IC - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu IC - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

IC

Door: Papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

Wederom een kort bericht van ons. Janske is nog steeds niet in staat om te communiceren, dus ze kan nog geen bericht schrijven.
Vannacht was een hele zware nacht. Om beurten bij Janske in bed en de ander kon dan op het veldbed. Van slapen is niets gekomen, maar het ergste was toch wel dat we geen contact met haar konden krijgen. Als ze wakker was draaide haar ogen op zoek naar iets. Volgens de doktoren was ze op dat moment, gelukkig tijdelijk, blind.
Diverse oorzaken van alles zijn er bedacht. Welke het is weten we niet. Vergiftiging door Vincristine en daardoor onsteking van de hersenen gingen we de nacht mee in. Om 4.00 uur vannacht kwam de oncoloog vertellen dat het amoniak in het bloed veel te hoog is en dat dit de oorzaak kan zijn. Hier heeft ze medicijnen voor gekregen.
Om 15.00 uur mochten wij het gelukkige moment ervaren dat Janske weer even helemaal Janske was. Hoe dit kon weet niemand, maar ze kon zien, ze heeft met ons gepraat en ze heeft ons geknuffeld. Dit gedurende een minuut of tien. Daarna zakte ze weer weg. Wij kregen weer zeer goede moed. Daarna de MRI-scan. Contact met haar was zeer moeilijk, maar wel mogelijk.
Bij terugkomst gesprek met de oncoloog. Amoniak daalde niet voldoende. Janske ging direct naar de OK om een lange lijn te krijgen voor bloeddialyse. Meteen door naar de IC waar er nog een extra infuus geprikt is. Momenteel ligt ze dus op de IC. Ze wordt slapende gehouden, zodat ze niet beweegt, want dan zouden alle slangetjes los kunnen komen en dat zijn er veel. De dialyse is gestart. Eerst wordt haar bloedplasma geheel vernieuwd. Oude eruit en nieuwe erin. Daarna zal ze nog een poosje aan het dialyseapparaat moeten blijven, want dan gaan ze de ammoniak uit haar bloed verwijderen. Niemand weet hoe lang dat duurt. Tot die tijd zitten wij bij haar aan bed. We gaan nu niet verder beschrijven hoe het er daar uitziet, maar het maakt een zeer diepe indruk op ons.
Dit even in het kort de dag van vandaag. Janske zal deze dagen later vast nog wel eens op haar manier omschrijven.
Verder willen wij iedereen bedanken voor jullie medeleven.

• 19 Januari 2010 - 23:22

ANNIE:

Blij om iets te lezen maar eigenlijk had ik toch gehoopt op positiever nieuws.Nogmaals veel sterkte gewenst.

• 19 Januari 2010 - 23:27

Joli Claes:

hoi allemaal
    jeetje wat een heftige dag, en het is zo te lezen voorlopig niet de laatste. op de ic, dat was al helemaal niet de bedoeling.
    wij hopen met heel ons hart dat er snel verbetering komt in janske's situatie.
    houd de moed erin.
    janske, vecht meisje, om dit alles weer de baas te kunnen
    hoop op een enigzins "rustige"nacht voor jullie allemaal.
    zet 'm op en hou vol.
    wij zijn met onze gedachten bij jullie.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 19 Januari 2010 - 23:32

Tante Angela:

Hoi Super Janske, Joke en Ferry

Maar, maar wat moeten jullie toch allemaal meemaken. Ik heb er weinig woorden voor maar wauw wat een reacties, zal jullie hopelijk een beetje goed doen.
    Om jullie op de hoogte te houden van Meike hierbij haar dagje;
    zoals vanochtend al geschreven eerst de woonkamer flink onderzocht, daarna toch wel erg moe (was ook later naar bed gisteren) dus rond 10 uur is ze gaan slapen tot kwart voor 12 want toen moest ze mee Bart Sietske en Rens van school halen maar net als voorheen is dat geen straf voor haar. Ze wist al precies waar ze heen moest. Ze heeft Rens, Bart en Sietske heel hartelijk begroet en daarna naar huis en een boterham eten en een cracker. Daarna mocht ze even bij ome Tan blijven en 's middags heeft ze weer fijn gespeeld terwijl ik wat werkte. Om 3 uur weer mee naar school en daarna heel fijn met Rens gespeeld en om half 6 Siestke en haar vriendinnetjes opgehaald van de muziekles. Ook daar wist ze de weg nog en liep direct naar de lift waarmee we dan moeten en naar de stoelen waar we altijd gaan zitten wachten.
    De vriendinntjes van Sietske waren aan het kibbelen wie er naast mij en Meike mocht fietsen, ieder de helft van de weg. Meike vond het allemaal prachtig totdat ze koude handjes kreeg, want ze was een beetje eigenwijs en dacht waarschijnlijk; 'de sneeuw is weg, dus hoef ik geen handschoenen meer aan' maar het was toch wel koud aan de handjes, dus heeft ze haar handjes in mijn hand gedaan en zijn we al zingend verder gefietst, als ze een liedje niet zo mooi vond begon ze wat te jengelen en dan zongen we een ander liedje en was het weer goed.
    Weer thuis zijn we gaan eten, haar soep helemaal op maar te moe om alle aardappeltjes, groente en vlees op te eten, dus lekker in de douche en heerlijk slapen.

Nou dat was het dagje van Meike.

Ik wens jullie veel sterkte!!!!!!!

Groeten en dikke knuffels van tante Angela

• 19 Januari 2010 - 23:48

Marika:

Hoi SuperJanske, Ferry en Joke,

Wat is er toch weer een hoop gebeurd vandaag. Het is gewoon niet te bevatten. Ook wij leven met jullie mee en wensen jullie heel veel kracht en moed toe in deze zeer moeilijke dagen.
    Janske, Ferry en Joke, hou vol en jullie zijn in onze gedachten.

Marika, Hans, Nick en Amber

• 20 Januari 2010 - 00:04

Ome Tan:

Vandaag heb ik samen met Opa ijsje een heftig stukje mee mogen maken van het al eerder vernoemde spannend boek.

Maar ondanks de indrukwekkende gebeurtenissen waren wij heel blij om juist nu daar in Nijmegen te zijn om Joke en Ferry te steunen.

Moe maar voldaan en met een gerust gevoel zijn we na een bezoekje van uiteindelijk bijna 6 uur weer naar huis gegaan.

Zelf ga ik er een beetje vanuit dat ons Janske door deze kunstmatige rust even kan bijtanken om daarna met nog meer strijdlust verder te knokken.

'alles zal recht kom'

afrikaans gezegde uit Bergeyk

groetjes

Ome Tan

• 20 Januari 2010 - 00:15

Ome Tan En Opa Ijsje:

Een dankbare dag.

Vandaag (eigelijk gisteren dus)zijn wij bij Janske Joke en Ferry geweest. Wij zouden gewoon op bezoek gaan , hoewel we wisten dat we van alles konden verwachten liep ook deze dag weer helemaal anders dat wij dachten.
    We waren rond half 4 in de centrale hal bij jou op de afdeling toen jij je Mri moest gaan maken , maar ach dat wisten wij dus met een bekertje wiener melange en gold chocolademelk kwamen wij de tijd wel door en na ruim uur kwam jij terug , waarna wij even later bij jou op de kamer mochten en jou papa en mama voor het eerst spraken over hoe ellendig het is als je geen contact met je kind kunt maken en hoe blij ze waren met die 10 minuutjes dat jij Janske weer Janske was.
    Na korte tijd kwam de oncoloog jou Papa en Mama halen voor een gesprek en mochten wij even op jou passen. Je sliep lekker lieve schat , maar even erna werd je weer wat wakker en meuterde (zoals wij dat in brabant zeggen) jij wat .
    Ome Tan wilde jou troosten , maar nee niks hielp (kan alleen Papa en Mama nu ook maar)en de pols liep omhoog , zodat die begon te piepen en wij de rode knop maar gebruikt hebben.
    Een hele lieve zuster kwam jou troosten en aaide jou over je bolletje en probeerde jou weer in slaap te krijgen , maar ze ging ook alles loskoppelen .
    Oeps. toen ging er bij ons een belletje rinkelen, wa wa wat gaat er gebeuren vroegen we.
    En tegelijkertijd kwam jou Papa en Mama terug en zagen wij wel dat het niet zo leuk bericht was . Op naar de O.K.
    het was inmiddels 18.15uur , wij met zessen over de gang,jij de zuster papa mama ome tan en opa.
    Bij de 2e lift die wat klein was om met zijn allen erin te gaan zei Papa als ome tan en opa met de trap gaan zij we tegelijk boven

En wat denk je , het zou Janske niet zijn die zo ziek als ze was zei:

Nee hierin Opa (lief he)

Het wachten tijdens de operatie werd weer met koffie en met veel gepraat in de tijd wat bekort. en soms hebben we ook nog gelachen.

Toen je klaar was moest je naar de IC en zijn wij terug gegaan naar jou afdeling en daar gewacht hoe verder , want jou Papa en Mama wisten ook niet hoe dat daar werkt , met overblijven enz . en gelukkig mochten wij voordat we naar huis gingen nog even langs jou komen.

Zo'n klein kiendje met zoveel slangen toeters en bellen onbeschrijfelijk.
    Wat ome Tan tegen jou gezegd heeft weet ik niet,maar ik Opa ijsje mocht je nog over je bolletje aaien en ik heb toen gezegt:

Dag Happenmakertje

en ik weet zeker dat jij toen gezegd hebt (hoe dan ook)

Nee Opa is een happenmakertje.(grappenmakertje)

Nadat wij jou Papa en Mama nog is flink geknuffeld hebben en alle steun hebben toegewenst , en geloof me mensen ze hebben het hard nodig , zijn wij Ome Tan en Opa met een heel voldaan en dankbaar gevoel dat wij vandaag iets voor jullie 3en hebben mogen betekenen weer richting Heeze en Valkenswaard gegaan

Het klinkt misschien raar
    maar in de auto zeiden wij tegen elkaar wat hebben we toch een fijn gevoel aan deze dag overgehouden.

Lieve Schatten van ons

Hou jullie rug recht en wordt de last te zwaar helpen wij weer mee dragen.

Ome Tan en Opa ijsje

• 20 Januari 2010 - 05:31

HALLO JANSKE EN OUDERS.

HET IS WEER EEN BEHOORLIJKE B.FILM.
    EN NU OP DE I.C, ZO IS DE CONTROLE WEL ERG GOED.
    GELUKKIG HEBBEN JULLIE EVEN CONTACT MET HAAR KUNNEN KRIJGEN,
    WAT MOET IK NOG MEER MAILEN ALS HEEL VEEL STERKTE EN VOLHARDING .
    DORRY

• 20 Januari 2010 - 06:04

Karin:

hallo lieve janske en papa en mama.Hopelijk hebben jullie een beetje een rustige nacht gehad zodat jullie weer energie krijgen voor wat er weer te gebeuren staat.Ik heb weinig woorden voor dit alles en kan maar weer zeggen HEEL VEEL STERKTE VANDAAG weer en zet m op.Groetjes karin.

• 20 Januari 2010 - 06:55

Krisna Reinders:

Lieve SUPERJanske,

Wat ben je toch een vechterdje! Echt ongelooflijk. Ik vind het verschrikkelijk wat jullie mee moet maken. Het moet heel moeilijk zijn om zo machteloos aan het bed van je kind te staan. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende dagen. Dat hebben jullie zeker nodig....
    Janske, zet hem op! Vandaag branden er weer kaarsje voor jou en je familie!

Liefs Krisna

• 20 Januari 2010 - 06:57

Asmara:

Hallo allemaal

Het eerste wat ik vanmorgen deed was kijken of er al nieuws was van janske. Ik hoop dat jullie een beetje een rustige nacht hebben gehad. Houd de moed erin. Ik denk aan jullie.

Groetjes Asmara.

• 20 Januari 2010 - 07:01

Judith & Ron, Wout:

Lieve allemaal,

De berichten en de daarbij behorende gevoelens maken diepe indruk op ons.

Lieve Janske, door je kracht en doorzettingsvermogen lijk je soms al zo groot. Nu, afhankelijk van van alles ben je ineens zo klein..
    Toch laat je zien dat je groots bent door aan papa en mama even te laten zien dat je er bent...
    Vechten, meid, waardoor het ook komt dat het allemaal zo moet gaan, we zijn er en weten dat je het kunt!

Lieve Joke en Ferry,
    niets zo erg als machteloosheid in combinatie met je kind. We denken aan jullie en wensen jullie enorm veel kracht. Voel de steun om jullie heen!

Zet 'm op!

• 20 Januari 2010 - 07:27

Antonet:

Hallo Ferry en Joke
    De kaars brand alweer voor Janske, dat was het eerste wat ik vanochtend deed.
    We denken aan jullie en leven met jullie mee. Wederom heel veel sterkte gewenst.
    Knuffel en groetjes van Harry, Antonet, Justin, Lindsey en tante Riek.

