Uniek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Uniek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Uniek

Door: Papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

21 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

Het gaat vooruit, dus veel verslagen van ons zullen er hopelijk niet meer volgen en zal Janske de verslagen weer zelf gaan schrijven.
Vanacht rond de klok van 4 uur werden we weer opgeschrikt, want Janske voelde zich niet zo lekker. Ze had koorts en deze heeft ze de hele dag gehouden. Rond de 39 graden. Dit is waarschijnlijk een normale reactie van het lichaam na alles wat ze heeft meegemaakt. Voor de zekerheid is er wel gestart met twee soorten anti-biotica. Verder is Janske de dag doorgekomen zonder pijnstilling en ze begint al steeds meer praatjes te krijgen. Ze heeft een paar kleine stukjes boterham op en ze heeft een paar slokjes water gedronken. De sondevoeding is weer gestart en het ammoniakgehalte blijft goed. Zelf wil ze soms meer dan ze kan. Zo wilde ze vanmiddag bij ons op een stoel komen zitten. Dit konden we een poosje afhouden, maar uiteindelijk hebben we haar toch op een stoel gezet. Ze kan amper zitten, dus het kostte haar zeer veel energie. Na 5 minuten wilde ze weer naar bed, moesten de lampen uit en moest het stil zijn op de kamer. Dat was net het moment dat oma Hanny en ome Renier kwamen, dus toen heeft ze alleen maar gelegen. Voor de rest is ze veel wakker en staart ze voor zich uit. Soms wil ze de televisie aan, maar echt kijken doet ze niet. Natuurlijk heeft het herstel tijd nodig, maar Janske doet het verbazend goed. De dokters zijn zeer tevreden en naar aanleiding van de MRI-scan lijkt het erop dat ze er geen hersenletsel aan over zal houden.
Wel is het zo dat het in Nederland nog niet eerder voorgekomen is dat een ALL-patient zo verkeerd reageert op chemo dat ze ammoniakvergiftiging krijgt. Hierin is ze dus absoluut uniek en dat is eigenlijk niet wat je wil. Wij zijn blij dat ze nu goed hersteld, maar ze is natuurlijk een Leukemie patient en de Leukemie zal aangepakt moeten worden. Op deze manier kunnen we niet verder, dus de oncologen steken nu de koppen bij elkaar. Niet alleen in Nijmegen, maar er wordt ook hulp gevraagd bij andere oncologische centra in binnen- en buitenland. Verder wordt er nog gewacht op diverse testen uit laboratoria. Protocol ALL-10 is in ieder geval niet meer van toepassing op Janske en volgende week zullen ze komen met een behandeling die individueel op Janske toegespitst zal zijn. Dit neemt natuurlijk veel onzekerheid met zich mee, want nu zijn er helemaal geen resultaten uit het verleden (al boden die al geen garantie voor de toekomst). Toch zijn wij ervan overtuigd (mede door wat we afgelopen dagen hebben meegemaakt) dat ze met een goede behandeling zullen komen die zorgt voor een goede afloop.

• 21 Januari 2010 - 20:50

Marika:

Hoi familie,

Janske, je bent echt een SuperJanske ! Kijk je maar weer eens op de stoel zitten, ook al is het dan maar voor 5 minuten. Knap hoor !
    Hartstikke fijn om te horen dat het goed vooruit gaat en de dokters tevreden zijn.

Ferry en Joke, heel veel kracht en sterkte en ook rust.
    We denken aan jullie.

