Fotoverslag afgelopen 48 uur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Fotoverslag afgelopen 48 uur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Fotoverslag afgelopen 48 uur

Door: Papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

21 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

Bij deze hebben we een fotoverslag gemaakt van afgelopen 48 uur. Wij begrijpen dat sommige beelden schokkend kunnen zijn, maar wij zijn van mening dat dit het reisverslag van Janske is, waar een compleet verslag bij hoort.

• 21 Januari 2010 - 10:59

Renier:

Om stil van te worden....

Tot vanmiddag,
    Renier

• 21 Januari 2010 - 11:07

Frank En Heidi :

Hallo papa en Mama

Zucht... tjonge tjonge
    Wat een foto's
    Maar je hebt wel gelijk het hoort bij het verslag. Hoe triest ook.
    Ik heb net weer eens een keertje naar de pasfoto's gekeken. En als je dan de tekst van het liedje erbij hoort. Dan zie je maar eens hoe goed het er bij past.

Ik kan wel veel zeggen maar weet eigenlijk niet de juiste woorden te vinden. En sterkte en hou vol zeggen we al zo vaak. Maar verder kom ik nou ook niet.

groetjes uit Leende

• 21 Januari 2010 - 11:18

Lambert En Tineke:

Indrukwekkend zeg!!

We hopen dat al die draadjes en slangetjes je weer wat vooruitgeholpen hebben,zodat je binnenkort weer iets beter functionneert en misschien zelfs een beetje kunt spelen!! Ik kan me voorstellen Joke en Ferry dat jullie enorm ongerust waren en nóg steeds zijn!! We denken aan jullie, liefs van ons

• 21 Januari 2010 - 11:33

Lieke:

Janske.

Ik vind jou wel heel erg ziek.

Dikke knuffel en kus
    van je zus Lieke.

papa en mama
    zeggen jullie wanneer ik mag komen?

• 21 Januari 2010 - 11:51

Jelle:

Erg indrukwekkende foto's. Al die slangetjes tijdens de dialyse. Wat een sterke meid is het toch.

Ga zo door Janske. Je laat ons allen versteld staan met je prestaties!

• 21 Januari 2010 - 11:59

Fam Van Laarhoven:

Ha SUPER JANSKE
    (en natuurlijk Ferry en Joke en familie),

Het is gewoon niet eerlijk, dat zo’n klein meiske al zo veel te verduren krijgt. Maar jullie moeten weten, dat er in Heeze nog steeds heel veel kaarsjes voor jullie branden.

We vallen een beetje in herhaling, maar we kunnen het niet genoeg zeggen:
    We denken heel veel aan jullie en wensen jullie heel, heel, heel veel kracht, positieve energie en sterkte!!!

Kom op SUPER JANSKE!!!

Groetjes en een hele dikke knuffel van ons.

• 21 Januari 2010 - 12:37

Cor En Diny.:

Beste Famlie Beks in Nijmegen.

Bedankt voor de foto's op de site van Janske.
    Zo kunnen wij zien wat er allemaal met Janske gebeurt.

Wat zijn het toch veel slangetjes, en dat deze aan zo'n klein lijfje vast zitten, Tjonge Tjonge wat een gedoe.

Ferry en Joke,het moet voor jullie zeker niet makkelijk zijn om zo hulpeloos te moeten toekijken, en maar afwachten hoe het verder met Janske gaat.

Wij wensen jullie heel veel sterkte, en hopen dat het dialyseapparaat zijn werk goed zal doen.
    Wat zijn jullie toch kanjers, hou vol en geef de moed niet op.
    Willen jullie Janske een dikke pakkert van ons geven als de mogelijkheid daar voor is, die pakkert is ook voor jullie bestemd.
    Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny uit Geldrop [Zesgehuchten].
    Het gaat jullie goed TOI TOI TOI . Houdoe he.

• 21 Januari 2010 - 12:53

Gertie Uit Stein:

Jullie moeten door een hel gaan .
    Ik heb er geen woorden maar wel tranen voor.
    Mensen Allemaal Heel Veel Sterkte.

