Ter nagedachtenis aan Kay - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Ter nagedachtenis aan Kay - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Ter nagedachtenis aan Kay

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 September 2010 | Nederland, Heeze

Vanmorgen bereikte ons het verschikkelijke bericht dat Kay is overleden.
Kay is een meisje die de ziekte ALL voor de tweede keer had. Hiervoor werd zij behandeld in het Nijmegen ziekenhuis. Ze heeft een beenmergtransplantatie gehad en mocht, toen ze voldoende hersteld was, weer mee naar huis. Na een paar weekjes thuis ging het plotseling niet goed met haar en werd ze opnieuw opgenomen en kwam vrijwel direct op de IC terecht. De laatste weken heeft ze gevochten op de IC, maar helaas mocht dit niet baten. Ze is in augustus 10 geworden.
Bij deze wensen wij Rob, Marion, Lauren & Natasha heel veel sterkte met dit grote verlies.

• 19 September 2010 - 10:48

Krisna Reinders:

Lieve Janske,

Ik ben er stil van.....!

Sterkte voor de familie van Kay en ook voor jullie.

Liefs Krisna

• 19 September 2010 - 11:05

Ome Renier:

Na een week van "feest" wordt je meteen weer in de werkelijkheid gegooid.

Om inderdaad stil van te worden!

Allerbeste aan de familie van Kay gewenst.

Liefs,
    Ome Renier

• 19 September 2010 - 11:13

Ellen:

Jeetje zeg.. wat verschrikkelijk...
    Ook ik word er stil van..

Heel veel sterkte voor de familie van Kay.

Veel liefs,
    Ellen

• 19 September 2010 - 11:18

H & H & I:

Wat een vreselijk bericht.

Zo gestreden en toch heeft ze het niet kunnen winnen. Dit bericht zet je weer met beide benen op de grond.
    We wensen de familie van Kay heel veel sterkte.

Ook jullie veel sterkte.

Dikke knuffels Ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 19 September 2010 - 11:32

Gertie Uit Stein:

Heel veel Sterkte allemaal.
    Geloof dat dergelijk nieuws inslaat als een bom.
    STERKTE.groet Gertie

• 19 September 2010 - 12:04

DORRY:

DAAR KRIJG JE HET KOUD VAN EEN MEISJE NOG ZO JONG.IK WENS DE OUDERS EN BROER EN ZUS HEEL VEEL KRACHT MET DIT ONMENSELIJKE VERLIES .DORRY

• 19 September 2010 - 12:09

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Stil.heel stil.
    Onze gedachten gaan natuurlijk uit naar Kay , naar haar Papa en Mama naar Lauren en Natasha. en haar Opa's en Oma's en verdere familie.
    Wij wensen hun allen , alle kracht om dit onbeschrijfelijke verlies te kunnen dragen.

***********
    Ferry en Joke.

Natuurlijk zijn wij erg onder de indruk.
    Alweer gaat er iets bij jullie stuk.
    Een lotgenootje van Janske is er niet meer.
    En dat doet jullie ontzettend zeer.
    Gisteravond nog over Kay gesproken.
    Wat zal het nu in jullie hoofden spoken.
    Haal toch maar ergens de kracht vandaan.
    Om Samen weer verder te gaan.

Veel liefs

Opa en Oma

• 19 September 2010 - 12:58

Inge:

Lieve Janske en de rest,

Wat een vreselijk bericht.

10 jaar...

Veel sterkte aan iedereen die de eer had om met haar pad mee te mogen lopen.

Troostende groetjes van Inge

• 19 September 2010 - 13:16

Inge:

Dit lied van Gerard van Maasakker is erg mooi.
    Misschien geeft het nu juist steun aan jullie.
    : "Gij en Ik".

Blijf dromen Janske, mooie dromen.

Je hebt een dik touw bij je, blijf klimmen.

xxx's Inge

• 19 September 2010 - 16:40

Oma Hanny En Frans:

Voor de familie van Kay.

Wat een triest einde na zo'n moedige strijd van jullie dochter!

Hopelijk vinden jullie de kracht en de moed om deze zware tijd door te komen.
    Heel, heel veel sterkte!

Hanny en Frans

• 19 September 2010 - 16:48

Oma Hanny En Frans:

Voor Joke en Ferry

Ook voor jullie moet het overlijden van Kay keihard aankomen.
    Gisteravond hebben we samen nog over Kay gesproken en jullie hebben toen ook jullie betrokkenheid en onrust over haar uitgesproken.
    Al weer een lotgenootje van Janske dat overlijdt.

Ook voor jullie: hou je taai!

Heel veel liefsxxxxxx

• 19 September 2010 - 19:19

Judith & Ron, Wout:

Voor de papa en mama, broer en zus van Kay,

Als terugkijken je intens verdrietig maakt,
    De toekomst je onzeker maakt en bang, kijk dan maar naast je en zie alle mensen die daar staan.

Ongelooflijk wat een pijn en verdriet. We wensen jullie alle kracht toe.

Judith & Ron, WOut

• 19 September 2010 - 19:24

Gerda:

Hier heb ik geen woorden voor.

Ik wens de familie van Kay heel veel sterkte toe en ook iedereen die haar kende en bij haar betrokken was.

• 19 September 2010 - 20:52

Ome Tan/tante Angela:

Wie denkt er bij de geboorte van een kind dat je er maar 10 jaar van mag genieten.

Niemand.....

Zoekend naar positieve dingen om je aan vast te houden en dat dit.

Wij zijn hier even helemaal kapot van.

Heel veel sterkte Rob, Marion, Lauren en Natasha.

Weer een punt voor de Klote-Kanker maar opgeven is geen optie, er is nog veel te winnen.

vooral doorgaan !

Toine en Angela

• 19 September 2010 - 21:51

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat moet je hierop zeggen, hier zijn geen woorden voor.
    Wij wensen de familie van Kay alle kracht toe om dit verlies en deze pijn te kunnen dragen.

Lieve Janske en familie, hoe moeilijk dit ook is, jullie mogen de moed niet verliezen.
    De top van jullie berg is in zicht.
    Iedereen klimt met jullie mee, en niemand geeft op.
    Die top gaan jullie halen.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxx

• 19 September 2010 - 22:32

Ineke En Peter:

Ook wij kunnen alleen maar zeggen, dat we er heel stil van worden en we wensen de familie van Kay ontzettend veel sterkte, en de kracht om weer verder te gaan. En ook jullie Joke en Ferry, want je bent erg betrokken bij de lotgenootjes van Janske en hun familie en dan komt zo een bericht helemaal aan als een mokerslag.
    Liefs van ons

• 20 September 2010 - 06:57

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Ook ik ben er stil van.
    Alles is hierboven al gezegd.

Iedereen die ze lief had.
    Sterkte met het verlies.

Groetjes uit Leende

• 20 September 2010 - 07:42

Willeke:

Allemaal heel veel sterkte met dit grote verlies.

Hier zijn geen woorden voor daar wordt je Stil van......

• 20 September 2010 - 12:31

Asmara:

Lieve allemaal,

Heel veel sterkte voor iedereen de Kay hebben gekent. Voor haar familie en iedereen die haar hebben bijgestaan in die moeilijke tijd.

Veel liefs
    Asmara.

• 20 September 2010 - 16:09

Nikki En Jannie:

wij wensen de familie van kay veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Sterkte ook voor jullie.

dikke kus vanuit joepie

• 20 September 2010 - 16:54

Leanne:

Ik wens iedereen die Kay gekend heeft erg veel sterkte de komende tijd!

En ferry en joke, ik denk dat het gedicht van "opa ijsje en oma tumtum" genoeg zegt.

Groetjes Leanne

• 20 September 2010 - 17:17

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Na een onbezorgd weeekendje Barcelona (omdat Tijssens Electro Techniek 90 jaar bestaat)
    wordt je meteen weer geconfronteerd met de werkelijkheid.
    Wat is dit voor de ouders, broer en zus verschrikkelijk om hun dochter en zus af te moeten geven, heel veel sterkte voor de familie, en ook voor jullie heel veel sterkte.

Janske ga door hou je taai,

Gr.FAm.Vrienten

• 20 September 2010 - 17:36

Cor En Diny..:

Hoi Super Janske.

Wij reageren een beetje laat, wij hebben een paar dagen geen internet gehad.

Janske eerst even dit wat heb jij samen met lieke, Meike, Papa en Mama en heel de familie en vrienden en kennissen een kei geweldige verjaardag gehad, dat nemen ze jullie niet meer af.
    Janske het was zeker wel spannend om naar jou nieuwe school te gaan, maar je hebt ook weer een tijdperk afgesloten namelijk dat je voor het laats bij Joepie bent geweest wel leuk dat ze voor ook nog een mooie kroon hebben gemaakt en nog allemaal voor jou hebben gezongen je was wel het middelpunt van de belangstelling dat mag ook gerust een keertje maar dan in positieve zin.

De school gaat voor jou gewoon door en les krijg jij wel van juffrouw Joke en Meester Ferry blijf goed je best doen want als je dat niet doet krijg je de Juf. en Meester strafwerk.

Ferry en Joke heel veel sterkte met het heengaan van een lotgenootje Kay van Janske.Het allerbeste en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny knuffels voor iedereen en Houdoe he.

• 20 September 2010 - 17:40

Diny Brouwers.:

Hallo Frans {Opa ijsje}.

Wat heb je toch een mooi gedicht geschreven ik hoop dat Ferry en Joke daar een beetje kracht uit kunnen putten.
    Het leven is toch ook zo on voorspelbaar.
    sterkte!!!!Hou je taai groetjes van je jongste zusje Diny xxx.Dag he.