Marika, Hans, Nick en Amber

• 21 Januari 2010 - 21:01

B & B Ospel:

Hoi Hallo Guitig Vriendinnetje

Nou zeg Die kraaltjes heb je dubbel en dik verdient na alles wat je hebt meegemaakt.We zijn erg blij dat het weer wat beter gaat met jou en hopen dat het zo verder zal gaan.
    Zeg Janske het is nu al laat we moesten eigenlijk al lang in ons nestje liggen dus duiken we er maar snel in.
    Jij zult misschien ook al slapen,dan een goede nacht en welterusten,ook voor jouw Mamma en Pappa
    Heel veel beregroetjes van;
    Bertie en Berke

• 21 Januari 2010 - 21:06

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Tjonge jonge , wat een meid .
    Zo lig ze met allemaal slangetjes en zo zit madam in een stoel al is het 5 minuutjes maar toch Janske probeert het.
    Erg Knap
    Ja en dan lezen we dat jij een Janske gericht programma krijgt , of liever gezegd moet hebben.
    Een VIP behandeling dus.
    Jah jij bent een VIP-er op jou manier .
    We wensen jullie 3en weer een rustige nacht en horen morgen wel weer hoe dat meidje weer verder knokt.

OPA en OMA XXX

• 21 Januari 2010 - 21:08

Opa Ijsje Oma Tumtum:

23 kralen , wie doet ze dat na in 4dagen tijd.

23 behandelingen betekend dat.
    en waarbij die ene van IC , welke is dat Janske?

• 21 Januari 2010 - 21:08

Nikki En Jannie:

je bent en blijft onze super janske!
    fijn dat het beter gaat.
    We denken aan je!
    slaap lekker meisje..

dikke kus vanuit joepie

• 21 Januari 2010 - 21:12

Lambert En Tineke:

Hoi janske,

Dat je een bijzonder kind bent dat wisten we al, maar dat je zó uniek bent dat je een vekeerde reactie ondervindt van de chemokuur is nou óók weer niet de bedoeling!!
    Maar nu vinden al die knappe koppen natúúrlijk een unieke behandeling voor jou Janske, wacht maar af. In die tussentijd kun jij herstellen van deze voorgaande knokpartij en dan ga je straks weer helemaal er tegen aan. Rust eerst maar eens goed uit en je papa en mama ook!!!

liefs van lambert en tineke

• 21 Januari 2010 - 21:15

Janske Beks:

Hoi opa en oma en de rest natuurlijk. Even voor de duidelijkheid, deze 23 kralen zijn van 48 uur. De kralen van vandaag staan nog niet op deze foto. Vandaag heb ik nog een bloedtransfusie gehad en nog een pleisters verwijderd. De kraal die ik altijd al wilde hebben, die van de IC, is de meloenkraal. Verder is de kraal voor de dialyse wel heel speciaal, want dat is een rupsje.

• 21 Januari 2010 - 21:15

Oma Hanny:

Lieve Janske,

Wat vonden Renier en ik het fijn om je weer even te zien. Je bent een ongelooflijk dapper meiske.
    Tja en bij een Superjanske hoort nu eenmaal een Superjanske behandeling. Die ga je vanaf nu ook krijgen.

Lieverd, we hopen dat je weer snel je energie terug krijgt zodat je je weer wat beter gaat voelen.

Slaap lekker allemaal en dikke knuffel, ook van opa Frans.

oma Hanny

• 21 Januari 2010 - 21:16

Harry Mennen:

Tsjonge Tsjong wat een bikkel zeg,hebben de kaarsen die nog steeds branden hier toch geholpen!! Een stuk van de berg 2010 naar beneden gekukeld, maar nu weer naar boven kijken Janske, de moed niet opgeven hoor!! maar dat komt niet voor in jou woordenboek. Ferry en Joke een goede nachtrust gewenst en hou de moed erin he? Grjz Harry Antonet Justin Lindsey en oma Riek

• 21 Januari 2010 - 21:35

H & H & I:

SUPERRRRRRRRRRR JANSKE

Wat ben jij toch een sterk meisje en wat zijn jou papa en mama sterk. Natuurlijk zijn jullie er nog niet maar het is weer een stap in de goede richting !

Tante Hariètte was zooooooooooooooo blij dat ze jou eventjes aan de telefoon heeft gehad en dat je haar ook nog wat vertelde. Zodra ik niet meer verkouden ben kom ik jullie meteen bezoeken.

Wij vinden jou rups- en meloenkraal ook heeel bijzonder.