• 20 Januari 2010 - 07:28

HOI ALLEMAAL.
    IK HEB EEN VRAAGJE?
    ALS IEMAND EEN BERICHTJE ONTVANGEN HEEFT ,OF NIEUWS OVER JANSKE. ZOU DIE PERSOON DAN EEN HEEL KLEIN MAILTJE OP DE SITE KUNNEN ZETTEN, HET IS NOG ZO LANG VOOR ER WEER NIEUWS KOMT. B.V.D.DORRY

• 20 Januari 2010 - 07:42

Meike:

Goeie morgen

Ik heb weer heerlijk geslapen en netjes mijn pap opgegeten als beloning kreeg ik van Ome Tan een stukje peperkoek.

Met de ene helft ben ik gaan kleien en de ander heb ik in mijn mondje gestopt maar van Ome Tan moest ik mijn kleiwerk toch maar gewoon op eten.

Nu heb ik net Ome Tan weer versteld laten staan door mijn ballet oefeningen te doen.

Ik ga dan netjes met een hand aan de box met mijn been op en neer zwaaien eerst met links en dan met rechts.

Mijn neefjes en nichtje zijn weer naar school en ik ga nu fijn spelen met Rens zijn politie-station.

Dikke Knufkus en veel suczes, zeven en acht.

Meike

• 20 Januari 2010 - 07:43

Fam Borgers:

Janske, Joke, Ferry en familie,

Wij willen jullie allemaal heel erg veel sterkte toewensen.

Richard, Heidi,
    Stijn en Isa

• 20 Januari 2010 - 07:58

Hallo papa en mama

Wat een verhaal weer. Woorden schieten nu ook weer tekort. Ik kan niet meer doen dan jullie weer heel veel sterkte wensen. En maar hopen dat het vandaag weer een beetje beter gaat met ons Super Janske.

• 20 Januari 2010 - 08:05

Bas En Sanne:

Lieve Janske onze duimen draaien overuren. We denken aan jullie en kijken uit naar de Super Janske omschrijving.

• 20 Januari 2010 - 08:05

Willemieke, Herman,:

Hallo allemaal,
    Ook voor vandaag heel veel sterkte|||
    Janske laat maar zien dat je een echte super Janske bent. Zet hem op!!!
    We denken aan jullie...
    Herman, Willemieke en kids..

• 20 Januari 2010 - 08:06

Fam Sanders:

heey lieve dappere Dora en lieve Joke en Ferry..woorden schieten te kort. t is hartverscheurend en zo oneerlijk allemaal maar wat zullen jullie trots zijn op elkaar omjullie vechtlust en wij "vechten" ingedachten met jullie mee en ook deze ronde winnen jullie weer!!!!!

• 20 Januari 2010 - 08:14

Joost En Hanna:

Lieve Joke en Ferry,
    Jullie zijn voortdurend in onze gedachten. Hou vol, heel veel liefs van ons beiden.

• 20 Januari 2010 - 08:21

Laatste Nieuws:

Op verzoek van Dorry , ik vind het een goed idee , zal ik onder deze titel het nieuws uit nijmegen wat wij ontvangen aan jullie kort melden.

Janske heeft een goede nacht gehad , de te hoge waardes zijn goed aan het zakken . Men is tevreden over het verloop.

en:
    Ferry en Joke hebben naar behoren kunnen slapen.

Opa ijsje

• 20 Januari 2010 - 08:29

Fam. Kessels Ospel:

Met tranen in mijn ogen heb ik jullie verhaal weer gelezen. Ongelofelijk wat Janske en jullie toch allemaal moeten doorstaan. We kunnen niets anders dan jullie heel veel sterkte, kracht en liefde toewensen en alle kaarsen hier in huis branden voor jullie. Kom he naamgenootje vecht, vecht, vecht! Knus (=kus en knuffel) van ons allemaal.

• 20 Januari 2010 - 08:32

Fam. Kessels Ospel:

Ook voor de familie heel veel sterkte want we weten hoe jullie er ook allemaal onder lijden. Een dikke knuffel van ons allemaal uit Ospel.

• 20 Januari 2010 - 09:13

Ome B En Tante B:

lieve janske toen ik gisteren het bericht kreeg dat het niet goed ging, brand er n kaarsje dag en nacht voor jou
    joke en ferry heel veel sterkte
    bertha en broer

• 20 Januari 2010 - 09:18

Fam Van Gaal:

Hey Lieve Janske Joke en Ferry

Wat een hoge berg ben je nu aan het beklimmen.. Wij hopen net als alle andere snel op positiever nieuws.

Hier brand elke dag wel 1 of meer kaarsjes voor je. Nu we even niet naar het nicasius plekje kunnen gaan.
    Hopelijk horen we snel weer iets van onze SUPER JANSKE.
    En wat fijn om te lezen dat je een goede nacht hebt gehad en dat papa en mama ook een beetje hebben kunnen slapen.

