Hoge temperaturen op vakantie - Reisverslag uit America, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Hoge temperaturen op vakantie - Reisverslag uit America, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Hoge temperaturen op vakantie

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

26 Juli 2010 | Nederland, America

Dag lieve mensen,

Jullie begrijpen het al. Geen nieuws is goed nieuws, dus nu even niet helemaal goed nieuws. Zoals jullie wisten stond er voor vandaag een uitstapje naar Nijmegen gepland. Papa en mama had ik voor mij alleen, want Lieke en Meike gingen bij Imke, ome Hans en tante Hariette spelen. Dat is wel makkelijk zo'n tante en oom die redelijk in de buurt wonen.
Vandaag zou ik twee lange kuren krijgen. 1 keer de Erwinase en 1 keer de Immunoglobunine. Daarnaast zou ik nog een MTX-push krijgen. Helaas heeft niet alles doorgang kunnen vinden. Mijn bloedwaardes zijn ontzettend onderuit gegaan en dat is eigenlijk tegengesteld met de verwachting. Normaal krijgen mijn bloedwaardes een lift van de Dexa en nu zijn ze dus sterk gedaald. Daarnaast was de eerste temperatuur die gemeten werd 37,7. Er moest dus nog even over nagedacht worden over wat te doen met de chemo komende week.
De Immunoglobunine werd eerst aangehangen en toen deze erin zat werd de Erwinase aangehangen. Tijdens het inlopen werd ik ineens wakker en moest heel erg hoesten. Ik voelde me niet fit. De dokter kwam erbij, maar deze was blij om te zien dat het geen allergische reactie was. Toen Vivian kwam om de MTX te geven was mijn temperatuur inmiddels opgelopen naar 38,2. Weer werd er getwijfeld over wat te doen met mij en getwijfeld over wat te doen met de chemo's komende week. Na enig beraad is besloten dat ik toch weer naar mijn vakantiebestemming mag. Papa en mama moeten mij wel super goed in de gaten houden en bij twijfel temperaturen. Bij aanhoudende hoge temperatuur moeten ze weer contact opnemen met Nijmegen. Het is niet te hopen dat ik mijn vakantie daar moet voortzetten, dus ik zal mijn best doen om de temperatuur te laten dalen. Tot nu toe is dat niet gelukt, want voordat ik ging slapen was de temperatuur opgelopen naar 38,5. Naast het feit dat we al een leuke vakantie hadden, hebben we nu dus ook een spannende vakantie.
Ook de Chemo Kaspers hebben vakantie gekregen. De MTX is niet gegeven en ook de 6-MP wordt komende week niet gegeven. Dit om mijn lichaam zelf de kans te geven om hetgeen mij dwarszit zelf op te lossen.
Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte en de geweldige vakantieverhalen horen jullie later van mij.

Groetjes Janske

• 26 Juli 2010 - 19:44

Judith & Ron, Wout:

Verdrieduppies, dat was nou net niet wat we willen lezen. We hadden nog even de hoop bij het lezen van de titel dat de hoge temperaturen te maken hadden met iets leuks, maar helaas.
    Het is weer vechten geblazen.

We denken aan jullie en duimen dat het goed mag gaan.

Zet 'm op!

• 26 Juli 2010 - 20:14

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

He He het zal ook eens gewoon gaan zoals jullie willen.
    Nou morgen maar niet schrijven dan, want dan is het geen nieuws goed nieuws. En dan zijn julie lekker aan het genieten van de mooie vakantie.;-)

Succes en sterkte

Groetjes uit Leende

• 26 Juli 2010 - 20:19

Òpa Ijsje Oma Tumtum:

tju nog aan toe , dat moeten we niet hebben , we hopen dat het toch nog goed komt en dat jullie van jullie welverdiende vakantie in america kunnen blijven genieten , en hoewel de verzorging volpension in St Radboud goed is , is het toch fijner om lekker knus met 5en bij elkaar te blijven en dat hopen we dan ook.
    Mocht jullie onverhoopt onze hulp nodig hebben , we zijn dag en nacht bereikbaar

Opa en Oma

• 26 Juli 2010 - 20:40

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Is dat even flink balen.........ben je lekker op vakantie en dan krijg je koorts.
    Zet hem op SUPER KANJER !

Imke (en ome Hans en tante Hariètte natuurlijk ook) vonden het vandaag SUPER gezellig met Lieke en Meike.

Ferry en Joke wij hopen dat het meevalt en dat jullie nog heerlijk met zijn 5-en kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie.

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 26 Juli 2010 - 20:44

Fam. Kessels Ospel:

Dit was nou net niet de bedoeling he! Alleen even op en neer naar Nijmegen was al meer dan genoeg onderbreking in een welverdiende vakantie. Janske zet 'm op geef die virussen niet de kans he, maar gewoon lekker genieten van elkaar en de omgeving. We duimen voor jullie en stoken de "kerskes". Groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Tanja, Paul, Manou en Jorn. p.s. als tante Harriette extra hulp nodig heeft of jullie dan weten jullie ons te vinden he, we zitten maar 20 minuten van jullie af dus....

• 26 Juli 2010 - 20:52

Fam. Prinsen:

Hoi Super Janske,

Jeetje dat moet niet he, die hoge temperaturen laat maar aan het tropisch zwemparadijs over!
    Hopelijk kun je snel de temperatuur omlaag krijgen en kunnen jullie nog een paar daagjes genieten van jullie zeer verdiende vakantie!

Zet hem op!!!

Dikke knuffel van ons allemaal!!

• 26 Juli 2010 - 21:25

Ellen:

Hallo Super Janske!