Een goede rustige nacht toegewenst en hopelijk morgen weer een stapje in de goede richting zonder koorts.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 21 Januari 2010 - 21:46

Gertie Uit Stein:

Hoi Janske en Fam. Heerlijk om te lezen dat het weer iets is verbeterd geweldig hoe Janske dat voor elkaar krijgt.
    Hopelijk is de nacht ook rustig zodat jullie alle 3 uitgerust verder kunnen morgen.
    Janske ga zo door.
    Sterkte allemaal en groetjes uit Stein

• 21 Januari 2010 - 21:46

Frank En Heidi :

Hallo Papa en Mama

Wat een goed bericht weer gelukkig.
    Kei goed...... daar hoort echt de titel Super Janske bij.

En wat een mooie kraaltjes heeft ze verdient. Ik vind die van de bloedtranfusie wel de mooiste. ;-)

Maar het allermooiste is Janske zelf als je trotse gezichtje ziet in die stoel. Gewoon weer geweldig.
    Nou slaapze allemaal en morgen maar weer verder met de stapjes de goed richting in.

Groetjes uit Leende

• 21 Januari 2010 - 21:56

Willy En Jeanet:

Jij bent niet meer Super Janske,Jij bent een SUPER WERELD WONDER.Echt een wonder kind,jij verdiend alle kralen van de wereld meid.Wat jij presteerd dat kan niemand.
    Geweldig,hou vol meid dit geld ook voor Ferry en Joke en Familie.Sterk en Liefde overwint alles lees maar eens hieronder.

Sterk...

De steen is sterk.
    Maar het ijzer breekt hem.
    Het ijzer is sterk.
    Maar het vuur smelt het.
    Het vuur is sterk
    Maar het water blust het.
    Het water is sterk.
    Maar de zon verdampt het.
    De zon is sterk.
    Maar de wolk verduisterd haar.
    De wolk is sterk.
    Maar de wind drijft hem voort.
    De wind is sterk.
    Maar de mens weerstaat hem.
    De mens is sterk.
    Maar de dood slaat hem neer.
    De dood is sterk.
    Maar sterker dan de dood is de liefde.
    De liefde vergaat nimmer meer.
    Liefde en sterk dat is Janske en de Familie iets sterker bestaat niet.en niet kapot te krijgen.

Hou vol !!!!!!
    Groetjes

• 21 Januari 2010 - 22:09

Tante Angela:

Ha die Super Janske,

Wat ben je weer Super bezig zeg en ik sta versteld van al die kraaltjes, ik vind die meloenkraal ook wel heel mooi maar eentje is wel genoeg he!?
    Nog even het dagje van Meike;
    Vanochtend mee naar school geweest, ze werd een beetje boos toen we voor Sietske's klas stonden om te zwaaien maar de les was al begonnen en niemand zag ons staan, op de terugweg toch weer eigenwijs en handschoenen uitgedaan, thuisgekomen even handjes onder de kraan en alles was weer goed.
    Daarna mee de was gestreken en gespeeld. Tussen de middag hoefde ze niet mee naar school,
    ze mocht bij ome Tan blijven. 's Middags heeft ze fijn geslapen tot Bart Sietske en Rens uit school kwamen, ik heb ze wakker gemaakt maar ze had nog geen zin om op te staan maar toen ze de kinderen beneden hoorde stond ze zo recht.
    De rest van middag fijn gespeeld en 2 keer gegeten, eerst met Rens en mij (ivm zwemmen) en daarna verder gegeten met Bart, Sietske en ome Tan. Nog even gebeld met papa en de telefoon (papa) heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel kusjes gegeven. Daarna douchen en slapen.
    Zo dan ben je weer een beetje op de hoogte van wat jou lieve kleine zusje allemaal 'meemaakt'

Groetjes aan papa en mama.

Knuffels tante Angela

• 21 Januari 2010 - 22:20

Gerda:

Hey Super Janske fideranske en fam.,

Wat ben jij een kanjer. Helemaal geweldig, zoals jij je een weg terug knokt.
    En alweer een boterhammetje gegeten, super!

Slaap lekker vannacht kleine guit, dat heb je verdiend en je Papa en Mama ook.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 21 Januari 2010 - 22:23

Familie Wijnen:

Wow Janske, wat doe je dit SUPER-goed. Je bent de beste vechter die ik ken. En de beste vechter zal de grootste winnaar worden, let maar op. Je bent op de goede weg. Houden zo. Die kralen zien er weer heel mooi uit. Ik vind die rups wel heel bijzonder.
    Doe je best weer deze nacht, slaap lekker, da's ook een heel goed medicijn. Ik ben benieuwd naar je nieuwe behandelplan. Ik denk ook dat de logen wel met een heel goed voorstel gaan komen, dat zijn zo'n knappe koppen. Wat dat betreft ben je wel een bofferd met zo'n kundige mensen om je heen.
    Wij wensen jullie weer heel veel sterkte, kracht en energie om door te gaan. Zet hem op!!

Heel veel liefs van ons vieren.

• 21 Januari 2010 - 22:27

Ineke En Peter:

Hoi SuperJanske.Héél fijn, dat je je supernaam weer dubbel en dwars waar maakt. Er wordt nu dus door alle knappe koppen in de wereld een superbehandeling voor je bedacht. Wij duimen, dat dat de op maat behandeling zal worden, die jij nodig hebt. Maar eerst moet je nog even verder opknappen van dit laatste avontuur.
    We wensen jou en papa en mama een heel goede en rustige nacht toe.
    Liefs van ons

• 21 Januari 2010 - 22:34

Ome Tan:

Lieve Janske

Het is nat en het blaft ?

Weetjehetnie ?

Die lieve zeehondjes die op je o.k.-schortje staan, volgens mij hebben die ook meegeholpen bij dit spoedig herstel.

Vooral doorgaan.

Nog wat leuks van je kleine zusje ;

Ik had toch verteld dat ze met Rens zijn politie-station had gespeeld.

Vandaag ging ze daarmee verder en toverde zomaar een stuk rijstwafel te voorschijn.

Die slimmerik kon hem niet meer op en dacht toen natuurlijk als ik hem nou in het politie-station verstop daar komt vast niemand achter.

Plannetje heeft gewerkt en zo had ze weer wat lekkers om te snoepen, ja een beetje verslaafd is ze wel, maar wij helpen ze hier wel met het afkicken. (grapje)

goeie nacht

groetjes

Ome Tan

• 21 Januari 2010 - 23:02

Janny:

Hallo Super Janske,

Helemaal super zo sterk als jij bent, niet te geloven, petje af, de kaarsjes branden nog steeds voor jou en dat blijven we voorlopig nog doen, net zolang als het nodig is.

Fijn om te lezen dat het weer ee beetje beter met je gaat, een goede nacht,
    Ook heel veel sterkte voor papa, mama en je zusjes en je familie,

Fam.Vrienten

• 21 Januari 2010 - 23:24

Barry:

En bovendien nu al een levende legende.

Yes!!!!

Dikke knuffel van mij

• 21 Januari 2010 - 23:25

Joli Claes:

ha janske en familie
    wat fijn om te zien dat jij op die stoel zit.
    wat doe je iedereen weer versteld staan.
    maar ja, we zijn van jou niet anders meer gewend.
    een superjanske die een super-vip behandeling gaat krijgen, dat moet goed gaan komen.
    ik hoop dat je lekker kunt slapen vanacht, en dat geld ook voor papa en mama.
    welterusten
    dikke kus van ons xxxx

ps: wat een prachtige kralen en zoveel.

• 22 Januari 2010 - 03:22

Update 4.21 Uur:

Update van Janske en papa. Het is keigezellig en van slapen is nog niets gekomen. Papa is heel moe, maar Janske denkt nog niet aan slapen. Ze heeft genoeg geslapen afgelopen dagen.

• 22 Januari 2010 - 05:34

DORRY:

HOI UNIEK MEISJE EN FAM.
    IK SCHREEF GISTEREN AL DAT JIJ UNIEK WAS, EN DAT IS NU WEL DIUDELIJK.
    HET GAAT WEER WAT BETER ,JIJ HEBT AL EEN STUKJE BROOD GEGETEN GEWELDIG ALLEMAAL ,EN NU BEDENKEN DE ARTSEN EEN ANDER SOORT CHEMO, DAT IS VOOR HUN OOK NIEUW, MAAR HUMMEL JIJ KOMT ER HOE DAN OOK RUST EN SLAAP NOG MAAR HEEL VEEL DAN KRIJG JE WEER ENERGIE DE BROODNODIGE KRACHT VEEL STERKTE ,WEER EEN DIEPE VALKIUL ZO GOED ALS OVERWONNEN, NU KOMT HOPELIJK EEN LANG RECGT STUK EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 22 Januari 2010 - 05:40

DORRY:

HOI LIEF SUPER HUMMELTJE.
    EN WAT VERGAT DEZE MUTS, TE ZEGGEN DAT IK DE FOTO'S ZO LIEF EN MOOI VIND EN DE KRALENVANGST IS OOK NIET SLECHT, NA ZO'N INGREEP EN ROTDAGEN DORRY

• 22 Januari 2010 - 06:53

Krisna Reinders:

Lieve Janske,

Wat een kralen zeg!! Allemaal leuke kleurtjes.

Ga zo door!

Liefs Krisna

• 22 Januari 2010 - 07:08

Fam Peperkamp:

Hey Super Kanjer Janske,

Wat ben je toch een Kanjer!! Het zijn echt veel kralen. De mooiste kralen heb je nu 2, maar probeer het maar bij die 2 te laten. Dat is echt genoeg.
    Hopelijk blijft de berg nu vlak en kun je de afdaling goed gaan inzetten.
    De benaming van Opa vinden wij ook wel kloppen. Je bent een VIP!!! En dat zullen ze daar in Nijmegen nu wel begrijpen, dus laat dat nieuwe behandelplan maar komen, wij weten dat jij het kunt!!

Dikke kus, fam Peperkamp

• 22 Januari 2010 - 07:23

Judith & Ron, Wout:

Lieve allemaal,

Uitzonderingen voor een uitzonderlijk meisje met een uitzonderlijke familie en een uitzonderlijke achterban.
    Wauw...

We sluiten aan bij alle complimenten en woorden van steun en hoop die hierboven al staan.

We genieten van je oogjes en glimlachen bij het idee dat je vanacht weer ondeugend bent geweest.
    Papa en mama zullen inderdaad wel heeeeeeel moe zijn. Janske, wij denken dat ze ook geen genoeg van je kunnen krijgen nu je er weer bent!!

Zet 'm op!

• 22 Januari 2010 - 07:39

Meike:

Ik zie dat je weer lekker aan het rellen bent door niet te gaan slapen.

Rens heeft vannacht ook niet veel geslapen, hij moest nogal veel hoesten en meende dat het beter ging als hij bij ome tan en tante angela ging liggen waardoor die ook vanaf een uur of 5 niet veel meer hebben geslapen.

Zelf heb ik geslapen als een roosje maar helaas heeft ome tan mij net betrapt toen ik stiekem een snoepje uit Rens zijn snoepzak wilde pakken.

Ik ga nu weer heel lief doen en ome tan een keer schattig aankijken dan smelt ie wel en krijg ik toch een snoepje, koekje, fruit of iets anders.

de groetjes van Mei (ke)

• 22 Januari 2010 - 07:40

Fam Van Gaal:

Hey lieve Super Kanjer Janske

We wisten dat je kon vechten maar wat je nu laat zien is wel helemaal top hoor.
    Wat knap van je dat je er ook al weer even bij hebt gezeten in de stoel. SUPER van je. Ga zo door!!!!!!
    Heb je papa en mama nog een beetje laten slapen want we hebben kunnen lezen dat je om 4 uur en wat minuten nog lekker aan het keten was.
    Voor vandaag veel succes met alles.
    En wat een mooie kralen heb je weer gekregen. Hopelijk zijn er bij waar je er maar 1 van zult hebben.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 22 Januari 2010 - 07:44

Opa Ijsje:

Hoi Janske ,

Toen ik gisteravond zei ik wens jullie 3en een rustige nacht bedoelde ik dat jullie rustig zouden slapen en niet dat jij rustig je papa wakker kan houden.

happenmakerje

oh en dan nog dit ;
    had ik het gisteren over record aantal site bezoeken op 20-01, nou de dag van gisteren 21-01 wat den je hier van:

7775

Fijn he die belangstelling in jou / jullie

• 22 Januari 2010 - 07:59

Opa Ijsje.:

ideetje voor het SUPERJANSKEFONDS en de 5 goeie doelen.

zet een potje bij je computer met een papiertje erin en zet elke keer als je op de site kijkt 1 streepje en bij 10 streepjes doe je

1 dubbeltje

in het potje en maak bv eind van de maand over naar het superjanskefonds .
    kan het toch aardig oplopen alles bij elkaar

kijk op

www.superjanske.nl

voor meer info

het is maar een ideetje

• 22 Januari 2010 - 08:00

Willemieke, Herman:

Ha MegaSuper Janske,
    Wat ontzettend fijn dat je je weer wat beter voelt. Al zijn Papa en Mama toe aan slaap, toch zullen ze blij zijn dat je vannacht aan het feesten bent geweest.
    De kralen heb je echt verdiend en eigenlijk nog vele meer. Wat ben jij een vechter zeg. Dat doet niemand je na!!!!
    Janske ik hoop dat alle knappe koppen in binnen- en buitenland flink goed na denken over hoe nu verder de leukemie aan te pakken, zodat jij straks weer boven op de berg staat en een flinke vlag kan planten!!!!!!!!!

Zet hem op jongens
    Groeten Herman en Willemieke, ook van Fenna, Harmke en Renske die vanaf hier ook meeleven en steeds vragen hoe het met je gaat.
    De foto's waren erg indrukwekkend..

• 22 Januari 2010 - 09:17

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske.

Nou Janske jij doet je naam wel eer aan, want zo super als jij het doet is geweldig!!!!!!.

En kijk ze daar eens zitten in die stoel vol trots met dat mooie koppie.

Janske wij zijn kei blij dat het weer wat beter met je gaat, zie je wel dat een echt super Janske bent, want je knokt en vecht als de beste en laat daar in Nijmegen ook zien wie super Janske Beks uit Heeze is, jou zullen ze daar in Nijmegen niet gouw vergeten.

Wat een mooie kralen heb jij gekregen, maar daar heb je ook heel veel voor moeten doen, je hebt niet voor niks gekregen.
    Ga zo door Meiske, en stapje voor stapje kom je wel zeker weten.

Ferry en Joke heel veel kracht en sterkte en hou vol lieve mensen.
    Het allerbeste en al hou ik geen duimen meer over ik blijf voor jullie duimen. TOI TOI TOI. Heel veel lieve groeten van Ome Cor en Tante Diny.
    Dikke knuffels voor jullie allemaal.

• 22 Januari 2010 - 09:59

Leanne:

Blij om te lezen dat het weer beter gaat!

Wat ben jij een knappe, sterke en dappere meid!
    En die papa en mama van jou zeker ook!

Groetjes Leanne

• 22 Januari 2010 - 11:33

Meggie:

ha super janske,

wat heb je ons weer laten schrikken zeg! ik sta telkens weer versteld van de kracht die je hebt om er weer bovenop te komen!!!!zet hem op lieve meid en ik hoop dat je snel weer met je lieve zusjes kunt spelen dikke kus meggie

• 22 Januari 2010 - 11:36

Joli Claes:

ha janske en familie
    wat fijn om te lezen dat jij de boel weer op z'n kop zet, dan moet je je wel beter voelen.
    en papa lekker wakker gehouden.
    dan moeten jullie samen vanmiddag maar een middagdutje doen, is ook gezellig.
    zet 'm op meid en hou vol
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 22 Januari 2010 - 15:27

Karin:

Hallo SUPER WOMANJANSKE.Ja die naam heb je dik en dubbel verdiend meid,en al die kralen wat geweldig weer,ga ze goed bij houden want je weet maar nooit of jij straks weer een quiz gaat houden hahaha.Zet m op daar alle drie en groetjes van karin

• 22 Januari 2010 - 15:31

Fam Van Bree:

hoi Janske, Ferry en Joke
    Tjonge jonge wat maken jullie toch allemaal mee.
    Je bent een echte super Janske dat laat je wederom weer eens zien.
    hopelijk vinden de artsen de juiste behandeling voor jou en kunnen jullie daar weer mee verder.
    heel veel succes en zet 'm op.
    heel veel groetjes van ons.

• 22 Januari 2010 - 16:19

GeKkE NEeF BArT:

hoi janske ome ferry tante joke en de rest

ik vond het heel leuk om met janske te skypen .
    maar ik had de foto 's van 48 uur nog niet gezien ik was wel geschrokken maar toen ik dacht ze lacht al om mij dan is het voor mij een hele eer om jou blij te maken dit moest ik nog even snel kwijt voor ik naar het logeerweekend iedereen daar leeft mee zelfs de stoere bikels lieten wel soms een trantje als ik vertelden over jou ze vinden het wel stoer dat je op youtube staat eentje zij zelfs : ik heb echt respect voor een familie die zo veel mee maakt en op eens leek het ook vord rustiger te zijn maar janske als je aan einstein denk word je slimmer dus als je aan :MIJ denkt word je vrolijker dus denken dan komt het wel goed

hoedoe groetjes : GeKkE nEeF bArT

• 22 Januari 2010 - 16:32

Opa Ijsje:

effen gebruik maken van :

Voor Bart

Heel goed Bart , we gaan met z'n allen ook aan jou denken.
    Wordt de wereld een vrolijke boel.

• 22 Januari 2010 - 18:22

Ome Gijs Tante Nelly:

hallo Janske
    wat fijn om te zien dat het weer wat beter gaat,en al eventjes in de stoel kon zitten helemaal super,je bent echt een kanjer.
    Joke en Ferry wij hebben respect voor jullie .
    groetjes
    ome gijs en tante nelly

• 22 Januari 2010 - 18:28

Anke :

Lieve Janske,

ik ga 17 Maart een spreekbeurt over jou doen leuk he. Ik stuur dan wel weer een berichtje terug hoe het is geweest.

Groetjes: Anke

keuk he.

• 22 Januari 2010 - 19:05

Sietske:

lieve janske.

ik ga mijn spreebeurt over leukemie doen.leuk he

• 22 Januari 2010 - 19:55

Papa / Ome Ferry:

Hoi Sietske,

Ik was benieuwd of je al verder bent gekomen met de voorbereiding voor je spreekbeurt. Als je nog iets wilt weten, dan moet je maar bellen/mailen. Uiteraard geldt dit ook voor Anke.

Groetjes ome Ferry

• 22 Januari 2010 - 20:17

Fam Den Boer:

Hoi Janske

Je kralencollectie heeft er wel erg mooie kralen bij gekregen maar misschien moet je toch maar proberen om die heel speciale kralen niet te verkrijgen. Wat is het toch indrukwekkend om zo`n klein meisje aan zoveel slangetjes te zien liggen. Maar het zou Janske niet zijn om iedereen versteld te laten staan en te laten zien wat voor een vechtertje het is. Dat de klim maar weer de berg op gaat en dat je hopelijk op korte termijn weer met z`n vijfjes kunt genieten.

Heel veel groetjes Nathalie, John, Elke en Job

• 22 Januari 2010 - 20:29

Heidi:

jeetje janske, wat bij jij een powermeid..ongelooflijk zeg..
    en papa en mama, wat doen zij het dapper zeg..op naar verder herstel..ferry en joke tot heel snel

xx heidi en de rest