertellen is.
In alle rust is dan ook het nieuwe pasfotofilmpje weer op youtube geplaatst. Weer een mooie mijlpaal, 4 jaar, om het pasfotofilmpje weer eens te bekijken. Voor wie het nog niet wist, elke maandag wordt er een pasfoto van mij gemaakt. Van al deze pasfoto's wordt dan een filmpje gemaakt met bijpassende muziek. Zo is goed te zien wat de behandeling tegen leukemie met een patient doet. Via onderstaande link kunnen jullie het filmpje bekijken.

Nu heb ik een hele belangrijke vraag aan jullie, want ik heb echt jullie hulp nodig. Het einde van het liedje komt eraan, maar mijn behandeling is nog lang niet afgelopen. Dat wil zeggen dat er nog ruim 40 pasfoto's bij het filmpje moeten komen. Nu is het een beetje raar om de laatste foto's in stilte, dus zonder muziek te bekijken. Vandaar mijn vraag aan jullie om suggesties te geven voor een passend lied om het filmpje een vervolg te geven.
Als jullie even goed nadenken over passende muziek, dan ga ik morgen lekker mama's verjaardag vieren en dan horen jullie zondag weer van me.

Groetjes Janske

• 17 September 2010 - 21:31

Joli Claes:

Ha janske en familie.
    Ik heb net het filmpje van jou pasfoto's nog eens bekeken.
    Het is en blijft indrukwekkend, maar ik moet zeggen dat je er nu supergoed uitziet, met je guitige snoet en groeiende haartjes.
    En ik zal heel hard gaan denken over jou vraag voor een vervolg van het liedje.
    Goed van jou dat je het rustig aan gedaan hebt vandaag met het feestje van oma Hanny.
    Want morgen is het weer groot feest, dan is mama jarig.
    Ik ga er van uit dat mama gruwelijk verwend gaat worden door jullie, en door papa.
    Dat heeft ze dubbel en dwars verdiend.
    Hiep, hiep, hoera.
    Joke, alvast van harte proficiat.
    Een hele fijne en gezellige verjaardag morgen.
    Heel veel plezier met z'n allen.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

• 18 September 2010 - 02:24

Marielle Schafer:

Hallo Beksjes,
    Ik had gisteren oma Hanny gesproken en ik ben weer helemaal geupdate. Ik moet nog zo vaak aan jullie denken en ik heb even naar de foto's gekeken en naar het filmpje. Wat ben je een scheetje Janske! Ik krijg er ook buikpijn van en ik knuffel mijn drie meiden weer extra hard. Alsnog van harte gefeliciteerd met je vierde verjaardag. Joke ook van harte gefeliciteerd. Toi, toi, toi met alles en liefs vanuit Canada.
    Marielle

• 18 September 2010 - 06:26

Judith & Ron, Wout:

Wat een filmpje, we zijn er wederom stil van...

Zet 'm op!

• 18 September 2010 - 07:18

Tonny .:

JOke van harte gefeliciteerd met je verjaardag,laat je lekker verwennen door Ferry en de kids.
    Een hele fijne dag toegewenst.
    Ger en Tonny.

• 18 September 2010 - 07:47

Krisna Reinders:

Hoi Janske,

Ben benieuwd of de oren van Oma Hanny er maandag nog aan zitten? Jullie hebben volgens mij goed getrokken.

Gefeliciteerd met mama en wederom een leuke dag.

Groetjes Krisna

• 18 September 2010 - 07:54

Peperkamp & Duisters:

Hoi Lieve Fam. Beks,

Joke van Harte gefeliciteerd!!

Geniet van deze dag, en wij weten zeker dat jij vandaag lekker verwend zal worden.....
    Geniet allemaal van deze momenten..............