Nou, dat is inderdaad wel nieuws in minder goed nieuws... Balen zeg, kan het nooit een keertje normaal verlopen? Ondanks dat hoop ik toch dat jullie nog allemaal van de vakantie kunnen genieten en dat die vervelende koorts snel verdwijnt!

Veel plezier nog allemaal.

Veel liefs

• 26 Juli 2010 - 21:47

Gerd:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Dat is niet zo leuk, die temperatuur.
    Nu maar zorgen dat die laag blijft zodat je toch lekker vakantie kunt blijven vieren.

De kaarsjes blijven hier branden.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 26 Juli 2010 - 22:43

Joli Claes:

ha janske en familie.
    die hoge temperatuur laat je maar aan de zon over, als die weer terug komt.
    jouw temperatuur moet naar beneden.
    bah, wat vervelend, dat kun je niet gebruiken op vakantie.
    hoop dat je snel weer fit bent.
    ondanks die vervelende koorts hoop ik dat jullie toch kunnen genieten van de vakantie.
    maak er iets van.
    heel veel plezier.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxxx

• 27 Juli 2010 - 04:05

DORRY:

HOI JANSKE FAM,EN DE REST.
    NONDE JU DAAR WORD IK NIET VROLIJK VAN.
    WAT IK LAS IS DAT JOU KACHELTJE WEER OVERUREN MAAKT.
    DE MEDICIJNEN KREEG JIJ NIET.
    EN DAN DE BLOEDWAARDES VAN SLAG, DEXA HEEFT ONDANKS ZIJN GEKLIER NIET ZIJN WERK GEDAAN.
    MAAR HOPELIJK GAAT HET WEER LUKKEN OM DE TEMPERATUUR NAAR BENEDEN TE KRIJGEN, EN TOCH NOG EEN FIJNE VAKANTIE TE HEBBEN.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 27 Juli 2010 - 15:15

Cor En Diny.:

.Hoi Super Janske en de rest van de familie.

Nondepie, dat was niet de bedoeling dat jou temperatuur te hoog was.
    Gelukkig mocht jij toch mee terug naar jullie super vakantie verblijf wij duimen voor jou dat de teperatuur vlug zal zakken zodat jullie wel verdiende vakantie niet onderbroken zal worden.

Janske zet hem op!!!!!.
    Voor jullie allemaal een hele fijne vakantie en geniet er met z,n alle van jullie hebben deze week hard nodig om de batterij weer wat op te laden.
    Het allerbeste en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny knuffels en Houdoe he.

• 27 Juli 2010 - 19:19

Gerinda:

He verdorie, net nu je op vakantie bent weer pech. Hopelijk mag je lekker in America blijven spelen!!

• 27 Juli 2010 - 21:10

Sjefke Van Epscheuten:

Geen nieuws is goed nieuws?

Dikke knuffel van ons allemaal!!

• 28 Juli 2010 - 04:06

DORRY:

HOI FAM EN DE ACHTERBAN.
    JANSKE HEB JIJ DE REMPERATUUR KUNNEN LATEN ZAKKEN???
    IK HOOP ZO DAT HET TOCH EEN FIJNE WEEK IS VOOR JULLIE.
    HET IS WEL VEEL FRISSER, MAAR OP ZO'N PARK KUN JE OOK OVERAL BINNEN IETS IETSDOEN, EN DAT IS EEN VOORDEEL , KLEINE HUMMEL EN FAM PROBEER TOCH TE GENIETEN, EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOFIVE STERKTE DORRY

• 28 Juli 2010 - 06:44

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Je hebt inderdaad niks geschreven.
    Dus geen nieuws goed nieuws.
    Daar gaan we voor.
    Fijne vakantie ;-)

Groetjes uit Leende

• 28 Juli 2010 - 11:04

Judith & Ron, Wout:

Dag allemaal,

Nou, wij hopen ook dat het geen nieuws, goed nieuws is!
    We spieken wel af en toe of er iets staat omdat we toch vaak denken aan je temperatuur / vakantie kunnen vieren etc.

Zet 'm op!

• 28 Juli 2010 - 16:17

Fam Van Gaal :

Hey familie Beks

Hopelijk gaat daar alles goed in het Limburgse land.
    Kunnen jullie wel een beetje genieten van de vakantie.
    Wij denken maar zo geen nieuws is goed nieuws.
    Geniet er nog even lekker van en dan lezen we de verhalen wel als jullie weer in Heeze zijn.

X Renske Gijs Nicole

• 28 Juli 2010 - 17:11

Karin:

hallo janske.wat een toestand weer meissie,ze zitten je ook iedere keer te plagen zijn de draakjes het niet is het weer die rot koorts!! Ik hoop dat je ook die snel weg kunt krijgen en dat je de paar dagen nog lekker kunt genieten met zn vijven.Zet hem op!Groetjes en knuffel van karin.

• 28 Juli 2010 - 17:38

Cor En Diny.:

Hallo Super Janske.

Hoe is het met jou temperatuur, is hij al en beetje naar beneden gegaan?

Op jou site staat niks bijzonders dus toch geen nieuws is goei nieuws wij hopen dat het zo is.

Maak er nog een paar fijne dagen van met z,n alle jullie hebben deze vakantie heel hard nodig.
    Wij blijven voor jullie duimen en de kaarsjes blijven branden.
    Heel veel plezier en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten, een hele dikke pakkert voor jullie allemaal.
    Houdoe he.

• 28 Juli 2010 - 18:53

Asmara:

Beste allemaal,

Ik hoop dat jullie de vacantie kunnen voortzetten en dat de koorts weer verdwenen is.
    Als wij terug zijn van onze vacantie hoop ik dat er leuke vacantieverhalen van jullie op de site staan en niet te veel tegenslagen. Nog een fijne vacantie allemaal.

Groetjes en tot later.
    Asmara Frank Wendy.