Ssssssssssssst.......... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Ssssssssssssst.......... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Ssssssssssssst..........

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

25 September 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Over vandaag kan ik heel kort zijn. Mijn hele dag heeft bestaan uit slapen, of in ieder geval met mijn ogen dicht liggen. De enige afwisseling die er was, was dat ik soms op mijn ene zij ging liggen en de andere keer op mijn andere zij. Wel vroeg ik dan aan mama of zij ook aan de andere kant van het bed wilde komen zitten en zo hebben papa en mama vandaag vele bladzijden uit hun boeken verslonden. De zonnewering moest de hele dag dicht blijven, zo min mogelijk lampen aan en zo min mogelijk geluiden op mijn kamer. Tja, ik doe er alles aan om goed uitgerust te zijn als ik weer naar huis mag, zodat ik dan weer volop met mijn zussen kan gaan spelen. Helaas is dit nog niet geval, want de MTX-spiegel is nog niet op een aanvaardbaar nivo. Deze is overigens al wel flink gedaald. Fysiek heb ik ook nog niet veel bij te zetten, zoals jullie lezen, maar ik heb geen koorts meer gehad. Ik hoop morgen weer wat meer bij te zetten te hebben.

Groetjes Janske

• 25 September 2009 - 20:48

Fam Peperkamp:

Hey Lieve Janske,

Wat fijn dat je geen koorts meer hebt gehad!!
    En zo'n rust dag, dat mag in jou geval natuurlijk.
    Hopelijk hebben papa en mama ook een beetje kunnen uitrusten tijdens het lezen van de boeken.
    Hopelijk daald de MTX-spiegel snel en kun je dan snel naar thuis om daar weer verder op kracht te komen.

Wij dachten, lees nog snel even de mail en toen kwam meteen de mail van jou site binnen.

Dus je snap al wij gaan, hetzelfde doen als jij.
    ssssssssssssssssssssssssssssst Slaap lekker.

toi toi voor iedereen die jou lief heeft. Familie Peperkamp

• 25 September 2009 - 21:03

Lieselotte Kardol:

Hoi janske,

wat gebeurd er toch allemaal met je? rust maar goed uit, en dat gaat inderdaad het beste met je ogen dicht.
    gelukkig heb je geen koorts meer gehad, ik duim oor jullie allemaal dat het snel wat beter mag gaan.

groetjes, lieselotte
    (collega van mama)

• 25 September 2009 - 21:27

Lambert En Tineke:

Ha Janske!!
    Een stérk plan van jou!!Een dagje goed uitrusten, daar krijg je weer energie van! En nu vannacht óók nog, dan horen we morgen of het geholpen heeft. Tuk jij maar lekker verder!!!

dikke kus

• 26 September 2009 - 01:42

Gerda:

Hey Super Janske fideranske,

Wat goed dat jij veel slaapt en rust. Heel slim van jou. Dat is ook altijd goed als je niet lekker of wat ziek bent. En weet je, de dag gaat dan ook veel sneller voorbij en daarna voel je je meestal veel beter. Fijn dat MTXspiegel daalt en wie weet ......! Voor nu ga ik ook doen wat jij al lang doet, slapen.
    Slaap lekker en ik blijf duimen voor je.

Lieve groeten,
    Gerda.

• 26 September 2009 - 07:49

DORRY:

HOI FAM KANJERS.
    JANSKE MIJN MOEDER ZEI ALTIJD WAT SLAAPT LIJD NIET ,DUS EEN SUPER IDEE OM EVEN OP ADUM TE KOMEN.
    FIJN DAT JIJ GEEN KOORTS MEER HEBT, EN DE REST KOMT OOK GOED HOOR JANSKE PANSKE KEVERTJE. JIJ WEET HOE HET MOET ,OM MET AL DIE TOT SITUATIE ' OM TE GAAN, EN JOU OUDERS OOK NU GA IK WEER FIKKEN GISTEREN WAS ER IETS MIS IN DE SINT JAN ,HET LUKTE NIET OM EEN KAARSJE AAN TE STEKEN, MAAR OPGEVEN IS MIJN STIJL NIET EEN DIKKE VETTE,EN HIFIVE ENLOWFIVE DAG TRACTOR MIUS IK WENS JOU ALLE GOEDS DORRY

• 26 September 2009 - 08:02

Cor En Diny.:

Goeie Morgen Fam. Beks. Janske zo tezien aan jou rooie wangetjes heb je het rooie olifantje nog niet uit jou kamer weggestuurd, dat moet je wel doen, en goed uitrusten dan kan je weer vlug naar je zusjes en lekker spelen. Het is wel heel fijn dat jou Papa en Mama bij jou zijn, deze zijn jou steun en toeverlaat..Wat bof jij toch met zulke Kanjers van ouders, en niet te vergeten de rest van de fam, want deze springen in als het nodig is KEIGOED.DE koorts is gelukkig weer wat lager dat is een goed teken. Morgen steek ik in de kerk weer kaarsjes voor jullie aan,we hopen dat het jullie een klein beetje zal helpen om door deze zware tijd te komen. Super mensen HOU VOL allemaal. Groetjes uit Geldrop van Ome Cor en Tante Diny.(Je moet toch een klein beetje geloof en hoop hebben) Houdoe!!!!

• 26 September 2009 - 08:38

Fam. Kessels Ospel:

Hoi lieve Janske, Joke en Ferry. Wat fijn dat je de hele dag kunt slapen, dan is de dag zo om, merk je niet zo veel van die stoute soldaatjes in je lijfje en ben je goed uitgerust als je weer naar huis mag om te gaan spelen met je zusjes. Goed ook om te horen dat de MTX spiegel aan het zakken is en dat die stoute koorts ook wegblijft. Tis maar goed dat jullie pap en mam allebei graag lezen dan blijven die tenminste ook rustig en kunnen ze een beetje bijkomen van de afgelopen dagen. Als het ligt aan al die kaarsjes die iedereen voor jullie opstookt dan was je al lang en breed thuis geweest en leek het nu al Sinte Merte, maar we gaan gewoon door met kaarsjes voor jullie branden want dat ik zo'n beetje het enige waarmee wij jullie kunnen ondersteunen en het moet daarboven toch een keertje doorkomen dat het bergopwaarts moet gaan met jou (i.p.v. andersom, want het is nu wel zat geweest). Houdt de moed erin en sterkte allemaal. Lieve groetjes en een dikke knuffel van Tanja, Paul, Manou en Jorn.

• 26 September 2009 - 08:41

Fam. Kessels Ospel:

Ook het thuisfront heel veel sterkte, want zonder jullie was het allemaal nog veel moeilijker en dus zwaarder. CHAPEAU!!!!Liefs Paul, Tanja, Manou en Jorn.

• 26 September 2009 - 11:27

Karin:

hoi janske joke en ferry,wat fijn dat er een rustdag is kunnen jullie effe bijkomen en bij tanken voor de dagen die komen gaan,wij hopen dat er snel verandering gaat komen en jullie vlug weer thuis zien.Gelukkig is de koorts gezakt dus beetje bij beetje gaat t weer wat beter.Wij blijven aan jullie denken en mailen weer.groetjes karin.

• 26 September 2009 - 16:47

Nikki En Jannie:

hey super janske

fijn dat je goed slaapt.en dat je koorts ook is gezakt.

dikke kus vanuit joepie