Oma tumtum 65 jaar - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Oma tumtum 65 jaar - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Oma tumtum 65 jaar

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 Januari 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag kreeg oma tumtum een surprise party. Morgen wordt ze nameljk 65 jaar en opa ijsje had alles zo geregeld dat oma niets wist van het feest dat er vandaag voor haar was georganiseerd. Iets wat ik heel knap vind van opa want oma voelt normaal gesproken alles prima aan.
Ik kon hier helaas niet bij zijn. Voor dit soort activiteiten ben ik echt veel te moe en tegen veel geluid kan ik op dit moment ook echt niet. Natuurlijk is mijn weerstand ook veel te slecht om tussen 50 mensen in een kleine ruimte te gaan zitten. Papa en mama hadden voor mij een oppas geregeld (zuster Els, een oud collega van mama) die bij mij zou blijven, zodat zij samen met Lieke en Meike wel konden gaan. Nu was ik het daar natuurlijk niet mee eens, dus toen Els eenmaal binnen was ben ik heel hard gaan huilen. Onderussen heb ik wel samen met mama een rondleiding door het huis gedaan, zodat Els wist waar ze alles kon vinden. Na het afscheid ben ik best nog wel een tijdje heel verdrietig geweest. Maar Els bleef rustig en uiteindelijk ben ik lekker in slaap gevallen.
Bij terugkomst van mama en Meike was ik toch wel zo blij ze te zien dat ik mijn tranen weer de vrije loop liet. Na afscheid van Els genoemen te hebben ben ik lekker boven ik bed verder gaan slapen, want met Meike beneden is het alles behalve stil te noemen. Nu snap ik dat ik dit ook niet van een meisje van bijna 2 mag vragen. Toen Meike in bed lag ben ik weer fijn met mama mee naar beneden gegaan. Daar ben ik op haar schoot in slaap gevallen. Iedere 20 minuten bedacht ik me weer dat papa en Lieke nog niet thuis waren en begon dan te huilen en te jammeren. Mama vertelde ik dan dat ik ze zo erg miste. Na wat troostende woorden van mama viel ik dan weer in slaap.
Inmiddels ligt Lieke net als Meike lekker te slapen. Papa en mama zitten beneden bij mij want ik lig nog steeds beneden, omdat ik nog steeds erg onrustig ben. Nu maar hopen dat ik weer net zo'n rustige nacht krijg als afgelopen nacht.
Slaap lekker allemaal en oma, op naar de 66 jaar! Ik hoop dat je van deze dag hebt kunnen genieten, want je hebt hem dubbel en dwars verdient.

Groetjes Janske

  • 17 Januari 2010 - 20:51

    Marian En Maarten:

    Lieve Janske,

    Wat een ellende he. Je hebt vrijdag ook wel heel veel van die rotmedicijnen gekregen. Maar als we het goed lezen heb je niet meer gespuugd? Lekker veel slapen is altijd goed, en nu maar even dicht bij mamma en pappa.
    (Oma TumTum, van harte gefeliciteerd voor morgen)
    Veel succes weer morgen en een dikke kus voor jullie alle vijf.

  • 17 Januari 2010 - 21:41

    Oma Tumtum :


    Dag Lieve SCHAT van me.

    Vandaag 1 dag voor mijn verjaardag dat ik 65 werd heeft Opa en de rest van onze familie mij enorm verrast door een feest op te zetten en er was een heel complot gesmeed zodat ik maar van niks wist.
    EN ja natuurlijk was de jou bekende Willy en Janet wel bereid om Opa mee te helpen en zo werd ik er in geluisd om mee naar een paard te gaan kijken wat ze wilde kopen.
    Toen ik vanmiddag rond half 3 thuis kwam , zat de hele schuur vol met familie en vrienden en ook Oma's 6 kleinkinderen
    want helaas kon jij er niet bij zijn . Je was erg verdietig dat je niet mee mocht en die moeilijke beslissing hebben jou papa en mama toch moeten nemen , omdat het voor jou te gevaarlijk is zo'n hoop mensen in een ruimte.

    Lieve Janske ik heb je gemist.

    Ik heb van jou Papa en Mama gehoord dat je morgen komt en dat is erg fijn , op Mijn verjaardag.
    Ik zal je zoveel mogelijk verwennen.

    Liefs Oma Tumtum

  • 17 Januari 2010 - 22:01

    Opa Ijsje:

    Dag Meisje

    Er ontbrak maar 1 ding aan het Feest van Oma.

    Het kon niet anders

    Lieve schat ook ik heb je erg gemist , maar morgen doen wij het in een kleine kring met jou er bij dunnetjes over.
    En als het kon kreeg je morgen de grootste ijsco die er is

    Ik hou van jou

    Opa ijsje


  • 17 Januari 2010 - 22:12

    ANNIE:

    Vandaar die dat de vlag buiten wapperde. VAN HARTE GEFELICITEERD OMA en maak er morgen met Janske nog een gezellige verjaardag van.