Jens, Brent, Daisy, Sven , fenne , Patrick, Chris, Nency en Ester

• 18 September 2010 - 08:02

DORRY:

Mijn suggestie is: my special prayer van Percy Sledge.ELK GEVOEL KAN IK UIT DIE L.P. HALEN.
    JANSKE WAT DOE JIJ HET TOCH GOED, EN JOKE HARTELIJK GEFELICITEERD MEISJE.
    JOU PASFOTO'S ZIJN WEER RAAKFOTO'S MAAR JE KUNT OOK GOED ZIEN DAT HET STEEDS EEN KLEIN KRIUMELTJE BETER MET JOU GAAT FILMSTER
    NU DE VERJAARDAG VAN JOU MOEKE NOG EN DAN EVEN RUST, DAN KOMT SINT ER AL WEER BIJNA AAN ,EEN ERG VET FEEST VIND IK.
    EEN FIJNE DAG VOOR JOU EN DE HELE CLUB EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 18 September 2010 - 08:43

Fam Van Gaal:

Hey Lieve Janske en speciaal Joke

Joke gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar lekker verwennen door je meiden en man.
    Janske wat een mooi filmpje is het toch geworden met de foto's. Wij zijn aan het denken voor het volgende liedje. Maar weten het nog niet.

Een heel fijn weekend en een super verjaardag voor Mama Joke.

X Renske Bram Gijs en Nicole

• 18 September 2010 - 08:52

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat verstandig om het even rustig aan te doen in deze feesttijd.
    Zo heb je weer tijd om energie en weerstand op te bouwen.

Voor vandaag: Joke van harte gefeliciteerd met je verjaardag en laat je lekker verwennen. Je hebt het verdiend!
    Ik hoop dat een gezellige dag wordt.

Het filmpje ga ik nog rustig bekijken en dan nadenken over de muziek.
    Als ik er uit ben laat ik weer wat horen.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 18 September 2010 - 12:09

Asmara:

Lieve allemaal,

Joke hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er maar een mooie dag van.

Groetjes en tot laten.
    Asmara.

• 18 September 2010 - 20:36

Ymke:

Lieve Janske,

wel een klein beetje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Ook voor Joke natuurlijk. Wat een feesten deze maand. Dat filmpje op Youtube van jouw pasfoto's is echt prachtig. Het deed me veel. Ik ben een maand lang op vakantie geweest, maar heb nu al je verhalen weer gelezen. Heb er weer van genoten. En wat een feest, naar school! Ik vond het ook erg spannend hoor, de eerste keer. Ik heb wel geleerd dat 4 worden niet vanzelfsprekend is en heb des te meer bewondering voor jouw prestatie. SUPER!
    Geniet maar van de komende dagen en doe je best met eten.

Liefs Ymke

• 19 September 2010 - 05:34

Nikki En Jannie:

Haaa Janske,

Wat een verjaardagen allemaal. Gelukkig weet je als geen ander hoe je feestjes moet vieren.
    Alvast proficiat voor mama morgen.
    Leuk om te zien dat je afgelopen week zoveel mooie foto's op je site hebt staan. groetjes

• 19 September 2010 - 06:58

DORRY:

GOEDE MORGEN FEESTVIERDERS.
    IK DENK DAT JULLIE ALLEMAAL ALS INGEZAKT GEBAK NOG IN BED LIGGEN BIJ TE KOMEN VAN ALLE DRUKTE ,HET IS OOK WEL ERG VEEL ACHTER ELKAAR GEWEEST, MAAR WONDER BOVEN WONDER HEEL REDELIJK VERLOPEN.
    MORGEN MOET JIJ WEER NAAR JOU THUISSCHOOL, EN DAN MOETEN DE LEERLING EN ONDERWIJSKRACHTEN TOCH WEL UITGESLAPEN ZIJN.
    MEISJE GENIET VAN DAAG NOG VAN DE RESTJES DIE OVER ZIJN ,EN EVALUEREN DOET TEGEN WOORDIG DE HELE BEVOLKING, NOG ZELFS OVER HET WEER , EN JIJ HEBT ZOVEEL MEEGEMAAKT DAT ER FLINK OVER GEEVALUEERD KAN WORDEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY