Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Hier ben ik weer!

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

22 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Hier ben ik weer! Ook al ben ik een aantal dagen niet aanspreekbaar geweest, ik heb jullie warmte en aandacht zeker gevoeld. Nu is het dan ook weer tijd om mijn kijk op de wereld te geven.
Het is voor mij toch echt raar om maandag naar de dagbehandeling te gaan en een paar dagen later wakker te worden op de afdeling. Hierdoor heb ik wat angst om te gaan slapen. Iets wat papa gister heeft gemerkt en mama nu. Ik wil niet gaan slapen. Hoe moe ook ik blijf steeds weer dingen verzinnen om mijn ogen maar niet dicht te hoeven doen. De zusters zeggen dat het wel weer komt dat ik goed ga slapen en tot die tijd weet ik steeds weer nieuwe dingen te verzinnen, ik moet voor mijn gevoel gewoon wat dagen inhalen.
Vandaag heb ik weer wat stappen in de goede richting gezet. Zo heb ik zeker 2 uur op een stoel gezeten. Gewoon stil zitten is niet mijn ding dus ben ik gaan skypen. Heerlijk om weer met iedereen te kletsen. Ook heb ik weer mijn hobby van het verstoppen opgepakt. Ook in een stoel kun je dit prima doen. Papa en mama hadden zoals altijd weer veel moeite me te vinden.
Rond te middag moest ik van papa en mama echt gaan slapen. Na veel protest kreeg ik mama zover om bij me in bed te komen liggen. Uiteindelijk hebben we samen 3 kwartier geslapen waarna ik weer het idee had de wereld aan te kunnen. Het kwam dan ook goed uit dat ik bezoek kreeg van Jose. Samen met haar heb ik DVD gekeken, liedjes gezongen en ze heeft me voorgelezen. Je zou zeggen dat ik daarna toch wel weer moe zou zijn maar ik niet, heb me in dagen niet zo goed gevoeld.
Mijn koorts is aan het zakken en omdat ik gister extra bloed heb gehad heb ik ook daarvan meer energie. De avond lekker in bed doorgebracht met stickeren en we hebben nog even met Lieke geskyped. Rond half negen voelde ik me minder lekker, helaas moeten spugen. Nu om kwart voor tien slaap ik nog steeds niet. We zullen zien wat de nacht zal brengen.
Groetjes Janske

• 22 Januari 2010 - 21:36

Asmara:

Goede avond allemaal,

Janske wat fijn om te zien dat het weer wat beter met je gaat. Je speelt weer verstoppertje en zit weer te stickeren. Dat is de janske die we willen zien. Ik hoop dat je vannacht toch een beetje kunt slapen.

Ik wens jullie een goede nachtrust en tot later.

Liefs Asmara.

• 22 Januari 2010 - 22:07

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat goed dat je er weer bent. Het doet ons allemaal goed deze foto's van je te zien. Het is een heel verschil met die van een paar verslagen terug. Maar het belangrijkste is dat jij je weer beter voelt. Is ook iets prettiger voor je papa en mama.

Nou als je dit nog voor gelezen krijgt dan ga maar eens lekker slapen
    en als je leest als je wakker wordt dan een goede morgen :-)

Probeer er maar een fijne dag van te maken.

Groetjes uit Leende

• 22 Januari 2010 - 22:09

Hetty:

Hoi super Janske,
    Fijn telezen dat het weer wat beter gaat.

Je bent echt een super Janske!
    Zet hem op en slaap lekker vannacht!
    (ook voor mama en papa).
    Groetjes Hetty

• 22 Januari 2010 - 22:11

Judith & Ron, Wout:

Heerlijk!

• 22 Januari 2010 - 22:26

Janny:

Hoi Super Janske,

Wat goed dat je weer spelletjes wil doen en een beetje ondeugend bent door niet te willen slapen,maar dat moet je wel doen hoor, daar wordt je alleen maar veel sterker door.