• 21 Januari 2010 - 12:56

Oma Hanny En Frans:

Joke Ferry en Superjanske

Wij begrijpen maar al te goed hoe moeilijk deze tijd voor jullie is.
    De foto's geven een duidelijke indruk van de gang van zaken. Het is vreselijk, maar er is geen andere keus.
    We blijven hopen op betere tijden.
    Ons Janske gaat ervoor, dat weten we zeker!
    Tot vanmiddag.

oma Hanny en opa Frans

• 21 Januari 2010 - 13:25

Fam Peperkamp:

Lieve Janske,

Wat een foto's, ze zijn erg schokkend, maar mogen zoals je papa en mama al schrijven niet ontbreken het is een deel van je dagboek. We hopen op betere tijden.!!!

Ferry en Joke ook voor jullie branden de kaarsjes in heel Heeze. Het is moeilijk om jullie Janske zo te zien, maar wat een kracht heeft die kleine meid van julllie. Sterkte!! We hopen dat jullie snel weer met zijn 5 jes wat rust gaan krijgen thuis in jullie Hans en Grietje Huis.

Gr fam Peperkamp

• 21 Januari 2010 - 13:35

Joli Claes:

hoi familie beks
    jeetje, wat een foto's.
    wat zullen jullie je machteloos voelen als je zo je kind ziet liggen en alleen maar af kunt wachten.
    ik weet een klein beetje hoe het voelt, heb het ook meegemaakt, alleen was mijn kind een stuk groter en had het een andere oorzaak, maar toch.
    ik hoop dat het snel weer wat beter gaat.
    houd de moed erin er komen beslist weer betere tijden.
    hou vol en zet 'm op
    dikke kus van ons xxxxxx

• 21 Januari 2010 - 13:38

Krisna Reinders:

Lieve SUPER SUPER Janske,

Wat een slangetjes zeg....! Echt ontzettend schokkend.

Fijn dat je weer aanspreekbaar bent en dat je weer weet wie jou lieve zusjes zijn.

Zet hem op meisje!

Joke en Ferry, wat is dit allemaal moeilijk zeg. Janske daar doodziek in Nijmegen met allerlei slangetjes aan haar lichaam en aan de beademing.

In Heeze 2 meiden die hun ouders en Superzusje missen, maar gelukkig in goede handen zijn.

Ik vind het zo knap hoe jullie je ondanks alles zo staande houden. Wat een vechterdje hebben jullie!

Ik hoop ontzettend dat alle kaarsjes die voor jullie branden helpen!

Lieke en Meike, voor jullie is deze tijd ook zwaar. Janske thuis, Janske weer in het ziekenhuis. En dan weer bij die lieve mensen waar jullie dan mogen logeren, maar Papa en Mama ontzettend missen. Uiteindelijk komt Janske een keertje thuis en blijft ze thuis en gaan jullie lekker met zijn 3-en lekker spelen.

Voor naaste familie en vrienden. Voor jullie ook ontzettend veel respect!

Sterkte voor jullie!

Liefs Krisna

• 21 Januari 2010 - 14:43

Fam Sanders:

Ik weet ff niks te zeggen... maar vind t heel speciaal dat jullie die fotos met ons willen delen!!! wat een MOOIE hoopvolle foto waar op Joke en Janske elkaar Knuffelen!!we denken zooo aan jullie

• 21 Januari 2010 - 14:44

Fam Sanders:

• 21 Januari 2010 - 15:14

Fam. Duisters:

Hoi Lieve Joke, ferry en Janske,

................ stil was het even hier......
    Inderdaad zo oneerlijk Zo'n klein meisje en dan al zoveel te verduren krijgen,......

Ferry en Joke, WE snappen maar al te goed dat jullie je even veel zorgen hebben gemaakt, en nog wel zullen doen........
    Wij kunnen alleen maar zeggen vanuit hier heel veel sterkte en we denken aan jullie.........

de kaarsje blijven branden........

Heel veel lieve groetjes
    Patrick, Ester
    Brent, Sven en Fenne

• 21 Januari 2010 - 15:35

DORRY:

HALLO VERREKTE STERKE MENSEN OMDAT ER GEEN ANDERE KEUS IS JULLIE MOETEN WEL ZE IS ZO KOSTBAAR EN UNIEK.
    WAT MOET IK MAILEN ,AAN SLAPPE KLETS HEBBEN JULLIE NIKS,MAAR DIT IS INDRUKWEKKEND HET ENIGE WAT ERGENS GELIJKHEID BRENGT IS GELD.
    AL HADDEN WIJ OF WIE OOK IN DE KRING MILJARDEN DAN NOG KONDEN WIJ NIKS DOEN MAAR IK BEN BEST VAN DE WAP. MAAR VOND HET FIJN OM TE ZIEN HOE ALLES IS,DIT GUN JE NIEMAND EN OM ALS OUDER ZOIETS MEE TE MAKEN IS OM GEK VAN TE WORDEN,MAAR HET IS ALLEMAAL OM DE HUMMEL TE GENEZEN ,WAT KAN EEN MENS ,EN HUMMELTJE VEEL AAN.HEEL VEEL ALS HET ER ZO VOORSTAAT .KLEINE PRINSES JOKE FERRY EN DE FAM, IK KAN NIKS DOEN ALS BIDDEN EN FIKKEN,NU GA IK ER VIJF HET MAX ALLEEN VOOR JANSKE FIKKEN, EN DE ANDERE DRIE IN MIJN LEVEN DIE OOK HEEL ZIEK ZIJN VINDEN DAT WEL GOED.
    IK MAILDE STRAKS DRIE NABESTAANDEVETTE FOUT VAN DEZE MUTS DRIE MENSEN DIE OOK IN MIJN LEVEN BESTAAN BEDOEL IK.NONDE JU MEISJE JOKE EN FERRY HOUD MOED VOLHARDING KRACHT WENS IK JULLIE MIJN ENERGIE HEBBEN JULLIE OP DIT MOMENT OOK GEEN MIETER AAN, WANT DAT IS EEN ZOOITJE MAAR JULLIE WETEN WEL WAT IK BEDOEL DENK IK BEDANKT DAT IK DEELGENOOT MAG ZIJN VAN JULLIE LEVEN EN WAT JULLIE MOETEN DOORMAKEN ,MAAR ER KOMEN ANDERE TIJDEN EEN DIKKE KNUF DORRYHOUD VOL FAM BEKS.

• 21 Januari 2010 - 15:49

DORRY:

HALLO FAM.BEKS.
    ER IS WEER STORING IN dEN BOSCH MAAR IK HEB NOG NOVEEN KAARSJES DIE FIK IK AAN DORRY

• 21 Januari 2010 - 15:55

Fam Van Gaal:

Lieve Super Janske

Wat een foto's, ze zijn erg schokkend. Maar ook dit is een stukje van de lange reis die je nu aan het maken bent. En daarom horen deze ook in het dagboek thuis.
    Ook wij werden even stil van deze foto's.

Joke en Ferry we denken aan jullie en ook hier brand elke dag wel een kaarsje voor jullie.

Janske ook voor jouw veel sterkte tijdens het beklimmen van deze moeilijke en zware berg!!!
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 21 Januari 2010 - 16:25

L & H Bergmans:

Superdesuper Janske.

Wat een foto's zeg je raakt er echt van onder de indruk.Vooral foto nr 6 grijpt je aan dat je gedurende tien minuten weer Janske bent,zo'n super knap kopje!
    Janske Ferry en Joke zoals jullie je er weer doorslaan is werkelijk onbegrijpelijk,maar met steun van het thuisfront en vele andere mensen moet het wel lukken.
    Heel veel moed, kracht en sterkte en de nodige rust die jullie wel kunnen gebruiken wensen we jullie van harte toe.

Groetjes uit Ospel.
    tante Liny en ome Harrie.

Janske ook wij sluiten ons van harte aan bij deze woorden. Wat zijn we blij dat je weer de goede weg bent ingeslagen, ga zo door vriendinnetje !
    Bertie en Berke

• 21 Januari 2010 - 16:26

Marian En Maarten:

Lieve Joke en Ferry,

Wat een indrukmakende fotoserie. Natuurlijk hoort dit ook bij de informatie voor ons allemaal. Want: In Good times and bad times!
    En nu zijn het even hele "bad times". Wat een hel moet het voor jullie geweest zijn. En wat fijn gisteren om tussendoor enkele berichtjes te krijgen.
    HNog steeds heel veel sterkte en een dikke kus.

• 21 Januari 2010 - 16:30

Jasmijn En Danny:

Jeetje meisje toch. Wat een foto's. De rillingen lopen over ons lijf bij het zien van de foto's. Hopen dat jij gauw weer opknapt. Je bewijst keer op keer dat jij de titel super janske dubbel en dwars verdient.

Sterkte gewenst voor jou, papa, mama en de rest van de fam...

(K)

• 21 Januari 2010 - 17:30

Gerda:

Hey Super super Janske,

What's in a name? Maar deze heb je wel dubbel en dwars verdiend want zo Super als jij bent ken ik echt niemand.
    Super super sterk ga jij deze strijd weer aan en komt er beetje bij beetje weer uit.
    Met de steun van jouw Mama en Papa en familie vecht jij je weer een weg terug. Geweldig!

Hou vol en ga zo door kleine guit. Ik vind je echt geweldig en ben blij met ieder goed bericht.

Hoop dat jullie een rustige nacht krijgen en morgen weer een goede opbouwende dag.

Hou vol en sterkte voor allemaal!

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 21 Januari 2010 - 17:32

Gerda:

Vergeten te vermelden maar de foto's spreken voor zich!
    Fijn dat wij allemaal mee mogen leven.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 21 Januari 2010 - 17:43

Judith & Ron, Wout:

Slik en traan.
    Deels erg herkenbaar beeld...
    Zet 'm op!

• 21 Januari 2010 - 17:46

Tanja Kessels Ospel:

Ik ben wel wat gewend in het ziekenhuis waar ik werk, maar zo'n klein prulleke en dan zoveel slangetjes, erg heftig... mer mer meiske wa bende toch zieek. Gelukkig gaat het weer de goede kant op en ook al worden de ramen zwart van het gestook hier en moet ik ze iedere dag wassen, als jij maar beter wordt dan maakt het me allemaal niets uit. Kom op he Janske Fiederanske (en ook Ferry en Joke natuurlijk) houd de moed erin en positief blijven he! Groetjes en een dikke knuffel ook van Manou, Jorn, Paul en "jullie opa's" paardje Tarina.

• 21 Januari 2010 - 18:07

Ome Gijs Tante Nelly:

hallo Janke Joke enFerry
    wij hebben de foto's gezien en worden er stil
    van ik ben (nelly)vanmorgen naar de kerk geweest om kaarsjes aan te stekenhoud moed we
    denken aan jullie
    ome gijs tante nelly

• 21 Januari 2010 - 18:17

Geertje:

Ha die Janske,

Ik wil zo graag iets zeggen maar kom tot niks ..........wat ben jij een supermeid en wat heb jij super ouders. Ik heb Peter gevraagd om een oogje in het zeil te houden, je weet nooit of het helpt! liefs en met natte ogen geef ik je heeeeel veeeel dikke kussen

• 21 Januari 2010 - 19:38

Karin:

Lieve janske.joke en ferry.Ik zit hier nu de fotos te bekijken en weet niks daarop te zeggen maar wel tof dat we met jullie alles kunnen delen wat daar gebeurd jeetje jeetje.Nou hier branden de kaarsen heel de dag wel meer als een hoor!We blijven aan jullie denken.Groetjes van quincy hans karin.

• 21 Januari 2010 - 20:23

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske, Ferry en Joke,

Even een paar dagen voor het werk in Amsterdam geweest zonder internet. Ik kom thuis en wil meteen weten hoe het met Janske is. De titels van de berichten spreken voor zich. Maar de beelden zeggen nog veel meer dan woorden. Die beelden zijn zeer ontroerend en maken ons heel verdrietig en boos. Dit verdient niemand en zeker Ferry en Joke met hun drie geweldige meiden niet! Wij duimen voor jullie dat het nu de goede kant opgaat en dat Janske tot rust kan komen. Het is niet geloven wat de behandeling tegen zo'n vreselijke ziekte teweeg brengt. Het is natuurlijk hard tegen hard, maar lieve Janske.. jij krijgt het wel heel hard te verduren. Maar wij zien ook op de foto's een papa en mama die alles over hebben voor hun kind. Ferry en Joke, heel veel sterkte!! Wij denken aan jullie!!