Wachten op ...........? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Wachten op ...........? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Wachten op ...........?

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

01 Juni 2010 | Nederland, Eindhoven

Dag lieve mensen,

Na een goede nacht met mama in het Eindhoven ziekenhuis was het vandaag een dag wachten op.....? Ja, waar wachten we op. Is dit de stilte voor de storm? Of misschien is dit juist wel een storm in een glas water. Inmiddels krijgen wij in Eindhoven in ieder geval door dat er in Heeze op diverse plaatsen (scholen, KOV, peuterspeelzaal) waterpokken heerst. Dat maakt de verdenking natuurlijk wel wat groter. Alleen waterpokken krijg je toch door contact en tot aan wat we nu weten heb ik geen contact gehad met iemand die waterpokken heeft. Daarnaast blijft het bij mij ook rustig. Ik ben vandaag meerdere malen door meerdere mensen nagekeken, maar tot nu toe blijft het bij de drie blaasjes op mijn rug. Vanmorgen leken ze zelfs wat kleiner te zijn, maar 's middags leken ze toch weer net zo groot. Het blijft dus ontzettend spannend. Gelukkig heeft de oncoloog hier er vertrouwen in dat dit met een sisser afloopt. We hopen maar dat ze gelijk krijgt. Tot die tijd blijf ik voor de zekerheid behandeld worden met Aciclovir.
Wat doe je dan de hele dag. Ik heb op zich nergens last van, dus vermaak me met vanalles. Knutselen, puzzelen, computeren, kleuren, plassen, handen wassen, boekjes lezen, naar buiten kijken, slapen, met andere woorden, de tijd doorkomen. Mijn bewegingsvrijheid is beperkt, want ik zit de hele dag aan de paal vast en daarnaast mag ik de kamer helemaal niet af. Vier kale muren is waar ik op uitkijk. Gelukkig heb ik wel goed uitzicht als ik naar buiten kijk, want ik zit ontzettend hoog. Verder probeer ik wat ondeugend te zijn, want we moeten op zijn tijd ook kunnen lachen.
Nu is het wachten op de uitslag en zoals we vandaag te horen hebben gekregen lijkt het er nog steeds op dat we morgen meer duidelijkheid hebben. Omdat ik vanmiddag 4,5 uur geslapen heb, was ik vanavond nog niet echt moe. Met papa heb ik nog de eerste helft van het voetbal gekeken en nu ben ik toch maar gaan slapen. Met een beetje geluk mag ik morgen weer naar huis en dan wil ik graag goed uitgerust zijn.

Groetjes Janske

PS De foto's zijn van vandaag en gisteren.

• 01 Juni 2010 - 20:57

Ome Renier:

Ha Janske,

Nou gelukkig heb jij zelf helemaal nergens last van. Als ik dit zo lees dan zou het me niets verbazen als je papa vannacht nog met van alles bezig houdt.

Hopelijk komt er morgen goed nieuws en loopt het allemaal met een sisser af!

Liefs,
    Ome Renier

• 01 Juni 2010 - 21:45

Tante Angela:

Hey Super Janske,

Hopelijk is het een storm in een glas water en kun je morgen weer naar huis.
    Hier is alles vandaag heel goed verlopen. Meike heeft het prima naar haar zin en werkt weer behoorlijk op onze lachspieren. Met haar leuke soms onverstaanbare uitdrukkingen en het gezicht dat ze daar dan bij trekt dat is te komisch voor woorden.
    Ze was in een map van Sietske aan het kijken en zei bij elke bladzijde tegen Sietske ; "vin jij?" en dan zei Sietske telkens;'" mooi" en zo wel een kwartier lang. Bart vond het zo leuk dat hij het op zijn mobiel heeft opgenomen.

Een rustige nacht en op naar de positieve (negatieve) uitslag !

Dikke knuffel van tante Angela

• 02 Juni 2010 - 04:04

DORRY:

HOI MEISJE ,EN GIJ ALLEN.
    WAT EEN SREEKJES HAAL JIJ WEER UIT ,ERG GOED VAN JOU, EN NU WACHTEN OP DE UITSLAG????????????????
    IK HOOP EN MET MIJ DE HELE KUDDE DENK IK ,DAT HET DE MOT WAS,EN GEEN WATER POKKEN DAAR SCHIET JE NIKS MEE OP .
    MAAR WACHTEN OP MORGEN DOEN WIJ MAAR.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE HOU VOL EN STERKTE FAM BEKS DORRY

• 02 Juni 2010 - 04:31

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat heb jij een mooie tekening van Dora. Heel mooi en lekker groot. Goed gedaan.
    En zo te zien kan jij straks zo als verpleegster aan de slag.

Ik hoop voor jou dat de uitslag goed is en jij weer lekker naar huis mag.
    Nog eventjes wachten en dan weten we het.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 02 Juni 2010 - 05:47

Judith & Ron, Wout:

Hallo Dora....euhm..Janske!

Heb je nog lekker geslapen? Papa voetbal gekeken en mama?
    Vandaag een spannende dag, wij wachten mee en denken aan jullie.

Zet 'm op!

• 02 Juni 2010 - 06:52

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Nou weer spannend. Maar hopen dat de oncoloog het goed heeft.
    We lezen het straks wel. Als er weer Heeze bovenaan staat dan is het goed.

Succes
    Groetjes uit Leende

• 02 Juni 2010 - 08:20

Oma Blijham:

Hallo Janske, dat was toch wel weer even schrikken he? Ik ben blij dat het goed lijkt en dat je dan ook weer naar huis mag. Het is prachtig weer en dan kan je lekker buiten spelen. Liefs voor de hele familie en een dikke knuffel voor jou, oma.

• 02 Juni 2010 - 11:05

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske en Familie Beks.

• 02 Juni 2010 - 11:17

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske en Familie Beks.

Wij houden ons een beetje vast aan de oncoloog en hopen dat de oncoloog het bij het rechte eind heeft en dat het geen waterpokken zijn.
    Familie Beks wij wachten in spanning af en wensen jullie veel succes.

Janske heb jij Dora zo mooi gekleurd? en hij is zo groot dat wij jou bijna niet zien wel makkelijk als je vrij bent van die paal om je achter de tekening van Dora te verstoppen b.v. met verstoppertje spelen.

Familie Beks sterkte allemaal en hou vol wij denken aan jullie.
    Kieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    Her allerbeste en Houdoe he. Knuffels.

• 02 Juni 2010 - 17:48

Fam Van Gaal:

Hey super Janske

Enne is er al iets bekend of je nu die vervelende waterpokken hebt of niet. Hopelijk ben je snel weer thuis.

X Renske Gijs en Nicole

• 02 Juni 2010 - 18:59

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske, Ferry en Joke..

Wij duimen ook voor jullie. Geen waterpokken, weg ermee!!
    Het moet nu eens "rustig" worden en blijven. Heel veel sterkte en petje af voor jouw goede humeur!

Wel heel goed van jouw mama dat ze zo goed oplet. Beter een keer te veel dan een keer te weinig naar het ziekenhuis.

Groeten en een dikke kus van Janneke en Wijnand