En ook je papa en mama heben hun nachtrust nodig, dus ga ervoor, een hele goede nacht, ook wij gaan nu slapen
    welterusten,

Heel veel groetjes voor je hele familie,

Fam.Vrienten

• 22 Januari 2010 - 22:37

Valkenswaard:

Hey die Super Janske, Joke en Ferry.

Ja je hebt er wel boven gezet; hier ben ik weer, maar wij hebben jou vandaag ook 2 keer moeten zoeken (via skype) eerst was je verstopt achter het gordijn en de 2e keer had je een sticker op je gezicht geplakt, dus konden we ook niet goed zien dat jij dat was. Je had papa trouwens ook goed ondergeplakt. Meike heeft erg genoten (wij ook) van het skypecontact al vond ze in het begin haar toetje (met paprika) belangrijker.
    Sietske is al weer wat verder gekomen met haar spreekbeurt, ze heeft vanavond een woordspin gemaakt, die krijgen jullie binnenkort wel te zien. Ze vond het wel jammer dat ze jullie vandaag 2 keer gemist had, maar morgen beter.
    Bart is inmiddels op weekend en de rest ligt heerlijk te slapen, jij ook Janske?????

Heel veel groetjes van;
    T & A & B & S & R & M

• 22 Januari 2010 - 22:41

Ome Renier:

Janske,

Fijn dat je er weer bent!!

Liefs,
    Ome Renier

• 22 Januari 2010 - 22:45

H & H & I:

Hoi Super Janske,

HEERLIJK om jou zo te zien ! En dat je goed verstoppertje kunt spelen dat blijkt, want wij kunnen je echt niet vinden op de foto !

Ga toch maar zo af en toe fijn slapen. Dat geeft ook wat meer rust voor papa en mama en is ook goed voor jezelf.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 22 Januari 2010 - 22:47

Annelies De Jongh:

Fijn Janske, dit zijn gewoon weer fijnere berichten en de foto's weer geweldig lief allemaal. Hebben ze je eigenlijk wel gevonden bij het verstoppertje spelen, je hebt papa en mama zeker moeten helpen zodat ze je konden vinden!
    Groetjes allemaal,

Cees en Annelies

• 23 Januari 2010 - 00:00

Peter En Ineke:

Heerlijk Janske, dat je weer helemaal terug bent.
    Ik vind trouwens, dat je je erg goed kunt verstoppen. Ik denk, dat ik je ook moeilijk zou kunnen vinden, net als papa en mama. Maar ik hoop ook, dat jullie vannacht toch een beetje kunnen slapen. Anders wordt iedereen zó moe!
    Dus, welterusten allemaal.
    Groetjes en een knuffel van ons

• 23 Januari 2010 - 00:16

Joli Claes:

hoi janske
    je bent weer een kleine guitige boef aan het worden.
    gelukkig maar.
    maar je moet ook echt proberen te slapen of in ieder geval goed rusten, want daar word je ook beter van.
    en ook papa en mama hebben dat nodig,anders zijn ze dadelijk zo moe dat ze je helemaal niet kunnen vinden als jij je zo goed blijft verstoppen.
    dus help ze maar een beetje om uitgerust te zijn.
    ik ga nu ook slapen want het is allang bedtijd geweest.
    slaap lekker
    dikke kus van ons xxxxxx

• 23 Januari 2010 - 01:40

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn om te zien dat jij er weer bent. Of toch niet? Want op die ene foto kan ik je niet vinden. Heb jij nog stickers genoeg?

Ik hoop dat jullie een goede nachtrust krijgen en dat het weer een goede dag wordt morgen.
    Slaap lekker allemaal.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda

• 23 Januari 2010 - 07:23

Lambert En Tineke:

Goedemorgen Janske,
    Daar ben je dan weer!!
    Heerlijk om deze foto's te zien. Goed zo Janske!!! En, hebben jullie allemaal nog kunnen slapen???
    Een prima dag vandaag maar weer, misschien kun je je nog eens lekker verstoppen!!

liefs van lambert en tineke

• 23 Januari 2010 - 07:24

Sietske:

Ik heb al wat meer gemaakt, want ik heb al een woordveld gemaakt.
    Om het woord leukemie staat het helemaal vol met woorden die erbij horen, ik ga er vandaag nog verder aan werken.

Groetjes Sietske

• 23 Januari 2010 - 07:25

DORRY:

HOI FAM EN AANHANG.
    JOKE WAT EEN MOOIE FOTO, VAN JOU EN JANSKE.
    MAAR EEN KEER OVERGEVEN, HEEL LANG OP EEN STOEL ZITTEN WEER STREKEN UITHALEN, IK LEES OOK NIKS MEER VAN AMONIAK, MAAR JIJ HEBT NIEUW BLOED BEGREEP IK, MEISJE DE BEKLIMMING IS WEER GESTART, GEEF HEM VAN JETJE HUMMEL FERRY EN JOKE IS ER ECHT GEEN MOGENLIJKHEID DAT JULLIE KUNNEN SLAPEN, AL IS HET MAAR EEN PAAR UUR, JULLIE MOETEN WEL OP DE BEEN BLIJVEN KANJERS, EN ZO LUKT DAT NIET..WAT WEET IK ALLES WEER GOED VINDEN JULLIE NIET?EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 23 Januari 2010 - 08:29

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske.

Goeie morgen Janske Ferry en Joke.

Janske je bent weer voor 'n goeie aanwezig, waar haal jij de energie toch vandaan?
    Fijn Janske om je zo bezig te zien, dat is een goed teken en dat Papa en Mama jou niet kunnen vinden met het verstoppertje spelen is te begrijpen, jij vertstopt je ook wel heel erg goed achter de gordijn, je moet maar op het iedee komen.[goed hoor Janske.]

Hou zo vol Janske klein vechtersbaasje.

Ferry en Joke voor jullie is het natuurlijk fijn om je dochter zo te zien spelen, dat zal jullie veel kracht en moed geven Hou vol lieve mensen.

Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny, en voor deze kanjers een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele Dike Pakkert.
    Het gaat jullie goed. Houdoe he, Janske dat zeggen wij toch in Brabant.

• 23 Januari 2010 - 08:45

Karin:

Goedemorgen allemaal.Dat kunnen we nu wel een keertje zeggen toch?Jeetje janske wat fijn dat je er weer bent (ook al moeten we zoeken op de fotos)we hebben je zoooooooooooooooooo gemist maar gelukkig daar is ze weer!!Hopelijk heb je vandaag net zoveel streken als gisteren dan weten we dat je weer aan t opknappen bent.Doe mama en papa heel veel groeten van ons en kanjer zet m op!Karin

• 23 Januari 2010 - 09:19

Krisna Reinders:

Goedemorgen,

Wat ongelooflijk sterk ben je Janske! Zo wordt je slapend gehouden en zo zit je weer te stickeren.

En waar ben je nou op die ene foto?? Wat kun jij je goed verstoppen!

Fijn dat je er weer bent!

Een goede dag gewenst!

Ga zo door.

Liefs Krisna

• 23 Januari 2010 - 14:19

Dian En Ellen:

heeeej meisje

wat zijn wij blij dat je er weer bent en dan al weer met zoveel energie, hoe krijg je het telkens weer voor elkaar. nu maar hopen dat het zo blijft, maar dan moet je toch echt proberen om wat te slapen, anders moeten we je misschien weer een paar dagen missen en dat willen we niet. Joke en Ferry ook jullie hou je taai.
    Heel veel knuffels en groetjes uit Soerendonk

• 23 Januari 2010 - 16:04

Mechteld:

YES YES!! Je bent er weer. Heeeeeeeeeeeerlijk, en zeker al die streken.

Anke is logeren op de Somerenseweg.
    ??????????
    Nee, niet bij jou Opa, maar bij Lieke en Ilse vd Vin.

Groetjes Mechteld

• 23 Januari 2010 - 16:12

Rene En Janske:

Hallo
    Super fijn dat het weer wat beter gaat.

Liefs Rene en Janske

• 23 Januari 2010 - 17:36

Geertje:

Yes! You did it again, moppie.
    XXX

• 23 Januari 2010 - 17:39

Geertje:

Nog effe.... Lieke houdt me op de hoogte hoe het met je gaat en ze zei gisteren niet te weten wanneer ze weer naar je toe mag. Moeilijke vraag natuurlijk

• 23 Januari 2010 - 17:56

Jacqueline Eykholt:

Super Janske !!!

Veel lieve groetjes,
    Jacqueline Eykholt

• 23 Januari 2010 - 18:58

Leanne:

Ha Janske!

Wat fijn dat je er weer bent! Nu worden de verhalen in ieder geval weer wat gezelliger: Stickeren, skypen, verstoppertje spelen. Leuk!

Lieke moet morgen weer optreden. Ze heeft erg goed geoefend, dus dat gaat vast en zeker goed komen! Ik hoorde dat tante Angela het optreden gaat filmen, zodat jullie het ook kunnen zien. Wat een goed idee zeg!

Groetjes Leanne

• 23 Januari 2010 - 19:24

Meike:

Hajo Janske, papa en mama,

Ik ben weer veilig terug bij tante Angela en ome Tan, Sietske en Rens.
    Ben fijn in de douche geweest en was heel enthousiast, knuffel, knuffel en ppprrrrrrrrrrrrrr, heb nog even wat gedronken en lig nu alweer lekker te slapen.

Hele dikke kus mmmmmmmmmmmmmt
    Meike

• 23 Januari 2010 - 19:53

Amber:

\zx mkjiuoppppppmmnb

Amber wil heel graag een tekening naar je mailen maar dat gaat natuurlijk niet.
    Deze zullen papa en mama wel meenemen als ze op bezoek gaan.

Vandaag ben ik bij oma Asten geweest en heb mee boodschappen gedaan.
    Ik heb oma lekker laten fietsen en ben zelf achterop gaan zitten.

Slim he.........

Nou slaap lekker dan ga ik dat ook doen.

Dikke kus van je vriendin Amber

• 23 Januari 2010 - 20:45

Gertie Uit Stein:

hoi janske heerlijk om te horen /lezen dat je weer praatjes krijgt ga zo door meisje.
    Hele mooie foto's duidelijker kunnen wij het niet mee krijgen dat je weer aan het op krabbelen bent.Sterkte Allemaal en hou vol Maar jullie putten vast energie uit het verstoppertje spelen met de kleine spruit.
    Lieke en Meike jullie zijn ook toppertjes zoals jullie het doen op je logeer adres .
    dikke knuf voor de 3 grietjes huodoe gertie

• 23 Januari 2010 - 21:02

Fam Van Gaal :

Hey Lieve Super Kanjer Janske

Hopelijk gun je papa en mama vannacht een beetje rust. Maar niet papa en mama hebben rust nodig maar ook Super Janske. Jij hebt het nodig om dat topje van de berg te bereiken.

Janske wij zingen voor jouw het volgende liedje.

Ga je mee naar het land van je ogen dicht.
    Als je bijna slaap kun je gaan met ogen dicht.
    Het maakt niet uit of je ligt of staat, alles mag als je dromen gaat.
    Ga je mee naar het land van je Ogen dicht????
    Slaap lekker en morgen weer fijn stickers plakken en met papa en mama verstoppertje spelen.

Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 23 Januari 2010 - 21:18

Fam Schenkels:

Ferry en Joke,

We hoorden van Ingeborg Sanders dat jullie een site van Janske bijhouden. We hebben gelezen.......en toen was het stil!!! We hebben er geen woorden voor...

We willen jullie heel veel sterkte toewensen!!

Joop, Patty en Britt Schenkels

• 23 Januari 2010 - 21:43

Nikki En Jannie:

slaap lekker meisje
    wij zijn trots op je!

kus vanuit joepie

• 23 Januari 2010 - 22:25

ANNIE:

Nou,dat was me de week wel.De komende week wordt hopelijk een stuk rustiger voor jou Janske en dan dus ook voor ieder om je heen.
    Welterusten.