Foute boel - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Foute boel - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Foute boel

Door: Papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Januari 2010 | Nederland, Nijmegen

We liggen weer opgenomen in nijmegen. Niet goed. CT-scan gehad, deze was goed. Lijkt dat hersenen ziek zijn, soort van ontstekingen in de hersenen. Momenteel niet aanspreekbaar. Hier alles in opperste staat van paraatheid. Het zal een zware nacht worden. Meer nieuws volgt morgen.

• 19 Januari 2010 - 01:21

Opa Ijsje:

Kom Janske zet hem op vecht meidje.
    Ferry en Joke sterkte en bel als je ons nodig hebt.

• 19 Januari 2010 - 04:13

Annelies De Jongh:

Veel sterkte.
    Kom op SuperJanske.

• 19 Januari 2010 - 05:05

DORRY:

HOI FAM. BEKS.
    DIT KON ER OOK NOG WEL BIJ NONDE JU.
    IK MAIL MAAR NIKS OVER HARDE WIND OF KLIMMEN, NU IS HET WACHTEN OP GOED NIEUWS JOKE EN FERRY EN JANSKE ,EN FAM STERKTE EN HOPELIJK GAUW EEN OMMEKEER DORRY

• 19 Januari 2010 - 06:06

Gerda:

Lieve Janske, zet hem op meisje. Je kan het!
    Ik brand een extra kaars voor je.

Veel sterkte Ferry en Joke.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

• 19 Januari 2010 - 07:19

Krisna Reinders:

Lieve Janske,

Ik hoop echt dat later deze dag vanuit nijmegen beter nieuws komt. Zet hem op meisje. We hebben hier 2 kaarsjes voor je branden.

Liefs Krisna

• 19 Januari 2010 - 07:33

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat kunnen we hiervan zeggen? Het wordt afwachten vandaag.

Het kaarsje brandt!

Dikke knuffel en hou je taai.

oma Hanny en opa Frans.

• 19 Januari 2010 - 07:35

Lambert En Tineke:

Lieve Janske!!

Wij wensen je veel sterkte vandaag en zullen voor je duimen!!
    Er zijn zoveel mensen die je alle goeds wensen, dat móet wel helpen!!!!

Joke en Ferry, we denken aan jullie en wensen jullie veel kracht toe.

Liefs uit Hilversum

• 19 Januari 2010 - 07:36

Jasmijn En Danny:

Zet hem op he.
    Ook hier brand een kaarsje.

Sterkte allemaal.

knuffel

• 19 Januari 2010 - 08:09

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Kom op laat zien wie je bent en dat je het weer kunt. We duimen allemaal voor je.
    Ferry en Joke sterke.

Groetjes uit Leende

• 19 Januari 2010 - 08:13

Fam. Duisters:

Janske, ferry en Joke,

Kop op.... sterkte,
    meer woorden zijn er even niet te vinden.....

Fam. Duisters

• 19 Januari 2010 - 08:14

Corina Wanders:

Je heet niet voor niets SuperJanske! Laat ze maar eens wat zien!
    Heel veel sterkte.

• 19 Januari 2010 - 08:15

Tante Angela/Meike:

'goede' morgen Janske,

Zet hem op!

Meike heeft goed geslapen, heerlijk ontbeten en nog even met Rens gespeeld voordat hij naar school moest.
    Nu is ze onze kamer weer aan het ontdekken, overal op, onder en aan.
    En ze kletst lekker.

Veel sterkte en knuffels ook voor papa en mama.

Meike en tante Angela

• 19 Januari 2010 - 09:04

Elles:

Ik wacht af of er snel meer nieuws komt..tjonge, je laat iedereen weer flink schrikken meisje! Zet hem op he! Liefs Elles

• 19 Januari 2010 - 09:58

Mandy & Nienke:

Kom op meisje, je kunt het wel je bent al door veel dingen heen gekomen dus dit lukt je ook, we denken aan je.

xliefs
    Mandy (van Frank & Heidi beks) & Nienke (vriendin van Mandy, die regelmatig ook op de site kijkt!)

• 19 Januari 2010 - 10:19

Fam Peperkamp:

Lieve Janske, Ferry en Joke en alle mensen die jou lief hebben.

Heel veel sterkte met het nemen van deze berg!!

Super Janske je kunt het....laat ze daar in Nijmegen maar weer eens versteld staan van Super Janske uit Heeze.

Zet hem op, je kunt het!!

Chris, Nency, Jens en Daisy

• 19 Januari 2010 - 10:50

Inge Vd Goor-Bouman:

Op een nacht had ik een droom. Ik droomde dat ik met God langs het strand wandelde. En door de lucht flitste er scènes uit mijn leven voorbij. Bij iedere scène zag ik twee paar voetsporen in het zand, één behoorde mij toe en het andere aan God.

Toen de laatste scène van mijn leven voorbij kwam, keek ik achterom naar de voetafdrukken in het zand. Ik zag dat bij sommige perioden uit mijn leven er slechts één paar voetsporen te zien waren. Die sporen waren tijdens de somberste en droevigste tijd van mijn leven.

Dat zat mij dwars en ik vroeg God:
    "toen ik besloten had u te volgen, hebt gij mij beloofd dat u de weg met mij zou gaan.
    En nu zie ik dat op de moeilijkste ogenblikken van mijn leven er slechts één paar voetsporen te zien is en U mij die ogenblikken van mijn leven alleen hebt gelaten."

En God antwoordde met een glimlach:
    "Lieve kind, ik hou van jou en ik heb je niet verlaten op de donkere ogenblikken van je leven. Als je slechts één paar voetsporen in het zand ziet dan was dat omdat ik je droeg door de droevigste dagen van je leven."

------------------

Jullie worden ook gedragen, door God en door de mensen om jullie heen, woorden weten voor vele geen weg meer te vinden, maar iedereen leeft met jullie mee.

Kaarsjes zullen branden, energie komt jullie kant op. Alles wat jullie doen is goed, twijfel daar niet aan. Het is overleven, maar dit gebeurd in liefde voor elkaar.
    Ook Lieke en Meike krijgen voldoende pure liefde van iedereen.
    Onze gedachten is bij jullie.

Heel veel kracht, veel liefs van Inge.

• 19 Januari 2010 - 10:53

Ellen:

Kom op Super Janske!
    Laat zien dat jij je overal doorheen kunt slaan!
    Veel sterkte allemaal!

Groetjes Familie Bakx uit Soerendonk

• 19 Januari 2010 - 10:55

Leanne:

Toch even schrikken dat het zo achteruit is gegaan.
    Heel veel sterkte daar!

Het volgende wil ik toch zeker kwijt:
    Echt super hoe jullie als team meteen klaar staan allemaal!
    Janske, je boft maar met zo'n super papa en mama en familie!

Zet hem op, ik zal aan jullie denken vanuit hier.

Dikke knuffel en tot snel...
    Leanne

• 19 Januari 2010 - 11:07

Fam Kessels Ospel:

Heavy shit (sorry voor het woord, maar het moest er even uit). Janske kom op, probeer er weer tegen te vechten, je kunt het Super Kanjer. Ferry en Joke we leven met jullie mee en hebben weer alle kaarsen in huis aangestookt voor jullie. Sterkte en houd de moed erin. Groetjes, Paul, Tanja, Manou en Jorn

• 19 Januari 2010 - 11:14

Marleen:

Lieve Janske

Ook hier brandt een kaarsje, laat ze allemaal maar zien dat jij SuperJanske bent. heel veel sterkte !!!

• 19 Januari 2010 - 11:18

Franka :

kom op janske je kunt je eigen hier ook weer door heen slaan

kaarsje brand voor jou

allemaal sterkte

franka uit best

• 19 Januari 2010 - 11:24

Bas En Sanne:

Lieve Joke, Ferry, Lieke, Meike en familie
    Wat een nieuws :-( het slaat in als een bom. Wat gebeurd er toch allemaal. Jullie en super Janske hebben al zo veel moeten doorstaan, nu dit weer. Wij duimen voor haar en vechten met haar mee! Lieve familie en Super Janske..... STERKTE!!!!!!