Natuurlijk wensen wij de rest van de familie ook veel sterkte
    X Renske Gijs en Nicole

• 20 Januari 2010 - 09:21

Leanne:

Samen met opa heb ik net je zus naar school gebracht. Daarna met een kop thee nog even wat gepraat. En tsjonge jonge wat gebeurd er toch allemaal weer!
    Heel veel sterkte daar he, en zet hem op!

Ook heb ik net gehoord, dat ik vanmiddag de eer heb om met je zussen, neven en nichtje te spelen!
    Bart, Sietske, Rens en Meike komen ook naar de heipolder om met Lieke te spelen vanmiddag.
    Dus dat beloofd vast en zeker gezellig te worden.
    Maar dat hoor je nog wel...

Joke en Ferry, ook jullie heel veel succes en sterkte!

Leanne

• 20 Januari 2010 - 09:33

L & H Bergmans:

Lieve dappere Janske

Met schrik in m'n hart las ik de kop IC en dacht het is toch niet waar.Janske wat jij allemaal moet meemaken is niet te begrijpen,ook pappa en mamma. Meidje heel veel moed en ga ervoor. Heel veel sterkte en kracht om hier ook weer door te komen. Gelukkig heb je een goede nacht gehad en hopenlijk zet dit een beetje door.
    Joke en Ferry ook heel veel sterkte,want dat hebben jullie wel nodig .
    We leven met jullie mee.
    Janske ik ben gister voor jou naar de avondmis geweest en heb een Noveenkaars aangestoken,deze brand nu 9 dagen.Dit en zoveel andere kaarsjes;Dat moet toch Helpen.
    Groeten van tante LIny en ome Harrie.

• 20 Januari 2010 - 09:54

Fam Van Laarhoven:

Lieve Janske
    (en natuurlijk Ferry en Joke en familie),

We denken heel veel aan jullie en hopen dat de vele kaarsjes die we branden zullen helpen.

Heel, heel, heel veel kracht en sterkte om samen ook deze berg te kunnen beklimmen.

Janske, laat maar weer eens zien dat jij SUPER JANSKE bent!!!

Groetjes en een hele dikke knuffel van ons.

• 20 Januari 2010 - 10:11

Lambert En Tineke,:

Lieve Janske!!

Wat kunnen we nog toevoegen aan alle voorgaande goede wensen?? Wij sluiten ons hierbij aan!!
    Joke en Ferry, wat zal het een bijzonder moment zijn geweest om midden in de nacht tenminste éven echt contact te hebben met jullie Janske!! We hopen dat het vandaag wat beter zal gaan.
    Hou je goed!!

liefs van ons

• 20 Januari 2010 - 10:13

Goed zo Opa ijsje
    bedankt voor het berichtje.
    Dan hoeven we niet tot vanavond te wachten.
    En vooral als het goede berichtjes zijn.

Nou Janske kom op
    Ga zo door

• 20 Januari 2010 - 10:30

Gerda:

Hallo Janske, Ferry, Joke en familie,

Fijn te lezen dat de nacht goed is verlopen en de waardes dalen. Dat is natuurlijk ook de bedoeling.

Janske, hou vol kleintje.
    Ook voor vandaag allemaal veel sterkte gewenst.

Lieve groeten, Gerda

(Wat een goed idee van Dorry!)

• 20 Januari 2010 - 10:54

H & H & I:

Lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve Janske, Ferry en Joke.
    Ja ik weet dat we nu overdrijven maar we willen jullie zo graag laten voelen dat we met onze gedachten bij jullie zijn. Het liefste zouden we jullie nu even stevig vastpakken en knuffelen.

Wat zijn jullie sterk !! Zet hem op SUPER JANSKE.

Jij laat ons zien dat andere dingen niet zoveel voorstellen waar wij in het recente verleden als een hoge berg tegenaan keken. Dat zijn nu maar heuveltjes. Jou papa weet vast van mijn tandartsangst maar deze heb ik nu overwonnen. Ik dacht zit niet te mauwen over zoiets kleins. Kijk naar SUPER JANSKE. Dus vanmorgen naar de tandarts geweest en dat ging prima.
    Ik wil wel al mijn tanden laten boren als jij dan snel opknapt !

Geweldig al die kaarsjes die voor jou branden en de vele reacties hier op de site.

Ferry en Joke dikke knuffels van ons en zet hem op.

Janske voor jou hele dikke kusjes en laat zien wie SUPER JANSKE is.
    Rust nu maar lekker uit zodat je straks weer kunt knallen.

Ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 20 Januari 2010 - 11:08

Jelle:

Sprakeloos. Denk aan je Janske!

• 20 Januari 2010 - 11:11

Fam. Duisters:

Lieve fam. Beks,

Janske, de berg is toch wel erg hoog.
    na enkele fijne weekjes thuis, blijf je nu helaas even stil staan op de berg.
    We hopen dat je snel de kracht en energie hebt om weer verder te wandelen naar de top!!

Ferry, Joke, Lieke, Meike en Janske,

Heel veel sterkte en kracht van ons toegewenst....

Super Janske voor jou drie dikke knuffels van Brent, Sven en Fenne....

Heel veel liefs,

Patrick, Ester
    Brent, Sven en Fenne

• 20 Januari 2010 - 11:16

DORRY:

HOI OPA IJSJE KEI BEDANKT VOOR HET BERICHTJE, EN OOK NOG EENS EEN GOED BERICHTJE .
    NOGMAALS MIJN DANK OOK HEEL VEEL STERKTE VOOR JULLIE DORRY

• 20 Januari 2010 - 11:35

LaatsteNieuws 13.30:

Het gaat naar omstandigenheden Goed met Janske.

De Pompen doen hun werk goed en Janske helpt mee.

De beademing doet ze zelf met nog een beetje steun van de pomp.

De Dialyse:
    De bloedwaarde blijft goed zakken en men is hoopvol over het verdere verloop.

Opa ijsje

• 20 Januari 2010 - 11:46

Joliclaes:

hoi familie beks
    wat ben ik blij te lezen dat janske en daardoor ook papa en mama een redelijk rustige nacht hebben gehad.
    en dat de bloedwaardes aan het zakken zijn.
    hopelijk is dit weer het begin van betere tijden.
    en het "verplicht"slapen van janske zorgt er hopelijk voor, dat ze straks weer vol goede moed aan de voortzetting van haar bergbeklimming kan beginnen.
    zet 'm op en hou vol.
    jullie zijn geen seconde uit onze gedachten.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 20 Januari 2010 - 12:49

Renier:

Hoi Joke & Ferry SUPER Janske,

Het nieuwe nieuws is in ieder geval hoopvol.

Er was al vantevoren aangegeven dat ze misschien wel een keer op het IC zal belanden maar als het dan gebeurd dan is het toch schrikken. Zeker in deze vorm. Hopelijk klimt ze nu verder uit het dal en kan ze nu de hoge berg beklimmen zonder verdere afdalingen.

Zet hem op Janske.

Veel sterkte.
    Renier

• 20 Januari 2010 - 13:13

Ymke:

Lieve Janske, papa en mama,
    ik ben blij om te lezen dat het, naar omstandigheden, weer wat beter gaat. Ik blijf voor je duimen. Ik wens jou en je ouders alle kracht en sterkte toe in deze zware tijden. Blijf vechten meisje, dan moet het, met alle steun die je ontvangt, wel goed komen.
    Groetjes

• 20 Januari 2010 - 13:20

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske.

Gisteren morgen 19 Januari ging bij ons al vroeg de telefoon.Ome Cor en ik zeiden tegen elkaar zo die zijn er vroeg bij.
    Ome Cor nam de telefoon op, ik hoorde hem zeggen hoi Frans het was dus onze Frans[Opa ijsje].
    Ik dacht meteen dit is fouteboel, en aan het gesprek en het gezicht van Ome Cor te zien wist ik dat er iets niet goed was met Janske.
    Daarna heb ik onze Frans nog even aan de telefoon gehad, die heeft mij het een en ander verteld over Janske hoe het met haar was.Dus wij waren een beetje op de hoogte.

Wij zeiden tegen elkaar, kan het nou niet een keer goed gaan met Janske, elke keer komt er wat anders tussen.

Janske, Ferry en Joke wij wensen jullie heel veel sterkte, en hopen dat jullie deze spannende dagen goed zullen doorkomen.
    En Janske geef de moed niet op en blijf knokken. JIJ KAN HET ZEKER WETEN!!!!.

Onze gedachten zijn bij jullie en wij blijven DUIMEN voor jullie allemaal, ook voor het thuisfront.
    Heeeeeeeel veeeeeeel lieve groetjes en dikke knuffels van Ome Cor en Tante Diny. HOU VOL ALLEMAAL. Houdoe he.

• 20 Januari 2010 - 13:56

Wilma Van De Vin:

Gelukkig. De waardes zijn aan het dalen. Doet de dialyse goed zijn werk. Toch typisch dat bij jou de waardes niet een beetje hoog zijn, maar meteen super veel te hoog. Meiske, wat jij toch allemaal mee moet maken.

Ik wil je zussen heel veel plezier wensen in de Heipolderstraat. Leanne vertelde het daarstraks ook al aan de poort. En zij vindt het niks te druk, want neef Bart helpt ook uitstekend mee!

Kaarsjes blijven branden.

Heel veel sterkte op de IC, want je ligt daar nu toch echt het beste en blijf vechten op jouw manier.

Wilma, Ilse en Lieke van de Vin

• 20 Januari 2010 - 14:02

Niels En Linda:

Janske, Ferry en Joke..

Wij willen jullie even heel veel sterkte wensen de komende dagen!
    Het was wel even schrikken om te horen hoe het nu gaat!

Liefs Niels en Linda

• 20 Januari 2010 - 14:02

Oma Hanny:

Voor Superjanske,

Ons Superjanske, klein maar sterk
    Klimt naar de top omhoog
    Het is weer een gigantisch werk
    Daarover geen betoog

En dan stapt ze plotseling fout
    Ons Janske stort omlaag
    Haar oogjes doen het niet, staan koud
    Wat gebeurt er toch vandaag?

De grote angst grijpt om zich heen
    Krijgt niemand grip op haar?
    Dan breekt ons Janske hier doorheen
    Het was een groot gebaar

Heel even....keek ze in het rond
    Haar oogjes werkten weer
    Heel even....leek ze toen gezond
    En knuffelde een keer

Ons Janske is nu aan het werk
    En ziek knokt zij nu door
    Zij is hierin enorm sterk
    SUPERJANSKE gaat ervoor!!!

Lieve schat, heel veel sterkte. De kaarsjes branden.

Joke en Ferry, er zijn zoveel lieve mensen die met jullie meeleven en kaarsjes branden.
    Alle sterkte toegewenst. Hou je taai!

oma Hanny

• 20 Januari 2010 - 14:31

Janske Beks:

Laatste nieuws 15.30 uur.

De lange lijn van de dialyse is er weer uit. De beademing is eraf. Af en toe klein beetje wakker. Amoniak waarde was goed gedaald, bij laatste bloedonderzoek iets gestegen. Rond 17.00 uur wordt er opnieuw bloed afgenomen.

• 20 Januari 2010 - 14:35

FIJN !!!! XXX

• 20 Januari 2010 - 14:36

H & H & I:

Ga zo door !! Jullie zijn echt heel erg SUPER goed.

• 20 Januari 2010 - 14:40

Hallo Super Janske

Nou volhouden ....
    Je bent weer op de goede weg. Gelukkig

• 20 Januari 2010 - 14:41

Fam Van Gaal:

Hey lieve super Janske

Wat een fijn nieuws zeg. En nu met kleine stapjes vooruit.
    Dikke kus ons 3tjes

• 20 Januari 2010 - 14:49

Gertie Uit Stein:

Hallo super Janske en Fam.
    Het kaarsje in Stein blijft ook branden .
    Doorgaan met klimmen he schat.
    Dikke knuf uit Stein.
    Sterkte allemaal

• 20 Januari 2010 - 15:09

Joli Claes:

hoi familie
    elke keer een klein beetje goed nieuws, is elke keer een ietsiepietsie vooruitgang.
    ga zo door meisje, hoe klein de stapjes ook zijn, dan kom je er wel. een super gevecht van en voor superjanske. dikke kus van ons xxxxxxxxxxxxx

• 20 Januari 2010 - 15:52

Dian & Ellen:

Heej SUPERJANSKE
    Zet 'm op meid, ga zo door. Hou vol en blijf er voor vechten. We zijn zo trots op je.
    Ferry en Joke nogmaals heel veel sterkte, ook voor jullie hou vol en blijf er voor gaan.
    HEEEEL VEEEEL DIKKE KNUFFELS uit Soerendonk

• 20 Januari 2010 - 16:32

Judith & Ron, Wout:

Kleine beetjes nieuws zijn erg fijn.
    Wat is het knokken!

Zet'm op!