  • 17 Januari 2010 - 22:35

    Tante Angela:

    Hoi Lieve Janske,

    Tja oma en opa hebben natuurlijk al verteld hoe het was vandaag.
    Het was een skön fisje met inderdaad 1 gemis en dat was jij. En dat voelde toch wel iedereen.
    Opa had alles tot in de puntjes geregeld, maar dit kon ook hij niet regelen en we zijn heel blij dat Els op jou gepast heeft en dat mama toch ook even kon komen.
    En dat je dan verdrietig bent is natuurlijk heel logisch, zeker als je eigenlijk zelf ook een behoorlijk feestnummer bent.
    Maar als jij beter bent organiseren we gewoon weer zo'n skön fisje! En dan zonder 1 gemis!

    Opa bedankt!
    En oma; je hebt het dik en dubbel verdient!

    Leuk dat je de foto van tante Hariette en mij op de site hebt gezet, tja we moesten GOED GEMUTST komen en dat was wel gelukt! Maar dan meer goed gehoed (een muts vonden we te warm)

    Heel veel succes weer morgen!!!

    Dikke knuffel van tante Angela

  • 17 Januari 2010 - 23:03

    Joli Claes:

    ha janske
    wat jammer dat je niet mee kon naar oma's feestje.
    maar dat jij morgen speciaal op haar echte verjaardag kunt komen is toch ook wel heel bijzonder.
    heel veel succes morgen weer in nijmegen, en veel plezier bij oma.
    en oma van harte proficiat met je 65ste verjaardag.
    dikke kus van ons xxxxxxx

  • 18 Januari 2010 - 05:58

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Wat jammer dat jij niet mee kon naar het feestje voor oma, maar ja, als je zo moe bent is het toch maar beter dat je lekker veel slaapt. Daar knap je veel meer van op.

    En, vandaag is oma echt jarig en dan ben jij er!
    Geniet ervan kleine guit.
    Oma tumtum, van harte gefeliciteerd en nog een gezellige dag gewenst.

    Janske, ik hoop dat je weer een rustige nacht hebt gehad en wens je voor vandaag weer veel sterkte.

    Lieve groeten en houdoe,
    Gerda


  • 18 Januari 2010 - 06:44

    DORRY:

    HOI FAM BEKS.
    HUMMEL HET WAS JAMMER DAT JIJ NIET NAAR HET FEEST KON VAN OMA OMA VAN HARTE EN EEN GEWELDIG NIEUW LEVENSJAAR ,MAAR MEISJE JIJ MAG VANDAAG NAAR OMA ,EN JE MOET OOK NAAR NIJMEGEN HEB IK BEGREPEN, HOPELIJK HEB JIJ NU EEN MEEVALLER.
    EN JIJ KRIJGT EEN JOEKEL VAN EEN IJSJE VAN OPA, WAT EEN MOOIE ROZEN KREEG OMA VAN JOU OPA.
    DAT JIJ VERDRIETIG WAS SNAPT TOCH IEDEREEN, JIJ WILDEN ER OOK BIJ ZIJN ,MAAR DAT GING NIET NONDE JU, MAAR ALS HET 2011 IS EN ALS HET LICHT OP GROEN STAAT DAN KRIJG JIJ HET GROOTSTE FEEST WAT EEN KIND MAAR KAN KRIJGEN DAT WEET IK ZEKER,MIJN FANTA IS WEER BEZIG MET VAN ALLES .IK ZIE EEN HELE KUDDE MENSEN MET MUTS OP JOU FEEST LUKKEN GAAT HET ,WEL MOEILIJK ,EN MET VEEL OPSTAKELS MAAR JIJ GAAT NAAR DE TOP VAN DE KILIMANJARO DAAR KOMT OOIT EEN VLAG MET JOU NAAM TE STAAN, DAT ZIE IK ECHT VOOR MIJ. GEEN FANTA
    MEISJE EENS KRIJG JIJ WEER EEN NORMAAL LEVEN '
    IK DENK DAT WIJ VOOR JOU WEER EENNIEUW IETS MOETEN BEDENKEN,OM JOU AFLEIDING TE BEZORGEN, MENSEN KOM MET IDEEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 18 Januari 2010 - 08:25

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Geef je oma tum-tum een dikke knuffel van ons en feliciteer haar maar met haar 65e verjaardag.
    Jammer dat het niet allemaal ging zoals je wilde :-(
    Maar weer veel succes vandaag en veel plezier op oma's feesje vandaag.