• 19 Januari 2010 - 11:32

Familie Mennen:

Lieve Janske, Ferry, Joke en de rest van de familie
    Veel sterkte, We steken een paar kaarsen voor je aan. Kom op, je kunt het!! Dat weten we en dat heb je al vaker bewezen. We denken aan jullie en staan met z'n alle achter jullie.
    Lieve groeten en een dikke knuffel van ons....
    Harry, Antonet, Justin, Lindsey en tante Riek

• 19 Januari 2010 - 11:41

ANNIE:

LIEVE JANSKE EN FAMILIE,ook ik wacht ongeduldig op hopelijk beter nieuws.Denk steeds aan jullie en wens Janske en ieder om haar heen veel sterkte.

• 19 Januari 2010 - 11:51

Judith & Ron, Wout:

Vechten, meid!

We duimen!

• 19 Januari 2010 - 12:14

Annemieke:

Lieve Janske en familie,
    Heel, heel veel sterkte. Ik lees vaak deze site om te horen hoe het met je gaat. Nu vond ik het nodig om te laten weten dat ik met jullie mee leef, ook al kennen wij elkaar niet echt.
    Heel veel kracht in deze strijd.
    Annemieke van Beek

• 19 Januari 2010 - 12:21

Anita Van Hoof:

KOM OP SUPERJANSKE, laat je niet kisten. Laat voor de zoveelste keer maar weer zien dat je een knokker bent.

Ferry, Joke en de rest heel veel sterkte en we hopen snel op beter nieuws. We leven met jullie mee.

Anita, Martin, Wesley en Joey van Hoof

• 19 Januari 2010 - 12:37

Fam. Geurts.:

Lieve Janske en familie,
    We zijn er stil van en denken veel aan jou en je familie.We weten dat je heel erg je best doet en dat iedereen goed voor je zorgt.
    Heel veel sterkte!!!
    Groetjes, Geert,Jolanda,Monique,Femke en Daan.

• 19 Januari 2010 - 12:53

Fam Den Boer:

Weer een bericht om kippenvel van te krijgen. Klein meisje laat ook nu maar weer zien wat dat dappere meisje uit Heeze Kan. Joke en Ferry heel veel succes, we denken aan jullie.

John, Nathalie, Elke en Job

• 19 Januari 2010 - 12:55

L & H Bergmans:

Lieve dappere Janske

Kom op Meidje probeer je er door te slaan,samen met mamma en pappa.
    Heel veel sterkte voor jullie drietjes en de hele familie in deze toch weer moeilijke tijd.
    We duimen en stoken voor jullie allemaal.
    tante Liny en ome Harrie.

• 19 Januari 2010 - 12:59

Fam. Maas:

Janske, Joke en Ferry,
    Heel veel sterkte de komende tijd. Zet hem op Janske.
    We denken aan jullie.
    Hetty, Adri en Martijn.

• 19 Januari 2010 - 13:07

Lieve Janske:

Hoi Janske
    Wat lezen we nu,kom meid
    zet hem op.
    Je bent zo'n vechtertje.
    Laat je niet onder krijgen.
    Ferry en Joke,we leven met jullie mee,de kaarsjes branden.
    Veel sterkte
    Willy en Jeanet

• 19 Januari 2010 - 13:18

Lies:

Zet hem op Janske en ga ervoor.
    Vanuit Gelderland hopen we dat je snel weer naar huis mag.

• 19 Januari 2010 - 13:30

Fam Vd Laar:

heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal. We hopen snel op goed nieuws van opa aan de school poort!!
    We denken allemaal aan jullie.

• 19 Januari 2010 - 13:46

Gertie Uit Stein:

Lieve ALLEMAAL ook in STEIN brand het kaarsje kom op kleine lieve Janske vechten schat .
    Voor allemaal heel veel sterkte energie en HOOP .
    Ik hoop dat straks iets positiefs te lezen is.
    Sterkte allemaal groet Gertie

• 19 Januari 2010 - 14:28

Joli Claes:

ha schattebout
    het houd niet op voor jou.
    maar jij bent superjanske, kom op meisje en doe je naam eer aan.
    klinkt makkelijk, maar we weten allemaal hoe moeilijk het is.
    alle sterkte succes, energie, liefde en alles wat je je maar wenssen kunt, sturen we in gedachten naar jou [jullie]
    vecht, zet 'm op en hou vol
    allemaal heel veel sterkte
    we wachten in spanning op goed nieuws.
    dikke kus van ons xxxxxxxx

• 19 Januari 2010 - 16:00

Jennifer:

Lieve Jankse,
    heel veel sterkte!
    En natuurlijk brandt hier ook een kaarsje voor je

Liefs,
    Jennifer

• 19 Januari 2010 - 16:03

Karin:

Getverdemme wat een shit nieuws zeg we gaan de kaarsen weer volop laten branden en joke en ferry we denken aan jullie super janske zet hem op zorg dat je dit nog volhoud KOM OP MEID!Heel veel sterkte aan iedereen.groetjes van fam smulders.

• 19 Januari 2010 - 16:45

José:

*&^*%$*&^&%$#&Y*$#@!@$^

Heb geen woorden, alleen heel veel liefs.

kus, josé.

• 19 Januari 2010 - 17:17

Fam Van Gaal:

Hey super Janske

Zo dit nieuws slaat ook hier even in als een bom. Wij werden er alle 3 even stil van.
    Joke Ferry Lieke en Meike ook denken wij aan jullie in deze moeilijke tijd.
    Ook wij hebben vandaag weer een kaarsje voor je laten branden. Wij hopen snel op wat beter nieuws

Zet hem op wij weten dat jij het kan.
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 19 Januari 2010 - 17:29

Mechteld:

Dit is hem dan, de uitglijder. Een stukje ravijn. Maar zie je daar die tak? Grijp je eraan vast. Gebruik alle kracht die je hebt. En zie je al die vogeltjes? Die helpen je door je vast te pakken met hun snaveltjes. Aan elke vinger en elke teen zit er een. Maar ook aan je haren en aan je oren, bij je schouders en je billen.
    Zo klim je omhoog, ik hoop zo dat het je lukt.
    Kom op lieffie, doe je best, ik weet dat je het kunt.
    Lieve Ferry en Joke, het valt vies tegen om zo toe te moeten kijken naar wat er gebeurt. Maar hou vol, help elkaar erdoorheen. We wachten hoopvol op goed bericht. We denken aan jullie.

Heel veel liefs,

Barry, Mechteld, Anke en Amber

• 19 Januari 2010 - 18:06

Monique De Koning:

Dappere Janske.We denken allemaal aan je. En leven met jullie familie mee. Kom op meissie ook deze keer moet het weer lukken. Heel veel sterkte van de Collega's

• 19 Januari 2010 - 18:24

Fam Schenkels:

Lieve Janske,

Ook wij werden stil van dit nieuws.
    Heel veel sterkte met weer deze strijd.
    Joke, Ferry, Lieke en Meike ook jullie heel veel sterkte.
    Wij denken aan jullie en hopen net als alle andere snel op beter nieuws.

Groetjes Erik, Joyce en Evi

• 19 Januari 2010 - 18:43

Gerda:

Lieve Janske,

Jou kaarsjes branden heel rustig dus je lichaam heeft rust.
    Je geest werkt anders en daar zijn mijn engeltjes voor, die op je passen en voor je zorgen. Ze zijn altijd bij je om met je te vechten. Ga ervoor kleintje, je kan het.

Ik vecht met je mee van afstand en denk aan jou, je ouders, je zusjes en alle familie en betrokkenen.

Hou vol kleine guit, je kan het!
    Ga voor de overwinning en dan zijn wij er allemaal weer voor jou (jullie).

Lieve Groeten, Gerda.

• 19 Januari 2010 - 18:44

Willemieke, Herman,:

Janske, Zet hem op!
    We denken aan je.
    Joke, Ferry veel sterkte!!!

• 19 Januari 2010 - 18:53

Ank En Ben Eichhorn:

Janske, Ferry, Joke en
    Familie,

HEEL VEEL STERKTE

• 19 Januari 2010 - 19:06

Jan, Heidi:

hee lieve janske, meike lieke ferry en joke,
    Wat een puinhoop..goed om te zien dat er vele mensen meeleven..zet hem op en aale steun van de hele wereld..jullie weten dat de kaarsen branden en we veel aan jullie denken..
    We hopen snel op beter bericht..
    x heidi en de rest van de familie

• 19 Januari 2010 - 19:06

Jacqueline Eykholt:

Lieve Janske,
    Wat zijn we vanmorgen geschrokken toen we hoorden van oma Hanny hoe het met je ging. We hebben de hele dag kaarsjes, op het ROC, voor je laten branden en gaan hier natuurlijk thuis mee door. Ik wil jou, je ouders, zusjes en familie heel veel sterkte toewensen. Kom op Janske je kunt het!!

Lieve groetjes,
    Jacqueline

• 19 Januari 2010 - 19:12

Tante Door En Ome No:

hee lieve janske
    ferriy en joke en de rest wij wensen jullie heel veel sterkte toe
    en de kaarsjes branden hier ook meid zet hem op
    dikke knuffel tante door en ome nol

• 19 Januari 2010 - 19:15

Wilma Van De Vin:

Vanmorgen om 8.25 uur ontving ik het bericht dat het foute boel was. Opa IJsje was diep onder de indruk en heftig geëmotioneerd toen hij het verhaal deed. Ik heb in de auto op weg naar mijn afspraak mijn tranen laten lopen. En de hele dag al ben ik er mee bezig. Oma Tum tum vertelde dat je een scan kreeg vanmiddag, maar ze wist ook nog niets. Lieke was druk aan het kletsen dat oma 65 jaar was geworden. Ik had haar ook gefeliciteerd, maar dat is zo vreemd, nu jij zo ziek bent.

Weet je Janske, weet je wat ik hoop? Dat jij weer heel snel beter wordt en dat ik dan je opa gewoon stiekem weer een dikke kus van blijdschap kan gaan geven.

Kaarsjes branden al in vele huizen, ook hier.

Heel erg veel sterkte, lieve schat!

Wilma, Ilse en Lieke van de Vin

• 19 Januari 2010 - 19:32

Jetteke:

Kom op Janske je kunt het! Joke en Ferry heel veel sterkte!!

• 19 Januari 2010 - 20:03

Janny:

Super Janske zet hem op, wij hopen dat het snel weer beter met je gaat, ook hier branden de kaarsjes voor je, en leven wij heel erg met jullie mee.

Joke, Ferry, Meike en Lieke heel, heel, veel sterkte gr.Fam.Vrienten

• 19 Januari 2010 - 20:20

Asmara:

Lieve Janske

Je bent een vechtertje.
    Zet hem op je kan het.

Joke en Ferry veel sterkte.

Liefs Asmara.

• 19 Januari 2010 - 20:56

Marga Van Zantvoort:

Ik ben vandaag naar Kevelaer geweest en heb speciaal voor jou een kaars aangestoken.
    Dat je weer de kracht mag krijgen om door te vechten.
    Sterkte Janske

• 19 Januari 2010 - 20:59

Janny:

Lief klein ding,

Ook ik kijk regelmatig met hele diepe bewondering voor jou en je papa en mama op jouw site. Zeker weten dat jullie het gaan redden.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht maar met zoveel lieve mensen om jullie heen moet het goed komen.

• 19 Januari 2010 - 21:10

Rene En Janske:

Super veel sterkte julie allemaal.

• 19 Januari 2010 - 21:24

Theo & Mien.:

Allemaal hèèl veel sterkte!!!

• 19 Januari 2010 - 22:58

Opa Ijsje.:

Hoewel het niet mijn taak is , wil ik voor alle mensen die mee leven met Janske vast langs deze weg mededelen dat Janske een operatie heeft ondergaan en momenteel op I.C ligt.

Janske (Ferry-Joke )zal zo gauw zijn kunnen een bericht plaatsen.

• 19 Januari 2010 - 22:58

Ineke En Peter:

Super Janske, we hopen van harte, dat het je lukt ook uit dit ravijn weer omhoog te klauteren. We weten inmiddels, dat je een echt vechtertje bent.
    Joke, Ferry, Lieke en Meike en alle familie, ontzettend veel sterkte gewenst. We leven met jullie mee.
    Veel liefs van ons.

• 20 Januari 2010 - 18:07

Ome Gijs Tante Nelly:

lieveJanske
    en nu moet je weer laten
    zien hoe dapper en sterk
    je bent we denken aan je
    en zullen een kaarsje
    branden dag lieve janske