• 20 Januari 2010 - 16:43

Lieke En Leanne:

heawsdvncbsap..sfhf;wpcns.jf,hi94bcngtjug ;vkvfijuyv.l san

Lieke wilde heel graag ZELF typen. Maargoed toch maar even een vertaling.
    Ik mag bij Leanne pannekoeken gaan eten! Die papa gaat ze zelf bakken. Dat vind ik lekker. Gespeeld met Meike en Rens vandaag. Ik hoop dat Janske snel weer terug komt. Kus en knuffel voor janske, papa en mama.
    Lieke!

Meike en Lieke vonden het erg fijn elkaar weer even te zien! Gezellig samen gespeeld en geknuffeld. Opa, Ome Twan en Bart zijn ook nog even langs geweest met lekkere donuts en voor een kop thee.

Toen ik straks vroeg aan Meike of ze nog iets wilde zeggen tegen jullie kreeg ik als reactie: BAH! wijzend naar haar broek. En inderdaad deze broek rook niet al te fris. Schone broek en daarna naar opa gebracht samen met Rens.

Nu zitten we te wachten op de pannekoeken om daarna te gaan dansen.

We hebben ons in ieder geval goed vermaakt vandaag. Hopelijk blijft het bij jullie ook de goede kant op gaan!

Zet hem op!
    Groetjes aan mama, papa, oma en tante angela.

Lieke en Leanne

• 20 Januari 2010 - 17:58

Familie Wijnen:

Geweldig Janske, wat doe je het goed. Fijn dat de hulplijnen zo goed hun werk hebben gedaan en dat je ze al zo snel niet meer echt nodig hebt. We open dat de klim omhoog zo goed blijft gaan. Wij zijn beretrots op jullie. We hopen dat jullie nu in rustiger vaarwater belanden.
    Zet hem op, hou vol.
    We wensen jullie een goede nachtrust en nieuwe kracht voor morgen.

Hele dikke knuffel van ons allemaal.

• 20 Januari 2010 - 18:07

Jennifer:

Lieve Janske,
    Gelukkig gaat het nu een beetje beter!
    Fijn dat er nu ook door opa ijsje nieuwe dingen op worden gezet.
    Lieve Janske, ik hoop dat je een rustige nacht hebt, en dat je snel weer naar Heeze mag!
    xx Jennifer

• 20 Januari 2010 - 18:20

Geertje:

Ha die Janske,
    Ga zo door supermeid, we wachten met spanning en...zet um op!! Lieve groetjes en dikke kussen, ook aan pap, mam en je zussen natuurlijk

• 20 Januari 2010 - 18:35

Jannie En Nikki:

ha Super Janske

Hou vol!Je bent en blijft tenslotte SUPER janske!
    Ga door meid!je kan het!

dikke kus vanuit joepie

• 20 Januari 2010 - 18:38

Karin:

Hallo lieve janske en pa en ma.Wat fijn om te lezen dat het een beetje goed gaat geeft niet al gaat het in stapjes jullie knokken enorm en krijgen veel steun van vele.Wij wensen jullie wederom veel sterkte en hopelijk een rustige nacht we blijven aan jullie denken.Groetjes en een knuffel van quincy hans karin.

• 20 Januari 2010 - 19:25

Krisna Reinders:

KANJERS,

Gelukkig iets beter nieuws! Ga zo door Janske!

Gr. Krisna

• 20 Januari 2010 - 20:17

Eugenie Van De Kolk:

Lieve Janske en de papa en Mama
    Ik wens jullie heel veel sterkte hier zijn geen woorden voor, en ik las dat er gelukkig weer een klein beetje vooruitgang is maar er brand een kaarsje bij het Nicasius voor jullie en zeker voor jou Janske. Ik denk aan jullie en de familie!

• 20 Januari 2010 - 20:53

Fam Peperkamp:

Lieve Janske

In Heeze is het nu avond maar er branden hier zoveel kaarsjes in Heeze allemaal om jou te steunen. Heel Heeze leeft zo met jullie drietjes mee!!

Hopelijk kun je na deze zware berg weer beginnen aan de afdaling naar een rustig ziekte verloop.

Ferry en Joke wat krijgen jullie toch veel voor jullie kiezen met jullie kleine prinses. Heel veel succes de komende dagen!!

Alle mensen die jullie lief hebben. Laat de kaarsjes maar goed branden voor Janske.

Dikke kus van van Peperkamp

• 20 Januari 2010 - 23:36

Ineke En Peter:

Hoi SuperJanske. Gelukkig lijkt het erop of je weer uit het ravijn gered bent. Vecht zo door, dapper meisje.
    We wensen jou en papa en mama een rustige nacht en hopen, dat morgen de berichten ook weer goed zijn. We blijven aan jullie denken.