    Groetjes uit Leende

  • 18 Januari 2010 - 10:08

    H & H & I:

    Hoi Janske,

    Ook wij hebben je natuurlijk gemist !
    Het was een super gezellig feest en we hebben oma goed kunnen verrassen.

    Meike heeft zich ook zeker vermaakt met een heuse snoeptaart en was daar niet weg te krijgen.
    Lieke en Imke hebben veel gedanst.

    Wij weten zeker dat jij vandaag ook een leuk feest hebt samen met oma. Geniet er van.

    Verder nog veel succes vandaag in het ziekenhuis.

    Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

  • 18 Januari 2010 - 13:27

    B En B:

    hoi janske we waren gisteren ok op het fisje van jou oma we heben jou gemist bij al die kindertjes maar ik hoor dat je vandaag lekker bij oma mag zijn dat wordt vast n leuk feestje voor jou en oma
    n dikke knuffel van
    fam sommers

  • 18 Januari 2010 - 15:42

    Gertie Uit Stein:

    Hallo Janske
    Ik hoop dat het Feestje bij oma leuk was en dat je iedereen hebt kunnen vermaken WANT dat zou in houden dat jij je een beetje goed voelde vandaag.
    Wil je OMA ook feliciteren voor mij en inderdaad op naar de 66 in goede gezondheid.
    Voor allemaal de groetjes en voor jou een dikke knuf Doeiiiim Gertie

  • 18 Januari 2010 - 15:58

    Cor En Diny.:

    Vandaag 18 Januari is Oma tumtum echt jarig.

    Wij hebben jou ook gemist, en dat je verdrietig was omdat niet mee kon naar het feest van Oma tumtum is heel normaal.

    Janske, vandaag mag jij op Oma's verjaardag komen en dat is pas echt feest. Wij hopen dat je niet telaat terug bent uit Nijmegen zodat je lang op Oma's verjaardag kan zijn.

    Opa ijsje je had het weer goeg voor elkaar gisteren , fijne muziek, en wij zijn zeker niet met een lege maag naar huis hoeven te gaan. Bedankt allemaal die er aan mee gewerkt hebben.

    Gerry PROOST!!!! en op naar de 66.
    Geniet vandaag nog maar eens extra met al je kroost om je heen.
    Groetjes van Ome Cor en Tante Diny. Houdoe he en het gaat jullie goed.

  • 18 Januari 2010 - 16:49

    Nikki En Jannie:

    Hoi hoi Janske,

    Dat je mee wilde naar het feestje dat snap ik wel. Fijn dat er een goede verzorgster voor je aan huis was en je papa, mama en zussen daarna weer terug kwamen zodat je ze weer kon knuffelen. dag meisje groetjes ons

  • 18 Januari 2010 - 17:36

    Asmara:

    Lieve Janske,

    Zoals je al begrepen hebt heeft opa alles geregeld voor het feestje van oma. Zo had hij ook geregeld dat karin (jullie buurvrouw) en ik kwamen helpen om al de gasten te voorzien van hun koffie, thee, champagne, bier, kaasjes, worstjes enz enz enz. Ik vond het in ieder geval leuk om zo ook op het feestje te zijn, en vond het ook heel jammer dat jij er niet was. Maar vandaag is oma echt jarig en kan jij er wel bij zijn.

    Vele groetjes en tot later.

    Asmara.

  • 18 Januari 2010 - 18:49

    Oma Tumtum:

    Jammer Lieve Schat ,

    Ook vandaag is het niet gelukt om op mijn verjaardag te komen,
    De dokters in Nijmegen vonden het beter dat jij daar bleef.
    Geeft niks hoor meisje , als je weer thuis bent zal Oma haar verjaardag met jou erbij nog een keer gaan vieren.

    Dat je maar snel weer zover bent opgeknapt dat je weer naar huis mag.

    Dikke Kus van Jarige (aow) Oma tumtum


  • 18 Januari 2010 - 23:14

    Tante Angela:

    Hoi Janske, Ferry en Joke.

    Heel veel sterkte!!!!!

    Groetjes tante Angela

    p.s. Meike ligt na even 'rellen' heerlijk te slapen.

  • 18 Januari 2010 - 23:38

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Kom de nacht goed door , we wachten met spanning af , heel veel sterkte we staan paraat.

    En jij lieve klein meid blijf knokken he ,dat heb je meer dan half jaar gedaan , jij hebt bewezen Jij kan het.

    Opa en Oma

  • 18 Januari 2010 - 23:38

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Kom de nacht goed door , we wachten met spanning af , heel veel sterkte we staan paraat.

    En jij lieve klein meid blijf knokken he ,dat heb je meer dan half jaar gedaan , jij hebt bewezen Jij kan het.

    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 2266929

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: