Verdenking waterpokken - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Verdenking waterpokken - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Verdenking waterpokken

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

Dag lieve mensen,

Ik had jullie vandaag zo veel leuke dingen willen vertellen en ook een aantal leuke nieuwtjes vers van de pers. Helaas vallen al deze nieuwtjes in het niet bij wat er vanavond is gebeurd.
Vanmorgen ben ik nog naar Nijmegen geweest om Chemo Kaspers te gaan halen. Omdat ik vrijdag pas terug hoefde te komen werd het slangetje van mijn buik gehaald. Dit bleek achteraf dat dat maar goed was.
Omdat het slangetje van mijn buik af was mocht ik vanavond in bad. En als je in bad gaat moeten al je kleren uit. Mama zag toen ineens drie blaasjes op mijn rug of zoals ik dat zeg, drie bladeren op mijn rug. Het waren maar kleine blaasjes en zaten onder op mijn rug keurig op een rijtje. Voor de zekerheid toch maar een telefoontje naar Nijmegen. Die waren heel duidelijk. Ik moest naar Eindhoven toe en nagekeken worden door een dokter.
De dokter in Eindhoven heeft me nagekeken en weer overleg met Nijmegen gehad. Conclusie is nu dat ze niet zeker weten of het waterpokken zijn, maar dat ze geen enkel risico willen nemen. Het slangetje is weer aan mijn buik gemaakt. Eerst zijn de blaasjes kapot geprikt en is het vocht op kweek gezet en een PCR test wordt er op gedaan. Ook is er nog bloed afgenomen voor extra onderzoek. Nadeel is namelijk ook nog eens dat vanmorgen uit het bloed blijkt dat ik in de dip zit en dus weinig weerstand heb. De chemokuur (de pilletjes die ik thuis krijg) is nu tijdelijk gestopt.
Er is een anti-virusmiddel gestart waar ik de komende dagen mee behandeld wordt. Als het blijkt dat het waterpokken zijn, dan moet dit middel mij ondersteunen om de waterpokken de baas te kunnen. Echter gaan we dan een hele spannende tijd tegemoet. Waarschijnlijk weten we woensdag of het waterpokken zijn of niet. Tot die tijd kunnen we niet meer doen dan hopen.

Groetjes Janske

• 31 Mei 2010 - 22:24

Familie Wijnen:

Lieve allemaal,

Wij wensen jullie ontzettend veel sterkte, succes en alle geluk van de wereld die je nu nodig hebt. Hopelijk is het geen waterpokken.
    Iedereen staat weer met 2 benen op de grond (vast genageld dan wel)

Veel liefs van ons 4en

• 01 Juni 2010 - 04:16

DORRY:

DAG ALLE MENSEN EN JANSKE.
    TOCH WEER OPNIEUW GEDONDER NONDE JU,NU MAAR HOPEN EN FIKKEN, WAAR IK TOCH AAN GA TWIJFELEN, AAN DAT FIKKEN BEDOEL IK. DAT HET GEEN WATERPOKKEN ZIJN EN DE WEERSTAND OMHOOG GAAT MAAR WEER VOOR DE ZOVEELSTE KEER GESODEDONDER, MAAR IK DENK DAT EEN WATERMOT JOU GESTOKEN HEEFT,EN DAT ZOU NIET ZO ERG ZIJN .
    MAAR DIE WATERPOKKEN HAD JIJ TOCH AL GEHAD DACHT IK? OF WAS DAT TOEN OOK DE MOT?IK HOOP DAT DE CHEMO JOU NIET ZO VAN SLAG AF BRENGT, WANT DAT ZOU HELEMAAL ROT ZIJN .
    NOU KLEIN HUMMELTJE IK GA TOCH MAAR WEER FIKKEN WAT MOET IK ANDERS, EN MARIA KON TOCH VAN HAAR PLEK AF VLIEGEN IN OMMEL, EN HET IS EEN NOVEEN MARIA KAARS DAN KAN ZE JOU OOK WEL HELPEN ALLES BETER DOOR TE KOMEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE STERKTE FAM BEKS DORRY

• 01 Juni 2010 - 05:11

Leanne:

Inderdaad en was vanalles leuks te melden, maar hier hoop je natuurlijk helemaal niet op!
    Heel veel sterkte de komende tijd, en maar hopen dat het allemaal meevalt..

Succes daar, zal aan jullie denken.

• 01 Juni 2010 - 06:32

Antonet:

Hallo Janske en familie
    Wat een domper weer. We duimen voor jullie en het kaarsje blijft branden. Heel veel sterkte en succes.
    Lieve groetjes en een knuffel, Antonet, Harry, Justin en Lindsey

• 01 Juni 2010 - 06:37

Fam. Duisters:

Lieve allemaal,

ook vanuit ons weer heel veel sterkte gewenst en we gaan hard duimen dat het geen waterpokken zijn................

Joke, Ferry we denken aan jullie...............

Liefs van ons vijfjes........
    Brent, Sven fenne en papa en mama

• 01 Juni 2010 - 06:57

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Als ik het mailtje binnen krijg dan zie je meteen de titel.
    Dan slaat meteen je hart een keertje over. Je hebt dan meteen van Nee he.
    Maar dus toch wel. Nu maar hopen dat het meevalt of dat die super moeder van je er weer op tijd bij is(was).

Succes en sterkte weer met afwachten.

Groetjes uit Leende

• 01 Juni 2010 - 07:19

Willeke:

Hallo Janske en Familie,
    Heel veel sterkte toegewenst!!!
    Laten we hopen dat het geen waterpokken zijn......
    Succes

• 01 Juni 2010 - 07:32

Fam Peperkamp:

Beste Allemaal,

Ook wij duimen met jullie mee.

Wij wensen jullie heel veel kracht en geluk toe,die jullie nu nodig hebben.

Janske, we hopen dat het gewoon blaremn zijn van al het schommelen of zoiets!!

Succes,
    Fam Peperkamp

• 01 Juni 2010 - 07:48

Fam Van Gaal:

Hey Janske

Ook wij denken aan je en hopen dat het geen waterpokken zullen zijn..
    We gaan heel hard duimen. Net als elke week gaan we op het Nicasiusplekje weer een kaarsje voor je branden.

X Renske Gijs en Nicole

• 01 Juni 2010 - 08:24

Elles:

Dat worden spannende uren tot woensdag, phoe...ik kan niet meer zeggen dan alle andere;

We duimen dat het geen waterpokken zijn en ik hoop dus dat morgen alsnog een leuk bericht volgt met de nieuwtjes die je te vertellen had, ik ben nogal nieuwsgierig ;)

Liefs Elles

• 01 Juni 2010 - 08:35

Gerda:

Hopen dat het iets anders of liever helemaal niets is en jouw weerstand gauw weer een beetje op peil komt.

De kaars blijft branden en ik doe even niets alleen maar duimen voor jou.

Succes en sterkte kleine guit.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 01 Juni 2010 - 09:28

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Dat was weer even schrikken gisterenavond. Wederom de alarmfase en dus met spoed naar de andere zusjes Beks. Hopelijk is het een loos alarm, maar je realiseert je wel weer dat jouw wel en wee aan een zijden draadje hangt.

Lieve allemaal: heel veel sterkte!

Knuffel,
    oma Hanny en opa Frans

• 01 Juni 2010 - 16:02

Judith & Ron, Wout:

Lieve Janske,

Wij duimen ook heel hard mee en hebben de Janske-kaars aangestoken.

Zet 'm op!

• 01 Juni 2010 - 16:35

L & H Bergmans:

Hallo Janske en Familieleden.

Dat zal toch weer niet waar zijn,laten we hopen dat het loos alarm is.
    WE wachten in spanning af en wensen jullie veel sterkte voor de komende tijd.we steken meteen een kaarsje op bij het
    Mariabeeld.
    De allerbeste groeten voor allemaal.
    tante Liny en ome Harrie

• 01 Juni 2010 - 17:17

Asmara :

Lieve allemaal,

We duimen ook mee. Het is te hopen dat het inderdaad geen waterpokken zijn. Heel veel sterkte morgen.

Veel liefs en tot later.
    Asmara, Frank en Wendy

• 01 Juni 2010 - 18:13

Fam Van Laarhoven:

Ha Janske (en natuurlijk ook Ferry en Joke),

Wij duimen met onze kleine duimpjes voor je en papa en mama hebben de kaarsjes branden.
    Heel veel succes en laat ze maar weer eens zien dan jij SUPER JANSKE bent!!!

Dikke knuffel van Evelien en Kevin
    (ook namens onze papa en mama)

• 01 Juni 2010 - 18:47

Joli Claes:

ha janske en familie
    ook wij duimen dat het geen waterpokken zijn.
    veel succes morgen.
    hou vol en zet 'm op
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 01 Juni 2010 - 19:04

Mechteld:

Goeie avond,
    Inmiddels liggen de dames heerlijk te slapen. Dat was ook wel nodig na zo'n heerlijk dagje.
    Lieke heeft genoten in de speeltuin. Er was een schommel, een klimtoestel, een glijbaan, een ballenbak enz. Ze heeft ook een ijsje gekregen. Wat een bofkont hè!!
    De zwemles ging weer super. Lieke geniet ervan en is trots op alles wat ze doet, prachtig.
    We zijn nog volop aan het duimen voor goed bericht. Hou vol.

Groetjes Mechteld

• 01 Juni 2010 - 19:11

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Voor morgen wens ik je heel veel succes en ik hoop op een goed bericht, dus géén waterpokken en géén andere toestand die jouw weerstand geweld aan doet.

Lijkt me niet fijn zulke spannende dagen en alleen maar wachten op het bericht van morgen.

Maar nog een nachtje slapen en dan is er zekerheid en dat is beter dan je steeds af te vragen wat als ....
    Dus op naar morgen met alleen maar goede hoop!

Kaarsje brand en ik duim voor je (jullie)!

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 01 Juni 2010 - 19:13

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Dit is niet fijn om te horen,wij zullen aan jullie denken en een extra kaarsje aansteken, wij wensen jullie heel heel veel....... sterkte,en hopen dat het geen waterpokken zijn.
    Lieve groetjes voor jullie allemaal.

Fam.Vrienten

• 01 Juni 2010 - 19:17

Cor En Diny.:

Hallo Super Janske.

Tjonge jonge Janske dit is niet zo'n goed bericht maar laten we de moed erin houden en hopen dat de uitslag Woensdag voor jullie gunstig zal uitvallen.
    Je ziet wel Janske je kan er geen touw aan vastknopen, als wij de foto's zien van afgelopen weekend jij met Leon dan denk zo Janske heeft er zin in want je wil dan alles meemaken.
    Leon gaat voor jou die hoge berg op fietsen, jij bent ook bezig om die andere hoge berg op te gaan maar helaas ben je een klein stukje naar benden geschoven, maar Janske als jij weer een beetje meer energie krijgt dan haal jij dat kleine stuke wel weer in.
    En wij weten dat jij de top ook zal halen en de Brabante vlag op de top zaal neerzetten.

Janske hou vol Meiske wij blijven voor jou duimen, lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en een heeeeeeeeeeeeele dikke knuffel. Houdoe he.