Temperatuur lijkt onder controle - Reisverslag uit America, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Temperatuur lijkt onder controle - Reisverslag uit America, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Temperatuur lijkt onder controle

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

28 Juli 2010 | Nederland, America

Dag lieve mensen,

Niet schrikken hoor. Ik wil alleen even bevestigen wat jullie in jullie reacties al lieten weten. Geen bericht is goed bericht. Vanaf dinsdagochtend lijkt mijn temperatuur redelijk onder controle. De temperatuur blijft voor mijn doen hoog, namelijk hoog in de 37. Daaruit blijkt eigenlijk dat mijn lichaam goed aan het werk is en dat het lijkt dat ik zelf al weer wat weerstand kan bieden tegen virussen. Dat is dus eigenlijk best goed, alleen komt het op het verkeerde moment. Toch konden we mooi op vakantie blijven. We hebben rustig aangedaan. Het feit dat we er met zijn vijven even uit zijn is toch ons hoogtepunt. We zullen morgen kijken of we toch nog een dagje iets meer gas kunnen geven en iets kunnen ondernemen. Vrijdagochtend zit onze vakantie er namelijk weer op en gaan we weer richting Heeze. Tot die tijd nemen we het er nog maar van.

Groetjes Janske

• 28 Juli 2010 - 19:57

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Gelukkig dat heb je weer mooi onder controle.
    Kunnen jullie toch nog even heerlijk vakantie houden. Al is het dan met een beetje minder gas dan gewenst.

Veel plezier nog.

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 28 Juli 2010 - 19:58

Geertje:

Veel plezier, maak er wat van!

• 28 Juli 2010 - 20:00

Marian En Maarten:

Lieve Jankse,

Gelukkig!
    Nog heel veel plezier.
    Dikke kus voor jullie alle vijf.

• 28 Juli 2010 - 20:28

Tante Angela:

Hey Super Janske,

Dat heb je weer goed voor elkaar, SUPER.

Het skypen was erg leuk.

Geniet nog van de laatste dag!!!

Groetjes van tante Angela

• 28 Juli 2010 - 20:39

Frank En Heidi:

Hallo Super Janske

Gelukkig :-)
    Ik verschoot al toen ik een berichtje van ja zag in mijn mailbox.
    Maar het valt mee.
    Nou dan nog maar een dagje lekker genieten en een beetje gas geven.
    Veel plezier.

Groetjes uit Leende

• 28 Juli 2010 - 21:24

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Kijk dit ziet er beter uit , ga zo door.
    We zijn net thuis van een dagje kennissen bezoek , we zijn bij Jan en Corry geweest , met hun 86-83 gaat het nog steeds naar wens gezien hun leeftijd, we moesten jullie allemaal de groeten doen.
    Daarna naar HHI geweest , de braderie overgelopen , bietje (he Janske zo zeggen we dat toch) geëten. bekske koffie erbij , fijne dag gehad.
    Nou geniet er morgen maar weer goed van en tot vrijdag morgen.

• 29 Juli 2010 - 04:04

DORRY:

HOI ALLEMAAL .
    DAT IS EEN GOED BEGIN VAN DE DAG JOU NIEUWS.
    DUS JIJ ZELF BENT DE INDRINGERS AAN HET VERSLAAN?.
    DAT MOET WEERSTAND HETEN DUS DAAR HEB JIJ OOK AL WEER EEN BEETJE VAN TERUG.
    NU KUN JIJ EN DE REST NOG EEN DAG GENIETEN, NIET VEEL MAAR JE HAD OOK AL THUIS KUNNEN ZIJN ,OF IN HET ZIEKENHUIS.
    DAT HEB JIJ TOCH MAAR MOOI GEFLIKT. AL ZATEN ER WEER HAKEN EN OGEN AAN DEZE WEEK ,GENIET VAN DEZE DAG ALLEMAAL.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 29 Juli 2010 - 04:46

Judith & Ron, Wout:

Mooi, mooi, genieten maar!

• 29 Juli 2010 - 08:20

Oma Blijham:

Gelukkig maar dat jullie lekker op vakantie kunnen blijven. Geniet er nog maar van! Een dikke knuffel van oma.

• 29 Juli 2010 - 10:11

Fam Van Bree:

hoi Janske en familie

Fijn er lekker even tussen uit. Gaaf dat jullie op zo'n kort termijn op vakantie konden gaan.Nog heel veel plezier vandaag en de rest van de vakantie.
    groetjes Fam van Bree

• 29 Juli 2010 - 11:06

Joli Claes:

ha janske en familie
    fijn dat het toch allemaal meeviel en de temp redelijk onder controle blijft.
    maak er een rustige maar knallende laatste dag van
    geniet en nog meer genieten.
    hou vol en zet 'm op
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 29 Juli 2010 - 13:25

Cor En Diny.:

Hallo Lieke, Janske, Meike, Ferry en Joke.

Kei goed dat jullie deze week op jullie vakantieverblijf hebben kunnen doorbrengen.
    Het is toch steeds weer afwachten hoe Janske het gaat doen, zeker omdat ze te hoge temperatuur had.

Morgen gaan jullie weer richting Brabant naar het vertrouwde plekje in Heeze.

Maak er vandaag {29 Juli} nog een fijne dag van en geniet met z,n vijve. Heel veel plezier allemaal.
    De lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.

Oja nog een goeie reis terug. Houdoe he.

• 29 Juli 2010 - 16:47

Gerda:

Hey Miss Supeer Janske fideranske,

Gelukkig dat jij de koorts toch een beetje onder controle hebt gekregen. Geweldig goed gedaan!
    Deze vakantie heeft jullie vast goed gedaan, even een andere omgeving en andere aktiviteit.
    Ik hoop dat het een leuke laatste vakantiedag is geweest voor nu en dat jullie weer goed thuis komen.

Hou je taai kleine guit en familie en de foto's zijn weer hardstikke leuk.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 29 Juli 2010 - 16:50

Leanne:

Gelukkig dat jullie je vakantie gewoon door hebben kunnen zetten!
    Ik wacht de verhalen en de foto's af... Ik ben benieuwd :D

Ook ik ben trouwens weer thuis. Erg leuk geweest, maar ook erg vermoeiend. Hoop dat het voor jullie juist een vakantie is om even lekker bij te tanken. Een vakantie om vol energie weer terug te komen!

Geniet er nog van..

• 29 Juli 2010 - 21:20

Opa Ijsje:

Hoi Janske en de rest.
    Ik wil dit verhaal wel even kwijt.
    Ik heb vandaag met papa afgesproken dat als wij jullie morgen komen halen wij nog wel even daarna op het park blijven en toen zei papa.
    dan gaan we midget golven en nu komt het verhaal wat jou papa ook nog wel weet.
    We waren in Belgie bij de domeinen , een groot park , en jou Papa zijn Opa was er ook bij en Oma natuurlijk ook en wij met ons gezin.
    Wij gingen midget golven en toen zij Opa Hendriks als ik win tracteer ik op frietjes met alles erop en eraan.
    Wie denk je dat er toen gewonnen heeft ????
    Opa Hendriks , ook toevallig.
    Breng mij op het idee als ik morgen win tracteer ik op frietjes bij Mc Donalds ...
    Anders kan ik toch niet winnen van jou van lieke meike papa mama en Oma.
    tot morgen slaap ze he allemaal.

• 30 Juli 2010 - 04:01

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    HET IS ALWEER DE DAG DAT DE WEEK OM IS.
    HOPELIJK HEBBEN JULLIE GISTEREN NOG EEN FIJNE DAG GEHAD.
    EN LAAT OPA IJSJE WINNEN MET
    GOLVEN DENK AAN DE FRIETJES .ALS HIJ VERLIEST DAN DOET HIJ DAT OOK WEL DENK IK.
    JANSKE GAAT HET WEER WAT BETER?
    NU KUN JE THUIS MET JOU ZUSJES NOG VAN ALLES DOEN, HET IS VAKANTIE .
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 30 Juli 2010 - 12:58

Janny:

Hallo Super Janske en FAmilie,

Dat heb je toch maar weer goed gedaan Janske, ben blij dat de temperatuur weer wat gezakt is en jullie verder van de vakantie samen kunnen genieten, hebben jullie wel zo verdiend.
    Geniet en wij wensen jullie alle goeds,

Groetjes van de Familie Vrienten

• 30 Juli 2010 - 16:27

Krisna Reinders:

Lieve allemaal,

Ik hoop dat jullie ontzettend hebben genoten van jullie zeer welverdiende vakantie.

Het is al heel fijn dat jullie veel tijd met zijn vijfjes hebben kunnen doorbrengen.

En ook goed om te lezen dat jezelf al weer wat weerstand kan bieden tegen virussen. Je bent een vechterdje!

Liefs Krisna