Mijn maag verdraagt niets - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mijn maag verdraagt niets - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mijn maag verdraagt niets

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 December 2009 | Nederland, Eindhoven

Dag lieve mensen,

Even een heel kort bericht, want momenteel wil ik alleen maar in bed liggen. Mama is al naar huis en papa moet bij mij komen liggen. Zoals jullie zien lig ik nog steeds in Eindhoven. Vanmorgen is er geprobeerd om te starten met ORS. Helaas moest ik daar op spugen tot twee keer toe. Hierna is de sondevoeding weer stop gezet. Vandaag heb ik dus weer alleen maar vocht via het infuus gehad. Toch heb ik door de dag heen nog een aantal keer gespuugd. Ook zojuist nog.
Morgen geef ik jullie een uitgebreider verslag van de dag van vandaag.

Groetjes Janske

  • 14 December 2009 - 22:16

    Oma Hanny En Frans:

    Lief, dapper Janske,

    Het zit weer niet mee.

    Lieverd, heel veel sterkte en slaap lekker.
    We hopen voor je dat de berichten weer wat beter worden.

    Het kaarsje brandt weer!

    Dikke kus,
    oma Hanny en opa Frans

  • 14 December 2009 - 22:24

    Tante Angela:

    He he dat maagje toch, die ligt behoorlijk dwars he.
    Vandaag had Meike ook een beetje last van dwarsheid. Ze wil namelijk dat ik alles voor haar doe en niet ome Tan, Bart, Sietske, Rens of Asmara. Maar ja daar weten wij wel raad mee hoor.
    Even doorzetten en dan wordt nee een jaoh (of zoiets)
    Ze heeft weer heerlijk zitten smullen vandaag en had als eerste haar bordje leeg, wilde nog meer maar toen waren haar ogen toch groter als haar maagje. (wat wil je met zo'n grote ogen).
    Nou ik hoop dat jullie wat kunnen slapen en dat ze snel de oorzaak van het spugen vinden en verhelpen.

    Heel veel groetjes van tante Angela

  • 15 December 2009 - 05:21

    DORRY:

    HOI LIEF HUMMELTJE EN FAM.
    WAT ERG NAAR VOOR JOU DAT JIJ STEEDS MOET OVERGEVEN VAN ALLES WAT JIJ KRIJGT WAT IS HIER DE OORZAAK VAN ,EEN ZWAKKE MAAG HEB JIJ TOCH NIET DACHT IK ,NA ALLES WAT JIJ AL HEBT BINNEN GEKREGEN AAN MEDICIJNEN.
    MAAR HET KAN OOK EEN PROTEST ZIJN VAN JOU MAAG, IK BEN TOCH BIJNA DOKTER SINDS IK ALLES BIJHOUD VAN JOU, DUS DAT IS MIJN DIAGNOSE ,MAAR IK KAN HET MIS HEBBEN MEISJE HET IS KOUD BIUTEN,MAAR ALS JIJ WEER NAAR BIUTEN MAG ,HEB JIJ JOU NIEUWE WINTERGOED WAAR JIJ MEE OP DE FOTO STOND HEEL VEET STERKTE EN KRACHT VOOR JOU ,EN JOU FAM, EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 15 December 2009 - 07:40

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Vanuit hier een kort berichtje terug.

    Geef de moed niet op.

    Groetjes uit Leende

  • 15 December 2009 - 08:11

    Cor En Diny.:

    Goeie morgen Super Janske.

    Heb je vannacht rustig kunnen slapen, en heeft jou maagje zich rustig gehouden?
    Wij hopen dat ze vlug de oorzaak van het spugen hebben gevonden, zodat je weer wat eten in jou maagje blijft.
    Janske en de rest van de familie laat de moed niet zakken!!!!!.TOI TOI TOI .

    Het beste ermee, Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en een hele dikke knuffel. Houdoe he.

  • 15 December 2009 - 08:21

    Mechteld:

    Wat is dat balen, zeg, dat je maar blijft spugen. Maar we hopen dat dat snel overgaat. Jou lijfje moet even gereset worden door je infuus.
    Ken je de reclame van roosvicee?
    `het komt goed schatje` zeggen ze daar. En ik weet zeker dat het met jou maagje ook weer goed komt. Geduld, geduld. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, waarschijnlijk.
    Hou je taai.

    Groetjes van ons

  • 15 December 2009 - 08:57

    Marian En Maarten:

    Lieve Janske, Joke en Ferry,

    Moe word je ervan, he, van al dat spugen! Zou die MTX je toch nog een trap nageven op deze manier?
    Is het ziekenhuis in Eindhoven ook wel een fijn ziekenhuis, of moeten Mama of papa weer "in de kast" slapen? Hou vol.
    Dikke kus

  • 15 December 2009 - 09:26

    Joli Claes:

    ha meisje
    hou vol en zet 'm op.
    het komt vast wel goed.
    dikke kus van ons xxxxxxx

  • 15 December 2009 - 10:21

    Bas & Sanne:

    Balen dat het weer tegen zit. Kruip maar diep onder de wol tegen je grote stoere en sterke papa aan, wij duimen dat het weer snel beter gaat met jou maagje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 2266321

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: